Elke man heeft dan ook een duidelijke mening t.a.v. vrouwelijke borsten, iig de meestenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig trouwens dat het weer bijna alleen maar kerels zijn die hier een mening over moeten hebben.
Apen doen dat ook. Maar die zitten dan nog achter dubbel glas.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Of je bemoeit je met je eigen zaken, gaat niemand wat aan als zij haar kind wilt voeden.
Geen wet die waar in staat dat dit niet mag. Het is absurd dat het voeden van een kind in het openbaar middels borstvoeding gezien wordt als iets afwijkends en provocerend.
Kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar moet iedereen zich maar laten welgevallen wat jij en je vriendin in het openbaar doen en is vragen het elders te doen al "lastig doen".
Je moet gewoon niet zo zeiken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Van mensen die alles doen onder het mom; 'andere moeten het maar normaal vinden' ?? Ja.
En als de eigenaar van het terras jouw vriendin vraagt om dat niet te doen dan heb je pech. Kan het nog zo normaal zijn maar als hij van mening is dat het z'n omzet negatief beïnvloedt kan hij je gewoon vragen om te kappen of te vertrekken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Of je bemoeit je met je eigen zaken, gaat niemand wat aan als zij haar kind wilt voeden.
Geen wet die waar in staat dat dit niet mag. Het is absurd dat het voeden van een kind in het openbaar middels borstvoeding gezien wordt als iets afwijkends en provocerend.
Nou, ik vind de felheid van kerels die geen fluit van borstvoeding weten en het provocerend vinden dat in het openbaar te geven veel groter.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aan de opvliegende hormonen te zien...
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik denk eerder van niet. Maar dat terzijde.
Die 45% zou es een goeie oorlog mee moeten maken, verwende eikels.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt
Gelukkig is een meerderheid niet zo idioot, daar het onderzoek aangeeft dat 45%, een minderheid dus, zich hier aan stoort.
Zodra je in het openbaar, dus tussen andere mensen, dingen doet, zoals bijvoorbeeld borstvoeding geven, dan is het toch niet iets waar andere niets mee te maken hebben?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Zwaar leven heb je dan eigenlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Van mensen die alles doen onder het mom van ; 'anderen moeten het maar normaal vinden' ?? Ja.
Wat een zielige eigenaar dan. Je omzet verliezen omdat ergens een vrouw waar je helemaal niet naar HOEFT te kijken een baby de borst geeft.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En als de eigenaar van het terras jouw vriendin vraagt om dat niet te doen dan heb je pech. Kan het nog zo normaal zijn maar als hij van mening is dat het z'n omzet negatief beïnvloedt kan hij je gewoon vragen om te kappen of te vertrekken.
Mja dat is een andere zaak, ik zou het sowieso niet zo gauw op een terrasje willen doen. Wellicht even het park in lopen ofzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En als de eigenaar van het terras jouw vriendin vraagt om dat niet te doen dan heb je pech. Kan het nog zo normaal zijn maar als hij van mening is dat het z'n omzet negatief beïnvloedt kan hij je gewoon vragen om te kappen of te vertrekken.
Ik denk dat de felle tegenstanders gewoon bang zijn dat dit ze dan wel overkomt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het wel wat liefs hebben, al zal ik nooit een zogende moeder recht in haar tieten gaan staan staren.
Grappig dat de verdraagzaamheid bij beide partijen ver te zoeken is.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig trouwens dat het weer bijna alleen maar kerels zijn die hier een mening over moeten hebben.
Bevallen van een baby ook. Zullen we dat ook maar gewoon op straat doen? Hangen we overal van die kits aan paaltjes zodat het juiste materiaal voor handen is enzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeiken.
Een kind de borst geven, kom op zeg. Als je het niet wil zien (je HOEFT niet, remember), kijk je een andere kant op.
Ik vind het wel wat liefs hebben, al zal ik nooit een zogende moeder recht in haar tieten gaan staan staren.
Melk is geen apart molecuul, maar bestaat grotendeels gewoon uit water, net als alles wat je in de magnetron verwarmt. Zo werkt de magnetron, waar zo nodig nog meer gebrek aan kennis over bestaat.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij bv verwarm je geen water, dus ik snap je opmerking niet.
Maar ik dacht ook niet echt dat je zou gaan lezen, hoor
ik vind het alleen wel erg grappig dat er zoveel gebrek aan kennis bestaat over een onderwerp en er toch zoveel meningen zijn over iets waar men zo weinig van weet.
Ach, er zijn legio voorbeelden van posts te vinden hier die tegenstanders 'knuppel' of 'dom' of 'achterlijk' noemen. Tis maar wat je felheid noemt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ik vind de felheid van kerels die geen fluit van borstvoeding weten en het provocerend vinden dat in het openbaar te geven veel groter.
Echt jongen, ik lig hier helemaal dubbel. Hoe kun je iets uit z'n verband rukken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bevallen van een baby ook. Zullen we dat ook maar gewoon op straat doen? Hangen we overal van die kits aan paaltjes zodat het juiste materiaal voor handen is enzo.
Schattig man.
Wel goed ingelezen? Het gaat om de wijze waarop.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Evie het volgende:
Ik zou er bijna een kind voor willen baren.. om het borstvoeding te geven..
Kom op zeg waar gaat het heen met dit land, borstvoeding is de normaalste zaak van de wereld!
Wij eten en drinken toch ook in het openbaar?!
Ridiculiseren is een hobby van je of niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bevallen van een baby ook. Zullen we dat ook maar gewoon op straat doen? Hangen we overal van die kits aan paaltjes zodat het juiste materiaal voor handen is enzo.
Schattig man.
Bemoei je gewoon met je eigen zaken, je hoeft er echt niet naar te kijken hoor. Wat een trieste wereld als je een kindje al niet meer mag laten voeden omdat je dat provocerend vindt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Zodra je in het openbaar, dus tussen andere mensen, dingen doet, zoals bijvoorbeeld borstvoeding geven, dan is het toch niet iets waar andere niets mee te maken hebben?
dat is toch de consequentie van het je buiten vertonen?
Ik doelde meer op jouw felheidquote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ik vind de felheid van kerels die geen fluit van borstvoeding weten en het provocerend vinden dat in het openbaar te geven veel groter.
Wel van een uitbater.. Maar een andere reactie tegen een vreemde die het niet leuk vind dat de wet het niet verbied is toch raar dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja dat is een andere zaak, ik zou het sowieso niet zo gauw op een terrasje willen doen. Wellicht even het park in lopen ofzo.
Ik zou wel de regels van de uitbater naleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |