abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 2010 @ 14:22:56 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86980078
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Doen mensen tegenwoordig vaker. Vandaar die steeds onbeschoftere samenleving.
Way to go.
De verregaande intolerantie tegen alles wat niet in je persoonlijke levenssfeer valt is volgens mij een groter probleem in deze maatschappij eigenlijk.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 29 september 2010 @ 14:22:59 #177
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_86980080
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En als het geen voedende moeders zijn, maar 19-jarige slanke sletjes hebben ze er ineens geen enkele probleem mee als ze de tieten bloot gooien :')
Hoe weet je nou of het sletjes zijn?
Misschien zijn ze wel slachtoffer van iets gruwelijks geweest.
Meteen weer die vooroordelen. :{w
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:23:17 #178
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86980094
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Doen mensen tegenwoordig vaker. Vandaar die steeds onbeschoftere samenleving.
Way to go.
Ach jee, jij. Last van een voedende tiet. Way to go.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_86980100
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Vooroordeel? Ik stel je toch een vraag?
Lange tenen heb je...
nee, ik heb geen lange tenen

Als jij ;"WTF" schrijft en dan een vraag stelt, blijkt hieruit dat je hetgene niet normaal vind.

Je had ook gewoon kunnen vragen ; "Waarom neem jij je kind mee naar een personeelsfeestje? "
Zonder "WTF"
pi_86980106
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Vooroordeel? Ik stel je toch een vraag?
Lange tenen heb je...
Een vraag die begint met WTF? is een vraag met een oordeel. Niet gewoon een vraag dus. Gene lange tenen, gewoon opgepikt wat jij insinueerde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86980131
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:23 schreef danilel het volgende:

[..]

Als jij ;"WTF" schrijft en dan een vraag stelt, blijkt hieruit dat je hetgene niet normaal vind.

Je had ook gewoon kunnen vragen ; "Waarom neem jij je kind mee naar een personeelsfeestje? "
Zonder "WTF"
Gewoon lachwekkend om te zien wie er eigenlijk lange tenen heeft. _O-
pi_86980146
quote:

[..]

Als jij ;"WTF" en "DAT kind" schrijft en dan een vraag stelt, blijkt hieruit dat je hetgene niet normaal vind.

Zonder "WTF"
Even opnieuw gepost vanwege een duidelijke edit
pi_86980153
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dit.
Geweld op straat wordt juist algemeen als erg ervaren. Erger dan een ontblote tiet van een moeder die haar kind zoogt.

Hoe yvonne en jij bij deze onzin komen, is me een raadsel. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_86980162
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Je bent niet leuk en je trollerige posts zijn ook niet leuk. :W
Ik wist niet dat je verplicht leuk moest zijn?

Als een andere mening je niet bevalt, dan is dat jouw probleem. 45% van de mensen vindt borstvoeding in het openbaar niet normaal en ik hoor daar ook bij, net zoals ik topless vrouwen op het strand ook niet normaal vindt.
pi_86980185
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De verregaande intolerantie tegen alles wat niet in je persoonlijke levenssfeer valt is volgens mij een groter probleem in deze maatschappij eigenlijk.
Tis meer andersom. Mensen provoceren anderen tot over de grens van tolerantie. Zelfs de normen.
Het is dus oorzaak en gevolg.

Als je alles wilt tolereren om dit soort zaken te voorkomen is straks ook alles goed te praten. Immers, we moeten tolerant zijn. Openbaar neuken hoeft dan ook geen probleem te zijn toch? Of zit daar nu net jouw grens van tolerantie? Ik bedoel maar.
pi_86980195
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je verplicht leuk moest zijn?

Als een andere mening je niet bevalt, dan is dat jouw probleem. 45% van de mensen vindt borstvoeding in het openbaar niet normaal en ik hoor daar ook bij, net zoals ik topless vrouwen op het strand ook niet normaal vindt.
"Normaal"... :r

De terreur van de bemoeizuchtige middelmaat. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_86980239
quote:

[..]

Zonder "WTF"
Die "WTF?" is geen vooroordeel. Dat is verbazing.
Misschien moet je wat meer naar buiten om je wereldbeeld te verbreden zodat je zaken beter begrijpt en wat lichter opneemt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 2010 @ 14:27:26 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86980243
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:25 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Tis meer andersom. Mensen provoceren anderen tot over de grens van tolerantie. Zelfs de normen.
Och feit is dat wat nog niet eens zo gek lang geleden redelijk normaal werd gevonden nu opeens het sodom en gomorra is volgens velen.

quote:
Als je alles wilt tolereren om dit soort zaken te voorkomen is straks ook alles goed te praten. Immers, we moeten tolerant zijn. Openbaar neuken hoeft dan ook geen probleem te zijn toch? Of zit daar nu net jouw grens van tolerantie? Ik bedoel maar.
Wederom... neuken en eten... synoniemen inderdaad.
pi_86980245
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:25 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Dus jij vind dat als iemand in het openbaar voedt dat deze meteen aan het provoceren is?
pi_86980247
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Normaal"... :r

De terreur van de bemoeizuchtige middelmaat. :')
Helaas voor jou is het niet meer zo dat de middelmaat verplicht naar de elite moet luisteren. Die tijden zijn voorbij.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:27:46 #191
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86980252
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Inderdaad en in de magnetron is het te veel en te snel verwarmen nou eenmaal eerder gebeurd dan wanneer je au bain marie opwarmt.

Voor info: www.borstvoeding.com

Veel leesplezier ;)
Tja, da's dan gewoon verkeerd gebruik van de magnetron. De magnetron verwarmt juist zeer gelijkmatig (het water dan), waardoor het me zelfs beter lijkt. Au bain marie is in principe ook zo'n gelijkmatig mogelijke verwarming proberen, maar dan langzaam.

Maar zo interessant vind ik het nou ook weer niet ;)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_86980270
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Helaas voor jou is het niet meer zo dat de middelmaat verplicht naar de elite moet luisteren. Die tijden zijn voorbij.
Gelukkig ben jij in de minderheid :W
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_86980273
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Misschien moet je wat meer naar buiten om je wereldbeeld te verbreden zodat je zaken beter begrijpt en wat lichter opneemt.
Volgens mij ben jij iemand die niet veel buiten komt eigenlijk. En dan de mond vol hebben over provocatie. Ik hoop dat je trollt om de huismoedertjes boos te maken.
pi_86980281
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De elite is juist het probleem. Die bemoeit zich met "het domme volk". Zich niet realiserend dat het volk veel slimmer is dan zij. :')

pi_86980300
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:22 schreef laforest het volgende:
Je kind borstvoeding geven is provoceren? :')
OMG _O-
Hup terug naar je kerk jij zonderaar. Zit Fok! niet geblocked op filternet? :')
Mja laat iemand er maar iets van zeggen als mijn vriendin dat zou doen. Maken ze meteen kennis met mij. En dat zal niet op een erg vriendelijk wijze gaan. :)
Pardon? Als iemand vriendelijk aan jouw vriendin vraagt of ze misschien elders heur kind wil voeden, dan bejegen jij die persoon op niet erg vriendelijke wijze?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86980313
Alle slanke vrouwen onder de 35 zouden standaard topless moeten rond lopen :Y
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86980319
Grappig trouwens dat het weer bijna alleen maar kerels zijn die hier een mening over moeten hebben.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:29:32 #198
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86980325
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het gaat om de vetten in BV die niet gelijkmatig opwarmen waardoor brandwonden kunnen ontstaan als een baby magnetron opgewarmde BV drinkt.
Ik zie dit niet helemaal voor me, is de melk zo verschillend van samenstelling dat je aparte 'vetbubbels' oid hebt? (Ik wil geen kinderen dus weet niks van moedermelk :P)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_86980328
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

"wijze" Appel,

Mijn wereldbeeld is al meer verbreed dan wat jij denkt..........

Eigenlijk kan ik je niet serieus nemen..............
pi_86980357
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef laforest het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij in de minderheid :W
Kan zijn, maar ik merk dat als je een minderheidsmening hier hebt, dat je verweten wordt dat je niet leuk bent en trollerig bent. Verplicht een meerderheidsmening moeten hebben is blijkbaar de norm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')