abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86979685
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van een man kan ik je vertellen dat zoeen kind eruit persen ook niet erg flatteus is hoor :P.
Heb jij dat in een apart kamertje gedaan of publiekelijk?
pi_86979696
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Swiffer het volgende:

[..]

???? ik haal een voorbeeld aan waar ik mij aan stoor?? waar zie jij nog iets anders dan?
Ik reageer niet specifiek op jou, maar opeens komt de een na de ander met verhalen over brutale moeders die de borsten bloot gooien en op het terras voeden.
pi_86979700
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van een man kan ik je vertellen dat zoeen kind eruit persen ook niet erg flatteus is hoor :P.
hahaha, dat kon ik niet zien...tenminste....spiegel enzo...nah, laat maar.
Met die kolf...nou, Berta3, echt :{w Daar wilde ik echt, heel echt geen publiek bij :N
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 29 september 2010 @ 14:14:16 #154
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86979722
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik reageer niet specifiek op jou, maar opeens komt de een na de ander met verhalen over brutale moeders die de borsten bloot gooien en op het terras voeden.
aahh allrighty then 8-)
pi_86979732
quote:

[..]

Dat zie j (ik althans) ook niet dagelijks. Heb je gelijk in.
Maar goed, het is nu onderwerp van discussie.
pi_86979739
quote:

[..]

En als het geen voedende moeders zijn, maar 19-jarige slanke sletjes hebben ze er ineens geen enkele probleem mee als ze de tieten bloot gooien :')
pi_86979755
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, dat kon ik niet zien...tenminste....spiegel enzo...nah, laat maar.
Met die kolf...nou, Berta3, echt :{w Daar wilde ik echt, heel echt geen publiek bij :N
Werd jouw dagelijks toegewezen hoeveelheid biks dan ook afgestemd op je melkproductie?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86979768
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

WTF? Neem je dat kind mee naar personeelsfeestjes?
Tja als je in het weekend overdag een personeelsfeest voor het hele gezin iets in de efteling word georganiseerd wel ja!

Al meteen vooroordelen voordat je weet hoe het zit?!
  woensdag 29 september 2010 @ 14:15:31 #159
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86979770
Manen misschien niet, andere vrouwen (ik dus ook) vind dat net zo storend.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:16:14 #160
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86979802
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De samenstelling van bv is nogal delicaat en door gebruik van een magnetron kun je de samenstelling verstoren, stoffen 'kapot' maken, zeg maar. Er zijn wel mensen die het wel in de magnetron doen, maar liever niet om zoveel mogelijk de gezonde stoffen eeruit te kunnen gebruiken.
Dit lijkt me een fabeltje. Een magnetron verwarmt gewoon het water, verder niets. Als er iets kapot gaat eventueel is dat door teveel verwarmen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_86979820
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kolven is behalve ene vak apart ook nog eens het minst charmante wat ik in mijn hele leven ooit heb gedaan :{w
Volgens mij voel je je dan ook de beste koe van stal, of niet? Toen mijn zusje kolfde had ik toen ik het hoorde ineens allerlei flashbacks naar mijn stage bij een lokale boer. _O-
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_86979827
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:14 schreef miss_sly het volgende:

En als het geen voedende moeders zijn, maar 19-jarige slanke sletjes hebben ze er ineens geen enkele probleem mee als ze de tieten bloot gooien :')
Niet zo onverdraagzaam doen tegenover blote tieten, of hoor jij bij die 45% die het afkeurt?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86979832
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ga door! Ga door!! _O- .
Uhm....het is de links-feministische golf die ons land heeft overspoeld met een tsunami aan normen die niet aansluiten bij onze historisch bepaalde christelijke waarden. Het publiekelijk belachelijk maken van onze eigen cultuur sinds de jaren 60 heeft tot puinhopen geleid die rechts nu op moet gaan lossen.

Vrouwen die hun kind in het openbaar de borst geven zijn cultuurnihilisten!

(zoiets? O-) )
pi_86979838
Ik vind het alleen ergerlijk als vrouwen expres en public gaan voeden. Dat je aan het gezicht ziet, hier heb ik recht op, zie mij dat even doen. Ik erger mij sowieso aan mensen die menen dat de publieke ruimte ineens van hun is. Zoals muziek in de trein via speakers.

Maar meestal zie je aan de vrouwen dat ze hun best doen het zo onopvallend mogelijk te doen en aan hun gezicht zie je vaak een soort van sorry. Dat vind ik wel weer schattig. Het hoort er nu eenmaal bij en men heeft door dat ze in de publieke ruimte zijn. Dan heb ik liever dat ze het zo doen dan geen borstvoeding. Borstvoeding levert allerlei voordelen op. Ben benieuwd van de mensen die tegen zijn of en hoe ze zelf wel eens overlas veroorzaken in de publieke ruimte..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 29 september 2010 @ 14:18:07 #165
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_86979872
een fabel vind ik een groot woord, maar melk mag volgens mij niet boven een bepaalde temperatuur komen voordat de moleculen veranderen. Dit kun je bij een magnetron niet echt regelen, dus het kan dan ook daar mee te maken hebben.
pi_86979876
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dit lijkt me een fabeltje. Een magnetron verwarmt gewoon het water, verder niets. Als er iets kapot gaat eventueel is dat door teveel verwarmen.
Die watermoleculen worden in trilling gebracht door de magnetron, en kunnen dus ook de delicatere eiwitmoleculen beschadigen tijdens dat proces. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_86979907
quote:

[..]

Toch wel...vind ik zelfs nog een heel stuk kwalijker.
Als volgende stap graag een topless verbod op het strand....sluit mooi aan bij het boerka verbod....zelfde regels voor iedereen en geen uitzonderingen en gedoogbeleid meer.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 2010 @ 14:19:17 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86979917
quote:

[..]

Het gaat om de vetten in BV die niet gelijkmatig opwarmen waardoor brandwonden kunnen ontstaan als een baby magnetron opgewarmde BV drinkt.
pi_86979950
quote:

[..]

Inderdaad en in de magnetron is het te veel en te snel verwarmen nou eenmaal eerder gebeurd dan wanneer je au bain marie opwarmt.

Voor info: www.borstvoeding.com

Veel leesplezier ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 14:20:34 #170
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86979970
Mensen die hier een probleem van maken, moet je gewoon straal negeren óf keihard uitlachen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 29 september 2010 @ 14:20:41 #171
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86979977
quote:

[..]

Misschien ergeren ze zich daar ook aan, weet jij veel? Dit hele topic staat vol zulke verwijten van 'hypocrisie' die nergens uit blijkt. verder is dat natuurlijk nadrukkelijk seksueel, itt borstvoeding.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_86979995
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:15 schreef danilel het volgende:

[..]

Tja als je in het weekend overdag een personeelsfeest voor het hele gezin iets in de efteling word georganiseerd wel ja!

Al meteen vooroordelen voordat je weet hoe het zit?!
Vooroordeel? Ik stel je toch een vraag?
Lange tenen heb je...
pi_86980031
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef Ringo het volgende:
Mensen die hier een probleem van maken, moet je gewoon straal negeren óf keihard uitlachen.
Doen mensen tegenwoordig vaker. Vandaar die steeds onbeschoftere samenleving.
Way to go.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 29 september 2010 @ 14:21:46 #174
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_86980033
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Toch wel...vind ik zelfs nog een heel stuk kwalijker.
Als volgende stap graag een topless verbod op het strand....sluit mooi aan bij het boerka verbod....zelfde regels voor iedereen en geen uitzonderingen en gedoogbeleid meer.
Je bent niet leuk en je trollerige posts zijn ook niet leuk. :W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_86980059
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Juist darom zie ik waarschijnlijk alleen het wel opvallende type denk ik dan. En die borst vind ik niet erg, het provoceren des te meer.
Je kind borstvoeding geven is provoceren? :')
OMG _O-
Hup terug naar je kerk jij zonderaar. Zit Fok! niet geblocked op filternet? :')
Mja laat iemand er maar iets van zeggen als mijn vriendin dat zou doen. Maken ze meteen kennis met mij. En dat zal niet op een erg vriendelijk wijze gaan. :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')