Zit je nou hier in jezelf te praten?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En dat heeft er dan weer níks mee te maken. Misschien moet je maar niet meepraten over onderwerpen waar je niets van snapt?
Jahoor. Kolven is een vak apart (heb ik gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Krijgen zulke vrouwen het wel voor elkaar om hun kind afdoende te voeden via borstvoeding?.
Wat andere culturen doen moeten zij weten en als ik daar kom respecteer ik dat.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef laforest het volgende:
Ik zou zeggen ga ook zeker nooit op vakantie buiten Europa.
Anders erger je je bont en blauw.
Ok, obvious troll is a bit too obvious.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat andere culturen doen moeten zij weten en als ik daar kom respecteer ik dat.
Het hoort niet bij onze cultuur en gelukkig krijgen we een regering die onze Nederlandse cultuur weer wat beter gaat bewaken, dus grote kans dat dit soort excessen worden aangepakt.
Joh, verdiep je er eens in voordat je maar wat uitkraamt. Domme_appel.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dus kan ze eigenlijk geen voldoende borstvoeding geven. Wat moet ze dan met haar tieten uit het gareel in het publiek? Omdat dat zo leuk staat? En ze wat aandacht krijgt?
Welke geloofsovertuiging heb jij?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dus kan ze eigenlijk geen voldoende borstvoeding geven. Wat moet ze dan met haar tieten uit het gareel in het publiek? Omdat dat zo leuk staat? En ze wat aandacht krijgt?
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Krijgen zulke vrouwen het wel voor elkaar om hun kind afdoende te voeden via borstvoeding?.
Waar staat dat ik er iets sexueels in zie dan???quote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou dat jij er iets seksueels in ziet. Viezerik.
Oh, ok. Dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef KingOfMars het volgende:
Jahoor. Kolven is een vak apart (heb ik gehoord).
Aanpakken vind ik overdreven. Kind mag best gevoed worden. Maar een beetje rekening houden met elkaar is niet verkeerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat andere culturen doen moeten zij weten en als ik daar kom respecteer ik dat.
Het hoort niet bij onze cultuur en gelukkig krijgen we een regering die onze Nederlandse cultuur weer wat beter gaat bewaken, dus grote kans dat dit soort excessen worden aangepakt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok, obvious troll is a bit too obvious..
En die zullen het verpesten voor de wel beschaafdere moeders misschien?? Kan ook nog. Maar ik kom eigelijk alleen bovenstaand tegen. Misschien daarom zo'n felle reactie... sorry. Het alles moet kunnen principe vind ik dus niet altijd opgaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Soms zie je van die aanstellers hun overdreven tieten eruit gooien alsof ze de omstanders willen aanspreken even te kijken. Soort show.
Die trutten moet je gewoon van het terras af schoppen. Aandachtsgeil.
Ik moet eerlijk zeggen dat het me meerdere malen is overkomen andersquote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
Écht hoor, ik ken geen enkele moeder die zomaar naast een wildvreemde zou gaan zitten en even borstvoeding gaat zitten geven.. It's in your head, man.
De samenstelling van bv is nogal delicaat en door gebruik van een magnetron kun je de samenstelling verstoren, stoffen 'kapot' maken, zeg maar. Er zijn wel mensen die het wel in de magnetron doen, maar liever niet om zoveel mogelijk de gezonde stoffen eeruit te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Danku, dat wist ik dus niet dat dat niet in de microwave mag, al zie ik dat in mijn omgeving dus wel gebeuren. Waarom mag dat niet dan?
Juist darom zie ik waarschijnlijk alleen het wel opvallende type denk ik dan. En die borst vind ik niet erg, het provoceren des te meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef danilel het volgende:
Tja, dan ik wel zo'n ontaarde moeder zijn....
Ik heb WEL een keer op een overvol terras borstvoeding gegeven.
Achterin in een hoekje en dan net op zo'n manier dat niemand iets doorhad.
Ontspannend op een terrasje zitten is dit niet, dus nee dit doe je niet om te provoceren.
Ook heb ik een keer bij de Efteling op een wc zitten te voeden, echt heel hygienisch en comfortabel, maar ja, tijdens een personeelsfeestje aldaar heb je geen zin in vragen als het onverhoopt zou opvallen.
Helaas, kolven lukte bij mij niet.
Graag wilde ik wel de borstvoeding doorzetten.
Als je met borstvoeding bezig bent kun je niet zomaar even tussen door een flesje pakken.
Als je kind in een insteldag (wanneer de melkproductie zich moet gaan aanpassen op vraag en aanbod) dan kan het zijn dat je kind vaker voeding op een dag nodig heeft.
Dan is er geen regelmatig voedings schema. (leuk als je dan net op vakantie bent, zoals ik toentertijd, moet ik dan maar de hele dag binnen blijven)
Als je dan je kind niet aanlegt dan spuit de melk eruit, dat wil je niet weten, geen borstpad die het kan opvangen, drijfnatte t-shirts (leuk he voor de op mannen geilende voedingsborsten)
Mensen accepteer elkaar nu eens, als het niet te opvallend gebeurt heb je het niet eens door!
Ga door! Ga door!!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Prima als allerlei primitieve stammen in Afrika dat doen, maar waarom zouden wij dat overnemen?
Is een typisch verschijnsel wat overgebleven is uit de "alles moet kunnen periode", die ons land aan de rand van de morele afgrond heeft gebracht en dat gaat de komende tijd rechtgezet worden.
WTF? Neem je dat kind mee naar personeelsfeestjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef danilel het volgende:
.... tijdens een personeelsfeestje...
???? ik haal een voorbeeld aan waar ik mij aan stoor?? waar zie jij nog iets anders dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat raar zeg, opeens struikelen jullie bijna over de borstvoedende moeders op terrassen. Ik zie ze werkelijk waar bijna nooit.
Kolven is behalve ene vak apart ook nog eens het minst charmante wat ik in mijn hele leven ooit heb gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat wist ik dus niet.
Het gebeurt (gelukkig) altijd in afgesloten ruimten met waarschuwingsborden en walvissenmuziek.
Vanuit het oogpunt van een man kan ik je vertellen dat zoeen kind eruit persen ook niet erg flatteus is hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kolven is behalve ene vak apart ook nog eens het minst charmante wat ik in mijn hele leven ooit heb gedaan
Als rechtgeaarde man moet je gewoon niet aanwezig zijn bij beide activiteiten, maar elders sigaren roken en bier drinken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef KingOfMars het volgende:
Vanuit het oogpunt van een man kan ik je vertellen dat zoeen kind eruit persen ook niet erg flatteus is hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |