quote:Op woensdag 29 september 2010 13:55 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Doe toch eens rustig meid.
Ik heb 36 kinderen, al weet ik niet waar ze wonen trouwens.
Je hebt gewoon met elkaar rekening te houden. De wereld is niet zo ingedeeld dat we het allemaal met jouw mening moeten doen. De wereld is groter dan dat.
En als je zon blerend geval hebt kun je daar rekening mee houden. Als moeder weet je donders goed wanneer de volgende honger van je kind eraan komt. Als je dan toch uit eigen belang op een terrasje moet gaan zitten met je luie reet moet je de gevolgen ook maar in zien.
blablabla, concreet ingaan op wat ik zeg gebeurt ook niet he? Ene zin word verbogen, ander letterlijk genomen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wederom... sex en eten... synoniemen inderdaad.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Swiffer het volgende:
Nou je hebt gelijk hoor, ik maak me druk om het achterhoofd van een kind. Lekker alles uit zn verband trekken, om een kind wat borstvoeding geeft.
Dus ook geen naveltruitjes meer?quote:Ik stoor mij er aan omdat ik vind dat mensen hun lichaam maar lekker voor zichzelf hebben te houden.
Als jij je daar aan stoor dan mankeert er best iets aan je.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Kan je niet lezen??
Ik stoor mij aan borstvoeding geven aan een kind, waar ik naast zit. Dat klopt.
Nee, want schijten en eten lijken me ook nog steeds geen synoniemen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef Swiffer het volgende:
[..]
blablabla, concreet ingaan op wat ik zeg gebeurt ook niet he? Ene zin word verbogen, ander letterlijk genomen.
In een goot schijten werd een paar eeuwen geleden ook nog gedaan en als normaal beschouwd, gebeurt ook niet meer. Zo een beter idee van wat ik bedoel te zeggen?
Ach joh, je ziet dan alleen maar een navel :S? zullen we de sleeveless shirts en teenslippers er ook maar bijhalen?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Wat ruk ik uit zijn verband. Jij zegt je te storen aan borstvoedende vrouwen in het openbaar. Waaraan dan precies, want je ziet simpelweg niets.
[..]
Dus ook geen naveltruitjes meer?
Ik denk dat jij heel andere problemen in je hoofd hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Swiffer het volgende:
Nou je hebt gelijk hoor, ik maak me druk om het achterhoofd van een kind. Lekker alles uit zn verband trekken, om een kind wat borstvoeding geeft.
Ik stoor mij er aan omdat ik vind dat mensen hun lichaam maar lekker voor zichzelf hebben te houden.
Het is JOUW argument hequote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ach joh, je ziet dan alleen maar een navel :S? zullen we de sleeveless shirts en teenslippers er ook maar bijhalen?
Het zegt meer over jou dat jij er iets seksueels in ziet. Viezerik.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ach joh, je ziet dan alleen maar een navel :S? zullen we de sleeveless shirts en teenslippers er ook maar bijhalen?
Nou, zie je wel, volgens mij lost het zich zo vanzelf wel op, ik snap alleen de toon van het bericht in de OP niet zo, alsof 'ze' vinden dat iedereen verplicht het okay moet vinden dat er om de haverklap een moeder een kind aan heur tiet zoogt. Beetje van een mug een olifant maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier hebben 3 kinderen borstvoeding gekregen en daarvan heeft er geen een op een vol terras borstvoeding gehad kan ik je garanderen.
Stel je voor dat iemand er mee 'geconfronteerd' wordt
Beetje knullig mijn uitspraken her te gebruiken.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ieder hongerig kind huilt, knuppel. Dat is het kind niet aan te rekenen. Je kunt overal gewoon voeden, dus waarom zou je niet op een terras kunnen gaan zitten? Je hebt gewoon met elkaar rekening te houden. De wereld is niet zo ingedeeld dat we het allemaal met jouw mening moeten doen. De wereld is groter dan dat.
damn je snapt het niet echt he..quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want schijten en eten lijken me ook nog steeds geen synoniemen.
Ik heb het gevoel dat ik met een tokkie discussieer. Wat een toon en respectvolle discussie weer zeg (blablabla), totaal niet serieus te nemen. Taalgebruik van een aso, erg aggressief. Adem in en adem uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef Swiffer het volgende:
[..]
blablabla, concreet ingaan op wat ik zeg gebeurt ook niet he? Ene zin word verbogen, ander letterlijk genomen.
In een goot schijten werd een paar eeuwen geleden ook nog gedaan en als normaal beschouwd, gebeurt ook niet meer. Zo een beter idee van wat ik bedoel te zeggen?
Iedereen maar aan een boerka??quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Swiffer het volgende:
Ik stoor mij er aan omdat ik vind dat mensen hun lichaam maar lekker voor zichzelf hebben te houden.
Kolven is niet heel simpel, hoor. een hele voeding bij elkaar kolven doe je niet even tussendoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef Swiffer het volgende:
Hoe doen vrouwen dat met flesvoeding dan?? Als er niet overal magnetrons zijn? Juustemento, die gaan ook naar huis om het kind daar te voeden.
Edit: koude melk lusten ze ook vaak.. doet niks af aan de voeding zelf.
Ik stoor mij vooral aan het eeuwige gejank en gekrijs van die poepfabriekjes, dus babies in het openbaar zouden sowieso verboden moeten worden....heb je ook geen discussie meer over wel of geen borstvoeding.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Swiffer het volgende:
Niet iedere vrouw krijgt het voor elkaar fatsoenlijke hoeveelheden melk af te kolven.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Beetje knullig mijn uitspraken her te gebruiken.
Maar doe lekker moedermelk in een flesje. Problem solved.
Of moet die tiet gewoon in beeld komen omdat je niks beters te melden hebt?
Dit dus!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou dat jij er iets seksueels in ziet. Viezerik.
Dus kan ze eigenlijk geen voldoende borstvoeding geven. Wat moet ze dan met haar tieten uit het gareel in het publiek? Omdat dat zo leuk staat? En ze wat aandacht krijgt?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw krijgt het voor elkaar fatsoenlijke hoeveelheden melk af te kolven.
Danku, dat wist ik dus niet dat dat niet in de microwave mag, al zie ik dat in mijn omgeving dus wel gebeuren. Waarom mag dat niet dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kolven is niet heel simpel, hoor. een hele voeding bij elkaar kolven doe je niet even tussendoor.
Gekolfde melk mag eigenlijk niet in de magnetron.
BV-kinderen drinken veelal op verzoek. Dat wil zeggen dat als ze honger/dorst hebben, ze zich melden en drinken krijgen. Veelal (niet allemaal) krijgen fv-kinderen op uur en tijd volgens schema een flesje. Gemakkelijker te plannen en uit te voeren, aangezien dat wel in de magnetron mag.
Jij eet ook graag je eten koud? Veel baby's houden ook neit van koude melk.
Kortom: het allergemakkelijkste is bv, want dat heb je in de juiste hoeveelheid op de goede temperatuur altijd bij je en kun je, zonder dat mensen daar last vna hebben, te allen tijde aan je kind geven.
Alleen meirenneukers en zeurpieten zien het en ergeren zich daaraan. Of menen dat ALS ze het zouden zien ze het heel erg vervelend en vies enzo zouden vinden.
En dat heeft er dan weer níks mee te maken. Misschien moet je maar niet meepraten over onderwerpen waar je niets van snapt?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dus kan ze eigenlijk geen voldoende borstvoeding geven.
Krijgen zulke vrouwen het wel voor elkaar om hun kind afdoende te voeden via borstvoeding?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
Niet iedere vrouw krijgt het voor elkaar fatsoenlijke hoeveelheden melk af te kolven.
Ik snap je prima alleen slaan je vergelijkingen als een kut op een drumstel.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:59 schreef Swiffer het volgende:
[..]
damn je snapt het niet echt he..
Alleen heeft jezelf buiten ontlasten een zeer nadrukkelijk negatief effect. Borstvoeding heeft dat niet. Dat er een decennia of 2 is geweest dat we dat anders zijn gaan doen klopt.quote:Ik bedoel te zeggen dat zulke dingen vroeger normaler werden geacht als tegenwoordig. Of dat nou synoniem is aan elkaar of niet, iedereen poept, iedereen eet, en dat gebeurt anders dan in de middeleeuwen (of ik de jaren ervoor of erna voordat ik weer hierop wordt afgerekend)
Wederom, waarom?quote:Fijn dat jij niets ziet bij anderen die borstvoeding geven, in mijn voorbeeld was er meer dan genoeg te zien.. (ja je kan wegkijken blablabla) doe het gewoon lekekr ff ergens anders ofzo..
En het wordt juist weer veel meer van deze tijd omdat langzamerhand meer en meer bekend wordt dat de heilzame werking op de latere gezondheid van mensen niet te onderschatten is. Wij zijn de enige soort die hun kinderen voeden met de melk van andere soorten met alle negatieve effecten daarvan.quote:k vind het niet is van deze tijd, klaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |