Uiteraard. Ik hoor je ook niet zeuren over de idiote vergelijking van Yvonne met haar "geweld". Roze bril op?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ridiculiseren is een hobby van je of niet?
Hallo, nood breekt wetten. Waar heb ik gezegt dat dat ook niet meer mag? Prima dat je mijn mening voor me invult maar blijf wel een beetje beschaaft.quote:Een (aanstaande) moeder die moet bevallen en geen andere mogelijkheid heeft, wat zeg jij tegen haar:
He, wijffie, zoek es ff een priveplekje uit, er staan hier mensen te kijken.
Sja, als je zelf niet goed naar anderen luistert en alles invult voor een ander zul je veel mensen wel zo bestempelen. Arm ding.quote:Botte hond.
Is dat van belang dan?quote:
Ja. Of dacht je dat ze aanstoot nemen aan de baby? Het gaat om de borst. Die mag niet gezien worden, tenzij het een prachtige ronde geile tiet is. Dan weer welquote:
26 jaar ongelovig. , Danku. de rest klopt!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef laforest het volgende:
[..]
OMG 45-jarige strenggelovige gescheiden vrouw/tokkie met hangtieten en een hond.
Dus je moet kolven omdat je op straat je kind niet kan voeden?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Omdat er al allerlei onzinargumenten voorbij zijn gekomen waarom borstvoeding in het openbaar niet nodig is (lees maar terug):
'je kunt toch naar huis voor de baby honger krijgt'
' dan kolf je toch even'
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, geen argumenten meer, dus maar persoonlijk worden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
Esthetische redenen??
Ga je nou met dure woorden gooien omdat je geen argumenten meer hebt??
Het zou een hoop kunnen verklaren ja in dit geval.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Swiffer het volgende:
[..]
26 jaar ongelovig. , Danku. de rest klopt!
Die tiet heeft in dit geval niets met seksualiteit te maken. Maar ik snap dat je suggereert dat de aanschouwers dat er in zien en zich daarom storen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja. Of dacht je dat ze aanstoot nemen aan de baby? Het gaat om de borst. Die mag niet gezien worden, tenzij het een prachtige ronde geile tiet is. Dan weer wel
Nou, als ik op bezoek ben bij iemand, zal ik vragen of ze er bezwaar tegen hebben als ik voed, of dat ze anders even een aparte ruimte hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wel van een uitbater.. Maar een andere reactie tegen een vreemde die het niet leuk vind dat de wet het niet verbied is toch raar dan?
Wat is het verschil tussen een uitbater die zich er aan stoort, of een andere omstander?
Ik zie het terras dus ook als 'op bezoek'. je hebt niet alleen te maken met de persoon die je gastheer/vrouw is, maar ook met het andere bezoek.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, als ik op bezoek ben bij iemand, zal ik vragen of ze er bezwaar tegen hebben als ik voed, of dat ze anders even een aparte ruimte hebben.
Bij mij thuis gaat degene die er een probleem mee heeft, zelf maar weg, en doe ik het lekker waar en wanneer ik wil.
Nav deze post: ik bedenk me opeens dat al die mensen die vinden dat het allemaal maar moet kunnen zich zouden moeten afvragen hoe ze het zouden vinden als naast die borstvoeding gevende opeens iemand gaat zitten roken.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Nou, als ik op bezoek ben bij iemand, zal ik vragen of ze er bezwaar tegen hebben als ik voed, of dat ze anders even een aparte ruimte hebben.
Bij mij thuis gaat degene die er een probleem mee heeft, zelf maar weg, en doe ik het lekker waar en wanneer ik wil.
Nee het is Netsplitter die iemand beticht van persoonlijk worden terwijl hij het een paar minuten ervoor zelf doet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:55 schreef Swiffer het volgende:
@ Dagonet;
Oh moest ik daar nog op reageren dan? Of iemand anders?
Moet ook kunnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nav deze post: ik bedenk me opeens dat al die mensen die vinden dat het allemaal maar moet kunnen zich zouden moeten afvragen hoe ze het zouden vinden als naast die borstvoeding gevende opeens iemand gaat zitten roken.
Correct.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die tiet heeft in dit geval niets met seksualiteit te maken. Maar ik snap dat je suggereert dat de aanschouwers dat er in zien en zich daarom storen?
Ik heb zo het vermoeden dat al die mensen dát opeens wél afkeuren.quote:
Ik vind dat niet netjes omdat je die baby en die moeder ongevraagd van rook voorziet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nav deze post: ik bedenk me opeens dat al die mensen die vinden dat het allemaal maar moet kunnen zich zouden moeten afvragen hoe ze het zouden vinden als naast die borstvoeding gevende opeens iemand gaat zitten roken.
'Roken en eten, dat kan je toch niet vergelijken!'quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de tolerantie in dit landquote:Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Dagonet het volgende:
Het mooie is trouwens ook:
Er zijn mensen die er aanstoot aan nemen, prima, iemand geeft borstvoeding en krijgt wat afkeurende blikken of wat gehuf en puf van een paar oude dametjes even verderop. Het komt maar hoogstzelden voor dat iemand er daadwerkelijk wat van zegt of dat iemand het niet toestaat. Maar de mensen die borstvoeding geven nemen zoveel aanstoot aan de mening van die anderen, die zijn zo van mening dat je het okay móet vinden dat er nu ook complete acties op touw worden gezet om de tolerantie ervoor te verhogen.
Accepteer de borstvoeding! Durf geen nee te zeggen! Andere meningen niet gewenst!
Ik zie hier ook niemand serieus zeggen dat het verboden moet worden, hoogstens enkele mensen die het niet prettig vinden. Maar zodra ze wat zeggen worden ze afgesnauwd..
Komt omdat die mensen die er aanstoot aan nemen, veel fatsoenlijker zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Dagonet het volgende:
Het mooie is trouwens ook:
Er zijn mensen die er aanstoot aan nemen, prima, iemand geeft borstvoeding en krijgt wat afkeurende blikken of wat gehuf en puf van een paar oude dametjes even verderop. Het komt maar hoogstzelden voor dat iemand er daadwerkelijk wat van zegt of dat iemand het niet toestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |