Omdat een uitbater regels voor zijn zaak mag hebben, privé eigendom van die man. Geen publiek terrein.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wel van een uitbater.. Maar een andere reactie tegen een vreemde die het niet leuk vind dat de wet het niet verbied is toch raar dan?
Wat is het verschil tussen een uitbater die zich er aan stoort, of een andere omstander?
Een ieder die zich er aan stoort heeft vast een trauma en is minder intelligent omdat ze vroeger zelf nooit borstvoeding hebben gehadquote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Wel van een uitbater.. Maar een andere reactie tegen een vreemde die het niet leuk vind dat de wet het niet verbied is toch raar dan?
Wat is het verschil tussen een uitbater die zich er aan stoort, of een andere omstander?
Waarom zou je iets van borstvoeding moeten weten om tegen publiekelijke borstvoeding te zijn? Echt de drogredens vliegen je om de oren hier.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, ik vind de felheid van kerels die geen fluit van borstvoeding weten en het provocerend vinden dat in het openbaar te geven veel groter.
Dat is al duidelijk ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:46 schreef Swiffer het volgende:
Kan er niet iemand een poll maken?
optie 2-3 is op mij van toepassing iig.
Een terras is imho zeker geen prive eigendom van een uitbater, maar 90 % van de tijd gemeentelijk eigendom.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat een uitbater regels voor zijn zaak mag hebben, privé eigendom van die man. Geen publiek terrein.
Jemig, zo moeilijk is dat toch niet.
En de stoelen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Een terras is imho zeker geen prive eigendom van een uitbater, maar 90 % van de tijd gemeentelijk eigendom.
Publiek terrein dus.
Kraamverband dan wel he!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt jongen, ik lig hier helemaal dubbel. Hoe kun je iets uit z'n verband rukken.
Dan maak ik er toch 1 optie van;quote:
Ja, nogmaals, kom je die zo vaak tegen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op jouw felheid
Swiffer geeft aan niet gediend te zijn van moeders die extra opzichtig hun truitje omhoog gooien met een kop vankijk mij eens bezig zijn. Dat hoeft van mij ook niet.
Verder heb ik niets tegen borstvoeding in het openbaar, het heeft iets aandoenlijks/lief, is de natuur.
Kun je je voorstellen dat andere mensen zich drukker maken om bepaalde zaken dan jij?? Of is dat iets heel vreemds?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, kom je die zo vaak tegen?
En zo is er zoveel waar men zich aan kan storen, er zijn vast dingen die vele malen vaker voorkomen. Als de ontblote borstvoedende tieten je dagelijks om de oren slaan heb je een punt, maar hoe vaak zie je zoiets daadwerkelijk? Meeste vrouwen durven het niet eens, en je hoeft niet bang te zijn dat hun aantal groeiende is.
Esthetische redenen??quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Dan maak ik er toch 1 optie van;
Ik vind borstvoeding geven in het openbaar om esthetische en om imtieme redenen niet de bedoeling.
Ik kopier de stelling. mierenneuker.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Esthetische redenen??
Ga je nou met dure woorden gooien omdat je geen argumenten meer hebt??
"De bedoeling".quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik vind borstvoeding geven in het openbaar om esthetische en om imtieme redenen niet de bedoeling.
Ah, geen argumenten meer, dus maar persoonlijk worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Alsie zodadelijk in je hol zit,(een van de stoelen..) isie van jou, goed? pffff
En toch bepaalt de uitbater de regels, je mag daar ook niet je eigen eten en drinken nuttigen wat bij openbaar terrein wel mag.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Een terras is imho zeker geen prive eigendom van een uitbater, maar 90 % van de tijd gemeentelijk eigendom.
Publiek terrein dus.
Omdat er al allerlei onzinargumenten voorbij zijn gekomen waarom borstvoeding in het openbaar niet nodig is (lees maar terug):quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom zou je iets van borstvoeding moeten weten om tegen publiekelijke borstvoeding te zijn? Echt de drogredens vliegen je om de oren hier.
Dus jij komt nooit buiten?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Swiffer het volgende:
Nou, leid je eigen leven binnenshuis, en val anderen er dan ook niet mee lastig.
Welke religie behoor jij toe?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik snap je punt, echt..quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toch bepaalt de uitbater de regels, je mag daar ook niet je eigen eten en drinken nuttigen wat bij openbaar terrein wel mag.
Omdat iets niet vaak voorkomt wil niet zeggen dat je dan vervolgens je daar niet aan kan storen natuurlijk. Nogal rare redenatie.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, kom je die zo vaak tegen?
En zo is er zoveel waar men zich aan kan storen, er zijn vast dingen die vele malen vaker voorkomen. Als de ontblote borstvoedende tieten je dagelijks om de oren slaan heb je een punt, maar hoe vaak zie je zoiets daadwerkelijk? Meeste vrouwen durven het niet eens, en je hoeft niet bang te zijn dat hun aantal groeiende is.
OMG 45-jarige strenggelovige gescheiden vrouw/tokkie met hangtieten en een hond.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Alsie zodadelijk in je hol zit,(een van de stoelen..) isie van jou, goed? pffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |