Het zuigt echt zwaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:01 schreef Chowi het volgende:
Myr..
Jij maakt nu echt precies mee wat ik vorig jaar doorgemaakt heb.
Het is heel moeilijk om niet te zeggen: told you so..
Maar ook niet aangekomen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben niet afgevallen deze week
Oeh ik word vet bang jeweetdzquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waag het. Ik spuug wijn in je ogen.
1 kg.. dus er is nog steeds 6 af.. maar, k heb ook al 4 koppen thee gehad, en een shake (jaja, ik ben aan de shakes en repen geslagenquote:
Ik ga nu boodschappen doen, en dan 2 uur dansen, en vanavond hardlopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
wel dus...
Maar dat is vaak zo toch? En anders nog ff een rondje extra rennen
goed idde, wordt alleen onderweg opeten.quote:
Volkoren zeker?quote:
Ik 10quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik was ook 25 kilo afgevallen.![]()
En toen kwam ik het weer aan.![]()
Ohw, maar het gaat dus wel de goede kant opquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1 kg.. dus er is nog steeds 6 af.. maar, k heb ook al 4 koppen thee gehad, en een shake (jaja, ik ben aan de shakes en repen geslagen) Dus, misschien valt t allemaal wel mee
ik ben op mn borst al 5 cm kwijt, en taille al 6 cm
ik heb weer een meeting met mijn potentieel nieuwe werkgever waarvan ik op een aanbieding wacht. Gister was er nog 1 handtekening nodig dus......quote:
haast niks is dus wel wat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik 10
En tot nu toe haast niks er weer aan
Nou om een gezond BMI te krijgen moet ik 89 wegen, en dan moet ik dus nog 40 kg kwijt..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar het gaat dus wel de goede kant op
Hoeveel wil je er uiteindelijk vanaf?
Mwa, 1,5 kilo schommelt het, maar dat mag er op zich wel bijquote:
Uiteraardquote:
Gewoon meteen laten doorsturen naar het postkantoor en dan zelf ophalen! Die postbezorgers raken je pakket kwijt of geven het af aan een willekeurig persoon in de straat. Ja, dat pakketje ligt bij de buren! Welke buren? Ik woon in een flat, dumb-ass!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
UiteraardZit ik in de auto, belt mn moeder of ik bij haar thuis kan wachten op een pakje
![]()
Ze heeft mazzel dat ze draadloos internet heeft
Ik heb ooit een laptop voor de buren aangenomen. Bleek dat die vent dus geen briefje in de bus had gedaan bij de buurvrouw dus die in paniek aanbellen met rode oogjes of ik soms een pakketje had aangenomen. Wie ik? Ik weet van niets! En op die laptop zit ik nu te internetten!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Pakketjes bij buren afgeven, eigenlijk is dat bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ooit een laptop voor de buren aangenomen. Bleek dat die vent dus geen briefje in de bus had gedaan bij de buurvrouw dus die in paniek aanbellen met rode oogjes of ik soms een pakketje had aangenomen. Wie ik? Ik weet van niets! En op die laptop zit ik nu te internetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bovenbuurvrouw heeft eens iets aangenomen en (in de centrale hal op de begane grond) voor mn voordeur gezetquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Mijn moeder heeft zo'n schort dat als je het aan hebt het lijkt of je een mooie vrouw in lingerie bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga even op zoek naar een mooie kookschort voor mijn vader zijn verjaardag. Er moet online vast wat te vinden zijn.
Ik voel me ook altijd zo bezwaard als er wéér eens iets is afgegeven bij de buren en je het op moet halen. Maarja ik bestel wel regelmatig wat online en werk gewoon overdag. En ook al zet je in de comments ergens 'NIET BIJ BUREN AFGEVEN' dan doen ze dit vaak nog.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Met op de kartonnen doos duidelijk leesbaar het afleverrapport:quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurvrouw heeft eens iets aangenomen en (in de centrale hal op de begane grond) voor mn voordeur gezetlekker veilig
Het waren er 3, maar 2 voldeden niet aan mijn eisenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met op de kartonnen doos duidelijk leesbaar het afleverrapport:
PABO - TARZAN, 1 STUK(S)!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga even op zoek naar een mooie kookschort voor mijn vader zijn verjaardag. Er moet online vast wat te vinden zijn.
Laatst was ik 's middags thuis en werd een pakket voor de buren afgeleverd, terwijl zij 's ochtends spullen voor mij had aangenomenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd zo bezwaard als er wéér eens iets is afgegeven bij de buren en je het op moet halen. Maarja ik bestel wel regelmatig wat online en werk gewoon overdag. En ook al zet je in de comments ergens 'NIET BIJ BUREN AFGEVEN' dan doen ze dit vaak nog.
Ik haal het dan liever gewoon een dag later op bij het postkantoor ofzo.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft zo'n schort dat als je het aan hebt het lijkt of je een mooie vrouw in lingerie bent
Maar dan in het rozequote:
Voor elk gat één, maar 2 waren te klein?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het waren er 3, maar 2 voldeden niet aan mijn eisen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor elk gat één, maar 2 waren te klein?
Leukquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Lollig schort. Ik wil iets stijlvols, maar wel met een tekst erop.
Ik moet juist niet te lang slapen meestal... Als ik dat wel doe wordt ik beroerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd werkt niet mee. Als ik niet lig voel ik beroerd. Ziejewel dat ik gewoon moet slapen tot het weekend.
In before the "Dat doe je normaal toch ook"
Te klein hè! Jij lijkt me wel iemand voor een vuistdikke geribbelde worst die licht geeft in het donker!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Ze voldeden niet aan wat ik wilde
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Te klein hè! Jij lijkt me wel iemand voor een vuistdikke geribbelde worst die licht geeft in het donker!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Te klein hè! Jij lijkt me wel iemand voor een vuistdikke geribbelde worst die licht geeft in het donker!
Of zo'n cactusje, die twee gaatjes vult en het heuveltje kriebelt?quote:
WIDM!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef Chowi het volgende:
Locatie en (sommige) kandidaten van WIDM zijn bekend..
Weet niet of er hier ook fans zijn van dit programma, maar ik denk, ik meld het even.
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of zo'n cactusje, die twee gaatjes vult en het heuveltje kriebelt?
Oei, je moet de boel af en toe smeren anders gaat de boel roesten en schimmelen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee![]()
Eigenlijk doe ik niet aan nep
En wie zegt dat dat niet gebeurt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, je moet de boel af en toe smeren anders gaat de boel roesten en schimmelen!![]()
![]()
Prettig idee voor anoniem5
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, je moet de boel af en toe smeren anders gaat de boel roesten en schimmelen!![]()
![]()
Prettig idee voor anoniem5
Aha, dus anoniem5 is gewoon een van de velen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat niet gebeurt?
Er zijn er heel veel waar ik mee uit eten ga jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dus anoniem5 is gewoon een van de velen?
quote:
Heul nietquote:
Dan kan het ook van grote smurf zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oei, dan ga ik weer even de beschrijving van anoniem5 herlezen!![]()
Geef opa eens de link, want ik kan dat toch niet vinden!![]()
Als Tombo de dag erna blauw is dan weten we genoeg!
Ik weet wie het is, en dat is geen modquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Is mijn informatie verkeerd?Dan moet ik m'n bron even aanspreken.
Die zijn grote smurf uit zijn broek gehaalt heeftquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kan het ook van grote smurf zijn
Zaterdag mag je het wetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
Mag ik weten wie het is?Kan je het PM'en?
Nou inderdaad, ik vind het een beetje engquote:
Haha, ik weet wie het is!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, en dat is geen mod
Whut!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ik weet wie het is!![]()
![]()
Stiekem viel het vast een beetje tegen! Geef maar toe, geef maar toe!
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, en dat is geen mod
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook reuzebenieuwd. Straks is het een heel leuk iemand! Die past dan goed bij Tombolove.
Dat denk jequote:
Ik zeg niets! Veel plezier met 'anoniem' 5!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut!?Ik weet alleen WIE het is!
Hij heeft niet echt in mijn Posthistory gekeken en in mn fobo etc (zei hij), dus dat heb ik ook niet gedaan
Maar nu word ik nieuwsgierig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zeg niets! Veel plezier met 'anoniem' 5!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goffer, nu word ik bang en nieuwsgierig
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:56 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wacht; dit verhaal kent nog een staartje.
[ afbeelding ]
Ik was mijn boterham daarnet aan het oppeuzelen toen ik ineens...
[ afbeelding ]
...geloei vanuit de tuin hoorde.
[ afbeelding ]
Ik opende de deur naar de achtertuin en trof daar een zestal koeien aan, vergezeld door twee schapen en een geit.
[ afbeelding ]
Woest grijp ik naar mijn telefoon...
[ afbeelding ]
En ik bel de mevrouw van vanmorgen op.
[ afbeelding ]
"Waarom hebben jullie mij zes koeien, een schaap en een geit geleverd?" vraag ik.
[ afbeelding ]
"Ik weet van niets," verzekert de vrouw me.
[ afbeelding ]
"Maar ze staan toch echt in mijn achtertuin," ga ik door.
[ afbeelding ]
"Sorry mevrouw, maar wij leveren enkel giraffes."
[ afbeelding ]
"Maar hoe komen die koeien dan in mijn achtertuin?"
[ afbeelding ]
"Ik weet van niets..."
[ afbeelding ]
"...enkel giraffes," herhaalt de vrouw.
[ afbeelding ]
En ze hangt op.
Wat een verhaal zeg..
Kom je op de fiets?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat je niet zo opjutten. Ik ben het, met een kloon.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga hangen met de paus en wat kardinalen bij de lokale basisschool! Laters
Dan heb ik dus nu een 20.quote:
Heb je van hem gehoord dat hij het echt is dan?quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef Patje1987 het volgende:
Koeien zijn tof mits gemarineerd op de grill.
Neuh, maar genoeg aanwijzingen om het met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je van hem gehoord dat hij het echt is dan?
Nee, tenzij je erom wil lachen. Dan is het mij om het even.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn die plaatjes om te lachen Chowi?
Welkom thuis.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef crv het volgende:
Voorstel was niet goed damned. Nu moet het weer opnieuw intern besproken worden
te weinig geld en te weinig vakantiedagenquote:
NYquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
Oktober reisje gaat niet door, ik ga nu tijdens de kerst naar New York.
Ok, jammerquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:15 schreef crv het volgende:
[..]
te weinig geld en te weinig vakantiedagen
niet jammer, gewoon KUTquote:
Je bent een vuige valsspelert. Ik snap überhaupt niet hoe je dan op die pagina terechtkomt. Maar zoveel weet ik ook niet van computers af.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor ik al 12 punten te hebben
Ben je dan al een nerd?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoewel ik gisteren nog een nerd werd genoemd omdat ik wist dat Ctrl+A de sneltoets voor alles selecteren is..
Hoe loopt het verhaal af? Ik mis nog wel wat bloed aan dit verhaalquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, tenzij je erom wil lachen. Dan is het mij om het even.
Ik verveel me gewoon.
Ik weet het nog niet. Dat gedeelte moet nog verzonnen en geschreven worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe loopt het verhaal af? Ik mis nog wel wat bloed aan dit verhaal
Nee niet die arme diertjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Dat gedeelte moet nog verzonnen en geschreven worden.
Maar misschien braad ik ze wel op de barbecue ofzo, dan is het verhaal weer mooi rond en heb jij je bloed.
Ja maar iedereen in het topic wil haar geven. Ik denk dat ik een hoop tegenspraak krijg als ik die plotwending erin verwerk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet die arme diertjesDie domme kafferhoer aan de telefoon natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar iedereen in het topic wil haar geven. Ik denk dat ik een hoop tegenspraak krijg als ik die plotwending erin verwerk.
OH ja, tegenspraak. Echt iets voor jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar iedereen in het topic wil haar geven. Ik denk dat ik een hoop tegenspraak krijg als ik die plotwending erin verwerk.
You know me too well.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH ja, tegenspraak. Echt iets voor jou
Kuikentjequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallotjes
Oh die kleine giraffe, lief
Ons mam is net zo vreselijkquote:
HAJEEEEEEEEEquote:
Dat zeg ik altijdquote:
Das goe mupskequote:
Witteniej piepkuikequote:
3 op een rijquote:
Dat zeg ik ook niet.quote:
Benny kent ze nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoorde vanochtend Manic street preachers, ik had een LL-BENNY momentje
If you tolerate thisquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benny kent ze niet
Welke was het?
Benny kende niet;quote:
Sandwichquote:
Helleuquote:
* voorhoofd afveegt *quote:
Na je pennetje van gister dacht ik dat je wel meer ruimdenkend wasquote:
We zeggen het wel van te voren, ok?quote:
Is die er wel al weer uit?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na je pennetje van gister dacht ik dat je wel meer ruimdenkend was
Wat doe jij eigenlijk wel dan?quote:
Genoeg leuke en lekkere dingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk wel dan?
Goeie vraagquote:
Slikken deed je ook niet toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Genoeg leuke en lekkere dingen
Lekker vaag verhaal.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I'm sure you doquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tisser?quote:
Ik word bang van wat ik hierboven leesquote:
't Is één grote gay pride parade hierzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik word bang van wat ik hierboven lees
Ik versta dat niet onder leuk en lekker, dus nee..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slikken deed je ook niet toch?(Gewoon nieuwsgierigheid hoor
)
Merk het, in dat geval pas ik even ga door met mijn huiswerk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
't Is één grote gay pride parade hierzo.
Biologie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Merk het, in dat geval pas ik even ga door met mijn huiswerk.
Nee okee, maar omdat daar de meningen ook wel over verschillenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik versta dat niet onder leuk en lekker, dus nee..
jij vind het zeker wel lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee okee, maar omdat daar de meningen ook wel over verschillen
Neequote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij vind het zeker wel lekker
JIJ WEL DAN TOMBO?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slikken deed je ook niet toch?(Gewoon nieuwsgierigheid hoor
)
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
Maar sowieso ben ik natuurlijk een heel braaf meisje dat maagd blijft tot het huwelijk enzo!
Wat snap je niet aan maagd tot het huwelijk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Jajaja wel het naadje van de kous roze string vragen bij Patrique maar zelf niks prijs willen geven hé
Slikken heeft niets met maagd zijn te maken hoor.quote:
Dat was het "enzo" deelquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slikken heeft niets met maagd zijn te maken hoor.
Nou. Maak me eens bangquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan maagd tot het huwelijk!
Weet je hoe moeilijk dat is
Dat doe je normaal toch ook?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd werkt niet mee. Als ik niet lig voel ik beroerd. Ziejewel dat ik gewoon moet slapen tot het weekend.
Heet dat zo?quote:
Gelukkig ben jij de Wiki, anders had je eerdere uitspraken op weten te trommelenquote:
Heb ik het OOIT gehad over of ik dat lekker vind dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de Wiki, anders had je eerdere uitspraken op weten te trommelen
Ik meen me te herinneren van wel, maar dat was eldersquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb ik het OOIT gehad over of ik dat lekker vind dan?
Hehehe, noemen ze dat in homo-kring zo!quote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ben een moodboard van mijn onderwerp aan het maken
Pics van je moederbord.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
Ben een moodboard van mijn onderwerp aan het maken
Nee Nee Nee, Kardinaaltje.. BAH!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hehehe, noemen ze dat in homo-kring zo!
Wel of zonder echte crema-laag?
Wat is je onderwerp? Ziet er best tof uit op zichquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
Mja ben pas begonnen dus heb nog niet veel
[ afbeelding ]
Karel de Grotequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is je onderwerp? Ziet er best tof uit op zich.
Keiharde Gay-Pornquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is je onderwerp? Ziet er best tof uit op zich.
Hmm, dat haal ik er niet meteen uit.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:43 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Ik dacht, ik typ eens een berichtje in het invoerveld onderaan de pagina. Nou, bij deze.
Groetjes, Chowiwiwo.
Dag koetje. Heb je mijn toopik al gezien?quote:
Ohw, je had je verhaaltjes al ergens anders gedroptquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dag koetje. Heb je mijn toopik al gezien?
Klopt, in het midden staat zijn handtekening en naam maar zover was ik nog nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, dat haal ik er niet meteen uit.
Nee, de eerste had ik aanvankelijk geschreven voor dit topic. Maar toen vond ik het wel topicwaardig en dacht ik, kom, laat ik een topic maken waar ik dan het vervolg in post.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je had je verhaaltjes al ergens anders gedropt![]()
Nog niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dag koetje. Heb je mijn toopik al gezien?
PES.quote:
PEZquote:
quote:
Het is helemaal nog geen weekend hoorquote:
Oh fuck.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is helemaal nog geen weekend hoor
Hij liegt hoor, het is vrijdag.quote:
Ken je dat topic niet van hem over de rode skinnyjeans?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef iBenny het volgende:
WTF is dit voor gast?
Foto van iemand maken (openbaar terrein/weg) mag dat?
2 fouten in 1 zinquote:
Nopequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ken je dat topic niet van hem over de rode skinnyjeans?
Wie is hier nou noob...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omg, wat een noob ben jij. Hier.
Rode skinny jeans. Waar te koop?
Dit moet gewoon een grap zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omg, wat een noob ben jij. Hier.
Rode skinny jeans. Waar te koop?
Nee, hij heeft een stoornis... Maakt het net iets minder leukquote:
Ahhh, vandaar... nee, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een stoornis... Maakt het net iets minder leuk
Oh, jouw opmerking vind ik niet erg hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ahhh, vandaar... nee, dan heb ik niks gezegd![]()
HAJEEquote:
Ow sorry, zag het al toen Myr mij quote ja.quote:
Lekker weerquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ow sorry, zag het al toen Myr mij quote ja.![]()
.
Nee, maar dan snap ik het.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, jouw opmerking vind ik niet erg hoor
Maar het is gewoon een beetje sneu
Hoezo dan? Moet ik er nou ineens medelijden mee gaan hebben ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, jouw opmerking vind ik niet erg hoor
Maar het is gewoon een beetje sneu
Het gaat er niet om dat je medelijden met hem moet hebben, maar zijn kijk op de wereld is er wel anders door, zoals te merken in dat foto-maak-topicquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo dan? Moet ik er nou ineens medelijden mee gaan hebben ofzo?
Ik wist dat ook niet, maar ik ga niet mensen zielig lopen vinden omdat ze een of andere stoornis hebben. Dat vinden ze zelf vaak ook helemaal niet fijn.
Bovendien is die kleding echt butt ugly, zelfs voor iemand met een stoornis..
Dat begrijp ik heel goed, maar dan mag ik er toch nog wel zo naar kijken als ik ook naar andere mensen zou kijken. Zoals ik zei, ik denk dat hij dat zelf ook wel fijn zou vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je medelijden met hem moet hebben, maar zijn kijk op de wereld is er wel anders door, zoals te merken in dat foto-maak-topic
quote:
och , alles blijft toch hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kitao, we hebben een nieuw kabinet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
Wat zijn ze bij hyves dramatisch zeg![]()
Klik je eindelijk op de laatste link om te verwijderen krijg je, je hebt je account verwijderd wie had dat ooit gedacht
KAL NEEEEEquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
Klik je eindelijk op de laatste link om te verwijderen krijg je, je hebt je account verwijderd wie had dat ooit gedacht
Kreeg jij ook die kreten over sociaal isolement enzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
Tegen iedereen want ondanks dat hyves zegt dat ik een sociaal isolement kom ben ik toch wel erg sociaalquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KAL NEEEEEJE HYVE, WAT DOE JE???
Ja dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kreeg jij ook die kreten over sociaal isolement enzo?
Optyfen.quote:
je bent dus net als ik zomaar binnengevallen ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Tegen iedereen want ondanks dat hyves zegt dat ik een sociaal isolement kom ben ik toch wel erg sociaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |