Ik weet het nog niet. Dat gedeelte moet nog verzonnen en geschreven worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe loopt het verhaal af? Ik mis nog wel wat bloed aan dit verhaal
Nee niet die arme diertjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Dat gedeelte moet nog verzonnen en geschreven worden.
Maar misschien braad ik ze wel op de barbecue ofzo, dan is het verhaal weer mooi rond en heb jij je bloed.
Ja maar iedereen in het topic wil haar geven. Ik denk dat ik een hoop tegenspraak krijg als ik die plotwending erin verwerk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet die arme diertjesDie domme kafferhoer aan de telefoon natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar iedereen in het topic wil haar geven. Ik denk dat ik een hoop tegenspraak krijg als ik die plotwending erin verwerk.
OH ja, tegenspraak. Echt iets voor jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar iedereen in het topic wil haar geven. Ik denk dat ik een hoop tegenspraak krijg als ik die plotwending erin verwerk.
You know me too well.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH ja, tegenspraak. Echt iets voor jou
Kuikentjequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallotjes
Oh die kleine giraffe, lief
Ons mam is net zo vreselijkquote:
HAJEEEEEEEEEquote:
Dat zeg ik altijdquote:
Das goe mupskequote:
Witteniej piepkuikequote:
3 op een rijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |