Het zuigt echt zwaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:01 schreef Chowi het volgende:
Myr..
Jij maakt nu echt precies mee wat ik vorig jaar doorgemaakt heb.
Het is heel moeilijk om niet te zeggen: told you so..
Maar ook niet aangekomen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben niet afgevallen deze week
Oeh ik word vet bang jeweetdzquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waag het. Ik spuug wijn in je ogen.
1 kg.. dus er is nog steeds 6 af.. maar, k heb ook al 4 koppen thee gehad, en een shake (jaja, ik ben aan de shakes en repen geslagenquote:
Ik ga nu boodschappen doen, en dan 2 uur dansen, en vanavond hardlopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
wel dus...
Maar dat is vaak zo toch? En anders nog ff een rondje extra rennen
goed idde, wordt alleen onderweg opeten.quote:
Volkoren zeker?quote:
Ik 10quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:15 schreef Myraela het volgende:
Ik was ook 25 kilo afgevallen.![]()
En toen kwam ik het weer aan.![]()
Ohw, maar het gaat dus wel de goede kant opquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1 kg.. dus er is nog steeds 6 af.. maar, k heb ook al 4 koppen thee gehad, en een shake (jaja, ik ben aan de shakes en repen geslagen) Dus, misschien valt t allemaal wel mee
ik ben op mn borst al 5 cm kwijt, en taille al 6 cm
ik heb weer een meeting met mijn potentieel nieuwe werkgever waarvan ik op een aanbieding wacht. Gister was er nog 1 handtekening nodig dus......quote:
haast niks is dus wel wat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik 10
En tot nu toe haast niks er weer aan
Nou om een gezond BMI te krijgen moet ik 89 wegen, en dan moet ik dus nog 40 kg kwijt..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar het gaat dus wel de goede kant op
Hoeveel wil je er uiteindelijk vanaf?
Mwa, 1,5 kilo schommelt het, maar dat mag er op zich wel bijquote:
Uiteraardquote:
Gewoon meteen laten doorsturen naar het postkantoor en dan zelf ophalen! Die postbezorgers raken je pakket kwijt of geven het af aan een willekeurig persoon in de straat. Ja, dat pakketje ligt bij de buren! Welke buren? Ik woon in een flat, dumb-ass!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
UiteraardZit ik in de auto, belt mn moeder of ik bij haar thuis kan wachten op een pakje
![]()
Ze heeft mazzel dat ze draadloos internet heeft
Ik heb ooit een laptop voor de buren aangenomen. Bleek dat die vent dus geen briefje in de bus had gedaan bij de buurvrouw dus die in paniek aanbellen met rode oogjes of ik soms een pakketje had aangenomen. Wie ik? Ik weet van niets! En op die laptop zit ik nu te internetten!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Pakketjes bij buren afgeven, eigenlijk is dat bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ooit een laptop voor de buren aangenomen. Bleek dat die vent dus geen briefje in de bus had gedaan bij de buurvrouw dus die in paniek aanbellen met rode oogjes of ik soms een pakketje had aangenomen. Wie ik? Ik weet van niets! En op die laptop zit ik nu te internetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bovenbuurvrouw heeft eens iets aangenomen en (in de centrale hal op de begane grond) voor mn voordeur gezetquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Mijn moeder heeft zo'n schort dat als je het aan hebt het lijkt of je een mooie vrouw in lingerie bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga even op zoek naar een mooie kookschort voor mijn vader zijn verjaardag. Er moet online vast wat te vinden zijn.
Ik voel me ook altijd zo bezwaard als er wéér eens iets is afgegeven bij de buren en je het op moet halen. Maarja ik bestel wel regelmatig wat online en werk gewoon overdag. En ook al zet je in de comments ergens 'NIET BIJ BUREN AFGEVEN' dan doen ze dit vaak nog.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Met op de kartonnen doos duidelijk leesbaar het afleverrapport:quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurvrouw heeft eens iets aangenomen en (in de centrale hal op de begane grond) voor mn voordeur gezetlekker veilig
Het waren er 3, maar 2 voldeden niet aan mijn eisenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met op de kartonnen doos duidelijk leesbaar het afleverrapport:
PABO - TARZAN, 1 STUK(S)!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga even op zoek naar een mooie kookschort voor mijn vader zijn verjaardag. Er moet online vast wat te vinden zijn.
Laatst was ik 's middags thuis en werd een pakket voor de buren afgeleverd, terwijl zij 's ochtends spullen voor mij had aangenomenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd zo bezwaard als er wéér eens iets is afgegeven bij de buren en je het op moet halen. Maarja ik bestel wel regelmatig wat online en werk gewoon overdag. En ook al zet je in de comments ergens 'NIET BIJ BUREN AFGEVEN' dan doen ze dit vaak nog.
Ik haal het dan liever gewoon een dag later op bij het postkantoor ofzo.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft zo'n schort dat als je het aan hebt het lijkt of je een mooie vrouw in lingerie bent
Maar dan in het rozequote:
Voor elk gat één, maar 2 waren te klein?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het waren er 3, maar 2 voldeden niet aan mijn eisen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor elk gat één, maar 2 waren te klein?
Leukquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Lollig schort. Ik wil iets stijlvols, maar wel met een tekst erop.
Ik moet juist niet te lang slapen meestal... Als ik dat wel doe wordt ik beroerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd werkt niet mee. Als ik niet lig voel ik beroerd. Ziejewel dat ik gewoon moet slapen tot het weekend.
In before the "Dat doe je normaal toch ook"
Te klein hè! Jij lijkt me wel iemand voor een vuistdikke geribbelde worst die licht geeft in het donker!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Ze voldeden niet aan wat ik wilde
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Te klein hè! Jij lijkt me wel iemand voor een vuistdikke geribbelde worst die licht geeft in het donker!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Te klein hè! Jij lijkt me wel iemand voor een vuistdikke geribbelde worst die licht geeft in het donker!
Of zo'n cactusje, die twee gaatjes vult en het heuveltje kriebelt?quote:
WIDM!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef Chowi het volgende:
Locatie en (sommige) kandidaten van WIDM zijn bekend..
Weet niet of er hier ook fans zijn van dit programma, maar ik denk, ik meld het even.
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of zo'n cactusje, die twee gaatjes vult en het heuveltje kriebelt?
Oei, je moet de boel af en toe smeren anders gaat de boel roesten en schimmelen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee![]()
Eigenlijk doe ik niet aan nep
En wie zegt dat dat niet gebeurt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, je moet de boel af en toe smeren anders gaat de boel roesten en schimmelen!![]()
![]()
Prettig idee voor anoniem5
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, je moet de boel af en toe smeren anders gaat de boel roesten en schimmelen!![]()
![]()
Prettig idee voor anoniem5
Aha, dus anoniem5 is gewoon een van de velen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat niet gebeurt?
Er zijn er heel veel waar ik mee uit eten ga jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dus anoniem5 is gewoon een van de velen?
quote:
Heul nietquote:
Dan kan het ook van grote smurf zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Oei, dan ga ik weer even de beschrijving van anoniem5 herlezen!![]()
Geef opa eens de link, want ik kan dat toch niet vinden!![]()
Als Tombo de dag erna blauw is dan weten we genoeg!
Ik weet wie het is, en dat is geen modquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Is mijn informatie verkeerd?Dan moet ik m'n bron even aanspreken.
Die zijn grote smurf uit zijn broek gehaalt heeftquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kan het ook van grote smurf zijn
Zaterdag mag je het wetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
Mag ik weten wie het is?Kan je het PM'en?
Nou inderdaad, ik vind het een beetje engquote:
Haha, ik weet wie het is!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, en dat is geen mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |