Ik word bang van wat ik hierboven leesquote:

't Is één grote gay pride parade hierzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik word bang van wat ik hierboven lees

Ik versta dat niet onder leuk en lekker, dus nee..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slikken deed je ook niet toch?(Gewoon nieuwsgierigheid hoor
)

Merk het, in dat geval pas ik even ga door met mijn huiswerk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
't Is één grote gay pride parade hierzo.

Biologie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Merk het, in dat geval pas ik even ga door met mijn huiswerk.

Nee okee, maar omdat daar de meningen ook wel over verschillenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik versta dat niet onder leuk en lekker, dus nee..

jij vind het zeker wel lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee okee, maar omdat daar de meningen ook wel over verschillen

Neequote:

Ik zeg niksquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij vind het zeker wel lekker

JIJ WEL DAN TOMBO?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slikken deed je ook niet toch?(Gewoon nieuwsgierigheid hoor
)

quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef tombolafan het volgende:
Maar sowieso ben ik natuurlijk een heel braaf meisje dat maagd blijft tot het huwelijk enzo!

Wat snap je niet aan maagd tot het huwelijk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Jajaja wel het naadje van de kous roze string vragen bij Patrique maar zelf niks prijs willen geven hé

Slikken heeft niets met maagd zijn te maken hoor.quote:

Dat was het "enzo" deelquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slikken heeft niets met maagd zijn te maken hoor.

Nou. Maak me eens bangquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan maagd tot het huwelijk!
Weet je hoe moeilijk dat is

Dat doe je normaal toch ook?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd werkt niet mee. Als ik niet lig voel ik beroerd. Ziejewel dat ik gewoon moet slapen tot het weekend.

Heet dat zo?quote:

Gelukkig ben jij de Wiki, anders had je eerdere uitspraken op weten te trommelenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |