Ik stond er ook van te kijken. Maar toen dacht ik weer, baat het niet, dan schaadt het niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:03 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het een uiterst merkwaardig telefoongesprek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Hé, als jij jouw baas zou zijn hè. Zou je dan ook iedere vrijdagochtend je vuist in een pot met pindakaas stoppen om door je hond af te laten likken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef deepart het volgende:
Haha Chowi heeft geen mobiel!
Mijn mening is dat dit een heel apart topic is. Even overleggen mijn baas.
Ja hij vindt dat ook
Zelfs zonder de pindakaas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hé, als jij jouw baas zou zijn hè. Zou je dan ook iedere vrijdagochtend je vuist in een pot met pindakaas stoppen om door je hond af te laten likken?
Nee, want vrijdagochtend heb ik college.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hé, als jij jouw baas zou zijn hè. Zou je dan ook iedere vrijdagochtend je vuist in een pot met pindakaas stoppen om door je hond af te laten likken?
Maar als je jouw baas zou zijn toch niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee, want vrijdagochtend heb ik college.
Ik waardeer je eerlijkheid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef Boomvorm het volgende:
Wat jij net hebt verteld is wel het meest debiele, idiootste verhaal dat ik ooit heb gehoord. Op geen enkel punt in je vage, onsamenhangende verhaal, was je zelfs maar dichtbij tot iets dat beschouwd kan worden als rationeel. Iedereen in dit topic is nu dommer na het gelezen te hebben. Je krijgt van mij geen punten, en mag God genade hebben op je ziel.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid.
Zeg eens, denk je dat je ook oogkanker kunt krijgen als een mug met kanker je daar prikt?
Denk ik dat? Sterker nog! IK HEB ER EEN STUDIE NAAR GEDAAN.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid.
Zeg eens, denk je dat je ook oogkanker kunt krijgen als een mug met kanker je daar prikt?
Als ik mijn baas zou zijn zou ik heel flexibel zijn iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als je jouw baas zou zijn toch niet?.
Aan zijn aids?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:21 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Denk ik dat? Sterker nog! IK HEB ER EEN STUDIE NAAR GEDAAN.
Het ligt er helemaal aan waar de mug in kwestie precies kanker heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |