Er gaat best een grote weg door het dorp dat is hun nadeel. Maar extreem rijk zijn ze ook weer nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef kitao het volgende:
[..]
dan is het een arm dorp , rijkere woonplaatsen zetten er gewoon een paaltje voor.
Nee, daar ga ik in bed wel weer aan friemelen.quote:
Nee, dat kan ik niet, dan raak ik of depressief of gespannen..quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
wb snel gedaan. als ik in bad ga, blijf ik altijd veel te lang liggen
Dierenseks?quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik in bed wel weer aan friemelen.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik in bed wel weer aan friemelen.
ik vind t wel leuk af en toe, maar doe t maar zelden. douchen is veel makkelijkerquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs ik eens in bad ga dan heb ik er al snel genoeg van
ah k. dan idd gewoon lekker snel doen iddquote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, dan raak ik of depressief of gespannen..
Ik heb wel een pinguinknuffel ja. Ooit op de HCC gekocht. Maar ik heb ook een ALl Black kiwi, een goomba, twee kirbies, een kangaroe, en twee everzwijnen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je een pinguinknuffel?
Verzamel jij ze?
Ja scheelt een hoop tijd. Maar ik heb nu geen bad meer dus dat maakt de keuze wel heel makkelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t wel leuk af en toe, maar doe t maar zelden. douchen is veel makkelijker
Pheno was op bezoek bij mij toen ik net mijn nieuwe Xbox gekocht had.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel een pinguinknuffel ja. Ooit op de HCC gekocht. Maar ik heb ook een ALl Black kiwi, een goomba, twee kirbies, een kangaroe, en twee everzwijnen.
hehe idd.quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja scheelt een hoop tijd. Maar ik heb nu geen bad meer dus dat maakt de keuze wel heel makkelijk.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pheno was op bezoek bij mij toen ik net mijn nieuwe Xbox gekocht had.
[ afbeelding ]
Ja, mijn vader verzamelt pinguins.quote:
Je bent een kloon?quote:
Ik vind douchen in een badkuip wel fijner.quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe idd.
maar eigenlijk is een bad ook onzin voor mij. gebruik t echt niet vaak en t neemt wel ruimte in beslag.
maar goed t zit me ook weer niet in de weg
Oh nee, ik heb tombo even nodig.quote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je vraagt opeens naar Tombo, ik d8 dat ik nog een maffe reactie van je kreeg op die foto
Ik had een alibi.quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef Rauzer het volgende:
Waarom was het eigenlijk niet vreemd dat MIS weer openging, Pheno?
ik heb een bad en een douchequote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind douchen in een badkuip wel fijner.
Nu heb ik 1 kleine douche waar je echt krap met 2 personen max in past.. Zo'n inloopdouche wil ik graag hebben
Ik heb de meeste verbannen uit mijn kamer.quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk niet op van knuffels, hier is het huis vol met die dingen
Ik heb er deze reis weer drie bijquote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb de meeste verbannen uit mijn kamer.
Tenminste ze staan nog in plastic zakken op mijn kamer, ik weet niet wat ik ermee moet
Nee, ik vind Joran een toffe gast.quote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je er serieus een reden voor had.
mijn moeder verzamelt olifanten. Ze heeft er al iets van 500quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, mijn vader verzamelt pinguins.![]()
Hele hoop knuffels en figuurtjes heeft hij.
Deze had hij van mij gekregen
Kirby'squote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er deze reis weer drie bij
Ohquote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn moeder verzamelt olifanten. Ze heeft er al iets van 500
Echte?quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn moeder verzamelt olifanten. Ze heeft er al iets van 500
Lijkt me echt fijn een grote badkamer. Merk het zelf als ik bij mijn opa en oma ben. Die hebben ook een douche en bad in 1 grote ruimte. Alleen zie ik me daar niet douchen en naar bad gaanquote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb een bad en een douche
douche is wel lekker groot tbh
bad is ook wel ruim, maar duurt dus ook lang voor t aardig vol zit
Iedereen moet zich bij jou aan- en afmelden?quote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ze zegt niks meer.
Ik vraag me af waar ze gebleven is.
Ook beeldjes en knuffeltjes enzo dus?quote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft wel een grote tuin, maar zo groot nou ook weer niet
quote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iedereen moet zich bij jou aan- en afmelden?
ah beetje vent kan daar tegen hequote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef kitao het volgende:
mooi , dat baardbos is eindelijk geveld en kostte maar twee kruidvatmesjes...
en een pleister.
*auw*
Alleen beelden/beeldjes en een heel mooi wandkleed.quote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook beeldjes en knuffeltjes enzo dus?
Nee, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iedereen moet zich bij jou aan- en afmelden?
hehehe, nee idd daar kan ik inkomen iddquote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt me echt fijn een grote badkamer. Merk het zelf als ik bij mijn opa en oma ben. Die hebben ook een douche en bad in 1 grote ruimte. Alleen zie ik me daar niet douchen en naar bad gaan
ms is ze gras maaien voor onze vegalunchquote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het me gewoon af.
Wat een match, ik was net bezigquote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ms is ze gras maaien voor onze vegalunch
Ja gewoon fijn om te hebben. Mijn ouders hebben altijd een bad gehad, maar ik ging er nooit in.. Nu ik er zelf geen heb mis ik het gewoonquote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, nee idd daar kan ik inkomen idd
maar is wel lekker idd. alleen jammer dat t bad zo weinig wordt gebruikt. maar is wel lekker voor de keren dat je t wel wil gebruiken
Hoi P.quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een match, ik was net bezig
quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga Top Gear kijken![]()
Fijne avond!
Kijkze Pgrquote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga Top Gear kijken![]()
Fijne avond!
Hey J.quote:
ik wist t gewoon hequote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een match, ik was net bezig
quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja gewoon fijn om te hebben. Mijn ouders hebben altijd een bad gehad, maar ik ging er nooit in.. Nu ik er zelf geen heb mis ik het gewoon
Ik ben wel van mening dat je nooit alleen in bad moet gaan. En dan bedoel ik niet met een goede vriend ofzo het bad in gaan.
quote:
Ik zie het al voor me..quote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee idd ik deel mijn bad liever ook niet met een goede vriend idd
Gezelligquote:Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me..hey zullen we in bad gaan ?
En dat het dan niet de douchekop is.quote:Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En ineens denk je "wat voel ik nu"
tja, ik heb alleen nog Heineken-shave.quote:Op maandag 27 september 2010 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Whiskey eroverheen doen
yeah precies. denk dat mijn vrienden me heel raar aan zouden kijken en als er 1 ja zou zeggen zou ik nog helemaal raar opkijkenquote:Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me..hey zullen we in bad gaan ?
Kan jij me rug even wassenquote:Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En ineens denk je "wat voel ik nu"
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:#500 JJH 31966
Je bent alleen al blij omdat het een statistiekje is dat vast staat, toch?quote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Ik weet nu niet of dat ik blij moet zijn of dat ik moet huilen.
Nee. Hoezoquote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef kitao het volgende:
[..]
tja, ik heb alleen nog Heineken-shave.
![]()
ps , Pheno is je broer ?
Gelukkig zal het nooit te sprake komenquote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah precies. denk dat mijn vrienden me heel raar aan zouden kijken en als er 1 ja zou zeggen zou ik nog helemaal raar opkijken
geef mij ook zo een zelfopladende telefoonquote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oke het spookt
Bijna een uur gebeld, telefoon geeft al aan bijna leeg te zijn, 1 streepje over.
Even later zit ik aan tafel, zie ik m'n telefoon knipperen "batterbij bijna leeg"
Nu een uur later zijn alle streepjes terug
Dat!quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef gomi het volgende:
[..]
geef mij ook zo een zelfopladende telefoon
precies die kamer deel ik alleen met mijn vriendinquote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig zal het nooit te sprake komen
Ik heb wel een broer, maar die zit niet op FOK!quote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef kitao het volgende:
[..]
tja, ik heb alleen nog Heineken-shave.
![]()
ps , Pheno is je broer ?
Batterbijquote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oke het spookt
Bijna een uur gebeld, telefoon geeft al aan bijna leeg te zijn, 1 streepje over.
Even later zit ik aan tafel, zie ik m'n telefoon knipperen "batterbij bijna leeg"
Nu een uur later zijn alle streepjes terug
Ja kan je daar gezellig mee in badquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
precies die kamer deel ik alleen met mijn vriendin
Ik zei dat mijn broer ook niemand ertussen laat op de linkerbaanquote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef kitao het volgende:
[..]
ik meende dat te lezen in het vorige topic.
quote:
Ook wel... maar dan moet ik weer kiezen, want beiden willen niet delen, dacht ik.quote:
Dertigers zijn altijd goedquote:
yeah ik voel je pijn iddquote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook wel... maar dan moet ik weer kiezen, want beiden willen niet delen, dacht ik.
En dat kiezen is zo moeilijk gomi![]()
Heb jij hem net in zitten stralen op de bank soms?quote:Op maandag 27 september 2010 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je liet er een batter bij. Moet je ook niet doen.
Weet ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga naar die film van die kaartjes![]()
Waar gaa"t ïe eingelijk over?
Ik heb energie afgetapt.quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij hem net in zitten stralen op de bank soms?
ik kan t niet anders dan helemaal met je eens zijnquote:
welke film?quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga naar die film van die kaartjes![]()
Waar gaa"t ïe eingelijk over?
nee jung, gewoon in Grunn!quote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet
waar ga je? Rotterdam?
Dat vraagt om een goedmakertjequote:
wat zijn we eigenlijk ook een stelletje nederlanders, als het maar gratis isquote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet
waar ga je? Rotterdam?
Latersquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Lieve mensen ik ben slapen. Ik zie jullie snel weer
Trustenquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb veel moeite moeten doen om een look-alike te vinden met meer streepjes.quote:
Cyberseksquote:
trusten vast en tot de volgende keerquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Bohquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite moeten doen om een look-alike te vinden met meer streepjes.
Tuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat zijn we eigenlijk ook een stelletje nederlanders, als het maar gratis is
Weltrustenquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Maak daar marsepein van en ik wil wel weer samen op de bank.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik loop ook altijd langs de kaas en worst om daar een stukje te pakkenOok als ik om moet lopen, voor wat ik nodig heb.
Ja lekker, van die stukjes die er al 8 uur liggen en door 20 handjes zijn beetgepaktquote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik loop ook altijd langs de kaas en worst om daar een stukje te pakkenOok als ik om moet lopen, voor wat ik nodig heb.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ohw, die ligt hier bij de koffieautomaatquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En bij het brood hebben ze nog wel eens krentewegge of Sûkerbôle liggen.![]()
*belt de hele telefoonlijst af en haalt bij de achterbuurman marsepein op en hoopt dat Pisc weer aanschuiftquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak daar marsepein van en wil ik wel weer samen op de bank.
In wat voor gat woon jijquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker, van die stukjes die er al 8 uur liggen en door 20 handjes zijn beetgepakt
Gewoon kijken hoeveel er ligt... als er veel ligt dan ligt het er niet zo langquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker, van die stukjes die er al 8 uur liggen en door 20 handjes zijn beetgepakt
je stelt niet echt veel eisen he?quote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak daar marsepein van en ik wil wel weer samen op de bank.
Nu zit je nog in mijn telefoon met mijn nummersquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*belt de hele telefoonlijst af en haalt bij de achterbuurman marsepein op en hoopt dat Pisc weer aanschuift
In een grote stad, maar die handjes zitten er wel in een uurtje aan hoorquote:
ik neem nooit dingen die openliggen tbhquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoeveel er ligt... als er veel ligt dan ligt het er niet zo lang
He, hier wonen 6000 mensenquote:
Wel een schat van een buurman.quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu zit je nog in mijn telefoon met mijn nummers
Baguettequote:
Hier wordt het vers gesneden en wordt het schaaltje steeds ververstquote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een grote stad, maar die handjes zitten er wel in een uurtje aan hoor
Of soms hebben ze een promo van het een of ander.quote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die ligt hier bij de koffieautomaat
En soms staat er bij de zuivel ook wel eens een tafeltje waar je toetjes kunt proeven
quote:
The winner takes it alllllllllll.quote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond zingend naar het appartement -O_
waarom wil je iedereen wegjagenquote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond zingend naar het appartement -O_
Dat is mooi, lang leve de Sangriaquote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond zingend naar het appartement
*prikt in buik*quote:
Speciaal voor ons gemaaktquote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is mooi, lang leve de Sangria
Slaap lekker Bosquote:
hihihihihi je kriebeltquote:Op maandag 27 september 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*prikt in buik*
Ja hij deint nog wel mee
Ja.quote:Op maandag 27 september 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
1 liter bier in 2 uur valt toch wel mee
trusten Bosquote:
Preciesquote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Of soms hebben ze een promo van het een of ander.
Ik heb eerder in een Supermarkt gewerkt, en soms was er een promo van vlees of een nieuw bakmiddel, en dan werd er in de winkel gebakken om de mensen te laten proeven.
Dat is trouwen wel killing als het tegen je pauze aanloopt en je honger hebt.
Dat is inderdaad geen tempo.quote:Op maandag 27 september 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
yeahquote:Op maandag 27 september 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 27 september 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef Rauzer het volgende:
c_a is hier tegenwoordig nog meer dan normaal
quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef crv het volgende:
ik ga nog even wat proza schrijven en dan ook maar eens vroeg naar bed
Succes en slaap lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef crv het volgende:
ook jij vast trustenquote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef crv het volgende:
Succes met het boodschappenlijstje!quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef crv het volgende:
Ik mocht dat altijd laten proevenquote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Of soms hebben ze een promo van het een of ander.
Ik heb eerder in een Supermarkt gewerkt, en soms was er een promo van vlees of een nieuw bakmiddel, en dan werd er in de winkel gebakken om de mensen te laten proeven.
Dat is trouwen wel killing als het tegen je pauze aanloopt en je honger hebt.
Schrijfze crv en trustenquote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef crv het volgende:
Heb jij dan wel eens bij mij in de supermarkt gestaan?quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mocht dat altijd laten proeven
Jij deed promotiewerk?quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mocht dat altijd laten proeven
Je vrouw tochquote:Op maandag 27 september 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Er komt geen familie op FOK!
Nou ja, ze hebben alleen mijn dagboek gelezen. Volgens mij de schoonfamilie ook
quote:Op maandag 27 september 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb jij dan wel eens bij mij in de supermarkt gestaan?
Niet echt, wij waren een vooruitstrevende/vernieuwende supermarkt met eigen personeel dat naast het "normale werk" ook opgeleid werd tot promotie-medewerker. Inclusief cursussen etc, en je moet ALTIJD zelf alles proevenquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broertje. Die laat er ook niemand tussen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kent hij mij niet. Ik kom overal tussen.
Ja, ook. Maar dat is anders dan de bloedlijn.quote:
Kleine dingetje deden we zelf, maar voor de rest kwam dan altijd zo'n meneer of mevrouw van Unilever, of welk bedrijf het ook maar was.quote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Niet echt, wij waren een vooruitstrevende/vernieuwende supermarkt met eigen personeel dat naast het "normale werk" ook opgeleid werd tot promotie-medewerker. Inclusief cursussen etc, en je moet ALTIJD zelf alles proeven
quote:Op maandag 27 september 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in. Nog ff lezen![]()
Trusten voor straks alvast allemaal
Okequote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Niet echt, wij waren een vooruitstrevende/vernieuwende supermarkt met eigen personeel dat naast het "normale werk" ook opgeleid werd tot promotie-medewerker. Inclusief cursussen etc, en je moet ALTIJD zelf alles proeven
lees ze en trusten vastquote:Op maandag 27 september 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga volgend jaar vast wel weer een keer.quote:
Slaap lekker madame!quote:Op maandag 27 september 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij ben jij lekker bezig voor de airmiles.quote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
Maar eerst Nieuw Zeeland. Lekker overwinteren.
ik zou wel Japan ook wel eens willen zienquote:Op maandag 27 september 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar vast wel weer een keer.
ik ga heel ms eind dit jaar nog ff een paar dagen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar vast wel weer een keer.
ik wil china ook nog en hong kong vooralquote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou wel Japan ook wel eens willen zien
En een rondje China lijkt me ook wel wat
Rauzerquote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef Rauzer het volgende:
c_a is hier tegenwoordig nog meer dan normaal
De NS spaarpunten gaan niet hard neequote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij lekker bezig voor de airmiles.
Met China heb ik niet zo veel. AL wil ik nog eens de Trans-Siberie express doen. Dus dan kom ik er vanzelfquote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou wel Japan ook wel eens willen zien
En een rondje China lijkt me ook wel wat
Dat wordt batsen!quote:Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik loog1 liter bier in 1 uur en de vruchtjes van de sangria
hehehe ach moet ook kunnen hoorquote:Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
batsio y keukio?quote:
Nee denk niet deze keer met al die drankquote:
Whehehehehehehehehe... Alsof die niet weten dat jullie willen seksen. Of ben je met de ooievaar gebracht?quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee denk niet deze keer met al die drank
Nee effe serieus, ik denk het niette weinig sexxx . Never nooit meer met (schoon)ouders in 1 appartement
quote:Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehe... Alsof die niet weten dat jullie willen seksen. Of ben je met de ooievaar gebracht?
Heyyyyy C_Atje...... wat..... lees ik...... geen sex?????quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee effe serieus, ik denk het niette weinig sexxx . Never nooit meer met (schoon)ouders in 1 appartement
Te weinigquote:Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyyy C_Atje...... wat..... lees ik...... geen sex?????
Wel gedacht aan het badkamerraampje?quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te weinig
Net wel gehad, we gingen even douchen en schoonouders bleven op terras
Gewoon voor hun ogen beginnen... gaan ze vanzelf wel wegquote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, was dit jaar ook al 2x met schoonouders ergens.....quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te weinig
Net wel gehad, we gingen even douchen en schoonouders bleven op terras
Jij DENKT dat ze borden wastquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
die del van mij staat nog steeds borden te wassen in Ahoy , waar bljift ze ?
Omygodquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry mensjes beetje aangeschoten
Staat weer een halve liter bier voor me
quote:Op maandag 27 september 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon voor hun ogen beginnen... gaan ze vanzelf wel weg
pas maar op, voordat je je vergist en met schoonpa in bed ligtquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry mensjes beetje aangeschoten
Staat weer een halve liter bier voor me
Idem.quote:Op maandag 27 september 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat heb ik nog nooit gedaan
maar ook nooit met ze op vakantie
Die van C_A lijken me wel tofquote:
Dan doe ik een emmer over zijn hoofd.quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan zo een figuur als benny die wil gaan sexen voor jullie neus
quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe ik een emmer over zijn hoofd.
och dat is niks , mijn schoonmoeder woont 8000 kilometer ver.quote:Op maandag 27 september 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent dan ook single toch?
Die van mij zitten zo'n 250km verderop
ik spreek niet van schoonouders zolang ik niet getrouwd ben.quote:Op maandag 27 september 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mental image.quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe ik een emmer over zijn hoofd.
Het was een inkopper...quote:
Yep, kop in emmerquote:
iets met een octopus die ergens in een lichaamsopening verdwijntquote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef kitao het volgende:
[..]
mis ik iets , wat staat er onder de koe ?
Scroll dat topic eens door.:Yquote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef kitao het volgende:
[..]
mis ik iets , wat staat er onder de koe ?
sterkte vriend , ook laatste uurtje voor mij.quote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
ga maar op tijd pitten vandaag
misschien mogen wat beter
vandaag keel, hoofd, nekpijn
dus nu:
Dag .quote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
dus nu:
trusten en beterschap koenquote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
dus nu:
Wat?quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die andere deden het niet.
Sorry Symphonic. (en andere die keken)
ik weet niet of je het mss gelezen hebt , maar ik kreeg net een dubbele crash , dus ik ben niet zo happig meer op linkjes en een half uur inhalen duurt me te lang.quote:
Dan zou ik maar niet een tweede keer kijken.quote:Op maandag 27 september 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen maar de policy niet...
Ik zie twee lieve kuikens.quote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
iets met een octopus die ergens in een lichaamsopening verdwijnt
Iets wat ik niet ga herplaatsen. Is een ander topic in onz met vieze, banwaardige plaatjes.quote:Op maandag 27 september 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ik weet niet of je het mss gelezen hebt , maar ik kreeg net een dubbele crash , dus ik ben niet zo happig meer op linkjes en een half uur inhalen duurt me te lang.
dus svp samenvatting , wat staat er onder De Koe?
Octopussy.quote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
iets met een octopus die ergens in een lichaamsopening verdwijnt
Je hebt je wijziging in je eigen bericht ook gezienquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je wijziging in je eigen bericht ook gezien
Trust me, I know.quote:Op maandag 27 september 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die staat er nu
net was t een voorovergebogen vrouw met een vastgebonden octopus
Oh, dat was niet mij bedoeling.quote:Op maandag 27 september 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die staat er nu
net was t een voorovergebogen vrouw met een vastgebonden octopus
Je bent er nog?quote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, dat was niet mij bedoeling.
Ga nou ff niet quoten gekquote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, dat was niet mij bedoeling.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Kijk maar uit, dadelijk staan er kuikens die in een lichaamsopening verdwijnen
Onee ik ging slapen![]()
Jij denkt dat bans binnen een minuut gaan? Ik heb even gastmodje gespeeld, wat al niet hoort en ze zoeken het maar uit wat ze er mee willen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |