Er gaat best een grote weg door het dorp dat is hun nadeel. Maar extreem rijk zijn ze ook weer nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef kitao het volgende:
[..]
dan is het een arm dorp , rijkere woonplaatsen zetten er gewoon een paaltje voor.
Nee, daar ga ik in bed wel weer aan friemelen.quote:
Nee, dat kan ik niet, dan raak ik of depressief of gespannen..quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
wb snel gedaan. als ik in bad ga, blijf ik altijd veel te lang liggen
Dierenseks?quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik in bed wel weer aan friemelen.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik in bed wel weer aan friemelen.
ik vind t wel leuk af en toe, maar doe t maar zelden. douchen is veel makkelijkerquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs ik eens in bad ga dan heb ik er al snel genoeg van
ah k. dan idd gewoon lekker snel doen iddquote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, dan raak ik of depressief of gespannen..
Ik heb wel een pinguinknuffel ja. Ooit op de HCC gekocht. Maar ik heb ook een ALl Black kiwi, een goomba, twee kirbies, een kangaroe, en twee everzwijnen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je een pinguinknuffel?
Verzamel jij ze?
Ja scheelt een hoop tijd. Maar ik heb nu geen bad meer dus dat maakt de keuze wel heel makkelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t wel leuk af en toe, maar doe t maar zelden. douchen is veel makkelijker
Pheno was op bezoek bij mij toen ik net mijn nieuwe Xbox gekocht had.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel een pinguinknuffel ja. Ooit op de HCC gekocht. Maar ik heb ook een ALl Black kiwi, een goomba, twee kirbies, een kangaroe, en twee everzwijnen.
hehe idd.quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja scheelt een hoop tijd. Maar ik heb nu geen bad meer dus dat maakt de keuze wel heel makkelijk.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pheno was op bezoek bij mij toen ik net mijn nieuwe Xbox gekocht had.
[ afbeelding ]
Ja, mijn vader verzamelt pinguins.quote:
Je bent een kloon?quote:
Ik vind douchen in een badkuip wel fijner.quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe idd.
maar eigenlijk is een bad ook onzin voor mij. gebruik t echt niet vaak en t neemt wel ruimte in beslag.
maar goed t zit me ook weer niet in de weg
Oh nee, ik heb tombo even nodig.quote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je vraagt opeens naar Tombo, ik d8 dat ik nog een maffe reactie van je kreeg op die foto
Ik had een alibi.quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef Rauzer het volgende:
Waarom was het eigenlijk niet vreemd dat MIS weer openging, Pheno?
ik heb een bad en een douchequote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind douchen in een badkuip wel fijner.
Nu heb ik 1 kleine douche waar je echt krap met 2 personen max in past.. Zo'n inloopdouche wil ik graag hebben
Ik heb de meeste verbannen uit mijn kamer.quote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk niet op van knuffels, hier is het huis vol met die dingen
Ik heb er deze reis weer drie bijquote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb de meeste verbannen uit mijn kamer.
Tenminste ze staan nog in plastic zakken op mijn kamer, ik weet niet wat ik ermee moet
Nee, ik vind Joran een toffe gast.quote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je er serieus een reden voor had.
mijn moeder verzamelt olifanten. Ze heeft er al iets van 500quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, mijn vader verzamelt pinguins.![]()
Hele hoop knuffels en figuurtjes heeft hij.
Deze had hij van mij gekregen
Kirby'squote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er deze reis weer drie bij
Ohquote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn moeder verzamelt olifanten. Ze heeft er al iets van 500
Echte?quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn moeder verzamelt olifanten. Ze heeft er al iets van 500
Lijkt me echt fijn een grote badkamer. Merk het zelf als ik bij mijn opa en oma ben. Die hebben ook een douche en bad in 1 grote ruimte. Alleen zie ik me daar niet douchen en naar bad gaanquote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb een bad en een douche
douche is wel lekker groot tbh
bad is ook wel ruim, maar duurt dus ook lang voor t aardig vol zit
Iedereen moet zich bij jou aan- en afmelden?quote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ze zegt niks meer.
Ik vraag me af waar ze gebleven is.
Ook beeldjes en knuffeltjes enzo dus?quote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft wel een grote tuin, maar zo groot nou ook weer niet
quote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iedereen moet zich bij jou aan- en afmelden?
ah beetje vent kan daar tegen hequote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef kitao het volgende:
mooi , dat baardbos is eindelijk geveld en kostte maar twee kruidvatmesjes...
en een pleister.
*auw*
Alleen beelden/beeldjes en een heel mooi wandkleed.quote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook beeldjes en knuffeltjes enzo dus?
Nee, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iedereen moet zich bij jou aan- en afmelden?
hehehe, nee idd daar kan ik inkomen iddquote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt me echt fijn een grote badkamer. Merk het zelf als ik bij mijn opa en oma ben. Die hebben ook een douche en bad in 1 grote ruimte. Alleen zie ik me daar niet douchen en naar bad gaan
ms is ze gras maaien voor onze vegalunchquote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het me gewoon af.
Wat een match, ik was net bezigquote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ms is ze gras maaien voor onze vegalunch
Ja gewoon fijn om te hebben. Mijn ouders hebben altijd een bad gehad, maar ik ging er nooit in.. Nu ik er zelf geen heb mis ik het gewoonquote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, nee idd daar kan ik inkomen idd
maar is wel lekker idd. alleen jammer dat t bad zo weinig wordt gebruikt. maar is wel lekker voor de keren dat je t wel wil gebruiken
Hoi P.quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een match, ik was net bezig
quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga Top Gear kijken![]()
Fijne avond!
Kijkze Pgrquote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga Top Gear kijken![]()
Fijne avond!
Hey J.quote:
ik wist t gewoon hequote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een match, ik was net bezig
quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja gewoon fijn om te hebben. Mijn ouders hebben altijd een bad gehad, maar ik ging er nooit in.. Nu ik er zelf geen heb mis ik het gewoon
Ik ben wel van mening dat je nooit alleen in bad moet gaan. En dan bedoel ik niet met een goede vriend ofzo het bad in gaan.
quote:
Ik zie het al voor me..quote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee idd ik deel mijn bad liever ook niet met een goede vriend idd
Gezelligquote:Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me..hey zullen we in bad gaan ?
En dat het dan niet de douchekop is.quote:Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En ineens denk je "wat voel ik nu"
tja, ik heb alleen nog Heineken-shave.quote:Op maandag 27 september 2010 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Whiskey eroverheen doen
yeah precies. denk dat mijn vrienden me heel raar aan zouden kijken en als er 1 ja zou zeggen zou ik nog helemaal raar opkijkenquote:Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me..hey zullen we in bad gaan ?
Kan jij me rug even wassenquote:Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En ineens denk je "wat voel ik nu"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |