Dertigers zijn altijd goedquote:
yeah ik voel je pijn iddquote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook wel... maar dan moet ik weer kiezen, want beiden willen niet delen, dacht ik.
En dat kiezen is zo moeilijk gomi![]()
Heb jij hem net in zitten stralen op de bank soms?quote:Op maandag 27 september 2010 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je liet er een batter bij. Moet je ook niet doen.
Weet ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga naar die film van die kaartjes![]()
Waar gaa"t ïe eingelijk over?
Ik heb energie afgetapt.quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij hem net in zitten stralen op de bank soms?
ik kan t niet anders dan helemaal met je eens zijnquote:
welke film?quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga naar die film van die kaartjes![]()
Waar gaa"t ïe eingelijk over?
nee jung, gewoon in Grunn!quote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet
waar ga je? Rotterdam?
Dat vraagt om een goedmakertjequote:
wat zijn we eigenlijk ook een stelletje nederlanders, als het maar gratis isquote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik niet
waar ga je? Rotterdam?
Latersquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Lieve mensen ik ben slapen. Ik zie jullie snel weer
Trustenquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb veel moeite moeten doen om een look-alike te vinden met meer streepjes.quote:
Cyberseksquote:
trusten vast en tot de volgende keerquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Bohquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite moeten doen om een look-alike te vinden met meer streepjes.
Tuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat zijn we eigenlijk ook een stelletje nederlanders, als het maar gratis is
Weltrustenquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |