Maak daar marsepein van en ik wil wel weer samen op de bank.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik loop ook altijd langs de kaas en worst om daar een stukje te pakkenOok als ik om moet lopen, voor wat ik nodig heb.
Ja lekker, van die stukjes die er al 8 uur liggen en door 20 handjes zijn beetgepaktquote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik loop ook altijd langs de kaas en worst om daar een stukje te pakkenOok als ik om moet lopen, voor wat ik nodig heb.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Lieve mensen ik ben slapen. Ik zie jullie snel weer
Ohw, die ligt hier bij de koffieautomaatquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En bij het brood hebben ze nog wel eens krentewegge of Sûkerbôle liggen.![]()
*belt de hele telefoonlijst af en haalt bij de achterbuurman marsepein op en hoopt dat Pisc weer aanschuiftquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak daar marsepein van en wil ik wel weer samen op de bank.
In wat voor gat woon jijquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker, van die stukjes die er al 8 uur liggen en door 20 handjes zijn beetgepakt
Gewoon kijken hoeveel er ligt... als er veel ligt dan ligt het er niet zo langquote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker, van die stukjes die er al 8 uur liggen en door 20 handjes zijn beetgepakt
je stelt niet echt veel eisen he?quote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak daar marsepein van en ik wil wel weer samen op de bank.
Nu zit je nog in mijn telefoon met mijn nummersquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*belt de hele telefoonlijst af en haalt bij de achterbuurman marsepein op en hoopt dat Pisc weer aanschuift
In een grote stad, maar die handjes zitten er wel in een uurtje aan hoorquote:
ik neem nooit dingen die openliggen tbhquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoeveel er ligt... als er veel ligt dan ligt het er niet zo lang
He, hier wonen 6000 mensenquote:
Wel een schat van een buurman.quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu zit je nog in mijn telefoon met mijn nummers
Baguettequote:
Hier wordt het vers gesneden en wordt het schaaltje steeds ververstquote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In een grote stad, maar die handjes zitten er wel in een uurtje aan hoor
Of soms hebben ze een promo van het een of ander.quote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die ligt hier bij de koffieautomaat
En soms staat er bij de zuivel ook wel eens een tafeltje waar je toetjes kunt proeven
quote:
The winner takes it alllllllllll.quote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond zingend naar het appartement -O_
waarom wil je iedereen wegjagenquote:Op maandag 27 september 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond zingend naar het appartement -O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |