Ik ga volgend jaar vast wel weer een keer.quote:
Slaap lekker madame!quote:Op maandag 27 september 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in. Nog ff lezen![]()
Trusten voor straks alvast allemaal
Volgens mij ben jij lekker bezig voor de airmiles.quote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
Maar eerst Nieuw Zeeland. Lekker overwinteren.
ik zou wel Japan ook wel eens willen zienquote:Op maandag 27 september 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar vast wel weer een keer.
ik ga heel ms eind dit jaar nog ff een paar dagen.quote:Op maandag 27 september 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar vast wel weer een keer.
ik wil china ook nog en hong kong vooralquote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou wel Japan ook wel eens willen zien
En een rondje China lijkt me ook wel wat
Rauzerquote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef Rauzer het volgende:
c_a is hier tegenwoordig nog meer dan normaal
De NS spaarpunten gaan niet hard neequote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij lekker bezig voor de airmiles.
Met China heb ik niet zo veel. AL wil ik nog eens de Trans-Siberie express doen. Dus dan kom ik er vanzelfquote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou wel Japan ook wel eens willen zien
En een rondje China lijkt me ook wel wat
Dat wordt batsen!quote:Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik loog1 liter bier in 1 uur en de vruchtjes van de sangria
hehehe ach moet ook kunnen hoorquote:Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
batsio y keukio?quote:
Nee denk niet deze keer met al die drankquote:
Whehehehehehehehehe... Alsof die niet weten dat jullie willen seksen. Of ben je met de ooievaar gebracht?quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee denk niet deze keer met al die drank
Nee effe serieus, ik denk het niette weinig sexxx . Never nooit meer met (schoon)ouders in 1 appartement
quote:Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehe... Alsof die niet weten dat jullie willen seksen. Of ben je met de ooievaar gebracht?
Heyyyyy C_Atje...... wat..... lees ik...... geen sex?????quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee effe serieus, ik denk het niette weinig sexxx . Never nooit meer met (schoon)ouders in 1 appartement
Te weinigquote:Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyyy C_Atje...... wat..... lees ik...... geen sex?????
Wel gedacht aan het badkamerraampje?quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te weinig
Net wel gehad, we gingen even douchen en schoonouders bleven op terras
Gewoon voor hun ogen beginnen... gaan ze vanzelf wel wegquote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, was dit jaar ook al 2x met schoonouders ergens.....quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te weinig
Net wel gehad, we gingen even douchen en schoonouders bleven op terras
Jij DENKT dat ze borden wastquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
die del van mij staat nog steeds borden te wassen in Ahoy , waar bljift ze ?
Omygodquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry mensjes beetje aangeschoten
Staat weer een halve liter bier voor me
quote:Op maandag 27 september 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon voor hun ogen beginnen... gaan ze vanzelf wel weg
pas maar op, voordat je je vergist en met schoonpa in bed ligtquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry mensjes beetje aangeschoten
Staat weer een halve liter bier voor me
Idem.quote:Op maandag 27 september 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat heb ik nog nooit gedaan
maar ook nooit met ze op vakantie
Die van C_A lijken me wel tofquote:
Dan doe ik een emmer over zijn hoofd.quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan zo een figuur als benny die wil gaan sexen voor jullie neus
quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe ik een emmer over zijn hoofd.
och dat is niks , mijn schoonmoeder woont 8000 kilometer ver.quote:Op maandag 27 september 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent dan ook single toch?
Die van mij zitten zo'n 250km verderop
ik spreek niet van schoonouders zolang ik niet getrouwd ben.quote:Op maandag 27 september 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mental image.quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe ik een emmer over zijn hoofd.
Het was een inkopper...quote:
Yep, kop in emmerquote:
iets met een octopus die ergens in een lichaamsopening verdwijntquote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef kitao het volgende:
[..]
mis ik iets , wat staat er onder de koe ?
Scroll dat topic eens door.:Yquote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef kitao het volgende:
[..]
mis ik iets , wat staat er onder de koe ?
sterkte vriend , ook laatste uurtje voor mij.quote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
ga maar op tijd pitten vandaag
misschien mogen wat beter
vandaag keel, hoofd, nekpijn
dus nu:
Dag .quote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
dus nu:
trusten en beterschap koenquote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Koen66 het volgende:
dus nu:
Wat?quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die andere deden het niet.
Sorry Symphonic. (en andere die keken)
ik weet niet of je het mss gelezen hebt , maar ik kreeg net een dubbele crash , dus ik ben niet zo happig meer op linkjes en een half uur inhalen duurt me te lang.quote:
Dan zou ik maar niet een tweede keer kijken.quote:Op maandag 27 september 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen maar de policy niet...
Ik zie twee lieve kuikens.quote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
iets met een octopus die ergens in een lichaamsopening verdwijnt
Iets wat ik niet ga herplaatsen. Is een ander topic in onz met vieze, banwaardige plaatjes.quote:Op maandag 27 september 2010 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ik weet niet of je het mss gelezen hebt , maar ik kreeg net een dubbele crash , dus ik ben niet zo happig meer op linkjes en een half uur inhalen duurt me te lang.
dus svp samenvatting , wat staat er onder De Koe?
Octopussy.quote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
iets met een octopus die ergens in een lichaamsopening verdwijnt
Je hebt je wijziging in je eigen bericht ook gezienquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je wijziging in je eigen bericht ook gezien
Trust me, I know.quote:Op maandag 27 september 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die staat er nu
net was t een voorovergebogen vrouw met een vastgebonden octopus
Oh, dat was niet mij bedoeling.quote:Op maandag 27 september 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die staat er nu
net was t een voorovergebogen vrouw met een vastgebonden octopus
Je bent er nog?quote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, dat was niet mij bedoeling.
Ga nou ff niet quoten gekquote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, dat was niet mij bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |