Hier kun je juist gratis met de busquote:Op maandag 27 september 2010 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier in het hoge Noorden hebben ze dat ding nog steeds niet ingevoerd.
Maar als ik naar het midden des lands ga heb ik hem wel nodig ja.
quote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Utrecht niet hoor. Kan nog gewoon met treinkaartjes en buskaartjes.
Wat jammer dat je dan al weg bent.quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens, ik heb 5 loten gekocht voor aanstaande vrijdag, spaanse loterij
Dan kan je 100.000.000 winnen
Whoehoe!!!!!!!
Hier hoef je dat ding alleen te laten zien, dus ik reis ook de hele week gratis omdat ze niet weten of het een weekend of week ov isquote:Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hier kun je juist gratis met de bus
quote:Op maandag 27 september 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Drie zijn er niet genoeg. Mijn begrafenis wordt een weekdurend evenement waar al mijn lievelingsmuziek en -films verplichte kost zijn. En lekker eten. En mijn favoriete gedichten. En lezingen uit mijn favoriete boeken. En excerpten uit mijn eigen schrijfsels.
Zin in.
Welke busmaatschappij?quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier hoef je dat ding alleen te laten zien, dus ik reis ook de hele week gratis omdat ze niet weten of het een weekend of week ov is.
je kan op internet checken...quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat jammer dat je dan al weg bent.
Conexxion. Ofzo.quote:
Dan verleng je nog voor een uurquote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga uitloggen... voordat hij er zou mee stopt... wil niet dat een russische debiel of een gekke pool, of whatever.... op mijn account ga zitten fokken
Ik zal ze ff waarschuwenquote:
Dag c_aquote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
jongens tot morgen, overmorgen of donderdag
Doeggquote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus, zo werkt het hier ookquote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier hoef je dat ding alleen te laten zien, dus ik reis ook de hele week gratis omdat ze niet weten of het een weekend of week ov is.
Okay, ga ze ff mailen.quote:
Hoe tofquote:Op maandag 27 september 2010 19:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus, zo werkt het hier ook!
Hoeft niet, ik werk erquote:
Tegen de tijd dat je antwoord krijgt ben ik al lang klaar met studeren.quote:
Eet zequote:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je antwoord krijgt ben ik al lang klaar met studeren.
"Dag meneer de buschauffeur, Fir3fly speelt vals want hij heeft een weekend-ov maar gebruikt 'm als wwek-ov"quote:
Lees verderquote:Op maandag 27 september 2010 19:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
"Dag meneer de buschauffeur, Fir3fly speelt vals want hij heeft een weekend-ov maar gebruikt 'm als wwek-ov"
Succes
Ohquote:
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik werk niet in het OV gedeelte dus ze zoeken het maar lekker uit
quote:
Nee ik hou me niet met OV bezig, ik werk bij Regiotaxiquote:Op maandag 27 september 2010 19:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou dan wist je toch al van het probleem af?
Dat kunnen ze toch wel controleren...quote:Op maandag 27 september 2010 19:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb dus alleen dat pasje, er zit nog geen reisproduct op.
quote:
Nee, hier hebben ze in de Connexxion-bussen nog geen apparatuur daarvoor, dus je kunt gewoon doorlopenquote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch wel controleren...
Dus je kunt niet in- en uitchecken?quote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, hier hebben ze in de Connexxion-bussen nog geen apparatuur daarvoor, dus je kunt gewoon doorlopen.
quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Zag je die dominee niet voorbij lopen?quote:
het komt door die grafmuziek.quote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zag je die dominee niet voorbij lopen?![]()
Ja, omdat presentatie voorbereidenquote:
Waarover?quote:Op maandag 27 september 2010 19:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, omdat presentatie voorbereiden.
Koreaanse oorlog.quote:
Tot morgen Kallyquote:Op maandag 27 september 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
Ik was om kwart over 6 de deur uit en kwam half 6 thuis, ik ben moe en ga lekker lezen, tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 27 september 2010 19:30 schreef Zeroku het volgende:
Het Brabants dialect is de kortste taal van Nederland en dus de meest efficiënte taal in de zakelijke wereld.
Kijk hieronder hoe je die ellenlange vergaderingen op kantoor in het Nederlands een stuk korter (en leuker) kunt maken met wat Brabants dialect!Maok da ge weg komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wè zeddu nou?quote:
Waquote:
Agge da doe…quote:Op maandag 27 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bende gij nou heulemaal op oewen kopke gevalle?
mien koart is net in amurika aangekomûh, keigôafquote:
Helleuquote:
Dat is keigôaf!quote:Op maandag 27 september 2010 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
mien koart is net in amurika aangekomûh, keigôaf
Hoe wilde Gij uwe koffie? in ene kupske, kut!quote:Op maandag 27 september 2010 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bende gij nou heulemaal op oewen kopke gevalle?
Ja hè, 8 dagen Amerika ipv 16 dagen Amerika, de wind stunde goequote:
koffiequote:Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe wilde Gij uwe koffie? in ene kupske, kut!
Ik wilde grôag warme choco, bende gij de kantien-dôame?quote:Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe wilde Gij uwe koffie? in ene kupske, kut!
Den dieen koart hadde de wind mee!quote:Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hè, 8 dagen Amerika ipv 16 dagen Amerika, de wind stunde goe
SlamFM is ook niet meer wat het was ; toen ik die zender voor het eerst doorkreeg via de kabel was het non-stop zoals 538 op zaterdagnacht ongeveer.quote:Op maandag 27 september 2010 19:28 schreef Zeroku het volgende:
SlamFM.
"Wil je met me zoenen? Nee? Dan blijf je maar een lelijke pad."
Ja, das wel een HAJEE woârd hè?quote:Op maandag 27 september 2010 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Den dieen koart hadde de wind mee!
Plakje koek erbij waus?quote:Op maandag 27 september 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde grôag warme choco, bende gij de kantien-dôame?
Sopzequote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef pgrferrari het volgende:
Maor ik ben de ploanten efkes watur geven.
Nee waus bende ik op den Môandag nog nie.quote:
HAJEEEEEEquote:
quote:
Alsof er een ander fatsoenlijk dialect is.quote:Op maandag 27 september 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
mensen die denken dat iedereen Brabants moet kunnen
Hedde gij ook Bosche Bollen?quote:Op maandag 27 september 2010 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik spreek met het mooie dialect van de Meierij van 's-Hertogenbosch!
quote:
kèk ùit he, ech wel zeikâh dat haags een prachtag dialect isquote:Op maandag 27 september 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof er een ander fatsoenlijk dialect is.
Sowieso, bollenquote:
kenkah vetquote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
kèk ùit he, ech wel zeikâh dat haags een prachtag dialect is
Die is toch niet onder de indruk ervan?quote:Op maandag 27 september 2010 19:43 schreef Zeroku het volgende:
Wel een goeie openingszin voor tegen een deerne uit Den Bosch.
Die kreeg ik vroeger altijd bij oma's! Nee, dat was maar bij één oma, maar bij een plaats of een persoon volgt er nog een s, omdat aan te geven (oude naamval). Ik denk ik zeg het maar even voor de niet-fatsoenlijk Brabanders hier!quote:
Ligt aan d'r bollen.quote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is toch niet onder de indruk ervan?
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die geen Brabants Haags kunnen.
Dus het ligt aan haar jopen of ze onder de indruk van jou is? Moment, ff lezen, iksnaphemnie.quote:
Ja, die taaltje is ook echt kut.quote:
Ja,quote:Op maandag 27 september 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus het ligt aan haar jopen of ze onder de indruk van jou is? Moment, ff lezen, iksnaphemnie.
Lekker weinig doenquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet normaal hoe moe ik ben. Lekker tv kijken vanavond.
Oh jaquote:
Ik ben zo benieuwd naar de eckte Bosche bollen, ken ze alleen van de Appie en die zijn al heerlijk, hoe lekker moeten de echte dan wel niet zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kreeg ik vroeger altijd bij oma's! Nee, dat was maar bij één oma, maar bij een plaats of een persoon volgt er nog een s, omdat aan te geven (oude naamval). Ik denk ik zeg het maar even voor de niet-fatsoenlijk Brabanders hier!
Betur teveul gezed, dat te weinig!
Gelijk heb jequote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet normaal hoe moe ik ben. Lekker tv kijken vanavond.
Zou heerlijk zijn! Maar niet in huis. Morgen gelijk halen, nu je het er over hebt mis ik het echt.quote:Op maandag 27 september 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker weinig doenWarme choco erbij?
Naast mijn bollen, een goede tweede plaats!quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de eckte Bosche bollen, ken ze alleen van de Appie en die zijn al heerlijk, hoe lekker moeten de echte dan wel niet zijn?![]()
Nee daweerdannietquote:
Ik heb vandaag gehaald, was te lang geleden.quote:Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou heerlijk zijn! Maar niet in huis. Morgen gelijk halen, nu je het er over hebt mis ik het echt.
Lust je dat niet?quote:
Krijg je een stuk van mij.quote:Op maandag 27 september 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gehaald, was te lang geleden.![]()
Helaas mis ik een stukje speculaas erbij.
Neequote:Op maandag 27 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje... jij weet vast ook wel het antwoord op de vraag bij Trivia
Oke delen we de warme choco en specuquote:
Nee eet geen vlees, en zo'n worst al helemaal nietquote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lust je dat niet?
Oh, en Zeeuwsche mosselen![]()
Zeeland
Eigenlijk wel een goede openingszin;
Mag ik je zeeuwse mossel zien?
Zoniet dan sla je me maar op mijn zeeuwse bolus.
nja, Tombo heeft er al een paar genoemd... En het is helemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeIk heb Idols bv nooit gezien, dus ik ben newb
Dit maakt me helemaal blij.quote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke delen we de warme choco en specu
Zeeuwse leverworst is voor op de boterhamquote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee eet geen vlees, en zo'n worst al helemaal niet![]()
Denk meteen aan bloedworst
Ik weet alleen Boris, maar die zingt als Borisquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, Tombo heeft er al een paar genoemd... En het is helemaal niet zo moeilijk
Ik heb dan ook weer meteen link richting iets anders, TAL invloedenquote:
Jepquote:
Samen op de bank knussen en niks doenquote:
Bijna had ik chocomelk op het schermquote:
Ennne.. als je popstars in je hoofd houdquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet alleen Boris, maar die zingt als Boris
Hallotjesquote:
Ik snap hem nietquote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna had ik chocomelk op het scherm
Zucht.quote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen op de bank knussen en niks doen
Halloeahquote:
Gewoon de tekst met smileyquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weer meteen link richting iets anders, TAL invloeden
Geen behoefte aan om te eten (bio industrie en alles).quote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hoezo ben jij eigenlijk vegetarier?
quote:
Oke.quote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet grappig bedoelt![]()
ah kquote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om te eten (bio industrie en alles).
quote:
Kappen nog zelfsquote:Op maandag 27 september 2010 20:07 schreef kitao het volgende:
vandaag 40 mesjes gekocht voor een juutje.
kan ik eindelijk die weekbaard gaan kappen.
Ieeeeuwwwwwwquote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke.
Dan maar een Zeeuwse bolus om het goed te maken?
Kom net van de bakker vandaan...quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ieeeeuwwwwww![]()
Ik hoef jouw wc kunsten niet te zien
gewoon wegschroeienquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef kitao het volgende:
[..]
die mesjes zijn al bot in de doos , heb er zeker wel drie van nodig.
Vraagt bijna om een tondeusequote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef kitao het volgende:
[..]
die mesjes zijn al bot in de doos , heb er zeker wel drie van nodig.
Ohquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom net van de bakker vandaan...
Gomi heeft lekker kort haar zag ik in de OPquote:
Ik zit wel al op de bank met Vaduz, maar misschien is er nog een plekje overquote:
ik dacht dat ik hem kon , maar mss heeft hij zn avatar veranderd.quote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gomi heeft lekker kort haar zag ik in de OP
Misschien kun je hem in je schoen vragenquote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef kitao het volgende:
[..]
braun of philips zou welkom zijn idd.
yups, heel kort en soms helemaal kaalquote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gomi heeft lekker kort haar zag ik in de OP
daar heb ik niet veel haar.quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem in je schoen vragen
is enige avatar die heb gehad met dit accountquote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef kitao het volgende:
[..]
ik dacht dat ik hem kon , maar mss heeft hij zn avatar veranderd.
ik stelde hem iets anders voor.
nee , dan heb ik me vergist in de naam.quote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
is enige avatar die heb gehad met dit account
heb wel heel lang zonder gepost
Hoiquote:
np en hoiquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , dan heb ik me vergist in de naam.
maakt niet uit hoor.
hallo.
Ik heb hem nu voor de 5e keer aanquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
2e avond hier al de verwarming aan, wel een beetje vroeg zo in September
Stuur je er 1 op net als crv?quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank met Vaduz, maar misschien is er nog een plekje over
Ja het is echt frisjesquote:
hier is t wel lekker aangenaam binnen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is echt frisjesIk denk dat een paar pantoffels hier wel iets zou schelen, maar dan red ik het nog niet denk ik
Drie paar sokken aantrekkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is echt frisjesIk denk dat een paar pantoffels hier wel iets zou schelen, maar dan red ik het nog niet denk ik
Je hebt het er maar druk mee... eerst al in het vliegtuig met D. en nu Vaduzquote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank met Vaduz, maar misschien is er nog een plekje over
quote:Eerste scriptiemijlpaal gehaald: beleidsvraag is goedgekeurd! Yay! #jedoethetnietvoorniets
Zeg, ga jij even over aantallen beginnen, meneer met ontelbare-Benny-maisjuhsquote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee... eerst al in het vliegtuig met D. en nu Vaduz
quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, ga jij even over aantallen beginnen, meneer met ontelbare-Benny-maisjuhs
Nee hoor, jij trouwt met elke TALchickquote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar die zitten allemaal in de tv of in de computer... jij zit op de bank met Vaduz en in het vliegtuig met Vaduz
maar als ik t goed begrijp ben jij aan een poging begonnen hoger te scoren dan benny, qua aantalquote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, ga jij even over aantallen beginnen, meneer met ontelbare-Benny-maisjuhs
Waar komt het vliegtuig vandaan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar die zitten allemaal in de tv of in de computer... jij zit op de bank met Vaduz en in het vliegtuig met Vaduz
Dan kan ik lang proberenquote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als ik t goed begrijp ben jij aan een poging begonnen hoger te scoren dan benny, qua aantal
eh nee, vind je t erg als ik bedank voor de eer?quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
Fuck you, Fuck you,Fuck you very, very much.
Das niet waar...quote:Op maandag 27 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij trouwt met elke TALchick
Met de charmes van Pisces zou het zo moeten lukkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, yeah benny heeft de lat hoog gelegd
Joah ik ben erg kritischquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, yeah benny heeft de lat hoog gelegd
Daar gaat ie alweerquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de charmes van Pisces zou het zo moeten lukken
Lilly Allenquote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
eh nee, vind je t erg als ik bedank voor de eer?
quote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Was 't maar een ferrari.![]()
[..]
Was het maar een dikke benz.
Anders effe eruit trekken op de vluchtstrookquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
ik stond vandaag in de file achter een zwarte BMW, met van die nightrider achterlichten en zwarte ramen.
wat een wagen zeg.
toch ging ik even snel.
Het is altijd een voorrecht om stiekem met pisces te flirten.quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmm, benny ga je weer de charmeur uithangen?quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja dat zijn goeie hoorquote:
Neenquote:
ik kon geen baan veranderen , ik sta altijd meest linkse rijstrook naast de vangrail.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders effe eruit trekken op de vluchtstrook
Ja en iedereen wil altijd naar links. Daarom blijf ik meestal op rechts plakkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:35 schreef kitao het volgende:
[..]
ik kon geen baan veranderen , ik sta altijd meest linkse rijstrook naast de vangrail.
en ik erger me dan kapot aan gasten die dan ruimte overlaten om in te voegen.
Werkt altijd. Domme Nederlanders op de weg blijven links hangenquote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en iedereen wil altijd naar links. Daarom blijf ik meestal op rechts plakkenGaat meestal wat sneller..
quote:
Ik snap het wel dat mensen graag naar links gaan. Maar als je van die slakken hebt die het ook doen dan werkt het niet.quote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt altijd. Domme Nederlanders op de weg blijven links hangen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
niet? daar gaan weer zoveel dromen aan gort
Misschien kunnen we wel samen vegalunchenquote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
niet? daar gaan weer zoveel dromen aan gort
niet echt , hangt af van de situatie ter plekke, ik kijk meestal naar een vrachtauto in de verte en vandaag heb ik er zeker vier voorbijgelopen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en iedereen wil altijd naar links. Daarom blijf ik meestal op rechts plakkenGaat meestal wat sneller..
Wat eet je dan bij z'on lunch?quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel samen vegalunchen
ooh yeahquote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel samen vegalunchen
Gras, what else?quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat eet je dan bij z'on lunch?
van alles alleen geen vlees en vis enzoquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat eet je dan bij z'on lunch?
bij mij kom je er niet tussen , ik knal er meteen een deuk in , in die nieuwe wagen van je.quote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
In de file rijd ik altijd rechts. Die baan gaat 9 van de 10 keer sneller, zo gauw als het weer begint te rijden schuif ik wel weer op naar links.
Met mij wel hequote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das niet waar...
....niet met iedere
quote:Op maandag 27 september 2010 20:43 schreef kitao het volgende:
[..]
bij mij kom je er niet tussen , ik knal er meteen een deuk in , in die nieuwe wagen van je.
Tuurlijk. Ik heb ook vaker dat links sneller gaat. Maar als ik een leuk muziekje in de auto heb dan boeit het me niet zoquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef kitao het volgende:
[..]
niet echt , hangt af van de situatie ter plekke, ik kijk meestal naar een vrachtauto in de verte en vandaag heb ik er zeker vier voorbijgelopen.
maar als iemand dan ruimte gaat geven om ook op die strook in te voegen duurt het wel langer.
Ja maar jij bent nog een maisjuh, vanaf 30 wilt Benny niet meerquote:
Hey hoest gegaan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb weer huiswerk. Vrijwillig dit keer, dat is lang geleden.
Doet me denken aan mijn broertje. Die laat er ook niemand tussenquote:Op maandag 27 september 2010 20:43 schreef kitao het volgende:
[..]
bij mij kom je er niet tussen , ik knal er meteen een deuk in , in die nieuwe wagen van je.
Dan komt de ervaring om de hoek kijken, dat kan hij nog niet aanquote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog een maisjuh, vanaf 30 wilt Benny niet meer
onzin , die ander wil invoegen , daar hoef ik niet voor opzij te gaan.quote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Asooooooooooooooooooooooooooo
Ik moet op tekenlesquote:
Dan kent hij mij niet. Ik kom overal tussen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broertje. Die laat er ook niemand tussen
Niet op hem letten johquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Asooooooooooooooooooooooooooo
ah ben je begonnen aan studie japans?quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet op tekenlesAL viel het haar mee, maar we beginnen meteen met Japanse tekens leren, dus dat wordt veel oefenen
Helloquote:
Toch nog een beetje liefde vandaagquote:
Ahquote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan komt de ervaring om de hoek kijken, dat kan hij nog niet aan
Gewoon keihard erin knallen !quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kent hij mij niet. Ik kom overal tussen.
Hihi, ik zei 'kom'
gelukkig heb ik ook een radiootje , en ik kan zelfs op rechts eerder afslaan en een sluiproute nemen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ook vaker dat links sneller gaat. Maar als ik een leuk muziekje in de auto heb dan boeit het me niet zo![]()
Ik heb alleen last als ze aan de weg werken. bv nu bij Valkenswaard en Echt. Gelukkig sta ik er niet al te lang.
Ja, al is het basis natuurlijk. Maar ik ga er keihard aan werken. IJverig leerlingetje zijn en zo.quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ben je begonnen aan studie japans?
hey sym btw
Een navigatiesysteem heet zoietsquote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig heb ik ook een radiootje , en ik kan zelfs op rechts eerder afslaan en een sluiproute nemen.
maar je weet nooit vantevoren hoeveel tijd je daarmee wint.
ik wil eigenlijk een boordcomputer met info over snelheidscontroles , alcoholcontroles , wegwerkzaamheden , files en ongelukken.
De kans dat je mij in een trein in Nederland zal zien is 0,000%.quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
Pheno zat jij vandaag in de trein naar Tilburg West.
Zag je een pinguin?quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
Pheno zat jij vandaag in de trein naar Tilburg West.
Ja, als ik tussen jullie moet kiezenquote:Op maandag 27 september 2010 20:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch nog een beetje liefde vandaag![]()
JJH is deze auto iets voor jou?
http://link.marktplaats.nl/374437064
yeah maar alles begint met een goed basis hequote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, al is het basis natuurlijk. Maar ik ga er keihard aan werken. IJverig leerlingetje zijn en zo.
Oh. Ik zat met een kerel te praten die bezig is met zijn master Law & Economics o.i.d. en die ging op eigen initiatief een half jaar stage lopen in Japan.quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kans dat je mij in een trein in Nederland zal zien is 0,000%.
It brakes my heart againquote:Op maandag 27 september 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als ik tussen jullie moet kiezen
ik zie hem er al helemaal in rijdenquote:Op maandag 27 september 2010 20:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch nog een beetje liefde vandaag![]()
JJH is deze auto iets voor jou?
http://link.marktplaats.nl/374437064
Ja dat zou pas fijn zijn !quote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig heb ik ook een radiootje , en ik kan zelfs op rechts eerder afslaan en een sluiproute nemen.
maar je weet nooit vantevoren hoeveel tijd je daarmee wint.
ik wil eigenlijk een boordcomputer met info over snelheidscontroles , alcoholcontroles , wegwerkzaamheden , files en ongelukken.
jawel , maar dan één met supersnelle actuele info.quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een navigatiesysteem heet zoiets
Dan hoop ik dat ie al een stage heeft, want daar regel je niet zo 1 2 3 ietsquote:Op maandag 27 september 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Ik zat met een kerel te praten die bezig is met zijn master Law & Economics o.i.d. en die ging op eigen initiatief een half jaar stage lopen in Japan.
Dat was een snellequote:
Gewoon geen ongelukken maken.quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef kitao het volgende:
[..]
jawel , maar dan één met supersnelle actuele info.
eéntje van Norad ofzo.
Ja, alles was al geregeld. Hij had daar een woning en stage voor een half jaar. Hij ging na zijn stage ook nog een rondreis bij Busan maken in Zuid Korea.quote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie al een stage heeft, want daar regel je niet zo 1 2 3 iets
Leiden was voor mij te ver, nu geven ze het hier ook.quote:Op maandag 27 september 2010 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar alles begint met een goed basis he
lijkt me wel leuk tbh
toen ik er vaker zat, heb ik er ook weleens aan gedacht. bij mij bleef t echter bij denken aan
dan is het een arm dorp , rijkere woonplaatsen zetten er gewoon een paaltje voor.quote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat zou pas fijn zijn !
Ik neem ook weleens een afkorting, maar je hebt meer mensen die dat doen.. Dan heb je weleens dat heel het dorp waar ik doorheen moet vol staat met auto's.
ALs ik eens in bad ga dan heb ik er al snel genoeg vanquote:Op maandag 27 september 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
wb snel gedaan. als ik in bad ga, blijf ik altijd veel te lang liggen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Die bassie en Adriaan auto zou ik best wel willen hebbenAl is het maar voor de show !
Ik fap altijd in bad en ga dan door m'n eigen zaad zwemmen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs ik eens in bad ga dan heb ik er al snel genoeg van
vind t wel stoer tbhquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leiden was voor mij te ver, nu geven ze het hier ook.
TMI, TMI, TMI!!!quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik fap altijd in bad en ga dan door m'n eigen zaad zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |