Dan kan ik lang proberenquote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als ik t goed begrijp ben jij aan een poging begonnen hoger te scoren dan benny, qua aantal
eh nee, vind je t erg als ik bedank voor de eer?quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
Fuck you, Fuck you,Fuck you very, very much.
Das niet waar...quote:Op maandag 27 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij trouwt met elke TALchick
Met de charmes van Pisces zou het zo moeten lukkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, yeah benny heeft de lat hoog gelegd
Joah ik ben erg kritischquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, yeah benny heeft de lat hoog gelegd
Daar gaat ie alweerquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de charmes van Pisces zou het zo moeten lukken
Lilly Allenquote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
eh nee, vind je t erg als ik bedank voor de eer?
quote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Was 't maar een ferrari.![]()
[..]
Was het maar een dikke benz.
Anders effe eruit trekken op de vluchtstrookquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
ik stond vandaag in de file achter een zwarte BMW, met van die nightrider achterlichten en zwarte ramen.
wat een wagen zeg.
toch ging ik even snel.
Het is altijd een voorrecht om stiekem met pisces te flirten.quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmm, benny ga je weer de charmeur uithangen?quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja dat zijn goeie hoorquote:
Neenquote:
ik kon geen baan veranderen , ik sta altijd meest linkse rijstrook naast de vangrail.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders effe eruit trekken op de vluchtstrook
Ja en iedereen wil altijd naar links. Daarom blijf ik meestal op rechts plakkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:35 schreef kitao het volgende:
[..]
ik kon geen baan veranderen , ik sta altijd meest linkse rijstrook naast de vangrail.
en ik erger me dan kapot aan gasten die dan ruimte overlaten om in te voegen.
Werkt altijd. Domme Nederlanders op de weg blijven links hangenquote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en iedereen wil altijd naar links. Daarom blijf ik meestal op rechts plakkenGaat meestal wat sneller..
quote:
Ik snap het wel dat mensen graag naar links gaan. Maar als je van die slakken hebt die het ook doen dan werkt het niet.quote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkt altijd. Domme Nederlanders op de weg blijven links hangen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
niet? daar gaan weer zoveel dromen aan gort
Misschien kunnen we wel samen vegalunchenquote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
niet? daar gaan weer zoveel dromen aan gort
niet echt , hangt af van de situatie ter plekke, ik kijk meestal naar een vrachtauto in de verte en vandaag heb ik er zeker vier voorbijgelopen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en iedereen wil altijd naar links. Daarom blijf ik meestal op rechts plakkenGaat meestal wat sneller..
Wat eet je dan bij z'on lunch?quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel samen vegalunchen
ooh yeahquote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wel samen vegalunchen
Gras, what else?quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat eet je dan bij z'on lunch?
van alles alleen geen vlees en vis enzoquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat eet je dan bij z'on lunch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |