bij mij kom je er niet tussen , ik knal er meteen een deuk in , in die nieuwe wagen van je.quote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
In de file rijd ik altijd rechts. Die baan gaat 9 van de 10 keer sneller, zo gauw als het weer begint te rijden schuif ik wel weer op naar links.
Met mij wel hequote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das niet waar...
....niet met iedere
quote:Op maandag 27 september 2010 20:43 schreef kitao het volgende:
[..]
bij mij kom je er niet tussen , ik knal er meteen een deuk in , in die nieuwe wagen van je.
Tuurlijk. Ik heb ook vaker dat links sneller gaat. Maar als ik een leuk muziekje in de auto heb dan boeit het me niet zoquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef kitao het volgende:
[..]
niet echt , hangt af van de situatie ter plekke, ik kijk meestal naar een vrachtauto in de verte en vandaag heb ik er zeker vier voorbijgelopen.
maar als iemand dan ruimte gaat geven om ook op die strook in te voegen duurt het wel langer.
Ja maar jij bent nog een maisjuh, vanaf 30 wilt Benny niet meerquote:
Hey hoest gegaan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb weer huiswerk. Vrijwillig dit keer, dat is lang geleden.
Doet me denken aan mijn broertje. Die laat er ook niemand tussenquote:Op maandag 27 september 2010 20:43 schreef kitao het volgende:
[..]
bij mij kom je er niet tussen , ik knal er meteen een deuk in , in die nieuwe wagen van je.
Dan komt de ervaring om de hoek kijken, dat kan hij nog niet aanquote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog een maisjuh, vanaf 30 wilt Benny niet meer
onzin , die ander wil invoegen , daar hoef ik niet voor opzij te gaan.quote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Asooooooooooooooooooooooooooo
Ik moet op tekenlesquote:
Dan kent hij mij niet. Ik kom overal tussen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broertje. Die laat er ook niemand tussen
Niet op hem letten johquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Asooooooooooooooooooooooooooo
ah ben je begonnen aan studie japans?quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet op tekenlesAL viel het haar mee, maar we beginnen meteen met Japanse tekens leren, dus dat wordt veel oefenen
Helloquote:
Toch nog een beetje liefde vandaagquote:
Ahquote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan komt de ervaring om de hoek kijken, dat kan hij nog niet aan
Gewoon keihard erin knallen !quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kent hij mij niet. Ik kom overal tussen.
Hihi, ik zei 'kom'
gelukkig heb ik ook een radiootje , en ik kan zelfs op rechts eerder afslaan en een sluiproute nemen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ook vaker dat links sneller gaat. Maar als ik een leuk muziekje in de auto heb dan boeit het me niet zo![]()
Ik heb alleen last als ze aan de weg werken. bv nu bij Valkenswaard en Echt. Gelukkig sta ik er niet al te lang.
Ja, al is het basis natuurlijk. Maar ik ga er keihard aan werken. IJverig leerlingetje zijn en zo.quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ben je begonnen aan studie japans?
hey sym btw
Een navigatiesysteem heet zoietsquote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig heb ik ook een radiootje , en ik kan zelfs op rechts eerder afslaan en een sluiproute nemen.
maar je weet nooit vantevoren hoeveel tijd je daarmee wint.
ik wil eigenlijk een boordcomputer met info over snelheidscontroles , alcoholcontroles , wegwerkzaamheden , files en ongelukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |