Gewoon de tekst met smileyquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weer meteen link richting iets anders, TAL invloeden
Geen behoefte aan om te eten (bio industrie en alles).quote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hoezo ben jij eigenlijk vegetarier?
quote:
Oke.quote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet grappig bedoelt![]()
ah kquote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om te eten (bio industrie en alles).
quote:
Kappen nog zelfsquote:Op maandag 27 september 2010 20:07 schreef kitao het volgende:
vandaag 40 mesjes gekocht voor een juutje.
kan ik eindelijk die weekbaard gaan kappen.
Ieeeeuwwwwwwquote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke.
Dan maar een Zeeuwse bolus om het goed te maken?
Kom net van de bakker vandaan...quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ieeeeuwwwwww![]()
Ik hoef jouw wc kunsten niet te zien
gewoon wegschroeienquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef kitao het volgende:
[..]
die mesjes zijn al bot in de doos , heb er zeker wel drie van nodig.
Vraagt bijna om een tondeusequote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef kitao het volgende:
[..]
die mesjes zijn al bot in de doos , heb er zeker wel drie van nodig.
Ohquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom net van de bakker vandaan...
Gomi heeft lekker kort haar zag ik in de OPquote:
Ik zit wel al op de bank met Vaduz, maar misschien is er nog een plekje overquote:
ik dacht dat ik hem kon , maar mss heeft hij zn avatar veranderd.quote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gomi heeft lekker kort haar zag ik in de OP
Misschien kun je hem in je schoen vragenquote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef kitao het volgende:
[..]
braun of philips zou welkom zijn idd.
yups, heel kort en soms helemaal kaalquote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gomi heeft lekker kort haar zag ik in de OP
daar heb ik niet veel haar.quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem in je schoen vragen
is enige avatar die heb gehad met dit accountquote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef kitao het volgende:
[..]
ik dacht dat ik hem kon , maar mss heeft hij zn avatar veranderd.
ik stelde hem iets anders voor.
nee , dan heb ik me vergist in de naam.quote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
is enige avatar die heb gehad met dit account
heb wel heel lang zonder gepost
Hoiquote:
np en hoiquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , dan heb ik me vergist in de naam.
maakt niet uit hoor.
hallo.
Ik heb hem nu voor de 5e keer aanquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
2e avond hier al de verwarming aan, wel een beetje vroeg zo in September
Stuur je er 1 op net als crv?quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank met Vaduz, maar misschien is er nog een plekje over
Ja het is echt frisjesquote:
hier is t wel lekker aangenaam binnen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is echt frisjesIk denk dat een paar pantoffels hier wel iets zou schelen, maar dan red ik het nog niet denk ik
Drie paar sokken aantrekkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is echt frisjesIk denk dat een paar pantoffels hier wel iets zou schelen, maar dan red ik het nog niet denk ik
Je hebt het er maar druk mee... eerst al in het vliegtuig met D. en nu Vaduzquote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank met Vaduz, maar misschien is er nog een plekje over
quote:Eerste scriptiemijlpaal gehaald: beleidsvraag is goedgekeurd! Yay! #jedoethetnietvoorniets
Zeg, ga jij even over aantallen beginnen, meneer met ontelbare-Benny-maisjuhsquote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee... eerst al in het vliegtuig met D. en nu Vaduz
quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, ga jij even over aantallen beginnen, meneer met ontelbare-Benny-maisjuhs
Nee hoor, jij trouwt met elke TALchickquote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar die zitten allemaal in de tv of in de computer... jij zit op de bank met Vaduz en in het vliegtuig met Vaduz
maar als ik t goed begrijp ben jij aan een poging begonnen hoger te scoren dan benny, qua aantalquote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, ga jij even over aantallen beginnen, meneer met ontelbare-Benny-maisjuhs
Waar komt het vliegtuig vandaan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar die zitten allemaal in de tv of in de computer... jij zit op de bank met Vaduz en in het vliegtuig met Vaduz
Dan kan ik lang proberenquote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als ik t goed begrijp ben jij aan een poging begonnen hoger te scoren dan benny, qua aantal
eh nee, vind je t erg als ik bedank voor de eer?quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef pgrferrari het volgende:
Fuck you, Fuck you,Fuck you very, very much.
Das niet waar...quote:Op maandag 27 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij trouwt met elke TALchick
Met de charmes van Pisces zou het zo moeten lukkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, yeah benny heeft de lat hoog gelegd
Joah ik ben erg kritischquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, yeah benny heeft de lat hoog gelegd
Daar gaat ie alweerquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met de charmes van Pisces zou het zo moeten lukken
Lilly Allenquote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
eh nee, vind je t erg als ik bedank voor de eer?
quote:Op maandag 27 september 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Was 't maar een ferrari.![]()
[..]
Was het maar een dikke benz.
Anders effe eruit trekken op de vluchtstrookquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef kitao het volgende:
ik stond vandaag in de file achter een zwarte BMW, met van die nightrider achterlichten en zwarte ramen.
wat een wagen zeg.
toch ging ik even snel.
Het is altijd een voorrecht om stiekem met pisces te flirten.quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmm, benny ga je weer de charmeur uithangen?quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja dat zijn goeie hoorquote:
Neenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |