kèk ùit he, ech wel zeikâh dat haags een prachtag dialect isquote:Op maandag 27 september 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof er een ander fatsoenlijk dialect is.
Sowieso, bollenquote:
kenkah vetquote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
kèk ùit he, ech wel zeikâh dat haags een prachtag dialect is
Die is toch niet onder de indruk ervan?quote:Op maandag 27 september 2010 19:43 schreef Zeroku het volgende:
Wel een goeie openingszin voor tegen een deerne uit Den Bosch.
Die kreeg ik vroeger altijd bij oma's! Nee, dat was maar bij één oma, maar bij een plaats of een persoon volgt er nog een s, omdat aan te geven (oude naamval). Ik denk ik zeg het maar even voor de niet-fatsoenlijk Brabanders hier!quote:
Ligt aan d'r bollen.quote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is toch niet onder de indruk ervan?
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die geen Brabants Haags kunnen.
Dus het ligt aan haar jopen of ze onder de indruk van jou is? Moment, ff lezen, iksnaphemnie.quote:
Ja, die taaltje is ook echt kut.quote:
Ja,quote:Op maandag 27 september 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus het ligt aan haar jopen of ze onder de indruk van jou is? Moment, ff lezen, iksnaphemnie.
Lekker weinig doenquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet normaal hoe moe ik ben. Lekker tv kijken vanavond.
Oh jaquote:
Ik ben zo benieuwd naar de eckte Bosche bollen, ken ze alleen van de Appie en die zijn al heerlijk, hoe lekker moeten de echte dan wel niet zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kreeg ik vroeger altijd bij oma's! Nee, dat was maar bij één oma, maar bij een plaats of een persoon volgt er nog een s, omdat aan te geven (oude naamval). Ik denk ik zeg het maar even voor de niet-fatsoenlijk Brabanders hier!
Betur teveul gezed, dat te weinig!
Gelijk heb jequote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet normaal hoe moe ik ben. Lekker tv kijken vanavond.
Zou heerlijk zijn! Maar niet in huis. Morgen gelijk halen, nu je het er over hebt mis ik het echt.quote:Op maandag 27 september 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker weinig doenWarme choco erbij?
Naast mijn bollen, een goede tweede plaats!quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de eckte Bosche bollen, ken ze alleen van de Appie en die zijn al heerlijk, hoe lekker moeten de echte dan wel niet zijn?![]()
Nee daweerdannietquote:
Ik heb vandaag gehaald, was te lang geleden.quote:Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou heerlijk zijn! Maar niet in huis. Morgen gelijk halen, nu je het er over hebt mis ik het echt.
Lust je dat niet?quote:
Krijg je een stuk van mij.quote:Op maandag 27 september 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gehaald, was te lang geleden.![]()
Helaas mis ik een stukje speculaas erbij.
Neequote:Op maandag 27 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje... jij weet vast ook wel het antwoord op de vraag bij Trivia
Oke delen we de warme choco en specuquote:
Nee eet geen vlees, en zo'n worst al helemaal nietquote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lust je dat niet?
Oh, en Zeeuwsche mosselen![]()
Zeeland
Eigenlijk wel een goede openingszin;
Mag ik je zeeuwse mossel zien?
Zoniet dan sla je me maar op mijn zeeuwse bolus.
nja, Tombo heeft er al een paar genoemd... En het is helemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeIk heb Idols bv nooit gezien, dus ik ben newb
Dit maakt me helemaal blij.quote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke delen we de warme choco en specu
Zeeuwse leverworst is voor op de boterhamquote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee eet geen vlees, en zo'n worst al helemaal niet![]()
Denk meteen aan bloedworst
Ik weet alleen Boris, maar die zingt als Borisquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, Tombo heeft er al een paar genoemd... En het is helemaal niet zo moeilijk
Ik heb dan ook weer meteen link richting iets anders, TAL invloedenquote:
Jepquote:
Samen op de bank knussen en niks doenquote:
Bijna had ik chocomelk op het schermquote:
Ennne.. als je popstars in je hoofd houdquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet alleen Boris, maar die zingt als Boris
Hallotjesquote:
Ik snap hem nietquote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna had ik chocomelk op het scherm
Zucht.quote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen op de bank knussen en niks doen
Halloeahquote:
Gewoon de tekst met smileyquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weer meteen link richting iets anders, TAL invloeden
Geen behoefte aan om te eten (bio industrie en alles).quote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hoezo ben jij eigenlijk vegetarier?
quote:
Oke.quote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet grappig bedoelt![]()
ah kquote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan om te eten (bio industrie en alles).
quote:
Kappen nog zelfsquote:Op maandag 27 september 2010 20:07 schreef kitao het volgende:
vandaag 40 mesjes gekocht voor een juutje.
kan ik eindelijk die weekbaard gaan kappen.
Ieeeeuwwwwwwquote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke.
Dan maar een Zeeuwse bolus om het goed te maken?
Kom net van de bakker vandaan...quote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ieeeeuwwwwww![]()
Ik hoef jouw wc kunsten niet te zien
gewoon wegschroeienquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef kitao het volgende:
[..]
die mesjes zijn al bot in de doos , heb er zeker wel drie van nodig.
Vraagt bijna om een tondeusequote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef kitao het volgende:
[..]
die mesjes zijn al bot in de doos , heb er zeker wel drie van nodig.
Ohquote:Op maandag 27 september 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom net van de bakker vandaan...
Gomi heeft lekker kort haar zag ik in de OPquote:
Ik zit wel al op de bank met Vaduz, maar misschien is er nog een plekje overquote:
ik dacht dat ik hem kon , maar mss heeft hij zn avatar veranderd.quote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gomi heeft lekker kort haar zag ik in de OP
Misschien kun je hem in je schoen vragenquote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef kitao het volgende:
[..]
braun of philips zou welkom zijn idd.
yups, heel kort en soms helemaal kaalquote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gomi heeft lekker kort haar zag ik in de OP
daar heb ik niet veel haar.quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem in je schoen vragen
is enige avatar die heb gehad met dit accountquote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef kitao het volgende:
[..]
ik dacht dat ik hem kon , maar mss heeft hij zn avatar veranderd.
ik stelde hem iets anders voor.
nee , dan heb ik me vergist in de naam.quote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
is enige avatar die heb gehad met dit account
heb wel heel lang zonder gepost
Hoiquote:
np en hoiquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , dan heb ik me vergist in de naam.
maakt niet uit hoor.
hallo.
Ik heb hem nu voor de 5e keer aanquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
2e avond hier al de verwarming aan, wel een beetje vroeg zo in September
Stuur je er 1 op net als crv?quote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank met Vaduz, maar misschien is er nog een plekje over
Ja het is echt frisjesquote:
hier is t wel lekker aangenaam binnen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is echt frisjesIk denk dat een paar pantoffels hier wel iets zou schelen, maar dan red ik het nog niet denk ik
Drie paar sokken aantrekkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is echt frisjesIk denk dat een paar pantoffels hier wel iets zou schelen, maar dan red ik het nog niet denk ik
Je hebt het er maar druk mee... eerst al in het vliegtuig met D. en nu Vaduzquote:Op maandag 27 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit wel al op de bank met Vaduz, maar misschien is er nog een plekje over
quote:Eerste scriptiemijlpaal gehaald: beleidsvraag is goedgekeurd! Yay! #jedoethetnietvoorniets
Zeg, ga jij even over aantallen beginnen, meneer met ontelbare-Benny-maisjuhsquote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee... eerst al in het vliegtuig met D. en nu Vaduz
quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, ga jij even over aantallen beginnen, meneer met ontelbare-Benny-maisjuhs
Nee hoor, jij trouwt met elke TALchickquote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar die zitten allemaal in de tv of in de computer... jij zit op de bank met Vaduz en in het vliegtuig met Vaduz
maar als ik t goed begrijp ben jij aan een poging begonnen hoger te scoren dan benny, qua aantalquote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg, ga jij even over aantallen beginnen, meneer met ontelbare-Benny-maisjuhs
Waar komt het vliegtuig vandaan?quote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar die zitten allemaal in de tv of in de computer... jij zit op de bank met Vaduz en in het vliegtuig met Vaduz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |