Tegen de tijd dat je antwoord krijgt ben ik al lang klaar met studeren.quote:
Eet zequote:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je antwoord krijgt ben ik al lang klaar met studeren.
"Dag meneer de buschauffeur, Fir3fly speelt vals want hij heeft een weekend-ov maar gebruikt 'm als wwek-ov"quote:
Lees verderquote:Op maandag 27 september 2010 19:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
"Dag meneer de buschauffeur, Fir3fly speelt vals want hij heeft een weekend-ov maar gebruikt 'm als wwek-ov"
Succes
Ohquote:
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik werk niet in het OV gedeelte dus ze zoeken het maar lekker uit
quote:
Nee ik hou me niet met OV bezig, ik werk bij Regiotaxiquote:Op maandag 27 september 2010 19:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou dan wist je toch al van het probleem af?
Dat kunnen ze toch wel controleren...quote:Op maandag 27 september 2010 19:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb dus alleen dat pasje, er zit nog geen reisproduct op.
quote:
Nee, hier hebben ze in de Connexxion-bussen nog geen apparatuur daarvoor, dus je kunt gewoon doorlopenquote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch wel controleren...
Dus je kunt niet in- en uitchecken?quote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, hier hebben ze in de Connexxion-bussen nog geen apparatuur daarvoor, dus je kunt gewoon doorlopen.
quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
jongens tot morgen, overmorgen of donderdag
Zag je die dominee niet voorbij lopen?quote:
het komt door die grafmuziek.quote:Op maandag 27 september 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zag je die dominee niet voorbij lopen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |