Oei, dan kon je nog wel eens een vitamine tekort hebben.quote:
Dan kun je dat mooie vlinder worden wel op je buik schrijvenquote:
Neequote:Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt Barbusse nu al naar Nederland?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Een goeie chili is idd erg lekker.
Hmm, maar zou ik daarom dan sterretjes zien?quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dan kon je nog wel eens een vitamine tekort hebben.
want?quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan kun je dat mooie vlinder worden wel op je buik schrijven
Hahaha, oeh, een imago, spannend...quote:Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg dat maar vaak genoeg, dan krijg je vanzelf dat imago hier en dat blijft je lang achtervolgen. En ik spreek uit ervaring. Maar verwacht dan niet dat je leuke mensen tegen gaat komen.
Mogelijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hmm, maar zou ik daarom dan sterretjes zien?
Je had het als je opstaat toch?quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Een goeie chili is idd erg lekker.
IJzer of calcium te kortquote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
ik ga een lekkere durum doner eten denk ikquote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga vanaaf ook iets van winterkost etenzin in
Vitamine C zorgt (volgens mij) voor een betere ijzeropname.quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oh, gatverquote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Chili voor een date is voor homo's niet zo handig nee
quote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Bij traplopen heb ik het niet, maar inderdaad als ik op sta. Maar soms ook gewoon als ik op straat loop dan word het ineens zwart en moet ik echt sitl gaan staan en het dichtsbijzijnde vastgrijpen omdat ik anders omflikkerquote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Je had het als je opstaat toch?
Misschien sta je te snel op
Misschien eet je te weinig koolhydraten, toen ik er bijna geen at had ik het ook heel vaak, en traplopen enzo werd hel..
Ohja...dan zit ik er helemaal naast met mn domme harsesquote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
want?
ben ook al 20 kilo afgevallen zonder die vitaminen
Bedankt voor de MI..quote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Afvallen is niet alles he meisjequote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
want?
ben ook al 20 kilo afgevallen zonder die vitaminen
Ff goed uitspoelen johquote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Graag gedaan hequote:
En je hebt nooit bij jezelf gedacht dat het wellicht ongezond kan zijn dat je lichaam dat doet?quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Bij traplopen heb ik het niet, maar inderdaad als ik op sta. Maar soms ook gewoon als ik op straat loop dan word het ineens zwart en moet ik echt sitl gaan staan en het dichtsbijzijnde vastgrijpen omdat ik anders omflikker
Ik ben een schatje! Dat op het moment gewoon een beetje pissed is op alles mannelijk, that's allquote:
Ik heb niet eens zo'n ding!quote:
Al bij je huisarts geweest?quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Bij traplopen heb ik het niet, maar inderdaad als ik op sta. Maar soms ook gewoon als ik op straat loop dan word het ineens zwart en moet ik echt sitl gaan staan en het dichtsbijzijnde vastgrijpen omdat ik anders omflikker
Dus je eet nooit chili.quote:Op maandag 27 september 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik lust alleen Jamie Oliver's chili
En het is nooit in je opgekomen van: goh, dit is vast niet helemaal goed?quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik drink iedere dag minstens 2 bekers melk dus kan geen calciumtekort hebben toch?quote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
IJzer of calcium te kortDaardoor kan je ook sterretjes zien heb ik gemerkt
Nee je kan jezelf maar beter druk bezig houden met het afvallen. De kilo's zijn belangrijker!quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je hebt nooit bij jezelf gedacht dat het wellicht ongezond kan zijn dat je lichaam dat doet?
Ook niet nodig johquote:
Ken je de film: another gay sequel?quote:
2 bekers melk is niet alles. Dan nog kan je calcium tekort hebben.quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik drink iedere dag minstens 2 bekers melk dus kan geen calciumtekort hebben toch?
jawel maar ik ben bang dat het iets ernstigs is en dat ik dan allerlei enge testen in het ziekenhuis moet ondergaanquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het is nooit in je opgekomen van: goh, dit is vast niet helemaal goed?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je hebt nooit bij jezelf gedacht dat het wellicht ongezond kan zijn dat je lichaam dat doet?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het is nooit in je opgekomen van: goh, dit is vast niet helemaal goed?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga een lekkere durum doner eten denk ik
Best naïef van je dat je daar niet mee naar de dokter bent gegaan, maar goedquote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Gewoon even met de vlakke hand op je koter afreageren. En als je harder wilt slaan, altijd daar waar het bedekt kan worden met kleding.quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik ben een schatje! Dat op het moment gewoon een beetje pissed is op alles mannelijk, that's all
Prioriteitenquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
jawel maar ik ben bang dat het iets ernstigs is en dat ik dan allerlei enge testen in het ziekenhuis moet ondergaan
en ik heb een hekel aan bloedprikken
Ja nee dan kan je beter gewoon elke keer een black out hebben.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
jawel maar ik ben bang dat het iets ernstigs is en dat ik dan allerlei enge testen in het ziekenhuis moet ondergaan
quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je kan jezelf maar beter druk bezig houden met het afvallen. De kilo's zijn belangrijker!
Als het echt iets ernstigs is, kan je er beter vroeg bij zijn!quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vind het geen black out, ik val niet om of zo.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja nee dan kan je beter gewoon elke keer een black out hebben.
Dan moet je vooral niet gaan en vooral niet zeuren dat je er last van hebtquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vond Another Gay Movie wel leuk, Another Gay Sequel (deel 2 dus) iets te flauwquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ken je de film: another gay sequel?
![]()
Daar gaat 't uitspoelen eventjes niet zoals gepland, haha!
Want door je kop in het zand te steken is het er inderdaad niet en gaat t misschien nog vanzelf weg ook!quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Dat is waar, ach ik kijk wel even hoe het verder gaat.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Merel- het volgende:
[..]
Als het echt iets ernstigs is, kan je er beter vroeg bij zijn!
Dit heb ik weird enough ook wel eens.quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
De bruine snorquote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Another Gay Movie wel leuk, Another Gay Sequel (deel 2 dus) iets te flauw
Nah, volgens mij is het voor een volwassene (die geen baby draagt), praktisch onmogelijk om een tekort aan calcium te hebben...quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
2 bekers melk is niet alles. Dan nog kan je calcium tekort hebben.
Zeg niet dat het zo is maar het kan zeker.
Waar zie je mij zeuren dan?quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet gaan en vooral niet zeuren dat je er last van hebt
Nou dat zwart zien en je ergens aan vast moeten grijpen is wel degelijk een black out hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vind het geen black out, ik val niet om of zo.
+1quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want door je kop in het zand te steken is het er inderdaad niet en gaat t misschien nog vanzelf weg ook!
Ja wij zijn klootzakken hèquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik ben een schatje! Dat op het moment gewoon een beetje pissed is op alles mannelijk, that's all
quote:
Kijk dus het is ook vast niks.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit heb ik weird enough ook wel eens.
Hoe het komt geen id, ben ermee naar de huisarts geweest en er zijn onderzoeken geweest maar er is niets gevonden bij mij.
Ik weeg rond de 70KG.
En aan afvallen nooit gedaan
Ik wil het niet weten denk ikquote:
Ik lust alleen witte bonen in tomatensaus en sperziebonen. Voor de rest, eens!quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Chili: bonen en uien. Wat een ranzige zooi. Sowieso bonen. Alleen sperziebonen vind ik lekker, de rest vaak goor tot megagoor.
Zeuren is misschien niet het goede woord, maar je hebt er geen flikker aan om het er HIER over te hebben i.p.v. bij de dokter.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon even met de vlakke hand op je koter afreageren. En als je harder wilt slaan, altijd daar waar het bedekt kan worden met kleding.
Pleasequote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vind het geen black out, ik val niet om of zo.
Dat het bij een ander niks is, betekent niet dat het bij jou ook niks hoeft te zijnquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Kijk dus het is ook vast niks.
Zat net ff te kijken, tussen onze leeftijd zit wel meer dan 2 jaar knul.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Chili: bonen en uien. Wat een ranzige zooi. Sowieso bonen. Alleen sperziebonen vind ik lekker, de rest vaak goor tot megagoor.
Dat zwart zien op straat zie ik dus ook sterretjes en het is maar 3/4 seconden of zoquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou dat zwart zien en je ergens aan vast moeten grijpen is wel degelijk een black out hoor.
Dat sterretjes zien bij op staan niet. Maar voor een black out hoef je niet om te vallen.
je lijkt op een vriendin van mij, die wilt ook nooit naar de dokter omdat ze bang is dat ze dan opeens allemaal enge ziektes heeft XDquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen melk is niet genoeg.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is het voor een volwassene (die geen baby draagt), praktisch onmogelijk om een tekort aan calcium te hebben...
Dat zei mijn tante ook eens en toch had ze kanker.quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Kijk dus het is ook vast niks.
Bonenquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust alleen witte bonen in tomatensaus en sperziebonen. Voor de rest, eens!
Categorie mega-mega-megagoor!quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik lust alleen witte bonen in tomatensaus en sperziebonen. Voor de rest, eens!
je klinkt als mijquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk. Bijvoorbeeld als je last van je darmen hebt of vitamine D tekort of een nier probleem. Dan heb je al snel een calcium te kort.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is het voor een volwassene (die geen baby draagt), praktisch onmogelijk om een tekort aan calcium te hebben...
Dat heb ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef antimali het volgende:
[..]
je lijkt op een vriendin van mij, die wilt ook nooit naar de dokter omdat ze bang is dat ze dan opeens allemaal enge ziektes heeft XD
True, ik zie het wel ik heb het al langer en ook al eens bloed laten prikken en toen kwam er ook niks uit, lijkt me sterk dat er nu wel iets te zien is. Ijzertekort waarschijnlijk (heb het al eens tegen de dokter gezegd)quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat het bij een ander niks is, betekent niet dat het bij jou ook niks hoeft te zijn
Het kan ook wel, maar het komt bij gezonde mensen nauwelijks voor.quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen melk is niet genoeg.
Mijn moeder heeft een calciumtekort gehad omdat ze niks anders binnenkreeg dan 1x kaas broodbeleg en 1 beker karnemelk.
Zal bij iedereen anders werken, maar calciumtekort kan dus wel.
O maar 3 tot 4 seconde. Dan kan het idd geen black out zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat zwart zien op straat zie ik dus ook sterretjes en het is maar 3/4 seconden of zo
Mietje!quote:
Ik ga wel naar de dokter, maar niet hiervoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef antimali het volgende:
[..]
je lijkt op een vriendin van mij, die wilt ook nooit naar de dokter omdat ze bang is dat ze dan opeens allemaal enge ziektes heeft XD
volgens mij hebben nog best veel dat. maargoed heel af en toe heb ik daar zelf ook wel eens last vanquote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ookEigenlijk best raar, omdat als je er op tijd bij zou zijn er vaak geen problemen zijn.
quote:
Ik heb/had ook een hekel aan bloedprikken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik kan de jouwe niet checken. Dacht dat je vorig jaar 32 was.quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zat net ff te kijken, tussen onze leeftijd zit wel meer dan 2 jaar knul.
Tieten ook dus?quote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef Feitosa het volgende:
MILK IS FOR BABIES.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen.
Ik eet veel kaas, drink veel melk en eet iedere avond een kom yoghurtquote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen melk is niet genoeg.
Mijn moeder heeft een calciumtekort gehad omdat ze niks anders binnenkreeg dan 1x kaas broodbeleg en 1 beker karnemelk.
Zal bij iedereen anders werken, maar calciumtekort kan dus wel.
Shit dan ben ik een babyquote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef Feitosa het volgende:
MILK IS FOR BABIES.
Hoe vaak moet ik het nog zeggen.
Dokters laten niet op alles testen, dus misschien net niet dat getest waar het aan zou kunnen liggen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
True, ik zie het wel ik heb het al langer en ook al eens bloed laten prikken en toen kwam er ook niks uit, lijkt me sterk dat er nu wel iets te zien is. Ijzertekort waarschijnlijk (heb het al eens tegen de dokter gezegd)
Als jij door een Antilliaan bent beroofd haat je ook alle negers?quote:
chocomel, en heul af en toe een plak kaas.. Verder geen zuivel.. Bijna geen groente en zelden fruit.. En ik leef nogquote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan ook wel, maar het komt bij gezonde mensen nauwelijks voor.
Overigens eet en drink ik op yoghurt en kaas na, helemaal geen zuivel
Verstandigquote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de dokter, maar niet hiervoor
ja of juist nietquote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb/had ook een hekel aan bloedprikken.
Maar omdat het aan bleef houden, heb ik me erover heen gezet.
Inmiddels boeit het prikken me geen eens meer.
Ga gewoon naar de huisarts zou ik zeggen, je voelt je ook een stuk zekerder
Die duizeligheid van mij, is trouwens begonnen nadat ik een keer flauwgevallen ben.quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb/had ook een hekel aan bloedprikken.
Maar omdat het aan bleef houden, heb ik me erover heen gezet.
Inmiddels boeit het prikken me geen eens meer.
Ga gewoon naar de huisarts zou ik zeggen, je voelt je ook een stuk zekerder
Ik heb anders nooit lacterende vriendinnen gehad.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit lacterende vriendinnen gehad.
Dan lijkt het me stug idd.quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik eet veel kaas, drink veel melk en eet iedere avond een kom yoghurt
Kloonquote:
Natuurlijk wel, dan weet je wat het probleem is en kan je het aanpakken. Of de weg naar genezing nu leuk is of niet.quote:
daarom heeft het 5 jaar geduurt voor ik met mn knie naar de dokter ben geweestquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon![]()
Alles wat met medisch te maken heeft, schrikt mij af als een wulpse vrouw in de ongewillige armen van Ang3l.![]()
![]()
![]()
Ja, maar jij bent dan ook uit de hel ontsproten, dus dat telt nietquote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
chocomel, en heul af en toe een plak kaas.. Verder geen zuivel.. Bijna geen groente en zelden fruit.. En ik leef nog
En het resultaat kennen we nu allemaalquote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom heeft het 5 jaar geduurt voor ik met mn knie naar de dokter ben geweest
Massages van mannen hielpen zeker genoeg?quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, perfect voorbeeld. Nu, knie verneukt.quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Idd.quote:
oja, dat was m!quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook uit de hel ontsproten, dus dat telt niet
ja oke dat is wel weer zo ;p of je moet iets chronisch hebben.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dan weet je wat het probleem is en kan je het aanpakken. Of de weg naar genezing nu leuk is of niet.
Ik ben er ook geen fan van maar stel dat het ernstig is dan ben ik er liever op tijd bij.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon![]()
Alles wat met medisch te maken heeft, schrikt mij af als een wulpse vrouw in de ongewillige armen van Ang3l.![]()
![]()
![]()
Jij wilt de eerste zijn?quote:
ik heb gevraagd of het anders een ander verhaal was geweest. De huisarts zei van nietquote:Op maandag 27 september 2010 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, perfect voorbeeld. Nu, knie verneukt.
Zo erg is een beetje bloedprikken toch niet?quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van maar stel dat het ernstig is dan ben ik er liever op tijd bij.
Ik kan hier ook nog wel een lijstje neerzetten hoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook uit de hel ontsproten, dus dat telt niet
jawel! ik ben bang voor prikken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef Merel- het volgende:
[..]
Zo erg is een beetje bloedprikken toch niet?
ik krijg zelden massages.. Ik geef ze meer dan ik ontvangquote:Op maandag 27 september 2010 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Massages van mannen hielpen zeker genoeg?
Dan kan een arts of specialist je heel duidelijk vertellen hoe je er het beste mee om kan gaan.quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef antimali het volgende:
[..]
ja oke dat is wel weer zo ;p of je moet iets chronisch hebben.
Ik heb vorige week donderdag nog een aantal buisjes mogen vullen. Bloed spoot er letterlijk uitquote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef Merel- het volgende:
[..]
Zo erg is een beetje bloedprikken toch niet?
Maar, maar.. het is maar 1 seconde een klein prikje, en dan is het voorbij!quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef antimali het volgende:
[..]
jawel! ik ben bang voor prikken.
Stoertjequote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan hier ook nog wel een lijstje neerzetten hoor![]()
groente en fruit is overrated
quote:
quote:
Mijn maag draait gewoon om bij de gedachten, en dat slaat nergens opquote:
ik ben ook als de dood voor naalden... Mensen snappen het alleen nietquote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef antimali het volgende:
[..]
bespaar me alsjeblieft de details haha.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vorige week donderdag nog een aantal buisjes mogen vullen. Bloed spoot er letterlijk uit
Wat is er nu eng aan een prikje?quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef antimali het volgende:
[..]
Nou je merkt het. we schrikken niet meer als we klootzakken worden genoemd... dus het heeft positief effectquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vorige week donderdag nog een aantal buisjes mogen vullen. Bloed spoot er letterlijk uit
Doe je toch iets verkeerdquote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg zelden massages.. Ik geef ze meer dan ik ontvang
Dan sms je gewoon niet en hoop je dat het toeval jullie op gelukkiger tijden samen laat komenquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn maag draait gewoon om bij de gedachten, en dat slaat nergens op
Hoeveel piercings had je ook alweer?quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook als de dood voor naalden... Mensen snappen het alleen niet
nee klopt! iedereen zegt altijd maar; ach komop, wat voel je er nou van? maar het idee dat zo'n naald ergens in je wordt gestoken, en dat er dan spul in je lichaam wordt gespoten. of dat er juist bloed uit je wordt gehaald. nou nee dankje.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook als de dood voor naalden... Mensen snappen het alleen niet
Hoi daarquote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bonen, daarvan lust ik bijna allesquote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Bijna niemand houdt hier van meerdere soorten bonen
Vrij vreemd. Is dit wel een Nederlands forum? Bonen en stampot, Nederlands voer bij uitstek.
Kut-buitenlanders
Heb weer helemaal super geslapen voor het eerst in 4 dagen ofzo...quote:
Je kan inderdaad ook kiezen voor ziektequote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef antimali het volgende:
[..]
nee klopt! iedereen zegt altijd maar; ach komop, wat voel je er nou van? maar het idee dat zo'n naald ergens in je wordt gestoken, en dat er dan spul in je lichaam wordt gespoten. of dat er juist bloed uit je wordt gehaald. nou nee dankje.
Bloed ging schuimen in het buisje. De assistente moest er om lachenquote:
4quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel piercings had je ook alweer?
Wuhaha, ja, 't is maar wat je liever wil..quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan inderdaad ook kiezen voor ziekte
dat slaat echt helemaal nergens op. ik zei niet dat ik liever een ziekte heb, ik zei dat ik bang ben voor prikken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan inderdaad ook kiezen voor ziekte
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb weer helemaal super geslapen voor het eerst in 4 dagen ofzo...
quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Nou je merkt het. we schrikken niet meer als we klootzakken worden genoemd... dus het heeft positief effect
Dat is echt echt echt heeeeeeeel andersquote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel piercings had je ook alweer?
ja.. Dat vermoeden had ik alquote:
Jij zei nee dank jequote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef antimali het volgende:
[..]
dat slaat echt helemaal nergens op. ik zei niet dat ik liever een ziekte heb, ik zei dat ik bang ben voor prikken.
Dat is alles!quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Watje
Wat een deceptie topic is dit zeg
Haha, ja, bij mij doen ze altijd moeilijk. Er is een hele duidelijke ader, maar ze willen altijd liever een andere, maar die komt niet zo oppervlakkigquote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Bloed ging schuimen in het buisje. De assistente moest er om lachen
Ze zei: Bloed prikken gaat makkelijk bij je he. Je ader ligt mooi op je arm en het bloed loopt zo door.
Nu mag ik dinsdag weer
Mijn man word panisch als hij hoort dat hij bloed moet laten prikkenquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is alles!![]()
en ik ben al zovaak geprikt, ik weet dat het geen pijn doet (soms wel maar dat ligt aan de prikker) en het is zo weer over... maar als ik die naald zie
ze snapt mequote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is echt echt echt heeeeeeeel anders
ja maar daar bedoel ik niet mee dat ik liever een ziekte heb XD dat zou best erg zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zei nee dank jeDan is het toch duidelijk lijkt me
Gooi het eruit, ik heb nog wel even de tijdquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik kan nog wel andere woorden bedenken hoor.
Je doet iets fout.quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry lieverd, zal beter opletten voortaan!quote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMaar dan hoef je me toch niet te laten schrikken. Ik moest echt op de klok kijken.
Gelukkig mag ik toch echt bijna weer Civven in de trein
Dan kijk je niet naar de naaldquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is alles!![]()
en ik ben al zovaak geprikt, ik weet dat het geen pijn doet (soms wel maar dat ligt aan de prikker) en het is zo weer over... maar als ik die naald zie
Ja, maar ik krijg er altijd een vette bloeduitstorting van na een dag of zo en dan kan ik m'n arm amper buigen omdat dat zeer doet, sucks.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Merel- het volgende:
[..]
Maar, maar.. het is maar 1 seconde een klein prikje, en dan is het voorbij!
met een stuk ijzer dat ze erdoorheen raggenquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe worden piercings ook alweer gezet...
(ik wil niet lullig doen, maar je dwingt me!)
Ja nee, ik hoorde net dat ik dan mijn hele imago verneuk en dat kunnen we niet hebben he, want wat ben ik zonder imago?quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Gooi het eruit, ik heb nog wel even de tijd
Dat zou inderdaad dom zijn, maar zo zou iemand je antwoord wel uit kunnen leggen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef antimali het volgende:
[..]
ja maar daar bedoel ik niet mee dat ik liever een ziekte heb XD dat zou best erg zijn.
Oh..quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg er altijd een vette bloeduitstorting van na een dag of zo en dan kan ik m'n arm amper buigen omdat dat zeer doet, sucks.
En dat heb ik btw altijd al gehad, m'n vader heeft het ook altijd.
Jamaar!quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan sms je gewoon niet en hoop je dat het toeval jullie op gelukkiger tijden samen laat komen
daar hou ik dus ook al niet van. ik wil heel graag een piercing, alleen het laten zetten ...quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met een stuk ijzer dat ze erdoorheen raggen
Dat vind ik inderdaad niet fijn. In mijn vingers. Maar ook vaak omdat ze die bijna fijn drukken om er bloed uit te krijgen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kijk je niet naar de naald
Ik doe bloed geven, ik vind het juist fascinerend om te zienAlleen die prik in de vinger maakt een irritant, knappend geluidje als de naald door de huid van de vinger gaat
ik ben gewoon niet zo goed in mezelf verwoorden haha.quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad dom zijn, maar zo zou iemand je antwoord wel uit kunnen leggen.
Een stuk leuker dan nu.quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja nee, ik hoorde net dat ik dan mijn hele imago verneuk en dat kunnen we niet hebben he, want wat ben ik zonder imago?
Met een naald als ik me niet vergis he...quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met een stuk ijzer dat ze erdoorheen raggen
Die laat bij mij meestal vanzelf wel los.quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Oh..Dat is wel vervelend!
Ik heb er gelukkig nooit last van! Het ergste van het bloedprikken is het watje met die tape aan het einde erop, heel naar om eraf te halen
die houden ze altijd ineens voor mijn gezichtquote:
Hoiquote:
ik heb alle 4 de keren bibberend op die stoel gezeten, zelfs voor alleen het vervangen ben ik nerveusquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef antimali het volgende:
[..]
daar hou ik dus ook al niet van. ik wil heel graag een piercing, alleen het laten zetten ...
je moet gewoon jezelf zijn, wat wil je zelf?quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja nee, ik hoorde net dat ik dan mijn hele imago verneuk en dat kunnen we niet hebben he, want wat ben ik zonder imago?
Dat helpt bij mij niet..quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die laat bij mij meestal vanzelf wel los.Of ik maak het nat.
Prikken zijn niet leuk, maar helemaal niet als je ze niet verwachtquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad niet fijn. In mijn vingers. Maar ook vaak omdat ze die bijna fijn drukken om er bloed uit te krijgen.
En toch mag ik nu vaak komen voor suikerprikjes. Ik moet ivm zwangerschap en suiker in de familie goed in de gaten gehouden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not so fucking special after all
Ja inderdaad, ik vind het ook altijd meer pijn doen als de naald eruit gaat dan als hij erin komtquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Oh..Dat is wel vervelend!
Ik heb er gelukkig nooit last van! Het ergste van het bloedprikken is het watje met die tape aan het einde erop, heel naar om eraf te halen
het is heul andersquote:Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een naald als ik me niet vergis he...
quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Prikken zijn niet leuk, maar helemaal niet als je ze niet verwachtWAT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt niet tof, dat vertelt ook niemand inderdaad![]()
Oh dat ben ik wel, tot vervelens toequote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
je moet gewoon jezelf zijn, wat wil je zelf?
quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Prikken zijn niet leuk, maar helemaal niet als je ze niet verwachtIk vind trombose prikken ook erg vervelend. In je benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kreeg ik in Duitsland 2 keer per dagIk was helemaal blauw na 3 dagen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Oh, dat is wel minder ja. Nadeel als je man bent, je hebt haar op je armen. Dan is die tape wat minder fijn om los te maken.quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij niet..
Altijd heel pijnlijk, huid wordt super rood, geïrriteerd enzo, heel vervelend! Soms ben ik optijd, om te zeggen dat ik die plakker er niet op wil, maar meestal zijn ze me voor
ja dat is waar. nouja, wie weet, ooit ..quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb alle 4 de keren bibberend op die stoel gezeten, zelfs voor alleen het vervangen ben ik nerveusze hebben mn neuspiercing gat namelijk een paar keer moeten stretchen
maar als de piercing gezet is heb je echt een oh-was-dat-alles-gevoel
Kan je nagaan, je voelt het niet eens echtquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
die houden ze altijd ineens voor mijn gezicht![]()
dan kijk ik daarna gewoon naar de muur en meestal heb ik niet eens door wanneer het al voorbij is...
Daar voel ik nooit iets van..quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind het ook altijd meer pijn doen als de naald eruit gaat dan als hij erin komt
Vrouwen ook hoor!quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder ja. Nadeel als je man bent, je hebt haar op je armen. Dan is die tape wat minder fijn om los te maken.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Doe ik ook als ik eenmaal bij de kapper een nieuwe kleur heb laten zetten... pakjes kopen bij de drogist en zelf bijwerkenquote:
Vrouwen hebben ook haar op hun armen hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder ja. Nadeel als je man bent, je hebt haar op je armen. Dan is die tape wat minder fijn om los te maken.
Ik kijk wel altijd naar de andere kant hoor, dan merk ik er weinig vanquote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Merel- het volgende:
[..]
Daar voel ik nooit iets van..
Ik merk het alleen omdat ik er obsessief naar ga zitten staren. Ik wil het persé zien, ik wil niet dat het onverwachts komt, daar heb ik een hekel aan, als ik het zie, is het niet erg
Dokters enzo zeggen altijd: kijk maar naar de andere kant..
Euh.. nee?
tats doen meer pijnquote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef antimali het volgende:
[..]
ja dat is waar. nouja, wie weet, ooit ..
of een tattoo ofzo.
'moeten' is in deze een zeer ruim begrip. 'doen' nog veel ruimerquote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook haar op hun armen hoor.![]()
En niet zeiken, wij moeten ons iedere week epileren.
Dat laatste hoef ik gelukkig niet.quote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Nou dat weet ik niet hoor.. Ligt er natuurlijk aan hoe lang je moet zitten he.quote:
Bij mij zijn ze altijd 20 minuten aan het zoeken naar een geschikte ader... om die reden was ik ook afgewezen als bloeddonor.quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
die houden ze altijd ineens voor mijn gezicht![]()
dan kijk ik daarna gewoon naar de muur en meestal heb ik niet eens door wanneer het al voorbij is...
en altijd maar scheren enzo ;pquote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ach, er zijn dubieuzere redenen om donors af te wijzen...quote:Op maandag 27 september 2010 15:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze altijd 20 minuten aan het zoeken naar een geschikte ader... om die reden was ik ook afgewezen als bloeddonor.
Wilde ik een keer wat goeds doen voor de wereld....
een tat doet meer pijn dan een piercing.. Maakt niet uit hoe grootquote:Op maandag 27 september 2010 15:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor.. Ligt er natuurlijk aan hoe lang je moet zitten he.
en toch.... krijg ik helemaal de kriebels als ik hoor dat ik een prik moet krijgenquote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan, je voelt het niet eens echt
Toch niet zo'n watje
Nou vind ik dus niet.quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een tat doet meer pijn dan een piercing.. Maakt niet uit hoe groot
Ligt eraan, als je doorgetrokken wenkbrauwen hebt welquote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste hoef ik gelukkig niet.
heb jij piercings dan?quote:
Nee, ik heb geen monobrauw.quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je doorgetrokken wenkbrauwen hebt wel
Ik vind dat een man zich net zo goed tussen de wenkbrauwen moet epileren
Nou idd, er is nooit een goed excuus voor een unibrowquote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
maar ik denk dat ik het wel mooier vind. ligt er dan natuurlijk wel aan wat voor een tattoo je hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een tat doet meer pijn dan een piercing.. Maakt niet uit hoe groot
quote:Op maandag 27 september 2010 15:09 schreef YipYip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Unibrowquote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
whaha ja dat hoef ik dan weer niet.quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik scheer mij ook elke dag.
Mijn gezicht tenminste.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Yuki het volgende:
[..]Bij de Kruidvat geloof ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Agossiequote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
en toch.... krijg ik helemaal de kriebels als ik hoor dat ik een prik moet krijgen
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja ieuw
Doe btw eens je fobo op reageren zetten
Jij hebt een baard?quote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef antimali het volgende:
[..]
whaha ja dat hoef ik dan weer niet.
de genezing is ook irritanter.. Jeuk enzoquote:
http://album.partyflock.nl/2803150.jpgquote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oeh ja, dat wel, niet krabben!! Maar ik vond echt de piercing meer pijn doen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de genezing is ook irritanter.. Jeuk enzo
Gatverdamme echt, afschuwelijkquote:Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef antimali het volgende:
[..]
http://album.partyflock.nl/2803150.jpg
Ik wist niet dat bert een zusje had?quote:Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef antimali het volgende:
[..]
Neee!!!!!quote:Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef antimali het volgende:
[..]
Ik heb geen tattoo's dus geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond de piercing totaal geen pijn doenquote:Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oeh ja, dat wel, niet krabben!! Maar ik vond echt de piercing meer pijn doen.
in mn fobo te bewonderen.. Ik vind er geen mooier aan.. Het is andersquote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef antimali het volgende:
[..]
maar ik denk dat ik het wel mooier vind. ligt er dan natuurlijk wel aan wat voor een tattoo je hebt.
Ik heb dan alleen gaatjes in m'n oren, maar ik vond het altijd grappig juist als ze weer zo'n gat erin schoot (ik heb er 3 in elk oor)quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen tattoo's dus geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond de piercing totaal geen pijn doen
Maar het zal ook wel aan de plaats liggen waar deze gezet wordt.
oh neequote:
Ik vind dat echt GEEN gezicht, als een man dat doet.quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
Piercings worden niet geschotenquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik heb dan alleen gaatjes in m'n oren, maar ik vond het altijd grappig juist als ze weer zo'n gat erin schoot (ik heb er 3 in elk oor)
En je oor dan?quote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
oh neeMaar dat is toch maar ff 1 keer prikken...een tattoo is kei veel prikken
ik heb 4 piercings, bij 2 slechts een ai moment (niet eens auw te noemen) mijn 2 tats deden echt wel meer zeerquote:Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oeh ja, dat wel, niet krabben!! Maar ik vond echt de piercing meer pijn doen.
Ja maar heel anders prikkenquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
oh echt? XD hm dan zal ik dat eens even veranderen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Staat wel een mannelijk icoontje naast je naam
XD!111111!!111quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef antimali het volgende:
[..]
oh echt? XD hm dan zal ik dat eens even veranderen.
Als je iets in de aanbieding zoekt; check voordeelmuis.nl Kun je precies zien waar je heen moet en wanneer (en of je te laat bent.quote:
Klik hier dan links in het menu profiel aanpassen aanklikken. Dan boven je profieltekst staan twee vakjes die je aan of uit kan vinken, bovenste moet je uitvinkenquote:
Ja, één piercing en die deed tering veel pijn.quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb 4 piercings, bij 2 slechts een ai moment (niet eens auw te noemen) mijn 2 tats deden echt wel meer zeer
ik hoopte op een prins albertquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hoef ik niet naar de muur te kijken, dat scheeltquote:Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
AgossieZal ik de volgende keer mee gaan voor mental support?
Die ken ik inderdaadquote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je iets in de aanbieding zoekt; check voordeelmuis.nl Kun je precies zien waar je heen moet en wanneer (en of je te laat bent.)
TUSSEN de wenkbrauwen epileren vind ik iets anedrs dan "je wenkbrauwen epileren".quote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt GEEN gezicht, als een man dat doet.
Why? What happened?quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
Fuck, mijn moeder is eindelijk eens een middagje niet thuis en ik maak er meteen een pokkezooi van.
Daar hebben we het al eens over gehadquote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoopte op een prins albert
quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Hoef ik niet naar de muur te kijken, dat scheelt
Nee dat is waar, maar ik weet niet, het lijkt me niet onwijs pijnlijk eerlijk gezegd, ligt er wel aan waar natuurlijkquote:
down under, of wat?quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja, één piercing en die deed tering veel pijn.
Als het te duidelijk is, dan is dat eerste ook echt geen gezicht hoorquote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
TUSSEN de wenkbrauwen epileren vind ik iets anedrs dan "je wenkbrauwen epileren".
Dat eerste: Doen! Monobrauw is echt neanderthaler.
Dat laatste: hell no Guido!
Inderdaad, tussen de wenkbrauwen vind ik echt wel een yesyesquote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TUSSEN de wenkbrauwen epileren vind ik iets anedrs dan "je wenkbrauwen epileren".
Dat eerste: Doen! Monobrauw is echt neanderthaler.
Dat laatste: hell no Guido!
ja, maar misschien wilde je me verassenquote:Op maandag 27 september 2010 15:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens over gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |