ik heb 4 piercings, bij 2 slechts een ai moment (niet eens auw te noemen) mijn 2 tats deden echt wel meer zeerquote:Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Oeh ja, dat wel, niet krabben!! Maar ik vond echt de piercing meer pijn doen.
Ja maar heel anders prikkenquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
oh neeMaar dat is toch maar ff 1 keer prikken...een tattoo is kei veel prikken
oh echt? XD hm dan zal ik dat eens even veranderen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Staat wel een mannelijk icoontje naast je naam
XD!111111!!111quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef antimali het volgende:
[..]
oh echt? XD hm dan zal ik dat eens even veranderen.
Als je iets in de aanbieding zoekt; check voordeelmuis.nl Kun je precies zien waar je heen moet en wanneer (en of je te laat bent.quote:
Klik hier dan links in het menu profiel aanpassen aanklikken. Dan boven je profieltekst staan twee vakjes die je aan of uit kan vinken, bovenste moet je uitvinkenquote:
Ja, één piercing en die deed tering veel pijn.quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb 4 piercings, bij 2 slechts een ai moment (niet eens auw te noemen) mijn 2 tats deden echt wel meer zeer
ik hoopte op een prins albertquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
oh neeMaar dat is toch maar ff 1 keer prikken...een tattoo is kei veel prikken
Hoef ik niet naar de muur te kijken, dat scheeltquote:Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
AgossieZal ik de volgende keer mee gaan voor mental support?
Die ken ik inderdaadquote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je iets in de aanbieding zoekt; check voordeelmuis.nl Kun je precies zien waar je heen moet en wanneer (en of je te laat bent.)
TUSSEN de wenkbrauwen epileren vind ik iets anedrs dan "je wenkbrauwen epileren".quote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt GEEN gezicht, als een man dat doet.
Why? What happened?quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Myraela het volgende:
Fuck, mijn moeder is eindelijk eens een middagje niet thuis en ik maak er meteen een pokkezooi van.
Daar hebben we het al eens over gehadquote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoopte op een prins albert
quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Hoef ik niet naar de muur te kijken, dat scheelt
Nee dat is waar, maar ik weet niet, het lijkt me niet onwijs pijnlijk eerlijk gezegd, ligt er wel aan waar natuurlijkquote:
down under, of wat?quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja, één piercing en die deed tering veel pijn.
Als het te duidelijk is, dan is dat eerste ook echt geen gezicht hoorquote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
TUSSEN de wenkbrauwen epileren vind ik iets anedrs dan "je wenkbrauwen epileren".
Dat eerste: Doen! Monobrauw is echt neanderthaler.
Dat laatste: hell no Guido!
Inderdaad, tussen de wenkbrauwen vind ik echt wel een yesyesquote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TUSSEN de wenkbrauwen epileren vind ik iets anedrs dan "je wenkbrauwen epileren".
Dat eerste: Doen! Monobrauw is echt neanderthaler.
Dat laatste: hell no Guido!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |