Ja nee dan kan je beter gewoon elke keer een black out hebben.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
jawel maar ik ben bang dat het iets ernstigs is en dat ik dan allerlei enge testen in het ziekenhuis moet ondergaan
en ik heb een hekel aan bloedprikken
quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je kan jezelf maar beter druk bezig houden met het afvallen. De kilo's zijn belangrijker!
Als het echt iets ernstigs is, kan je er beter vroeg bij zijn!quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
jawel maar ik ben bang dat het iets ernstigs is en dat ik dan allerlei enge testen in het ziekenhuis moet ondergaan
Ik vind het geen black out, ik val niet om of zo.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja nee dan kan je beter gewoon elke keer een black out hebben.
Dan moet je vooral niet gaan en vooral niet zeuren dat je er last van hebtquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vond Another Gay Movie wel leuk, Another Gay Sequel (deel 2 dus) iets te flauwquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ken je de film: another gay sequel?
![]()
Daar gaat 't uitspoelen eventjes niet zoals gepland, haha!
Want door je kop in het zand te steken is het er inderdaad niet en gaat t misschien nog vanzelf weg ook!quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Dat is waar, ach ik kijk wel even hoe het verder gaat.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Merel- het volgende:
[..]
Als het echt iets ernstigs is, kan je er beter vroeg bij zijn!
Dit heb ik weird enough ook wel eens.quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Bij traplopen heb ik het niet, maar inderdaad als ik op sta. Maar soms ook gewoon als ik op straat loop dan word het ineens zwart en moet ik echt sitl gaan staan en het dichtsbijzijnde vastgrijpen omdat ik anders omflikker
De bruine snorquote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Another Gay Movie wel leuk, Another Gay Sequel (deel 2 dus) iets te flauw
Nah, volgens mij is het voor een volwassene (die geen baby draagt), praktisch onmogelijk om een tekort aan calcium te hebben...quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
2 bekers melk is niet alles. Dan nog kan je calcium tekort hebben.
Zeg niet dat het zo is maar het kan zeker.
Waar zie je mij zeuren dan?quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je vooral niet gaan en vooral niet zeuren dat je er last van hebt
Nou dat zwart zien en je ergens aan vast moeten grijpen is wel degelijk een black out hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vind het geen black out, ik val niet om of zo.
+1quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want door je kop in het zand te steken is het er inderdaad niet en gaat t misschien nog vanzelf weg ook!
Ja wij zijn klootzakken hèquote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik ben een schatje! Dat op het moment gewoon een beetje pissed is op alles mannelijk, that's all
quote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Chili voor een date is voor homo's niet zo handig nee
quote:
Kijk dus het is ook vast niks.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit heb ik weird enough ook wel eens.
Hoe het komt geen id, ben ermee naar de huisarts geweest en er zijn onderzoeken geweest maar er is niets gevonden bij mij.
Ik weeg rond de 70KG.
En aan afvallen nooit gedaan
Ik wil het niet weten denk ikquote:
Ik lust alleen witte bonen in tomatensaus en sperziebonen. Voor de rest, eens!quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Chili: bonen en uien. Wat een ranzige zooi. Sowieso bonen. Alleen sperziebonen vind ik lekker, de rest vaak goor tot megagoor.
Zeuren is misschien niet het goede woord, maar je hebt er geen flikker aan om het er HIER over te hebben i.p.v. bij de dokter.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon even met de vlakke hand op je koter afreageren. En als je harder wilt slaan, altijd daar waar het bedekt kan worden met kleding.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Chili voor een date is voor homo's niet zo handig nee
Pleasequote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vind het geen black out, ik val niet om of zo.
Dat het bij een ander niks is, betekent niet dat het bij jou ook niks hoeft te zijnquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Kijk dus het is ook vast niks.
Zat net ff te kijken, tussen onze leeftijd zit wel meer dan 2 jaar knul.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Chili: bonen en uien. Wat een ranzige zooi. Sowieso bonen. Alleen sperziebonen vind ik lekker, de rest vaak goor tot megagoor.
Dat zwart zien op straat zie ik dus ook sterretjes en het is maar 3/4 seconden of zoquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou dat zwart zien en je ergens aan vast moeten grijpen is wel degelijk een black out hoor.
Dat sterretjes zien bij op staan niet. Maar voor een black out hoef je niet om te vallen.
je lijkt op een vriendin van mij, die wilt ook nooit naar de dokter omdat ze bang is dat ze dan opeens allemaal enge ziektes heeft XDquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Alleen melk is niet genoeg.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is het voor een volwassene (die geen baby draagt), praktisch onmogelijk om een tekort aan calcium te hebben...
Dat zei mijn tante ook eens en toch had ze kanker.quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Kijk dus het is ook vast niks.
Bonenquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust alleen witte bonen in tomatensaus en sperziebonen. Voor de rest, eens!
Categorie mega-mega-megagoor!quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik lust alleen witte bonen in tomatensaus en sperziebonen. Voor de rest, eens!
je klinkt als mijquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijk. Bijvoorbeeld als je last van je darmen hebt of vitamine D tekort of een nier probleem. Dan heb je al snel een calcium te kort.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is het voor een volwassene (die geen baby draagt), praktisch onmogelijk om een tekort aan calcium te hebben...
Dat heb ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef antimali het volgende:
[..]
je lijkt op een vriendin van mij, die wilt ook nooit naar de dokter omdat ze bang is dat ze dan opeens allemaal enge ziektes heeft XD
True, ik zie het wel ik heb het al langer en ook al eens bloed laten prikken en toen kwam er ook niks uit, lijkt me sterk dat er nu wel iets te zien is. Ijzertekort waarschijnlijk (heb het al eens tegen de dokter gezegd)quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat het bij een ander niks is, betekent niet dat het bij jou ook niks hoeft te zijn
Het kan ook wel, maar het komt bij gezonde mensen nauwelijks voor.quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen melk is niet genoeg.
Mijn moeder heeft een calciumtekort gehad omdat ze niks anders binnenkreeg dan 1x kaas broodbeleg en 1 beker karnemelk.
Zal bij iedereen anders werken, maar calciumtekort kan dus wel.
O maar 3 tot 4 seconde. Dan kan het idd geen black out zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat zwart zien op straat zie ik dus ook sterretjes en het is maar 3/4 seconden of zo
Mietje!quote:
Ik ga wel naar de dokter, maar niet hiervoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef antimali het volgende:
[..]
je lijkt op een vriendin van mij, die wilt ook nooit naar de dokter omdat ze bang is dat ze dan opeens allemaal enge ziektes heeft XD
volgens mij hebben nog best veel dat. maargoed heel af en toe heb ik daar zelf ook wel eens last vanquote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ookEigenlijk best raar, omdat als je er op tijd bij zou zijn er vaak geen problemen zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |