Maar, maar.. het is maar 1 seconde een klein prikje, en dan is het voorbij!quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef antimali het volgende:
[..]
jawel! ik ben bang voor prikken.
Stoertjequote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan hier ook nog wel een lijstje neerzetten hoor![]()
groente en fruit is overrated
quote:
quote:
Mijn maag draait gewoon om bij de gedachten, en dat slaat nergens opquote:
ik ben ook als de dood voor naalden... Mensen snappen het alleen nietquote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef antimali het volgende:
[..]
bespaar me alsjeblieft de details haha.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vorige week donderdag nog een aantal buisjes mogen vullen. Bloed spoot er letterlijk uit
Wat is er nu eng aan een prikje?quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef antimali het volgende:
[..]
Nou je merkt het. we schrikken niet meer als we klootzakken worden genoemd... dus het heeft positief effectquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vorige week donderdag nog een aantal buisjes mogen vullen. Bloed spoot er letterlijk uit
Doe je toch iets verkeerdquote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg zelden massages.. Ik geef ze meer dan ik ontvang
Dan sms je gewoon niet en hoop je dat het toeval jullie op gelukkiger tijden samen laat komenquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn maag draait gewoon om bij de gedachten, en dat slaat nergens op
Hoeveel piercings had je ook alweer?quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook als de dood voor naalden... Mensen snappen het alleen niet
nee klopt! iedereen zegt altijd maar; ach komop, wat voel je er nou van? maar het idee dat zo'n naald ergens in je wordt gestoken, en dat er dan spul in je lichaam wordt gespoten. of dat er juist bloed uit je wordt gehaald. nou nee dankje.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook als de dood voor naalden... Mensen snappen het alleen niet
Hoi daarquote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bonen, daarvan lust ik bijna allesquote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Bijna niemand houdt hier van meerdere soorten bonen
Vrij vreemd. Is dit wel een Nederlands forum? Bonen en stampot, Nederlands voer bij uitstek.
Kut-buitenlanders
Heb weer helemaal super geslapen voor het eerst in 4 dagen ofzo...quote:
Je kan inderdaad ook kiezen voor ziektequote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef antimali het volgende:
[..]
nee klopt! iedereen zegt altijd maar; ach komop, wat voel je er nou van? maar het idee dat zo'n naald ergens in je wordt gestoken, en dat er dan spul in je lichaam wordt gespoten. of dat er juist bloed uit je wordt gehaald. nou nee dankje.
Bloed ging schuimen in het buisje. De assistente moest er om lachenquote:
4quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel piercings had je ook alweer?
Wuhaha, ja, 't is maar wat je liever wil..quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan inderdaad ook kiezen voor ziekte
dat slaat echt helemaal nergens op. ik zei niet dat ik liever een ziekte heb, ik zei dat ik bang ben voor prikken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan inderdaad ook kiezen voor ziekte
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb weer helemaal super geslapen voor het eerst in 4 dagen ofzo...
quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Nou je merkt het. we schrikken niet meer als we klootzakken worden genoemd... dus het heeft positief effect
Dat is echt echt echt heeeeeeeel andersquote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel piercings had je ook alweer?
ja.. Dat vermoeden had ik alquote:
Jij zei nee dank jequote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef antimali het volgende:
[..]
dat slaat echt helemaal nergens op. ik zei niet dat ik liever een ziekte heb, ik zei dat ik bang ben voor prikken.
Dat is alles!quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Watje
Wat een deceptie topic is dit zeg
Haha, ja, bij mij doen ze altijd moeilijk. Er is een hele duidelijke ader, maar ze willen altijd liever een andere, maar die komt niet zo oppervlakkigquote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Bloed ging schuimen in het buisje. De assistente moest er om lachen
Ze zei: Bloed prikken gaat makkelijk bij je he. Je ader ligt mooi op je arm en het bloed loopt zo door.
Nu mag ik dinsdag weer
Mijn man word panisch als hij hoort dat hij bloed moet laten prikkenquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is alles!![]()
en ik ben al zovaak geprikt, ik weet dat het geen pijn doet (soms wel maar dat ligt aan de prikker) en het is zo weer over... maar als ik die naald zie
ze snapt mequote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is echt echt echt heeeeeeeel anders
ja maar daar bedoel ik niet mee dat ik liever een ziekte heb XD dat zou best erg zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zei nee dank jeDan is het toch duidelijk lijkt me
Gooi het eruit, ik heb nog wel even de tijdquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik kan nog wel andere woorden bedenken hoor.
Je doet iets fout.quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry lieverd, zal beter opletten voortaan!quote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikMaar dan hoef je me toch niet te laten schrikken. Ik moest echt op de klok kijken.
Gelukkig mag ik toch echt bijna weer Civven in de trein
Dan kijk je niet naar de naaldquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is alles!![]()
en ik ben al zovaak geprikt, ik weet dat het geen pijn doet (soms wel maar dat ligt aan de prikker) en het is zo weer over... maar als ik die naald zie
Ja, maar ik krijg er altijd een vette bloeduitstorting van na een dag of zo en dan kan ik m'n arm amper buigen omdat dat zeer doet, sucks.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Merel- het volgende:
[..]
Maar, maar.. het is maar 1 seconde een klein prikje, en dan is het voorbij!
met een stuk ijzer dat ze erdoorheen raggenquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe worden piercings ook alweer gezet...
(ik wil niet lullig doen, maar je dwingt me!)
Ja nee, ik hoorde net dat ik dan mijn hele imago verneuk en dat kunnen we niet hebben he, want wat ben ik zonder imago?quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Gooi het eruit, ik heb nog wel even de tijd
Dat zou inderdaad dom zijn, maar zo zou iemand je antwoord wel uit kunnen leggen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef antimali het volgende:
[..]
ja maar daar bedoel ik niet mee dat ik liever een ziekte heb XD dat zou best erg zijn.
Oh..quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg er altijd een vette bloeduitstorting van na een dag of zo en dan kan ik m'n arm amper buigen omdat dat zeer doet, sucks.
En dat heb ik btw altijd al gehad, m'n vader heeft het ook altijd.
Jamaar!quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan sms je gewoon niet en hoop je dat het toeval jullie op gelukkiger tijden samen laat komen
daar hou ik dus ook al niet van. ik wil heel graag een piercing, alleen het laten zetten ...quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met een stuk ijzer dat ze erdoorheen raggen
Dat vind ik inderdaad niet fijn. In mijn vingers. Maar ook vaak omdat ze die bijna fijn drukken om er bloed uit te krijgen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kijk je niet naar de naald
Ik doe bloed geven, ik vind het juist fascinerend om te zienAlleen die prik in de vinger maakt een irritant, knappend geluidje als de naald door de huid van de vinger gaat
ik ben gewoon niet zo goed in mezelf verwoorden haha.quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad dom zijn, maar zo zou iemand je antwoord wel uit kunnen leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |