Maar, maar.. het is maar 1 seconde een klein prikje, en dan is het voorbij!quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef antimali het volgende:
[..]
jawel! ik ben bang voor prikken.
Stoertjequote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan hier ook nog wel een lijstje neerzetten hoor![]()
groente en fruit is overrated
quote:
quote:
Mijn maag draait gewoon om bij de gedachten, en dat slaat nergens opquote:
ik ben ook als de dood voor naalden... Mensen snappen het alleen nietquote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef antimali het volgende:
[..]
bespaar me alsjeblieft de details haha.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vorige week donderdag nog een aantal buisjes mogen vullen. Bloed spoot er letterlijk uit
Wat is er nu eng aan een prikje?quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef antimali het volgende:
[..]
Nou je merkt het. we schrikken niet meer als we klootzakken worden genoemd... dus het heeft positief effectquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vorige week donderdag nog een aantal buisjes mogen vullen. Bloed spoot er letterlijk uit
Doe je toch iets verkeerdquote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg zelden massages.. Ik geef ze meer dan ik ontvang
Dan sms je gewoon niet en hoop je dat het toeval jullie op gelukkiger tijden samen laat komenquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn maag draait gewoon om bij de gedachten, en dat slaat nergens op
Hoeveel piercings had je ook alweer?quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook als de dood voor naalden... Mensen snappen het alleen niet
nee klopt! iedereen zegt altijd maar; ach komop, wat voel je er nou van? maar het idee dat zo'n naald ergens in je wordt gestoken, en dat er dan spul in je lichaam wordt gespoten. of dat er juist bloed uit je wordt gehaald. nou nee dankje.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook als de dood voor naalden... Mensen snappen het alleen niet
Hoi daarquote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg zelden massages.. Ik geef ze meer dan ik ontvang
bonen, daarvan lust ik bijna allesquote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Bijna niemand houdt hier van meerdere soorten bonen
Vrij vreemd. Is dit wel een Nederlands forum? Bonen en stampot, Nederlands voer bij uitstek.
Kut-buitenlanders
Heb weer helemaal super geslapen voor het eerst in 4 dagen ofzo...quote:
Je kan inderdaad ook kiezen voor ziektequote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef antimali het volgende:
[..]
nee klopt! iedereen zegt altijd maar; ach komop, wat voel je er nou van? maar het idee dat zo'n naald ergens in je wordt gestoken, en dat er dan spul in je lichaam wordt gespoten. of dat er juist bloed uit je wordt gehaald. nou nee dankje.
Bloed ging schuimen in het buisje. De assistente moest er om lachenquote:
4quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeveel piercings had je ook alweer?
Wuhaha, ja, 't is maar wat je liever wil..quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan inderdaad ook kiezen voor ziekte
dat slaat echt helemaal nergens op. ik zei niet dat ik liever een ziekte heb, ik zei dat ik bang ben voor prikken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan inderdaad ook kiezen voor ziekte
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 27 september 2010 14:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb weer helemaal super geslapen voor het eerst in 4 dagen ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |