Een stuk leuker dan nu.quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja nee, ik hoorde net dat ik dan mijn hele imago verneuk en dat kunnen we niet hebben he, want wat ben ik zonder imago?
Met een naald als ik me niet vergis he...quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met een stuk ijzer dat ze erdoorheen raggen
Die laat bij mij meestal vanzelf wel los.quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Oh..Dat is wel vervelend!
Ik heb er gelukkig nooit last van! Het ergste van het bloedprikken is het watje met die tape aan het einde erop, heel naar om eraf te halen
die houden ze altijd ineens voor mijn gezichtquote:
Hoiquote:
ik heb alle 4 de keren bibberend op die stoel gezeten, zelfs voor alleen het vervangen ben ik nerveusquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef antimali het volgende:
[..]
daar hou ik dus ook al niet van. ik wil heel graag een piercing, alleen het laten zetten ...
je moet gewoon jezelf zijn, wat wil je zelf?quote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja nee, ik hoorde net dat ik dan mijn hele imago verneuk en dat kunnen we niet hebben he, want wat ben ik zonder imago?
Dat helpt bij mij niet..quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die laat bij mij meestal vanzelf wel los.Of ik maak het nat.
Prikken zijn niet leuk, maar helemaal niet als je ze niet verwachtquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad niet fijn. In mijn vingers. Maar ook vaak omdat ze die bijna fijn drukken om er bloed uit te krijgen.
En toch mag ik nu vaak komen voor suikerprikjes. Ik moet ivm zwangerschap en suiker in de familie goed in de gaten gehouden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not so fucking special after all
Ja inderdaad, ik vind het ook altijd meer pijn doen als de naald eruit gaat dan als hij erin komtquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Oh..Dat is wel vervelend!
Ik heb er gelukkig nooit last van! Het ergste van het bloedprikken is het watje met die tape aan het einde erop, heel naar om eraf te halen
het is heul andersquote:Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een naald als ik me niet vergis he...
quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Prikken zijn niet leuk, maar helemaal niet als je ze niet verwachtWAT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt niet tof, dat vertelt ook niemand inderdaad![]()
Oh dat ben ik wel, tot vervelens toequote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
je moet gewoon jezelf zijn, wat wil je zelf?
quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Prikken zijn niet leuk, maar helemaal niet als je ze niet verwachtIk vind trombose prikken ook erg vervelend. In je benenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kreeg ik in Duitsland 2 keer per dagIk was helemaal blauw na 3 dagen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Oh, dat is wel minder ja. Nadeel als je man bent, je hebt haar op je armen. Dan is die tape wat minder fijn om los te maken.quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij niet..
Altijd heel pijnlijk, huid wordt super rood, geïrriteerd enzo, heel vervelend! Soms ben ik optijd, om te zeggen dat ik die plakker er niet op wil, maar meestal zijn ze me voor
ja dat is waar. nouja, wie weet, ooit ..quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb alle 4 de keren bibberend op die stoel gezeten, zelfs voor alleen het vervangen ben ik nerveusze hebben mn neuspiercing gat namelijk een paar keer moeten stretchen
maar als de piercing gezet is heb je echt een oh-was-dat-alles-gevoel
Kan je nagaan, je voelt het niet eens echtquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
die houden ze altijd ineens voor mijn gezicht![]()
dan kijk ik daarna gewoon naar de muur en meestal heb ik niet eens door wanneer het al voorbij is...
Daar voel ik nooit iets van..quote:Op maandag 27 september 2010 15:04 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vind het ook altijd meer pijn doen als de naald eruit gaat dan als hij erin komt
Vrouwen ook hoor!quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder ja. Nadeel als je man bent, je hebt haar op je armen. Dan is die tape wat minder fijn om los te maken.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |