Vrouwen hebben ook haar op hun armen hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat is wel minder ja. Nadeel als je man bent, je hebt haar op je armen. Dan is die tape wat minder fijn om los te maken.
Ik kijk wel altijd naar de andere kant hoor, dan merk ik er weinig vanquote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Merel- het volgende:
[..]
Daar voel ik nooit iets van..
Ik merk het alleen omdat ik er obsessief naar ga zitten staren. Ik wil het persé zien, ik wil niet dat het onverwachts komt, daar heb ik een hekel aan, als ik het zie, is het niet erg
Dokters enzo zeggen altijd: kijk maar naar de andere kant..
Euh.. nee?
tats doen meer pijnquote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef antimali het volgende:
[..]
ja dat is waar. nouja, wie weet, ooit ..
of een tattoo ofzo.
'moeten' is in deze een zeer ruim begrip. 'doen' nog veel ruimerquote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook haar op hun armen hoor.![]()
En niet zeiken, wij moeten ons iedere week epileren.
Dat laatste hoef ik gelukkig niet.quote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Nou dat weet ik niet hoor.. Ligt er natuurlijk aan hoe lang je moet zitten he.quote:
Bij mij zijn ze altijd 20 minuten aan het zoeken naar een geschikte ader... om die reden was ik ook afgewezen als bloeddonor.quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
die houden ze altijd ineens voor mijn gezicht![]()
dan kijk ik daarna gewoon naar de muur en meestal heb ik niet eens door wanneer het al voorbij is...
en altijd maar scheren enzo ;pquote:Op maandag 27 september 2010 15:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ach, er zijn dubieuzere redenen om donors af te wijzen...quote:Op maandag 27 september 2010 15:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze altijd 20 minuten aan het zoeken naar een geschikte ader... om die reden was ik ook afgewezen als bloeddonor.
Wilde ik een keer wat goeds doen voor de wereld....
een tat doet meer pijn dan een piercing.. Maakt niet uit hoe grootquote:Op maandag 27 september 2010 15:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor.. Ligt er natuurlijk aan hoe lang je moet zitten he.
en toch.... krijg ik helemaal de kriebels als ik hoor dat ik een prik moet krijgenquote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan, je voelt het niet eens echt
Toch niet zo'n watje
Nou vind ik dus niet.quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een tat doet meer pijn dan een piercing.. Maakt niet uit hoe groot
Ligt eraan, als je doorgetrokken wenkbrauwen hebt welquote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste hoef ik gelukkig niet.
heb jij piercings dan?quote:
Nee, ik heb geen monobrauw.quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je doorgetrokken wenkbrauwen hebt wel
Ik vind dat een man zich net zo goed tussen de wenkbrauwen moet epileren
Nou idd, er is nooit een goed excuus voor een unibrowquote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
maar ik denk dat ik het wel mooier vind. ligt er dan natuurlijk wel aan wat voor een tattoo je hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een tat doet meer pijn dan een piercing.. Maakt niet uit hoe groot
quote:Op maandag 27 september 2010 15:09 schreef YipYip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Unibrowquote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |