Gezelligquote:Op maandag 27 september 2010 09:52 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik kom jullie waarschijnlijk lekker veel vervelen deze week,is als staflid mee op werkweek naar Limburg en komt vrijdag pas weer thuis, dus ik ben helemaal home alone.....
(nee hoor, dat valt ook wel mee. Als het wel ongezellig in je eentje de hele week)
Meh! Een hele week!quote:Op maandag 27 september 2010 09:52 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik kom jullie waarschijnlijk lekker veel vervelen deze week,is als staflid mee op werkweek naar Limburg en komt vrijdag pas weer thuis, dus ik ben helemaal home alone.....
(nee hoor, dat valt ook wel mee. Als het wel ongezellig in je eentje de hele week)
Hahaha, ja, voor jullie wel!quote:Op maandag 27 september 2010 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gezelligniet voor jou natuurlijk
wel voor ons
Hahahaha, ja, ik kan allemaal dingen eten die Lies vies vindt (zoete snoepjes eten op de bank zonder dat ik een blik krijg van: 'Die lucht!!!quote:Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meh! Een hele week!
Kun je wel allemaal vutsige dingen eten enzo
Wij ook!quote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ... als teamleider straks komt ben ik benieuwd hoe het stagaire twitter verhaal afloopt
had je zaterdag een pakketje gemist dan?quote:Op maandag 27 september 2010 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mweh, pakketman schiet op. Elke keer als er een auto langs komt sta ik voor het raam te gluren
Jaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op maandag 27 september 2010 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ... als teamleider straks komt ben ik benieuwd hoe het stagaire twitter verhaal afloopt
Nee, hij is helemaal niet geweest blijkbaar. Ik moet betalen en dat doen ze niet op zaterdag.quote:Op maandag 27 september 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je zaterdag een pakketje gemist dan?
Suf!quote:Op maandag 27 september 2010 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, hij is helemaal niet geweest blijkbaar. Ik moet betalen en dat doen ze niet op zaterdag.
quote:Op maandag 27 september 2010 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geduld is niet je beste eigenschap he
nee dat wil je nietquote:Op maandag 27 september 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn hersens proberen me steeds wijs te maken dat ik wil roken![]()
Schop *auw*quote:Op maandag 27 september 2010 11:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben niet vooruit te branden. Someone kick me.
Dat kan goed heur!quote:Op maandag 27 september 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben lui vandaag, is groente in een zakje heel niet-vers? Of valt het mee?
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op maandag 27 september 2010 12:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan goed heur!
Ik had een champagne ontbijt vanochtend
Is goed te doen! Heb liever vers, maar als je even geen tijd/zin hebtquote:Op maandag 27 september 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
Kan toch goedquote:Op maandag 27 september 2010 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horenIk wil gewoon eten kopen, in de pan gooien, af en toe roeren en vreten, heb geen zin om eerst alles te moeten snijden. Vandaag dan
Veel plezier op het strand!quote:Op maandag 27 september 2010 12:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan toch goed
Gewoon een wok pakketje ofzo
Ik ga weer naar het strand! Zal aan jullie denken
SHAREquote:Op maandag 27 september 2010 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
BAAAAAAAH HET GESPREK IS GEWEEST!
Ja ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is goed te doen! Heb liever vers, maar als je even geen tijd/zin hebt
Als je bij de AH haalt is het goed hoorquote:Op maandag 27 september 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar heb zo'n beh-dag. Nee, maar dan weet ik dat, we doen dat nooit, dus ik dacht dat het misschien wel enorm ranzig spul zou zijn
die iglo maaltijdzakjes zijn zoooo lekker!quote:Op maandag 27 september 2010 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horenIk wil gewoon eten kopen, in de pan gooien, af en toe roeren en vreten, heb geen zin om eerst alles te moeten snijden. Vandaag dan
Nah, mag ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die iglo maaltijdzakjes zijn zoooo lekker!
deze dus: http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9082
![]()
![]()
![]()
waarom zou dat niet vers zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 12:47 schreef mirannie het volgende:
Ik haal eigenlijk altijd voorgesneden groente bij AH, te lui om zelf te wassen en te snijden
Mag ik je even bedanken voor je ondertitel? Ik zoek de hele tijd eet inspiratie want ik heb zin om te vreten. En nu wil ik Shoarmaquote:Op maandag 27 september 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zou dat niet vers zijn?
~quote:Op maandag 27 september 2010 13:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mag ik je even bedanken voor je ondertitel? Ik zoek de hele tijd eet inspiratie want ik heb zin om te vreten. En nu wil ik Shoarma
en de gyros danquote:Op maandag 27 september 2010 13:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mag ik je even bedanken voor je ondertitel? Ik zoek de hele tijd eet inspiratie want ik heb zin om te vreten. En nu wil ik Shoarma
LOLquote:Op maandag 27 september 2010 13:10 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb net in de pauze even snel 3 lakjes gekocht een bruine, fuchsia en oranje/bruin achtig iets.
Nu wil ik naar huis om ze te proberen!
Weet ik niet, gewoon het idee dat ik in de loop der jaren heb gekregen, we hebben namelijk nooit eten in zakjes.quote:Op maandag 27 september 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zou dat niet vers zijn?
Weet je al meer over twitterboy???quote:
nee mijn collega gaf hem al een hint dat hij wel even met pauze mocht, want hij kan nu niet roddelenquote:Op maandag 27 september 2010 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet je al meer over twitterboy???![]()
Ja ookquote:
Hahah wat stiekemquote:Op maandag 27 september 2010 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee mijn collega gaf hem al een hint dat hij wel even met pauze mocht, want hij kan nu niet roddelen
Je bent anders wel een heul willig slachtofferquote:Op maandag 27 september 2010 13:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jouw schuld!
Even snel naar de Etos, binnenkort een keer naar de Beautycompany!
Pijn-lijkquote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja hij had vanochtend nog gepost dat hij nog 19 weken stage nooit ging uithouden, dus dat had mijn teamleidero ok nog gelezen
Ik ben zo makkelijkquote:Op maandag 27 september 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent anders wel een heul willig slachtoffer
Bij Sharana loopt iemand stage die nogal aparte dingen op zijn twitter zet. Onder andere na een ziekmelding dat hij is gaan winkelen, en dat hij zijn stage echt niet vol kan houden. Hij is zich er niet van bewust dat zijn collega's mee kunnen lezen en hij heeft daar volgens mij net een gesprek met de teamleider gehad.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij Sharana loopt iemand stage die nogal aparte dingen op zijn twitter zet. Onder andere na een ziekmelding dat hij is gaan winkelen, en dat hij zijn stage echt niet vol kan houden. Hij is zich er niet van bewust dat zijn collega's mee kunnen lezen en hij heeft daar volgens mij net een gesprek met de teamleider gehad.
vergeet niet misselijk zijn en zodra hij het gebouw uit is binnen 2 minuten twitteren dat hij naar de mac gaat!!quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij Sharana loopt iemand stage die nogal aparte dingen op zijn twitter zet. Onder andere na een ziekmelding dat hij is gaan winkelen, en dat hij zijn stage echt niet vol kan houden. Hij is zich er niet van bewust dat zijn collega's mee kunnen lezen en hij heeft daar volgens mij net een gesprek met de teamleider gehad.
Ohja! Tuurlijk!quote:Op maandag 27 september 2010 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeet niet misselijk zijn en zodra hij het gebouw uit is binnen 2 minuten twitteren dat hij naar de mac gaat!!
ik blijf de leukste vinden dat hij zich ziekmeld omdat hij naar het ziekenhuis moet, en dan twitteren dat hij onderweg naar zijn stage was maar vrij bleek te zijnquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik blijf de leukste vinden dat hij zich ziekmeld omdat hij naar het ziekenhuis moet, en dan twitteren dat hij onderweg naar zijn stage was maar vrij bleek te zijn
Wat een kneusquote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik blijf de leukste vinden dat hij zich ziekmeld omdat hij naar het ziekenhuis moet, en dan twitteren dat hij onderweg naar zijn stage was maar vrij bleek te zijn
anders ik wel. Twitter-boy is, denk ik, zo de sjaak....quote:
Faalquote:Op maandag 27 september 2010 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-bizar-ongeluk.html
Ironie
Het einde van de soap, kreeg deze mail:quote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
anders is wel. Twitter-boy is, denk ik, zo de sjaak....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het einde van de soap, kreeg deze mail:Wat een anti-climax.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het einde van de soap, kreeg deze mail:Wat is jouw teamleider schappelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
per PM gestuurd, wil niet dat als hij ooit zijn username googeled hij hier terecht komt en ik de sjaak benquote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Ooi86 het volgende:
Wat is zijn twitter eigenlijk Sharaan? Ik wil dat wel eens allemaal lezen
ja van mij had het niet gehoeven hoor, die jongeneren komen tegenwoordig ook overal mee wegquote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat is jouw teamleider schappelijk
Got it! Dank je.quote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
per PM gestuurd, wil niet dat als hij ooit zijn username googeled hij hier terecht komt en ik de sjaak ben
LOLquote:Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Got it! Dank je.
Trouwens, jouw twitter heb je niet goed in je Fok-profiel ingevuld, want de link loopt zeg maar dubbel. Just sayin'
nu gefixedquote:Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Got it! Dank je.
Trouwens, jouw twitter heb je niet goed in je Fok-profiel ingevuld, want de link loopt zeg maar dubbel. Just sayin'
Grote meid!quote:
ik zei het net ook al op mijn werk !quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Grote meid!
Wat is het trouwens onnoemelijk klote weer buiten! Ik krijg haast winterjasneigingen....
Idd zeg!quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Grote meid!
Wat is het trouwens onnoemelijk klote weer buiten! Ik krijg haast winterjasneigingen....
quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd zeg!
ik wilde nog ff naar de Etos of de Tuinen (ik heb spontane badderverslaving) maar zelfs die 200 meter lopen is me met deze regen nog teveel
Bad, maskertje, bruisbal, boekie.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is wel iets wat je echt nodig hebt met dit KLOTE weer.
I knowquote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is wel iets wat je echt nodig hebt met dit KLOTE weer.
vreselijk hoor. Dit hele kutforum is echt vreselijk slecht voor mijn saldoquote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Bad
*Heeft nog genoeg baddermeuk om een maand non-stop te badderen. Ofzo.*
And still I needz MOAR.
Verslavingen, meh.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Bad
*Heeft nog genoeg baddermeuk om een maand non-stop te badderen. Ofzo.*
And still I needz MOAR.
Verslavingen, meh.
Ik heb geen badquote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Heb nog een kast vol badspulletjes van Lush
![]()
Mijn saldo is zo'n beetje doodvermoord.quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vreselijk hoor. Dit hele kutforum is echt vreselijk slecht voor mijn saldo
quote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn saldo is zo'n beetje doodvermoord.
Gelukkig is de PS3 daar ook schuldig aan. Misschien ga ik zo weer wat weerwolven afmaken. Stom dood punt in spel.![]()
Ik heb wel een gave blauwe plek nu, trouwens. Alleen de locatie is ruk, moet rustig gaan zitten ipv neerploffen. Want auw.
En nee, ik verveel me niet ofzo. Gewoon een "ik-heb-nergens-zin-in" dag. Whoei.
Ik heb m'n vorige nagellakkastje nu volgestouwd met Lushbadmeuk.quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Heb nog een kast vol badspulletjes van Lush
![]()
ik ben trouwens wel heel selectief nu na die foto van jou, ik kopp helemaal niks met glitters er in, wat een klatschmeuk zegquote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n vorige nagellakkastje nu volgestouwd met Lushbadmeuk.![]()
Maar ik moet echt m'n kerstmeuk eens opmaken, want volgende maand komt de nieuwe kerstmeuk.
Me toooooquote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen badMaar wel een lush in de buurt, als ik geld over heb aan het einde van deze maand. En aan het einde van burlesque-haul, ga ik er even rondkijken
eerste huis kopen is een eng idee idd, maar het went snel hoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Ooi86 het volgende:
Ik wil trouwens even wat met jullie delen. Ik ben samen met vriendlief aan het kijken naar een nieuwbouwhuisje. Deze:
[ afbeelding ]
Nice toch? Ik vind het trouwens wel doodeng. Mijn god, wat gaat dat een geld kosten.
Lush moet je gewoon bestellen via de lush.co.uk site. Hier lush in de winkel kopen is saldomoord.quote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen badMaar wel een lush in de buurt, als ik geld over heb aan het einde van deze maand. En aan het einde van burlesque-haul, ga ik er even rondkijken
mijn rekening blijft al standaard op 0 staan, die heeft geen zin meer om te veranderen nadat mijn salaris binenn isquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vreselijk hoor. Dit hele kutforum is echt vreselijk slecht voor mijn saldo
Beverwijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerste huis kopen is een eng idee idd, maar het went snel hoor
Ik zou alleen persoonlijkk niet snel voor zoiets kiezen. Waar wordt het gebouwd?
Normaal stop ik ze als ik ze verdenk van glitter in een afgeknipte panty, werkt geweldig. Maar dan moet ik me dat wel van te voren bedenken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben trouwens wel heel selectief nu na die foto van jou, ik kopp helemaal niks met glitters er in, wat een klatschmeuk zeg
Ziet er uit als een leuk huisje! Wel spannend!quote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Ooi86 het volgende:
Ik wil trouwens even wat met jullie delen. Ik ben samen met vriendlief aan het kijken naar een nieuwbouwhuisje. Deze:
[ afbeelding ]
Nice toch? Ik vind het trouwens wel doodeng. Mijn god, wat gaat dat een geld kosten.
Tja, nieuwbouw is de eerste jaren wel heel erg kaal, maar tis vaak wel een goede investering. En het ziet er lekker ruim uit, dat welquote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt ervan af, als je niets zo veel wilt en je bent toch in de stad dan kun je beter daar bestellenquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Lush moet je gewoon bestellen via de lush.co.uk site. Hier lush in de winkel kopen is saldomoord.
Dat kan ik nu ook al.... Ik kom daar alleen om mijn wenkbrauwen te laten doen. Verder vind ik het verschrikkelijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Kun je wel elk weekend naar de Beverwijkse Bazaar
Dat inderdaad. Al is het wel hendig als ze wat nieuws hebben, van te voren kunnen ruiken is wel prettig.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Lush moet je gewoon bestellen via de lush.co.uk site. Hier lush in de winkel kopen is saldomoord.
Ik ben dr al heel lang niet meer geweest, maar als je der af en toe komt is het toch altijd wel leuk snuffelenquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook al.... Ik kom daar alleen om mijn wenkbrouwen te laten doen. Verder vind ik het verschrikkelijk
Meestal is het als je iets van 4 dingen koopt al een stuk goedkoper. Ik doe altijd samen met mijn zusje bestellen en dan besparen we heel behoorlijk! En we krijgen altijd veel proefjes via de site!quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als je niets zo veel wilt en je bent toch in de stad dan kun je beter daar bestellen
Ik had online lemony flutter gekocht en kreeg dr twee monstertjes bij. Heb alleen niet het flauwste benul wat het is en waar ik het voor gebruikquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Al is het wel hendig als ze wat nieuws hebben, van te voren kunnen ruiken is wel prettig.
Ja die zijn echt absurd duur. Er zijn wel meer van die kaarsen die zo duur zijn van andere merken/winkels, maar ik denk dat het Lush publiek hier echt niet op zit te wachten.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Al is het wel hendig als ze wat nieuws hebben, van te voren kunnen ruiken is wel prettig.
Al vind ik Lush wel gestoord met die kaarsen. Die gaan geen lang leven beschoren zijn, fucking 40 euro voor een stomme kaars.(In de NL winkel dus)
Ik ook zo tegen die tijdquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Me tooooo
Ik ga 11 oktober rondneuzen bij de Lush =D
Ga je dan niet dood aan verzendkosten? Ik hoef namelijk maar 1 dingie denk ikquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik had het samplesetje besteld, die 7 voor 7.quote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja die zijn echt absurd duur. Er zijn wel meer van die kaarsen die zo duur zijn van andere merken/winkels, maar ik denk dat het Lush publiek hier echt niet op zit te wachten.
Die Gorilla luchtjes zijn trouwens wel geinig! Ik heb Imogen Rose en Ginger als sample en Tuca Tuca als zo'n lang buisje en die zijn erg lekker! Heel sterk van geur trouwens, dus niet zoveel opspuiten als een EdT.
Ik hoef maar 1 zeepjequote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Meestal is het als je iets van 4 dingen koopt al een stuk goedkoper. Ik doe altijd samen met mijn zusje bestellen en dan besparen we heel behoorlijk! En we krijgen altijd veel proefjes via de site!
Ik zou twee weken later gaan, dan hebben ze als het goed is kerstmeuk.quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook zo tegen die tijd![]()
[..]
Ga je dan niet dood aan verzendkosten? Ik hoef namelijk maar 1 dingie denk ik![]()
En ik wil weten wat ik koop, dus ik ga sowieso naar de winkelOp de gok dingen kopen vind ik zonde
Oh, daar gaat het al mis, die heb ik niet. En wil ik ook niet, uit voorzorgquote:Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou twee weken later gaan, dan hebben ze als het goed is kerstmeuk.
En verzendkosten valt an sich nog mee, gaat op gewicht namelijk. Tot een x aantal kilo is het 4,95 en daarboven 9,95 (Maar dan heb je echt veel in je winkelmand ook). Je moet wel een CC hebben.
niet dan?quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Altijd fijn ik dacht ik kan wel 1 soepballetje eten![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee mijn maag maakt me al een paar uur duidelijk van niet
De kerstmeuk is tof ja.quote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, daar gaat het al mis, die heb ik niet. En wil ik ook niet, uit voorzorg![]()
KerstmeukDat is altijd leuk
A boe....quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
kutwijven, nu zit ik mijn mand te vullen op lush.co.uk
Nee hoorquote:Op maandag 27 september 2010 15:26 schreef Diconnected het volgende:
Ah shit ik moet morgen dus met 2 tassen in Amsterdam hobbelenzullen bij het consulaat wel raar kijken als ik met 2 tassen aankom
Geen bad, dus daar heb ik niets aanquote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
De kerstmeuk is tof ja.Appeltjesbadballen
Er staat ergens in het lushtopic een lijstje gelinkt met de kerstmeuk.quote:Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen bad, dus daar heb ik niets aanVast wel andere leuke dingen
Lolzquote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
kutwijven, nu zit ik mijn mand te vullen op lush.co.uk
Teveel mensen ontslagen de laatste tijd?quote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Is er trouwens concreet bekend waarom TNT zo ongelooflijk traag is de laatste tijd?
Ja, dat was ook mijn gedachte, maar er zal toch wel meer mis zijn dan alleen datquote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel mensen ontslagen de laatste tijd?
Nee, geen idee. Wel ergerlijk.
Ja das waar. Nu alleen de goede tassen uitzoekenquote:Op maandag 27 september 2010 15:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hoorIn het centrum struikel je over alle mensen met koffers, tassen en zulks!
Raar. Lijkt me iig niet dat TNT failliet gaat..quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er zijn plaatsen waar er zakken met post gewoon blijven staan enzo
proefpakketje!quote:Op maandag 27 september 2010 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat ergens in het lushtopic een lijstje gelinkt met de kerstmeuk.
[..]
Lolz
Eens kijken hoe het bevaltquote:Honey I Washed The Kids
Mmm Melting Marshmallow Moment
The Wuss
Pineapple Grunt
Karma bath melt
You've Been Mangoed
Smitten
Lekkah!quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
proefpakketje!
[..]
Eens kijken hoe het bevalt
Oeh, daar zitten wel fijne dingen tussen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
proefpakketje!
[..]
tot hoe laat ben je in amsterdam dan? k ben om half 6 weer thuis, dus als je wilt kun je jouw tassen bij mij laten staan tenzij je al eerder weggaat natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 15:26 schreef Diconnected het volgende:
Ah shit ik moet morgen dus met 2 tassen in Amsterdam hobbelenzullen bij het consulaat wel raar kijken als ik met 2 tassen aankom
argh balenquote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee mijn maag maakt me al een paar uur duidelijk van niet
quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
proefpakketje!
[..]
Er zijn geen lakjes zwaarder dan 100 gramquote:Op maandag 27 september 2010 16:00 schreef mirannie het volgende:
Ladies, 1 Gosh lakje is inclusief verpakking toch nog wel onder de 100 gram? moet echt nodig een keukenweegschaal aanschaffen
Ik ben echt heel slecht in schattingen makenquote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn geen lakjes zwaarder dan 100 gram
quote:Op maandag 27 september 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in schattingen makenzo'n lakje had wmb net zo goed 250 gr kunnen zijn
Nom nomzquote:
Nou dat weet ik dus niet haha. Heb ook geen idee hoe lang t gaat duren bij het consulaat... En ik wil nog ff de stad in, Sephora enzoquote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tot hoe laat ben je in amsterdam dan? k ben om half 6 weer thuis, dus als je wilt kun je jouw tassen bij mij laten staan tenzij je al eerder weggaat natuurlijk
quote:Op maandag 27 september 2010 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er nog een over *gooit*
Ik heb zo'n plek in m'n elleboogquote:Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe.
Vlekkige beurse plek op rotplek
[ afbeelding ]
Da's een nog rottigere plek.quote:Op maandag 27 september 2010 16:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plek in m'n elleboogbloedprikken
quote:Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe.
Vlekkige beurse plek op rotplek
[ afbeelding ]
Ik kon nog net op tijd alles weg klikkenquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ook een lush mandje aan het vullen![]()
Gelukkig is het m'n tiet niet.quote:Op maandag 27 september 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Auw IJs!
Ik ben daar ook altijd erg goed in.
waar verkopen ze hier sephora dan?quote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet haha. Heb ook geen idee hoe lang t gaat duren bij het consulaat... En ik wil nog ff de stad in, Sephora enzo
quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me dat wil je niet.
Ik had nu ineens een CC rekening van... 380 euro!!!!
![]()
![]()
nee, die heb ik vrijwillig aan 'm gegeven toen ik werkloos was!quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
had jouw vriend die niet al afgepakt?
Amstelveen wel meen ik.quote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar verkopen ze hier sephora dan?ik weet dat het iig niet in de V&D verkocht wordt.
Maar als je wilt kun je na half 6 dus gewoon weer langskomen hoor
edit: op de sephora website kan ik ook geen verkooppunt in adam vinden![]()
quote:Sex In The Shower
Honey I Washed The Kids
H'Suan Wen Hua
Jasmin and Henna Fluff-Eaze
American Cream (Weight: 100)
Lemony Flutter
Eh ja dat bedoelde ikquote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die heb ik vrijwillig aan 'm gegeven toen ik werkloos was!
Ik mag er heul niet eens een. Pas vanaf 18 toch?quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
als het alleen voor wat zeepjes is zou ik het echt niet doenquote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag er heul niet eens een. Pas vanaf 18 toch?
Dan ga ik 3 januari meteen naar de bankScheelt zooooveel geld met lush zooi
Kost dat sowieso geld elke maand dan? *noob is*quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het alleen voor wat zeepjes is zou ik het echt niet doen
Tis ook heel handig met parkeren in parkeergaragesquote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het alleen voor wat zeepjes is zou ik het echt niet doen
als je het terugrekent wel. Je betaalt sowieso een jaarlijkse kaartbijdrage. Daarnaast gaat het jou echt niet lukken om er alleen zeepjes van te kopen, dat heb ik allang gemerktquote:Op maandag 27 september 2010 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kost dat sowieso geld elke maand dan? *noob is*
Naja ik heb sowieso moisturiser van lush, scheelt 5E per potje, Lemony flutter, handy gurugu en dan nog zeepjes enzo.
Ja ik bedoelde het ook neit zo hoorquote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat ben ik niet meer!
Maar verdien wel te weinig voor zulke braspartijen, true
Truequote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het terugrekent wel. Je betaalt sowieso een jaarlijkse kaartbijdrage. Daarnaast gaat het jou echt niet lukken om er alleen zeepjes van te kopen, dat heb ik allang gemerkt
Verschilt waarschijnlijk per rekening, maar ik betaal jaarlijks 14 euro oid voor m'n CC.quote:Op maandag 27 september 2010 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kost dat sowieso geld elke maand dan? *noob is*
Naja ik heb sowieso moisturiser van lush, scheelt 5E per potje, Lemony flutter, handy gurugu en dan nog zeepjes enzo.
Zo vatte ik 'm ook niet opquote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook neit zo hoormaar wel goed a\ls je hem weer afgeeft!
HIT VAN HET JAAR:
ik ga altijd weer dood als ik deze zie
QFTquote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt waarschijnlijk per rekening, maar ik betaal jaarlijks 14 euro oid voor m'n CC.
Officieel heb ik 'm trouwens voor buitenlandtripjes, ook al misbruik ik 'm nu veel meer voor shoppen.
Sinds wanneer zit er een Sephora in Amsterdam?!quote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet haha. Heb ook geen idee hoe lang t gaat duren bij het consulaat... En ik wil nog ff de stad in, Sephora enzo
nietquote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een Sephora in Amsterdam?!
Ooga.quote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook neit zo hoormaar wel goed a\ls je hem weer afgeeft!
HIT VAN HET JAAR:
ik ga altijd weer dood als ik deze zie
Bwehe.quote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het komt wel weer goed, als ik van de week ff mijn verjaardagsgeld op mijn rekening stort en probeer om weer zo'n doosje op MP te verkopen![]()
Oja, ik was weer even te snel! Amstelveen heeft er wel eentje en die is heul groot en mooi!quote:
Whaha, zo doe ik het ook. Ik mag die van mijn pa gebruiken en dat houdt me tegen want anders krijg ik teveel commentaarquote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tis ook heel handig met parkeren in parkeergarages![]()
Overigens heb ik geen eigen CC, ik gebruik altijd de CC vanOmdat ik ook altijd toestemming moet vragen aan hem, koop ik er zelf niet zoveel mee want dan schaam ik me weer teveel haha
ik had vanmiddag gezwommen (trots)quote:
Ahhhh klotequote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had vanmiddag gezwommen (trots)
en toen ik rhuiskwam had ik door de regen gefietst, koud, brr
dus ik lekker douchen.
blijf ik met m'n douchepuff aan m'n mooie microdermal hangen, zo hard dat hij er nu half uit ligt en bloedt
dus mag ik over een half uurtje naar de spoedpost om 'm er uit te laten snijden
Dat klinkt echt ontzettend pijnlijk, en wat zonde ook! Sterktequote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus ik lekker douchen.
blijf ik met m'n douchepuff aan m'n mooie microdermal hangen, zo hard dat hij er nu half uit ligt en bloedt
Ah damn, dat is echt klotequote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus ik lekker douchen.
Is een week niet een beetje kort?quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mir, laat het even rustig genezen nu, en laat 'm gewoon over een week of wat opnieuw zetten
Daarom staat er ook, een week of wat.quote:Op maandag 27 september 2010 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is een week niet een beetje kort?
dit is al de tweede keer (althans, de eerste keer viel hij er zelf uit)quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mir, laat het even rustig genezen nu, en laat 'm gewoon over een week of wat opnieuw zetten
Nog erger litteken alertquote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Mir, kun je hem er zelf niet uit priegelen?
Ja, maar dat kan bij een heel kleintje blijven nu.quote:Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Litteken krijgt ze sowieso nu
Aww Mirquote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus ik lekker douchen.
quote:Op maandag 27 september 2010 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan bij een heel kleintje blijven nu.
DIE is zo vet. Even rippen voor mijn telefoon.quote:
Da's sielugggg.quote:Op maandag 27 september 2010 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh noez, barbie is in elkaar geslagen
quote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]oet Joker na*
Jaaaaa, barbie is in elkaar geslagen
GEWELDIGquote:
Whehehequote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
GEWELDIG![]()
Krijg ik commentaar of die herrie uitkanik heb nog vele meer herrie hoor
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Barbie in elkaar geslagen? Bron?
Als iemand het liedje wil als mp3 (gezeur van dj eruit geknipt) dan hoor ik het wel.
quote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Als iemand het liedje wil als mp3 (gezeur van dj eruit geknipt) dan hoor ik het wel.
Gaarnequote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Ja ik welquote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
En dat terwijl de lakkleur zich prima leent voor een gloss. Maffe lui.quote:Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
even schaamteloos reclame maken voor mijn blog:
http://sharanascorner.blo(...)polish-lipgloss.html
herome heeft lipgloss gemaakt voor bij de wic nagellak, met dezelfde naam zodat je niet in de war kan raken van de kleuren .... waarom hebben ze dan niet zo gemaakt dat de lipgloss en de lak dan ook daadwerkelijk dezelfde kleuren hebben?de gloss is roze/paarsachtig en de lak lichtroze!
quote:Op maandag 27 september 2010 19:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb al maanden lipgloss van Herome maar die is met nummertjes
Ik ben het liedje aan het uploaden zodat jullie hem makkelijk via internet kunnen downloaden
dat dus, de lak op de website lijkt zelfs ook ngo eens rood/roze achtig ipv de echte kleur die je krijgt, maargoe d bij veel websites is de lak irl anders, maar op de website lijken de lak en gloss veel meer op elkaar!quote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl de lakkleur zich prima leent voor een gloss. Maffe lui.
[..]
Merci beaucoup!quote:Op maandag 27 september 2010 19:18 schreef DeltaCephei het volgende:
https://www.yousendit.com/download/WTNJek9xa0RZY1N4dnc9PQ
Liedjuhhhh
dank!!quote:Op maandag 27 september 2010 19:18 schreef DeltaCephei het volgende:
https://www.yousendit.com/download/WTNJek9xa0RZY1N4dnc9PQ
Liedjuhhhh
Kom m maar hier halenquote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Ainnir het volgende:
*gaap* goeiemorgen
Het wordt hier vandaag weer eens 43 graden. Waar blijft de herfst die ik besteld heb?
Ik stuur 'm graag op hoor, de verzendkosten vallen alleen wat hoog uit.quote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Ainnir het volgende:
*gaap* goeiemorgen
Het wordt hier vandaag weer eens 43 graden. Waar blijft de herfst die ik besteld heb?
quote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Ainnir het volgende:
Yay, pakje op het werk!![]()
[ afbeelding ]
Als ik genoeg tijd heb ga ik ff lakken tijdens de lunch
quote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Ainnir het volgende:
Yay, pakje op het werk!![]()
[ afbeelding ]
Als ik genoeg tijd heb ga ik ff lakken tijdens de lunch
quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 20:04 schreef Mirjam het volgende:
ik had hem er echt niet zelf uit kunnen priegelen hoor.
de arts op de spoedpost dacht dat hij aan 1 fliebertje huid vastzat, dus gaf me de keus, of een verdoving, of ff snijden zonder verdoving.
allebei evenveel werk, dus dan maar snijden zonder verdoving.
na een boel gepriegel, gesnij en getrek, en gekreun van mijn kant,t och maar een verdoving erin gejast
en toen is hij er uit gesneden
nu 24 uur niet douchen, zo'n zwaluwstaartpleister, en een antibioticakuur voor 5 dagen
Auwquote:Op maandag 27 september 2010 20:04 schreef Mirjam het volgende:
ik had hem er echt niet zelf uit kunnen priegelen hoor.
de arts op de spoedpost dacht dat hij aan 1 fliebertje huid vastzat, dus gaf me de keus, of een verdoving, of ff snijden zonder verdoving.
allebei evenveel werk, dus dan maar snijden zonder verdoving.
na een boel gepriegel, gesnij en getrek, en gekreun van mijn kant,t och maar een verdoving erin gejast
en toen is hij er uit gesneden
nu 24 uur niet douchen, zo'n zwaluwstaartpleister, en een antibioticakuur voor 5 dagen
Ik gisterquote:Op maandag 27 september 2010 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben hier mensen al een factuur van TD gehad die Burlesque besteld hebben?
Uhm wat?quote:Op maandag 27 september 2010 20:33 schreef Goratj het volgende:
Laat die pakjes maar komen! met neger pieten erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |