waar verkopen ze hier sephora dan?quote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet haha. Heb ook geen idee hoe lang t gaat duren bij het consulaat... En ik wil nog ff de stad in, Sephora enzo
quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me dat wil je niet.
Ik had nu ineens een CC rekening van... 380 euro!!!!
![]()
![]()
nee, die heb ik vrijwillig aan 'm gegeven toen ik werkloos was!quote:Op maandag 27 september 2010 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
had jouw vriend die niet al afgepakt?
Amstelveen wel meen ik.quote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar verkopen ze hier sephora dan?ik weet dat het iig niet in de V&D verkocht wordt.
Maar als je wilt kun je na half 6 dus gewoon weer langskomen hoor
edit: op de sephora website kan ik ook geen verkooppunt in adam vinden![]()
quote:Sex In The Shower
Honey I Washed The Kids
H'Suan Wen Hua
Jasmin and Henna Fluff-Eaze
American Cream (Weight: 100)
Lemony Flutter
Eh ja dat bedoelde ikquote:Op maandag 27 september 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die heb ik vrijwillig aan 'm gegeven toen ik werkloos was!
Ik mag er heul niet eens een. Pas vanaf 18 toch?quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me dat wil je niet.
Ik had nu ineens een CC rekening van... 380 euro!!!!
![]()
![]()
als het alleen voor wat zeepjes is zou ik het echt niet doenquote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag er heul niet eens een. Pas vanaf 18 toch?
Dan ga ik 3 januari meteen naar de bankScheelt zooooveel geld met lush zooi
Kost dat sowieso geld elke maand dan? *noob is*quote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het alleen voor wat zeepjes is zou ik het echt niet doen
Tis ook heel handig met parkeren in parkeergaragesquote:Op maandag 27 september 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het alleen voor wat zeepjes is zou ik het echt niet doen
als je het terugrekent wel. Je betaalt sowieso een jaarlijkse kaartbijdrage. Daarnaast gaat het jou echt niet lukken om er alleen zeepjes van te kopen, dat heb ik allang gemerktquote:Op maandag 27 september 2010 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kost dat sowieso geld elke maand dan? *noob is*
Naja ik heb sowieso moisturiser van lush, scheelt 5E per potje, Lemony flutter, handy gurugu en dan nog zeepjes enzo.
Ja ik bedoelde het ook neit zo hoorquote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat ben ik niet meer!
Maar verdien wel te weinig voor zulke braspartijen, true
Truequote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het terugrekent wel. Je betaalt sowieso een jaarlijkse kaartbijdrage. Daarnaast gaat het jou echt niet lukken om er alleen zeepjes van te kopen, dat heb ik allang gemerkt
Verschilt waarschijnlijk per rekening, maar ik betaal jaarlijks 14 euro oid voor m'n CC.quote:Op maandag 27 september 2010 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kost dat sowieso geld elke maand dan? *noob is*
Naja ik heb sowieso moisturiser van lush, scheelt 5E per potje, Lemony flutter, handy gurugu en dan nog zeepjes enzo.
Zo vatte ik 'm ook niet opquote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook neit zo hoormaar wel goed a\ls je hem weer afgeeft!
HIT VAN HET JAAR:
ik ga altijd weer dood als ik deze zie
QFTquote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt waarschijnlijk per rekening, maar ik betaal jaarlijks 14 euro oid voor m'n CC.
Officieel heb ik 'm trouwens voor buitenlandtripjes, ook al misbruik ik 'm nu veel meer voor shoppen.
Sinds wanneer zit er een Sephora in Amsterdam?!quote:Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet haha. Heb ook geen idee hoe lang t gaat duren bij het consulaat... En ik wil nog ff de stad in, Sephora enzo
nietquote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een Sephora in Amsterdam?!
Ooga.quote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook neit zo hoormaar wel goed a\ls je hem weer afgeeft!
HIT VAN HET JAAR:
ik ga altijd weer dood als ik deze zie
Bwehe.quote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het komt wel weer goed, als ik van de week ff mijn verjaardagsgeld op mijn rekening stort en probeer om weer zo'n doosje op MP te verkopen![]()
Oja, ik was weer even te snel! Amstelveen heeft er wel eentje en die is heul groot en mooi!quote:
Whaha, zo doe ik het ook. Ik mag die van mijn pa gebruiken en dat houdt me tegen want anders krijg ik teveel commentaarquote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tis ook heel handig met parkeren in parkeergarages![]()
Overigens heb ik geen eigen CC, ik gebruik altijd de CC vanOmdat ik ook altijd toestemming moet vragen aan hem, koop ik er zelf niet zoveel mee want dan schaam ik me weer teveel haha
ik had vanmiddag gezwommen (trots)quote:
Ahhhh klotequote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had vanmiddag gezwommen (trots)
en toen ik rhuiskwam had ik door de regen gefietst, koud, brr
dus ik lekker douchen.
blijf ik met m'n douchepuff aan m'n mooie microdermal hangen, zo hard dat hij er nu half uit ligt en bloedt
dus mag ik over een half uurtje naar de spoedpost om 'm er uit te laten snijden
Dat klinkt echt ontzettend pijnlijk, en wat zonde ook! Sterktequote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus ik lekker douchen.
blijf ik met m'n douchepuff aan m'n mooie microdermal hangen, zo hard dat hij er nu half uit ligt en bloedt
Ah damn, dat is echt klotequote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus ik lekker douchen.
Is een week niet een beetje kort?quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mir, laat het even rustig genezen nu, en laat 'm gewoon over een week of wat opnieuw zetten
Daarom staat er ook, een week of wat.quote:Op maandag 27 september 2010 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is een week niet een beetje kort?
dit is al de tweede keer (althans, de eerste keer viel hij er zelf uit)quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mir, laat het even rustig genezen nu, en laat 'm gewoon over een week of wat opnieuw zetten
Nog erger litteken alertquote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Mir, kun je hem er zelf niet uit priegelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |