Ooga.quote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook neit zo hoormaar wel goed a\ls je hem weer afgeeft!
HIT VAN HET JAAR:
ik ga altijd weer dood als ik deze zie
Bwehe.quote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het komt wel weer goed, als ik van de week ff mijn verjaardagsgeld op mijn rekening stort en probeer om weer zo'n doosje op MP te verkopen![]()
Oja, ik was weer even te snel! Amstelveen heeft er wel eentje en die is heul groot en mooi!quote:
Whaha, zo doe ik het ook. Ik mag die van mijn pa gebruiken en dat houdt me tegen want anders krijg ik teveel commentaarquote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tis ook heel handig met parkeren in parkeergarages![]()
Overigens heb ik geen eigen CC, ik gebruik altijd de CC vanOmdat ik ook altijd toestemming moet vragen aan hem, koop ik er zelf niet zoveel mee want dan schaam ik me weer teveel haha
ik had vanmiddag gezwommen (trots)quote:
Ahhhh klotequote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had vanmiddag gezwommen (trots)
en toen ik rhuiskwam had ik door de regen gefietst, koud, brr
dus ik lekker douchen.
blijf ik met m'n douchepuff aan m'n mooie microdermal hangen, zo hard dat hij er nu half uit ligt en bloedt
dus mag ik over een half uurtje naar de spoedpost om 'm er uit te laten snijden
Dat klinkt echt ontzettend pijnlijk, en wat zonde ook! Sterktequote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus ik lekker douchen.
blijf ik met m'n douchepuff aan m'n mooie microdermal hangen, zo hard dat hij er nu half uit ligt en bloedt
Ah damn, dat is echt klotequote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dus ik lekker douchen.
Is een week niet een beetje kort?quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mir, laat het even rustig genezen nu, en laat 'm gewoon over een week of wat opnieuw zetten
Daarom staat er ook, een week of wat.quote:Op maandag 27 september 2010 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is een week niet een beetje kort?
dit is al de tweede keer (althans, de eerste keer viel hij er zelf uit)quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mir, laat het even rustig genezen nu, en laat 'm gewoon over een week of wat opnieuw zetten
Nog erger litteken alertquote:Op maandag 27 september 2010 17:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Mir, kun je hem er zelf niet uit priegelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |