Ik zou twee weken later gaan, dan hebben ze als het goed is kerstmeuk.quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook zo tegen die tijd![]()
[..]
Ga je dan niet dood aan verzendkosten? Ik hoef namelijk maar 1 dingie denk ik![]()
En ik wil weten wat ik koop, dus ik ga sowieso naar de winkelOp de gok dingen kopen vind ik zonde
Oh, daar gaat het al mis, die heb ik niet. En wil ik ook niet, uit voorzorgquote:Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou twee weken later gaan, dan hebben ze als het goed is kerstmeuk.
En verzendkosten valt an sich nog mee, gaat op gewicht namelijk. Tot een x aantal kilo is het 4,95 en daarboven 9,95 (Maar dan heb je echt veel in je winkelmand ook). Je moet wel een CC hebben.
niet dan?quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Altijd fijn ik dacht ik kan wel 1 soepballetje eten![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee mijn maag maakt me al een paar uur duidelijk van niet
De kerstmeuk is tof ja.quote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, daar gaat het al mis, die heb ik niet. En wil ik ook niet, uit voorzorg![]()
KerstmeukDat is altijd leuk
A boe....quote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
kutwijven, nu zit ik mijn mand te vullen op lush.co.uk
Nee hoorquote:Op maandag 27 september 2010 15:26 schreef Diconnected het volgende:
Ah shit ik moet morgen dus met 2 tassen in Amsterdam hobbelenzullen bij het consulaat wel raar kijken als ik met 2 tassen aankom
Geen bad, dus daar heb ik niets aanquote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
De kerstmeuk is tof ja.Appeltjesbadballen
Er staat ergens in het lushtopic een lijstje gelinkt met de kerstmeuk.quote:Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen bad, dus daar heb ik niets aanVast wel andere leuke dingen
Lolzquote:Op maandag 27 september 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
kutwijven, nu zit ik mijn mand te vullen op lush.co.uk
Teveel mensen ontslagen de laatste tijd?quote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Is er trouwens concreet bekend waarom TNT zo ongelooflijk traag is de laatste tijd?
Ja, dat was ook mijn gedachte, maar er zal toch wel meer mis zijn dan alleen datquote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel mensen ontslagen de laatste tijd?
Nee, geen idee. Wel ergerlijk.
Ja das waar. Nu alleen de goede tassen uitzoekenquote:Op maandag 27 september 2010 15:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee hoorIn het centrum struikel je over alle mensen met koffers, tassen en zulks!
Raar. Lijkt me iig niet dat TNT failliet gaat..quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er zijn plaatsen waar er zakken met post gewoon blijven staan enzo
proefpakketje!quote:Op maandag 27 september 2010 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat ergens in het lushtopic een lijstje gelinkt met de kerstmeuk.
[..]
Lolz
Eens kijken hoe het bevaltquote:Honey I Washed The Kids
Mmm Melting Marshmallow Moment
The Wuss
Pineapple Grunt
Karma bath melt
You've Been Mangoed
Smitten
Lekkah!quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
proefpakketje!
[..]
Eens kijken hoe het bevalt
Oeh, daar zitten wel fijne dingen tussen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
proefpakketje!
[..]
tot hoe laat ben je in amsterdam dan? k ben om half 6 weer thuis, dus als je wilt kun je jouw tassen bij mij laten staan tenzij je al eerder weggaat natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 15:26 schreef Diconnected het volgende:
Ah shit ik moet morgen dus met 2 tassen in Amsterdam hobbelenzullen bij het consulaat wel raar kijken als ik met 2 tassen aankom
argh balenquote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee mijn maag maakt me al een paar uur duidelijk van niet
quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
proefpakketje!
[..]
Er zijn geen lakjes zwaarder dan 100 gramquote:Op maandag 27 september 2010 16:00 schreef mirannie het volgende:
Ladies, 1 Gosh lakje is inclusief verpakking toch nog wel onder de 100 gram? moet echt nodig een keukenweegschaal aanschaffen
Ik ben echt heel slecht in schattingen makenquote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn geen lakjes zwaarder dan 100 gram
quote:Op maandag 27 september 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in schattingen makenzo'n lakje had wmb net zo goed 250 gr kunnen zijn
Nom nomzquote:
Nou dat weet ik dus niet haha. Heb ook geen idee hoe lang t gaat duren bij het consulaat... En ik wil nog ff de stad in, Sephora enzoquote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tot hoe laat ben je in amsterdam dan? k ben om half 6 weer thuis, dus als je wilt kun je jouw tassen bij mij laten staan tenzij je al eerder weggaat natuurlijk
quote:Op maandag 27 september 2010 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er nog een over *gooit*
Ik heb zo'n plek in m'n elleboogquote:Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe.
Vlekkige beurse plek op rotplek
[ afbeelding ]
Da's een nog rottigere plek.quote:Op maandag 27 september 2010 16:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plek in m'n elleboogbloedprikken
quote:Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe.
Vlekkige beurse plek op rotplek
[ afbeelding ]
Ik kon nog net op tijd alles weg klikkenquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ook een lush mandje aan het vullen![]()
Gelukkig is het m'n tiet niet.quote:Op maandag 27 september 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Auw IJs!
Ik ben daar ook altijd erg goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |