Je bent anders wel een heul willig slachtofferquote:Op maandag 27 september 2010 13:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jouw schuld!
Even snel naar de Etos, binnenkort een keer naar de Beautycompany!
Pijn-lijkquote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Mja hij had vanochtend nog gepost dat hij nog 19 weken stage nooit ging uithouden, dus dat had mijn teamleidero ok nog gelezen
Ik ben zo makkelijkquote:Op maandag 27 september 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent anders wel een heul willig slachtoffer
Bij Sharana loopt iemand stage die nogal aparte dingen op zijn twitter zet. Onder andere na een ziekmelding dat hij is gaan winkelen, en dat hij zijn stage echt niet vol kan houden. Hij is zich er niet van bewust dat zijn collega's mee kunnen lezen en hij heeft daar volgens mij net een gesprek met de teamleider gehad.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij Sharana loopt iemand stage die nogal aparte dingen op zijn twitter zet. Onder andere na een ziekmelding dat hij is gaan winkelen, en dat hij zijn stage echt niet vol kan houden. Hij is zich er niet van bewust dat zijn collega's mee kunnen lezen en hij heeft daar volgens mij net een gesprek met de teamleider gehad.
vergeet niet misselijk zijn en zodra hij het gebouw uit is binnen 2 minuten twitteren dat hij naar de mac gaat!!quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij Sharana loopt iemand stage die nogal aparte dingen op zijn twitter zet. Onder andere na een ziekmelding dat hij is gaan winkelen, en dat hij zijn stage echt niet vol kan houden. Hij is zich er niet van bewust dat zijn collega's mee kunnen lezen en hij heeft daar volgens mij net een gesprek met de teamleider gehad.
Ohja! Tuurlijk!quote:Op maandag 27 september 2010 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vergeet niet misselijk zijn en zodra hij het gebouw uit is binnen 2 minuten twitteren dat hij naar de mac gaat!!
ik blijf de leukste vinden dat hij zich ziekmeld omdat hij naar het ziekenhuis moet, en dan twitteren dat hij onderweg naar zijn stage was maar vrij bleek te zijnquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik blijf de leukste vinden dat hij zich ziekmeld omdat hij naar het ziekenhuis moet, en dan twitteren dat hij onderweg naar zijn stage was maar vrij bleek te zijn
Wat een kneusquote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik blijf de leukste vinden dat hij zich ziekmeld omdat hij naar het ziekenhuis moet, en dan twitteren dat hij onderweg naar zijn stage was maar vrij bleek te zijn
anders ik wel. Twitter-boy is, denk ik, zo de sjaak....quote:
Faalquote:Op maandag 27 september 2010 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-bizar-ongeluk.html
Ironie
Het einde van de soap, kreeg deze mail:quote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
anders is wel. Twitter-boy is, denk ik, zo de sjaak....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het einde van de soap, kreeg deze mail:Wat een anti-climax.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |