Dat vind ik fijn om te horenquote:Op maandag 27 september 2010 12:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan goed heur!
Ik had een champagne ontbijt vanochtend
Is goed te doen! Heb liever vers, maar als je even geen tijd/zin hebtquote:Op maandag 27 september 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben lui vandaag, is groente in een zakje heel niet-vers? Of valt het mee?
Kan toch goedquote:Op maandag 27 september 2010 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horenIk wil gewoon eten kopen, in de pan gooien, af en toe roeren en vreten, heb geen zin om eerst alles te moeten snijden. Vandaag dan
Veel plezier op het strand!quote:Op maandag 27 september 2010 12:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan toch goed
Gewoon een wok pakketje ofzo
Ik ga weer naar het strand! Zal aan jullie denken
SHAREquote:Op maandag 27 september 2010 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
BAAAAAAAH HET GESPREK IS GEWEEST!
Ja ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is goed te doen! Heb liever vers, maar als je even geen tijd/zin hebt
Als je bij de AH haalt is het goed hoorquote:Op maandag 27 september 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar heb zo'n beh-dag. Nee, maar dan weet ik dat, we doen dat nooit, dus ik dacht dat het misschien wel enorm ranzig spul zou zijn
die iglo maaltijdzakjes zijn zoooo lekker!quote:Op maandag 27 september 2010 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horenIk wil gewoon eten kopen, in de pan gooien, af en toe roeren en vreten, heb geen zin om eerst alles te moeten snijden. Vandaag dan
Nah, mag ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die iglo maaltijdzakjes zijn zoooo lekker!
deze dus: http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=9082
![]()
![]()
![]()
waarom zou dat niet vers zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben lui vandaag, is groente in een zakje heel niet-vers? Of valt het mee?
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 12:47 schreef mirannie het volgende:
Ik haal eigenlijk altijd voorgesneden groente bij AH, te lui om zelf te wassen en te snijden
Mag ik je even bedanken voor je ondertitel? Ik zoek de hele tijd eet inspiratie want ik heb zin om te vreten. En nu wil ik Shoarmaquote:Op maandag 27 september 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zou dat niet vers zijn?
~quote:Op maandag 27 september 2010 13:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mag ik je even bedanken voor je ondertitel? Ik zoek de hele tijd eet inspiratie want ik heb zin om te vreten. En nu wil ik Shoarma
en de gyros danquote:Op maandag 27 september 2010 13:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mag ik je even bedanken voor je ondertitel? Ik zoek de hele tijd eet inspiratie want ik heb zin om te vreten. En nu wil ik Shoarma
LOLquote:Op maandag 27 september 2010 13:10 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb net in de pauze even snel 3 lakjes gekocht een bruine, fuchsia en oranje/bruin achtig iets.
Nu wil ik naar huis om ze te proberen!
Weet ik niet, gewoon het idee dat ik in de loop der jaren heb gekregen, we hebben namelijk nooit eten in zakjes.quote:Op maandag 27 september 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zou dat niet vers zijn?
Weet je al meer over twitterboy???quote:
nee mijn collega gaf hem al een hint dat hij wel even met pauze mocht, want hij kan nu niet roddelenquote:Op maandag 27 september 2010 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet je al meer over twitterboy???![]()
Ja ookquote:
Hahah wat stiekemquote:Op maandag 27 september 2010 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee mijn collega gaf hem al een hint dat hij wel even met pauze mocht, want hij kan nu niet roddelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |