quote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het einde van de soap, kreeg deze mail:Wat is jouw teamleider schappelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
per PM gestuurd, wil niet dat als hij ooit zijn username googeled hij hier terecht komt en ik de sjaak benquote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Ooi86 het volgende:
Wat is zijn twitter eigenlijk Sharaan? Ik wil dat wel eens allemaal lezen
ja van mij had het niet gehoeven hoor, die jongeneren komen tegenwoordig ook overal mee wegquote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat is jouw teamleider schappelijk
Got it! Dank je.quote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
per PM gestuurd, wil niet dat als hij ooit zijn username googeled hij hier terecht komt en ik de sjaak ben
LOLquote:Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Got it! Dank je.
Trouwens, jouw twitter heb je niet goed in je Fok-profiel ingevuld, want de link loopt zeg maar dubbel. Just sayin'
nu gefixedquote:Op maandag 27 september 2010 14:35 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Got it! Dank je.
Trouwens, jouw twitter heb je niet goed in je Fok-profiel ingevuld, want de link loopt zeg maar dubbel. Just sayin'
Grote meid!quote:
ik zei het net ook al op mijn werk !quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Grote meid!
Wat is het trouwens onnoemelijk klote weer buiten! Ik krijg haast winterjasneigingen....
Idd zeg!quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Grote meid!
Wat is het trouwens onnoemelijk klote weer buiten! Ik krijg haast winterjasneigingen....
quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd zeg!
ik wilde nog ff naar de Etos of de Tuinen (ik heb spontane badderverslaving) maar zelfs die 200 meter lopen is me met deze regen nog teveel
Bad, maskertje, bruisbal, boekie.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is wel iets wat je echt nodig hebt met dit KLOTE weer.
I knowquote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is wel iets wat je echt nodig hebt met dit KLOTE weer.
vreselijk hoor. Dit hele kutforum is echt vreselijk slecht voor mijn saldoquote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Bad
*Heeft nog genoeg baddermeuk om een maand non-stop te badderen. Ofzo.*
And still I needz MOAR.
Verslavingen, meh.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Bad
*Heeft nog genoeg baddermeuk om een maand non-stop te badderen. Ofzo.*
And still I needz MOAR.
Verslavingen, meh.
Ik heb geen badquote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Heb nog een kast vol badspulletjes van Lush
![]()
Mijn saldo is zo'n beetje doodvermoord.quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vreselijk hoor. Dit hele kutforum is echt vreselijk slecht voor mijn saldo
quote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn saldo is zo'n beetje doodvermoord.
Gelukkig is de PS3 daar ook schuldig aan. Misschien ga ik zo weer wat weerwolven afmaken. Stom dood punt in spel.![]()
Ik heb wel een gave blauwe plek nu, trouwens. Alleen de locatie is ruk, moet rustig gaan zitten ipv neerploffen. Want auw.
En nee, ik verveel me niet ofzo. Gewoon een "ik-heb-nergens-zin-in" dag. Whoei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |