Ik heb m'n vorige nagellakkastje nu volgestouwd met Lushbadmeuk.quote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Heb nog een kast vol badspulletjes van Lush
![]()
ik ben trouwens wel heel selectief nu na die foto van jou, ik kopp helemaal niks met glitters er in, wat een klatschmeuk zegquote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n vorige nagellakkastje nu volgestouwd met Lushbadmeuk.![]()
Maar ik moet echt m'n kerstmeuk eens opmaken, want volgende maand komt de nieuwe kerstmeuk.
Me toooooquote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen badMaar wel een lush in de buurt, als ik geld over heb aan het einde van deze maand. En aan het einde van burlesque-haul, ga ik er even rondkijken
eerste huis kopen is een eng idee idd, maar het went snel hoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Ooi86 het volgende:
Ik wil trouwens even wat met jullie delen. Ik ben samen met vriendlief aan het kijken naar een nieuwbouwhuisje. Deze:
[ afbeelding ]
Nice toch? Ik vind het trouwens wel doodeng. Mijn god, wat gaat dat een geld kosten.
Lush moet je gewoon bestellen via de lush.co.uk site. Hier lush in de winkel kopen is saldomoord.quote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen badMaar wel een lush in de buurt, als ik geld over heb aan het einde van deze maand. En aan het einde van burlesque-haul, ga ik er even rondkijken
mijn rekening blijft al standaard op 0 staan, die heeft geen zin meer om te veranderen nadat mijn salaris binenn isquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vreselijk hoor. Dit hele kutforum is echt vreselijk slecht voor mijn saldo
Beverwijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerste huis kopen is een eng idee idd, maar het went snel hoor
Ik zou alleen persoonlijkk niet snel voor zoiets kiezen. Waar wordt het gebouwd?
Normaal stop ik ze als ik ze verdenk van glitter in een afgeknipte panty, werkt geweldig. Maar dan moet ik me dat wel van te voren bedenken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben trouwens wel heel selectief nu na die foto van jou, ik kopp helemaal niks met glitters er in, wat een klatschmeuk zeg
Ziet er uit als een leuk huisje! Wel spannend!quote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Ooi86 het volgende:
Ik wil trouwens even wat met jullie delen. Ik ben samen met vriendlief aan het kijken naar een nieuwbouwhuisje. Deze:
[ afbeelding ]
Nice toch? Ik vind het trouwens wel doodeng. Mijn god, wat gaat dat een geld kosten.
Tja, nieuwbouw is de eerste jaren wel heel erg kaal, maar tis vaak wel een goede investering. En het ziet er lekker ruim uit, dat welquote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt ervan af, als je niets zo veel wilt en je bent toch in de stad dan kun je beter daar bestellenquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Lush moet je gewoon bestellen via de lush.co.uk site. Hier lush in de winkel kopen is saldomoord.
Dat kan ik nu ook al.... Ik kom daar alleen om mijn wenkbrauwen te laten doen. Verder vind ik het verschrikkelijkquote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Kun je wel elk weekend naar de Beverwijkse Bazaar
Dat inderdaad. Al is het wel hendig als ze wat nieuws hebben, van te voren kunnen ruiken is wel prettig.quote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Lush moet je gewoon bestellen via de lush.co.uk site. Hier lush in de winkel kopen is saldomoord.
Ik ben dr al heel lang niet meer geweest, maar als je der af en toe komt is het toch altijd wel leuk snuffelenquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook al.... Ik kom daar alleen om mijn wenkbrouwen te laten doen. Verder vind ik het verschrikkelijk
Meestal is het als je iets van 4 dingen koopt al een stuk goedkoper. Ik doe altijd samen met mijn zusje bestellen en dan besparen we heel behoorlijk! En we krijgen altijd veel proefjes via de site!quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als je niets zo veel wilt en je bent toch in de stad dan kun je beter daar bestellen
Ik had online lemony flutter gekocht en kreeg dr twee monstertjes bij. Heb alleen niet het flauwste benul wat het is en waar ik het voor gebruikquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Al is het wel hendig als ze wat nieuws hebben, van te voren kunnen ruiken is wel prettig.
Ja die zijn echt absurd duur. Er zijn wel meer van die kaarsen die zo duur zijn van andere merken/winkels, maar ik denk dat het Lush publiek hier echt niet op zit te wachten.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Al is het wel hendig als ze wat nieuws hebben, van te voren kunnen ruiken is wel prettig.
Al vind ik Lush wel gestoord met die kaarsen. Die gaan geen lang leven beschoren zijn, fucking 40 euro voor een stomme kaars.(In de NL winkel dus)
Ik ook zo tegen die tijdquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Me tooooo
Ik ga 11 oktober rondneuzen bij de Lush =D
Ga je dan niet dood aan verzendkosten? Ik hoef namelijk maar 1 dingie denk ikquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik had het samplesetje besteld, die 7 voor 7.quote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ja die zijn echt absurd duur. Er zijn wel meer van die kaarsen die zo duur zijn van andere merken/winkels, maar ik denk dat het Lush publiek hier echt niet op zit te wachten.
Die Gorilla luchtjes zijn trouwens wel geinig! Ik heb Imogen Rose en Ginger als sample en Tuca Tuca als zo'n lang buisje en die zijn erg lekker! Heel sterk van geur trouwens, dus niet zoveel opspuiten als een EdT.
Ik hoef maar 1 zeepjequote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Meestal is het als je iets van 4 dingen koopt al een stuk goedkoper. Ik doe altijd samen met mijn zusje bestellen en dan besparen we heel behoorlijk! En we krijgen altijd veel proefjes via de site!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |