Ja, maar dat kan bij een heel kleintje blijven nu.quote:Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Litteken krijgt ze sowieso nu
Aww Mirquote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had vanmiddag gezwommen (trots)
en toen ik rhuiskwam had ik door de regen gefietst, koud, brr
dus ik lekker douchen.
blijf ik met m'n douchepuff aan m'n mooie microdermal hangen, zo hard dat hij er nu half uit ligt en bloedt
dus mag ik over een half uurtje naar de spoedpost om 'm er uit te laten snijden
quote:Op maandag 27 september 2010 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan bij een heel kleintje blijven nu.
DIE is zo vet. Even rippen voor mijn telefoon.quote:
Da's sielugggg.quote:Op maandag 27 september 2010 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh noez, barbie is in elkaar geslagen
quote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]oet Joker na*
Jaaaaa, barbie is in elkaar geslagen
GEWELDIGquote:
Whehehequote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
GEWELDIG![]()
Krijg ik commentaar of die herrie uitkanik heb nog vele meer herrie hoor
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Barbie in elkaar geslagen? Bron?
Als iemand het liedje wil als mp3 (gezeur van dj eruit geknipt) dan hoor ik het wel.
quote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Als iemand het liedje wil als mp3 (gezeur van dj eruit geknipt) dan hoor ik het wel.
Gaarnequote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Ja ik welquote:Op maandag 27 september 2010 19:07 schreef DeltaCephei het volgende:
En dat terwijl de lakkleur zich prima leent voor een gloss. Maffe lui.quote:Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
even schaamteloos reclame maken voor mijn blog:
http://sharanascorner.blo(...)polish-lipgloss.html
herome heeft lipgloss gemaakt voor bij de wic nagellak, met dezelfde naam zodat je niet in de war kan raken van de kleuren .... waarom hebben ze dan niet zo gemaakt dat de lipgloss en de lak dan ook daadwerkelijk dezelfde kleuren hebben?de gloss is roze/paarsachtig en de lak lichtroze!
quote:Op maandag 27 september 2010 19:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb al maanden lipgloss van Herome maar die is met nummertjes
Ik ben het liedje aan het uploaden zodat jullie hem makkelijk via internet kunnen downloaden
dat dus, de lak op de website lijkt zelfs ook ngo eens rood/roze achtig ipv de echte kleur die je krijgt, maargoe d bij veel websites is de lak irl anders, maar op de website lijken de lak en gloss veel meer op elkaar!quote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl de lakkleur zich prima leent voor een gloss. Maffe lui.
[..]
Merci beaucoup!quote:Op maandag 27 september 2010 19:18 schreef DeltaCephei het volgende:
https://www.yousendit.com/download/WTNJek9xa0RZY1N4dnc9PQ
Liedjuhhhh
dank!!quote:Op maandag 27 september 2010 19:18 schreef DeltaCephei het volgende:
https://www.yousendit.com/download/WTNJek9xa0RZY1N4dnc9PQ
Liedjuhhhh
Kom m maar hier halenquote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Ainnir het volgende:
*gaap* goeiemorgen
Het wordt hier vandaag weer eens 43 graden. Waar blijft de herfst die ik besteld heb?
Ik stuur 'm graag op hoor, de verzendkosten vallen alleen wat hoog uit.quote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Ainnir het volgende:
*gaap* goeiemorgen
Het wordt hier vandaag weer eens 43 graden. Waar blijft de herfst die ik besteld heb?
quote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Ainnir het volgende:
Yay, pakje op het werk!![]()
[ afbeelding ]
Als ik genoeg tijd heb ga ik ff lakken tijdens de lunch
quote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Ainnir het volgende:
Yay, pakje op het werk!![]()
[ afbeelding ]
Als ik genoeg tijd heb ga ik ff lakken tijdens de lunch
quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me dat wil je niet.
Ik had nu ineens een CC rekening van... 380 euro!!!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 20:04 schreef Mirjam het volgende:
ik had hem er echt niet zelf uit kunnen priegelen hoor.
de arts op de spoedpost dacht dat hij aan 1 fliebertje huid vastzat, dus gaf me de keus, of een verdoving, of ff snijden zonder verdoving.
allebei evenveel werk, dus dan maar snijden zonder verdoving.
na een boel gepriegel, gesnij en getrek, en gekreun van mijn kant,t och maar een verdoving erin gejast
en toen is hij er uit gesneden
nu 24 uur niet douchen, zo'n zwaluwstaartpleister, en een antibioticakuur voor 5 dagen
Auwquote:Op maandag 27 september 2010 20:04 schreef Mirjam het volgende:
ik had hem er echt niet zelf uit kunnen priegelen hoor.
de arts op de spoedpost dacht dat hij aan 1 fliebertje huid vastzat, dus gaf me de keus, of een verdoving, of ff snijden zonder verdoving.
allebei evenveel werk, dus dan maar snijden zonder verdoving.
na een boel gepriegel, gesnij en getrek, en gekreun van mijn kant,t och maar een verdoving erin gejast
en toen is hij er uit gesneden
nu 24 uur niet douchen, zo'n zwaluwstaartpleister, en een antibioticakuur voor 5 dagen
Ik gisterquote:Op maandag 27 september 2010 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben hier mensen al een factuur van TD gehad die Burlesque besteld hebben?
Uhm wat?quote:Op maandag 27 september 2010 20:33 schreef Goratj het volgende:
Laat die pakjes maar komen! met neger pieten erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |