Beter meld jij de volgende keer op tijd dat jamiroquai komt zodat ik wel kaartjes kan kopenquote:
Wel tof zo'n bende dieren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef sigme het volgende:
Tot nu toe ben ik voornamelijk bezig geweest met huisje boompje beestje.
Badkamervloer geschobt, was gedaan & opgehangen, winterpostelein, winterkers en wintersalade gezaaid en natuurlijk de beestenrourine met hond, kalfjes melk geven, kalfjes verweiden, gras geharkt voor varkens, nog een keer gras geharkt voor varkens en alvast voor morgenochtend gras geharkt voor varkens. Jawel. Nu even spijbelen, dan nog even in de kas wat nuttigs doen, de afwas doen, (touwtjespringen), douchen.
Dumpen. Wie wil er nu zo'n beest! Srsly!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Over het hondje, voor een grote hond is het sowieso te klein en vriendinlief wil een chihuahua.Dus tja. Dan maar een chihuahua. Ook wel geinig zo'n überlelijk kefbeest.
Sorry.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef neen het volgende:
[..]
Beter meld jij de volgende keer op tijd dat jamiroquai komt zodat ik wel kaartjes kan kopen
Oeh! Koppel er dan een wagonnetje extra voor mij achter!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme: ik duim voor een geldtreintje voor je!
Will do!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh! Koppel er dan een wagonnetje extra voor mij achter!!
Als je je er aan overgeeft is in de regen lopen soms best lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen in de stralende zon.. mét regenheerlijk
Gefeliciteeeeerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
FUCK YEAH! Ik ga samen wonen! Op een woonboot!!![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
yayquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb hem wel hier thuisquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef conleche het volgende:
Gefeli Boemdikkerd!!
Ik kan nergens een goede torrent of stream vinden van Heroes S01E20. Heeft iemand een werkend linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zó!
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 25-09-2010 17:10:27 ]Ja doei.
i know what you mean...ik deel het huis deze week ook, en ik vind d'r niets aan. Ik ga maar op m'n kamer zitten ipv in de woonkamer, want ik heb niet altijd zin om te praten...En als ik straks wil koken voel ik me verplicht om in ieder geval het meisje wat hier maar een weekend is uittenodigen om mee te eten, terwijl ik zulke dure pancetta gekocht heb....Beetje stom...quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hardlopend geocoachen, tof!![]()
Coco: lief van je man!En judo is goed toch? Vond je dat ook leuk?
Ik merk trouwens wel dat ik het niet zo simpel vind om met allemaal relatief onbekenden samen te wonenZe zijn wel aardig enzo, maar mijn asociale ik wil koken wanneer IK wil (en dan het liefst zonder dat iemand heel geïnteresseerd kijkt wat ik maak, prompt doe ik allemaal stomme dingen dan
), badkamer in wanneer IK wil, en dan liefst zonder meerdere keren per dag praatjes te maken
![]()
![]()
Maarja gelukkig is het tijdelijkEn misschien wen ik er wel heel erg aan
O is het weer begonnen?? dan ga ik ook kijken!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef Merel het volgende:
Maar ik ga nu de nieuwe Grey's Anatomy kijken, dus ik ben zo vast weer in tranen!
tof zeg! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O is het weer begonnen?? dan ga ik ook kijken!!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, ik voel me heel erg onrustigBeetje in paniek
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
sidereel.com, watch-series.com gebruik ik veel...quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie post Mo, fijn dat het beter met je gaat!
laatst noemnde jij of iemand anders sites waar je streaming dingessen kon kijkenm, welke was dat? kun je daar ook greys kijken?![]()
Ik heb trouwens een kater waar je u tegen zegt (nee niet floris, die mag getutoyeerd worden). Maar het was wél erg leuk gisteravond
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie post Mo, fijn dat het beter met je gaat!
laatst noemnde jij of iemand anders sites waar je streaming dingessen kon kijkenm, welke was dat? kun je daar ook greys kijken?![]()
Ik heb trouwens een kater waar je u tegen zegt (nee niet floris, die mag getutoyeerd worden). Maar het was wél erg leuk gisteravond
\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
thanks, en nynke ook!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaProject Free TV
en ja, het is fijn, zo'n knoop doorhakken en niet meer ongelukkig 'willen' zijn (klinkt raar, natuurlijk wil je dat niet, maar jezelf complexen aanpraten helpt daar niet bij zeg maar, dus noem ik 't even 'willen')
Tof!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
\
Ik heb de originele post van Coco niet gezien, maar wil wel even reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor iedereen.
![]()
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Een mooi voorbeeld vind ik altijd het volgende:
stel je zit opgesloten in een lege kamer met 4 muren. De muren komen op je af en sluiten je steeds meer in.Vlak voordat de muren je zullen insluiten en verstikken/dooddrukken, zie je een gat in de grond. Je springt er in en belandt in een emmer met poep.
Je kunt dan denken "bah,moet mij dit nou weer overkomen, zo;n vieze bak met poep... wat een pech ook altijd' of je kunt denken "Hee die bak met poep heeft mooi wel mijn leven gered!"
In beide gevallen beland je in hetzelfde, maar door dat je er anders naar kijkt, kun je je ook heel anders voelen...
Er staat weer van alles in wat ik niet kenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:39 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. havermout
t. lauchbrötchen
s. uurtje fitness
t. 75 gram chipjes
l. salade van 2 witlof + 1 peer + stuk gorgonzola + honingmosterdyoghurtdressing + boterham ganzerilette![]()
t. 2 likeurbonbons + 2 plakjes kipfilet + glaasje ramazoti
d. ?
Ik zou nu eigenlijk moeten koken maar heb geen zin
Nou dan zeg ik het maar, ik spreek dan ook gewoon voor mezelf. Denken dat je tevreden mag zijn wil niet zeggen dat je je over dat ook tevreden voelt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
Dat ging er om dat je in de ogen van anderen alles hebt wat je hart begeert, maar dat je eigen hart daar anders over denkt. En dat je je eigen geluk dus nooit met anderen mag vergelijken, want je kunt niet in hun hart kijken.
DAt is waar. Ik denk alleen al aan Dad en uniekje, die meeeeeeer dan tevreden mogen zijn en (ze kunnen nu alles eten! en meer!) maar het is helaas nog niet in hun hart geland.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef neen het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik het maar, ik spreek dan ook gewoon voor mezelf. Denken dat je tevreden mag zijn wil niet zeggen dat je je over dat ook tevreden voelt.
Tuurlijk maakt dat uit! Beweging! Frisse lucht! Hoofd leeg maken! en extra cal verbranden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Mooie foto's, Mo!
Het gras is altijd groener aan de overzijde. Ik ben jaloers op mensen die gelukkig zijn in de liefde en die mensen zijn misschien wel weer jaloers op mijn universitaire opleiding en mijn mooie baan.
Maar ik moet zeggen dat ik happier dan ooit ben op dit moment. Er mogen wat vetjes af (maar daar gaat aan gewerkt worden) en ik zit prima in mijn vel verder
.
Misschien dat ik ook 2 keer per week ofzo naar school ga lopen. Zou dat veel uitmaken? Half uur heen, half uur terug?
Loog of look?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
Lauchbröthen is een broodje ingesmeerd met loog en dan gebakken (een beetje als een brezel)
Rilettes is een mengsel van flintertjes vlees en vet (en soms ook lever)
Ramazotti is een italiaanse kruidenlikeur.
Herkenbaar! Ik ga nu veel om met een Frans meisje dat in de kamer naast mij woont, en op zich is dat natuurlijk hartstikke leuk, maar soms doe ik gewoon mijn deur dicht of ga ik niet de woonkamer/badkamer in als ik hoor dat zij er is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hardlopend geocoachen, tof!![]()
Coco: lief van je man!En judo is goed toch? Vond je dat ook leuk?
Ik merk trouwens wel dat ik het niet zo simpel vind om met allemaal relatief onbekenden samen te wonenZe zijn wel aardig enzo, maar mijn asociale ik wil koken wanneer IK wil (en dan het liefst zonder dat iemand heel geïnteresseerd kijkt wat ik maak, prompt doe ik allemaal stomme dingen dan
), badkamer in wanneer IK wil, en dan liefst zonder meerdere keren per dag praatjes te maken
![]()
![]()
Maarja gelukkig is het tijdelijkEn misschien wen ik er wel heel erg aan
Amen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat uit! Beweging! Frisse lucht! Hoofd leeg maken! en extra cal verbranden.
O, maar dat heb ik ook hoor. wat was ik blij dat ik iets voor mezelf hadquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ga nu veel om met een Frans meisje dat in de kamer naast mij woont, en op zich is dat natuurlijk hartstikke leuk, maar soms doe ik gewoon mijn deur dicht of ga ik niet de woonkamer/badkamer in als ik hoor dat zij er is.Komt misschien nogal asociaal over maar soms moet ik écht even alleen zijn.
Loog. Echt waar. Vind het zo bizar, maar het smaakt heerlijk.quote:
loog..quote:
Ok, dan ga ik dat doen, twee keer per week ofzo en dan op niethardloopdagen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat uit! Beweging! Frisse lucht! Hoofd leeg maken! en extra cal verbranden.
Wat dat betreft kun je je vrienden beter gewoon opzoeken als je er zin in hebt, ik hoef er dan niet per se naast te wonen. Hoewel het ook wel weer fijn is als iemand even vraagt hoe je dag was, en het ook niet leuk is als niemand iets tegen elkaar zegt in huis. Kortom, het is nooit goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O, maar dat heb ik ook hoor. wat was ik blij dat ik iets voor mezelf had
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet bepaald in de meest fijne huizen heb gewoond.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
tenzij het terecht zeiken is omdat ik ongesteld ben en buikpijn heb en daar even over wil zeiken, natuurlijk
Is je vriendje alweer thuis dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Wij gaan zo Fanny och Alexander zien en ik wil die film al zo lang zien dat ik bang ben dat 'ie gaat tegenvallen. We zullen zien
.
Het lijkt me niet dat het kwaad kan dus inderdaad, gewoon doen. Goede paraplu misschien nog wel kopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik dat doen, twee keer per week ofzo en dan op niethardloopdagen.
Toen ik naar stage liep, een paar jaar geleden, raakte ik zo in 1 week al 2 kg kwijt, maar ja, toen had ik fors overgewicht, nu niet.
Dat is wel iets heel anders dan wat ik bedoelde..quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:37 schreef neen het volgende:
Ja, of je denkt van: Was ik maar naast die emmer poep gevallen dan hoefde ik m'n broek niet te wassen en kon ik nog plezier hebben van m'n broek.
Tinkepink zei het een tijdje geleden toch ook al? Denken tevreden te zijn (of weten dat je tevreden zou kunnen zijn met iets) wil ook niet betekenen dat je je ook tevreden voelt.
Oh darrrrrrling, da's lief van je (maar ik verdien bruto bijna 60 euro/uur, dus misschien wil je je duimen sparen voor Mo of het wagonnetje voor conlechequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme: ik duim voor een geldtreintje voor je!
Heel bekende film van Ingmar Bergmann. Krijgt een 8,2 op IMDB. En duurt 5 uur, zo zag ik netquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:59 schreef neen het volgende:
[..]
Is je vriendje alweer thuis dan?
Ik ken de film trouwens helemaal niet maar veel plezier he
Goeie tipquote:Het lijkt me niet dat het kwaad kan dus inderdaad, gewoon doen. Goede paraplu misschien nog wel kopen
Ik wil jouw uurloonquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef sigme het volgende:
Boem! Wat tof van die boot.
Oh darrrrrrling, da's lief van je (maar ik verdien bruto bijna 60 euro/uur, dus misschien wil je je duimen sparen voor Mo of het wagonnetje voor conleche)
Bovendien ben ik gelukkig.
De beste plu is de stormparaplu van SENZ. Volgens mij te koop bij de ANWB.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Goeie tip. Ik heb nu een opvouwbaar pluutje en daar heb je echt geen drol aan als het echt hard regent.
Dat heb ik alquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Maar het moet wel ongelooflijk kutwerk zijn dan.
Ghe. Ik doe 't liever dan voor de klas staanquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Maar het moet wel ongelooflijk kutwerk zijn dan.
Alles wat kleiner is dan mijn kat noem ik geen hondquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef sigme het volgende:
Oh ja, wat betreft het nemen van een hond. Ik zou zeggen: doe het niet, en anders in elk geval een echte rashond want die kan je terugbrengen. Maar ik betwijfel of zo'n kop-op-luciferstokjes een hond is.
Voor mij mag ook hoor, kan ik wat minder gaan werkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef sigme het volgende:
Oh darrrrrrling, da's lief van je (maar ik verdien bruto bijna 60 euro/uur, dus misschien wil je je duimen sparen voor Mo of het wagonnetje voor conleche)
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt weer tijd voor een tapas-meet!
Iemand anders opbellen om mee te gaan eten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Teleurstelling.
Wat zal ik nu doen? Een pizza voor de tv maar denk ik...voel me stom nu. Ik had me er wèl op verheugd...
En morgen dagdienst, kon daarvoor wel wat positieve energie gebruiken...
Even voorstellen aan de lui die wel kunnen om gewoon met een kleinere groep te gaan? Zij zullen ook wel balen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:![]()
Net je kleren aan en haar gedaan voor etentje met studiegroep, wordt er een kwartier tevoren gebeld dat er zoveel mensen zijn die toch niet kunnen of eerder wegmoeten dat het niet meer doorgaat...
Vul je daarvoor nou die datumprikker in?
Ja, 't is freelance. Aangezien ik de schurft heb aan vaste banen vind ik het niet zo logisch om extra geld te krijgen voor meer vrijheid, maar dat zal aan mij liggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Jij werkt toch freelance sigme? Dan is het inderdaad wat aan de lage kant (al heb ik tegen een nog veel lager uurloon freelanceklussen aangenomen)
Wel van de mijne hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef Ewelina het volgende:
Mo en sigme, mag ik wat van jullie zenheid? Please?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net een middagdutje gedaan, was flink nodig. Alleen jammer dat het nu regent. En ik moet naar de supermarkt, want het WC-papier is op
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef sigme het volgende:
En voor wie jong, mooi en misschien iets minder gezond is: GENIET DES TE MEER!
Oh ja, een christen die struikelt over Job, dat doet mij nou deugd. Altijd een van de meest harteloze verhalen gevonden (maar ik ben dan weer nooit christen geweest).quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
![]()
*steekt een peuk op en neemt nog een glas wodka*
Vond het verhaal over Lot toch wat erger...quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, een christen die struikelt over Job, dat doet mij nou deugd. Altijd een van de meest harteloze verhalen gevonden (maar ik ben dan weer nooit christen geweest).
Oh sorry, dat was ook zo, je had het over Lot. Ik heb een half-goed geheugen (woordblind en naamdoof).quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vond het verhaal over Lot toch wat erger...
De meeste mensen vinden het een nadeel (snap het ook niet eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, 't is freelance. Aangezien ik de schurft heb aan vaste banen vind ik het niet zo logisch om extra geld te krijgen voor meer vrijheid, maar dat zal aan mij liggen.
* motorbloempje strooit ook wat zenheid in 't rond!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel van de mijne hoor. Van delen wordt het meer.
't Is mooi weer, we leven in gezegende tijden in een gezegend land, je bent mooi, jong en gezond; GENIET!
Dat zijn alle redenen waarom je gelukkig zou moeten zijn, maar dat betekent niet altijd dat je het ook zo voelt. Maar goed, des te fijner als het wel zo is, het is je echt gegund.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boem, wat tof! Gefeliciteerd!.
Coco, hopen dat het niets blijkt te zijn..
En afgezien van mijn momenteel wellicht iets verstoorde lichaamsbeeld ben ik eigenlijk ook gewoon hartstikke gelukkig. Ik woon alleen en red me uitstekend, ik doe een opleiding waar ik jarenlang bang voor ben geweest om die te gaan doen omdat ik dacht te gaan falen maar ik blijk er zowaar goed in te zijn, ik heb de meest geweldige vrienden en familie, ik ben gezond... En ik heb een onwijs knap vriendje..
Gelukkig hoef ik mezelf helemaal niet te verzekeren tegen van alles en nog watquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het een nadeel (snap het ook niet eerlijk gezegd. En je moet jezelf natuurlijk verzekeren tegen van alles en nog wat, waar normaal gesproken een werkgever voor opdraait. Je bent gewoon een bedrijfje in je eentje, met de risico's en opbrengsten die er bijhoren (bij mij kriebelt het ook weer een beetje)
Ja, het is wel zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zijn alle redenen waarom je gelukkig zou moeten zijn, maar dat betekent niet altijd dat je het ook zo voelt. Maar goed, des te fijner als het wel zo is, het is je echt gegund.
Heeft mij een deuk in m'n zelfvertrouwen gegeven, maar die is er nu wel weer uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het is wel zo.. Ik illustreerde m'n bewering alleen maar.
Ik durf bijna te beweren dat de breuk met m'n ex me sterker heeft gemaakt..
Nou ja, "financiële zekerheid" voor zover dat bestaat ofzo is wel makkelijk als je verantwoordelijk bent voor anderen. Ik weet ook niet hoe het bij jou zit maar als je werkt, minder werken en wat andere tijd iets proberen en kijken hoe het loopt ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het een nadeel (snap het ook niet eerlijk gezegd. En je moet jezelf natuurlijk verzekeren tegen van alles en nog wat, waar normaal gesproken een werkgever voor opdraait. Je bent gewoon een bedrijfje in je eentje, met de risico's en opbrengsten die er bijhoren (bij mij kriebelt het ook weer een beetje)
Dat weet ik wel zeker! Je kan het helemaal alleen, echt! Je kan zelfs een leuke jongen versieren, en niet voor een nachtjequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan is het goed!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het mijne? Ik zit in de hoek waar jij ook zit. Ik ben de persoon waar je last van hebt (maar ik ben niet de "consultant").quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
En afgezien van mijn momenteel wellicht iets verstoorde lichaamsbeeld ben ik eigenlijk ook gewoon hartstikke gelukkig. Ik woon alleen en red me uitstekend, ik doe een opleiding waar ik jarenlang bang voor ben geweest om die te gaan doen omdat ik dacht te gaan falen maar ik blijk er zowaar goed in te zijn, ik heb de meest geweldige vrienden en familie, ik ben gezond... En ik heb een onwijs knap vriendje..
Weet je man daarvan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:51 schreef motorbloempje het volgende:dat mag mijn vriendje ook wel 's sms-en
![]()
Consultants, wat een nutteloze mensen zijn dat vaak. Van die mensen die bedrijfskundige informatica hebben gedaan en de ballen verstand hadden van de techniek en daarom alles fout inschatten. Wat weer hopen met geld kost.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Het mijne? Ik zit in de hoek waar jij ook zit. Ik ben de persoon waar je last van hebt (maar ik ben niet de "consultant").
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mezelf helemaal niet te verzekeren tegen van alles en nog wat.
Overigens ben ik te lui voor de administratie en te bleu voor een VAR, dus ik heb er een broker tussen. Ik ben in loondienst.
Neuh. Als ik ooit weer eens voor mezelf begin wil ik een echt bedrijf. Met personeel voor de administratie, telefoon, techniek, verkoop ed. Wie weet al heel snel, maar zeker binnen nu en 5 jaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:44 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, "financiële zekerheid" voor zover dat bestaat ofzo is wel makkelijk als je verantwoordelijk bent voor anderen. Ik weet ook niet hoe het bij jou zit maar als je werkt, minder werken en wat andere tijd iets proberen en kijken hoe het loopt ofzo?
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Is toch nog even wennen he, getrouwd zijn
zodat ik eens een keer op de bank kan blijven zitten en het eten op tafel krijgquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Wat vinden vrouwen zo speciaal aan een man die voor hun kookt?
Ze krijgen dan altijd van die pretoogjes als je het voorsteld
ah, tof!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pssst Vik en Mo, ik was laatst bij deze tapasbar en vond 'm prima http://www.muchomas.nl/
* Dizzy-Miss-Lizzy weer weg sluipt
Kom maar op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:18 schreef Ewelina het volgende:
Nou, de zen-knop is ver te zoeken bij mij op het ogenblik. Ik heb al weken een schijthumeur. Wie mag ik even lastig vallen in een PM?
En de La Riojana schijnt ook erg goed te zijn hoor ik net in 't Den Haag topicquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Perruche het volgende:
de Y mucho Mas ziet er lekker uit trouwens, van wat ik op de site kan lezen
Ja, krijg er ook honger vanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Perruche het volgende:
de Y mucho Mas ziet er lekker uit trouwens, van wat ik op de site kan lezen
Da's toch dezelfde van de rode skinny jeans?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Foto van iemand maken (openbaar terrein/weg) mag dat?
deze dude is echt eng!
Vergeet ook niet zijn eigen topics over zijn skinny jeans en zijn rijlessenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Foto van iemand maken (openbaar terrein/weg) mag dat?
deze dude is echt eng!
ja, daarom stelde ik 't ook voorquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:39 schreef Perruche het volgende:
13 november is zo ver weg, ik kan me niet voorstellen dat ik dan al plannen heb
mijn vader heeft me wel eens bij de naam van de hond genoemd...quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was ook zo, je had het over Lot. Ik heb een half-goed geheugen (woordblind en naamdoof).
Dat laatste heb ik niet van een vreemde, mijn vader kon vandaag (en gister ook al) niet op de naam van z'n vriendin komen. Die heeft 'ie al een jaar of 25..
Je foccacia had niet zoveel gerezen, zeker? LIjkt me een beetje dun. Het ziet er wel heerlijk uit!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
avondeten was lekker
en fijn dat de nacho's ook lekker waren Ewelina! En je kunt zoveel varieren met dat gerecht als je maar wilt! Bij mij is het ook nooit precies hetzelfde. Kan allerlei groente in, vanalles bij.. nom!
Je hebt PM.quote:
Ik vind er niks speciaals aan, mijn meneer kookt altijdquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Wat vinden vrouwen zo speciaal aan een man die voor hun kookt?
Ze krijgen dan altijd van die pretoogjes als je het voorsteld
Mijn vader deed gewoonlijk de hele riedel: 3 kinderen + hond opnoemen, dan had hij altijd wel de naam van degene die hij nodig had.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mijn vader heeft me wel eens bij de naam van de hond genoemd...
Langer laten staan, dan vermenigvuldigt dat gist zichzelf. Wat beter gaat als je er nog geen zout bij hebt gedaan. Maar met zout werkt het ook wel.quote:Mmm..m'n citroenrisotto was lekker. Nu staat er brooddeeg te rijzen. Ik hoop dat het goedkomt, want ik had veel te veel water gebruikt, en dus heel veel meel toegevoegd, en geen gist meer. Let's see...Tis pas voor morgen, dus dat kan anders morgen ook nog...
hij was weer wat ingestortquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je foccacia had niet zoveel gerezen, zeker? LIjkt me een beetje dun. Het ziet er wel heerlijk uit!
Oh, en wat ik nog wou zeggen, DaD, ik ben zo blij voor jou! en vind het zo leuk je verhalen te lezen! Net zoals Merel (alhoewel die het blijkbaar gevonden heeft), heb ik de laatste tijd wat moeite m'n blij te vinden...Komt vast wel weer...
Nee. Mijn nichtje was 15 met haar eerste vriendje, ze is nu net 17 en al aan de vijfde toequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daarom stelde ik 't ook voor![]()
oh, en 15 jaar, meer dan half jaar relatie en nog niet samen slapen
ben ik de enige die echt vindt dat 15 echt te jong is voor seks?
Die van mij ook niet. Die presteert het ook om te zeggen als er iemand belt die vraagt naar Mevrouw "achternaam van m'n vader" dat diegene nu niet thuis is en dat ze later maar terug moeten bellen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef neen het volgende:
Soms komt er post voor m'n moeder met de achternaam van m'n vader, moet ze niets van weten
Dat is NIET mijn werkweekend maar neem hem wel over van iemand anders, jammer....quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zaterdag 13 november, lijkt men dat dat?
wanneer moet je niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is NIET mijn werkweekend maar neem hem wel over van iemand anders, jammer....
Ja, dat riedeltje presteert mijn vader ook nog steeds.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn vader deed gewoonlijk de hele riedel: 3 kinderen + hond opnoemen, dan had hij altijd wel de naam van degene die hij nodig had.
[..]
Langer laten staan, dan vermenigvuldigt dat gist zichzelf. Wat beter gaat als je er nog geen zout bij hebt gedaan. Maar met zout werkt het ook wel.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
O ja, dat doet ze ook wel jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Die presteert het ook om te zeggen als er iemand belt die vraagt naar Mevrouw "achternaam van m'n vader" dat diegene nu niet thuis is en dat ze later maar terug moeten bellen.
ik las geld ipv gistquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn vader deed gewoonlijk de hele riedel: 3 kinderen + hond opnoemen, dan had hij altijd wel de naam van degene die hij nodig had.
[..]
Langer laten staan, dan vermenigvuldigt dat gist zichzelf. Wat beter gaat als je er nog geen zout bij hebt gedaan. Maar met zout werkt het ook wel.
kom jij dan ook?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef Laureline het volgende:
Die ymuchomas heb ik wel eens opgezocht op iens.nl (die site doet het helemaal niet meer bij mij, ik krijg steeds zo'n "ploink!" opgepopt die zegt dat de site niet geopend kan worden), omdat we bij twee andere tentjes in die straat wel eens aten, en het ziet er idd leuk uit aan de buitenkant. Het scheen dat bij grote groepen alles een eeuwigheid duurde, dus iedereen was meestal helemaal lam voordat er wat schaaltjes op tafel verschenen. Ze vergaten wel heel veel flessen wijn op de rekening, dat scheelt dan weer.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef AKnynke het volgende:
Net zoals Merel (alhoewel die het blijkbaar gevonden heeft), heb ik de laatste tijd wat moeite m'n blij te vinden...Komt vast wel weer...
Ik heb in geen tijden focaccia meer gemaakt, maar ik heb dit recept eens gemaakt, en dat was lekker: http://www.carina-forum.com/ricette/bread/pizza/0000022_en.phpquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij was weer wat ingestortmaar had 't deeg gisteren al gemaakt, toen toch niet gegeten en in de koelkast gezet..
maar heb alijd wat problemen met de tweede rijs-tijd.. dan komt hij nooit echt omhoog, maar dit keer echt heel weinig
heb jij een beter recept? ik gebruik [url=http://www.heelpuur.nl/puurlog/archives/recepten/index.html]het recept van deze site[/url'].
Ja, ik zal wel eens moeten hèquote:
Huh?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil even kwijt dat ik Merel een van de mooiste vrouwen vind die ik ooit ontmoet heboh, en ze is ook nog lief en slim!
[/contactadvertentie]
dat ben ik ook, ik betaal de andere slankies alleen om dat verborgen te houden, want ik ben ook een hele rijke vent van 53quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel eens moeten hèMaar eerst wil ik nog eens met XM en Vik een Tripel Karmeliet drinken, dan bouw ik het stapsgewijs op, anders durf ik niet. Mijn nieuwsgierigheid zal het wel winnen, maar ergens vind ik ook wel prettig, dat ik nu nog helemaal anoniem ben
![]()
En jullie ontdekken toch ooit wel eens dat ik eigenlijk een vent van 53 ben![]()
Wat lief van je, Nynke. Ik hoop dat jij je blij ook snel weer vindt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je foccacia had niet zoveel gerezen, zeker? LIjkt me een beetje dun. Het ziet er wel heerlijk uit!
Oh, en wat ik nog wou zeggen, DaD, ik ben zo blij voor jou! en vind het zo leuk je verhalen te lezen! Net zoals Merel (alhoewel die het blijkbaar gevonden heeft), heb ik de laatste tijd wat moeite m'n blij te vinden...Komt vast wel weer...
ja, dan doen we vooraf de rondleidingquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ha, echt een tapasmeet in Den Haag?. Tof!
Nachtwacht komt misschien ook als neen ook komt.
Heb ik ook last van!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef Laureline het volgende:
iens.nl (die site doet het helemaal niet meer bij mij, ik krijg steeds zo'n "ploink!" opgepopt die zegt dat de site niet geopend kan worden)
't Is wel waar! Ik vind je echt beeldschoon.quote:
Lief!quote:
Ik denk ook altijd op de een of andere manier dat jij superknap bent maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat moet ik maar zo houden. Mysterieus hoor.quote:
O, ik ben juist zo'n echte sloeber die de hele dag boertjes latend met een krat bier voor dit topic hangt, omdat hier de lekkere wijven zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ben ik ook, ik betaal de andere slankies alleen om dat verborgen te houden, want ik ben ook een hele rijke vent van 53
Ja, maar mijn ouders belden net, sorry! Ik ga nu reageren!quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik ben juist zo'n echte sloeber die de hele dag boertjes latend met een krat bier voor dit topic hangt, omdat hier de lekkere wijven zijn
Maar je bent ook gewoon een mooie vrouwquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Lief!![]()
Hoe kom je daar nou zo opeens bij muts?
*boksquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik ben juist zo'n echte sloeber die de hele dag boertjes latend met een krat bier voor dit topic hangt, omdat hier de lekkere wijven zijn
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben een soort van tokkie,met van die 3 maanden oude geblondeerde, ongeborstelde haren, dikke speklaag en altijd een peuk in mijn mond
Niet eens halve litersquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
ja, maar dát wisten we alquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben een soort van tokkie,met van die 3 maanden oude geblondeerde, ongeborstelde haren, dikke speklaag en altijd een peuk in mijn mond
Dit ben ik:quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef neen het volgende:
Ik denk ook altijd op de een of andere manier dat jij superknap bent maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat moet ik maar zo houden. Mysterieus hoor.
Ik ben daar nooit zo goed in. Ik moet dan in m'n agenda zetten dat ik mensen onverwachts een kaartje ga sturen enzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
zomaar
een compliment op een onverwacht moment is altijd of
Nog mooier dan ik dachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben daar nooit zo goed in. Ik moet dan in m'n agenda zetten dat ik mensen onverwachts een kaartje ga sturen enzo
oh, ik ben er ook niet goed in, maar soms heb ik een soort helder moment en moet ik er meteen iets mee doen voordat 't alweer weg isquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben daar nooit zo goed in. Ik moet dan in m'n agenda zetten dat ik mensen onverwachts een kaartje ga sturen enzo
Ahja! En Floris is stiekem een dikke stinkende buldog die je dan een bandje om zn nek hebt gegeven met veel bling, en hij heet eigenlijk Sjonnie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh, maar ik vind zelf de grote literatuurclassics ook niet echt geweldig... To the lighthouse van Woolf vond ik vreselijk, evenals Eline Vere (Couperus) en De aanslag (Mulisch). En die film van Eisenstein is vreselijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Laureline het volgende:
En Vik, cultfilms hoef je niet persé goed te vinden! Soms kom je er gewoon niet doorheen (à la onze favoriete pil van Harry M.). Ik heb ook al Paris, Texas jarenlang op de stapel liggen, af en toe probeer ik echt geboeid te raken het eerste kwartier, maar oef. Ingmar Bergman trek ik sowieso niet zo erg, die Wilde Aardbeien vind ik bijvoorbeeld veel leuker in de parodieversie van Kreatief met Kurk
![]()
Het tempo van films van vroeger ligt ook behoorlijk veel lager dan tegenwoordig, dat speelt ook mee.
Ik denk aan een oud-medestudent (nu promovendus) die de Dam tot Dam ging lopen zonder voorbereiding. We hebben hem aangeraden om Ain't no mountain high enough op zijn mp3 te zetten voor in de IJ-tunnelquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Deze tokkie moet trouwens morgen de singelloop lopen, terwijl ik dus deze week ziek ben geweest, gister keihard heb gezopen en sowieso al bijna een maand niet meer heb gerend.![]()
Topvoorbereiding lijkt me
De vorige keer had je je ook totaal niet voorbereid en toen eindigde je ook als één van de eersten, dus jij gaat gewoon weer ass kicken, natuurtalent! O^.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Deze tokkie moet trouwens morgen de singelloop lopen, terwijl ik dus deze week ziek ben geweest, gister keihard heb gezopen en sowieso al bijna een maand niet meer heb gerend.![]()
Jaja, nu een beetje onze verwachtingen temperen, en dan morgen gewoon toch een toptijd neerzetten zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
neen komt nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ha, echt een tapasmeet in Den Haag?. Tof!
Nachtwacht komt misschien ook als neen ook komt.
Tsss.quote:
Jawel! Ik merk wel dat ik al het sociale best vermoeiend vindquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:08 schreef _Calimero_ het volgende:
bevalt het nog Maria daar in leeds? alweer nieuwe vriendjes erbij?
o, nou ja ik doe sowieso liever doordeweeks want ik heb week ovquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de datum ligt heul nog nie vast
ja, ik ook, maar niet handig, tenzij een vrijdagavond, maar da's niet handig met de Vik-Den-Haag-rondleidingquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef neen het volgende:
[..]
o, nou ja ik doe sowieso liever doordeweeks want ik heb week ov
eens...quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd op de een of andere manier dat jij superknap bent maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat moet ik maar zo houden. Mysterieus hoor.
Ik niet iigquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef Laureline het volgende:
Is er trouwens iemand die ooit Ulysses van James Joyce helemaal uit heeft gelezen en ervan genoten? Idem voor Das Schloss van Kafka
Treinkaartje naar Den Haag is dus echt 20 euro danquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar niet handig, tenzij een vrijdagavond, maar da's niet handig met de Vik-Den-Haag-rondleiding
Van dattum! al ben ik wel ietwat afgeschrikt door een klasgenoot die hem helemaal geweldig vond en het er breeduit over wou hebben (want hij had ook veel secondary material erover gelezen jeweets! het Begrip was Nabij!) en dat ik enkele keren zei: "Oh leuk! Ja, ik wil hem nog wel eens lezen, dus ik weet er nu nog niks vanquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil 'm ooit nog lezen, Ulysses
Ha dit is wel een goed berichtje, want ik wil inderdaad misschien wel muziek mee!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk aan een oud-medestudent (nu promovendus) die de Dam tot Dam ging lopen zonder voorbereiding. We hebben hem aangeraden om Ain't no mountain high enough op zijn mp3 te zetten voor in de IJ-tunnel
Hij heeft het wel gehaald trouwens.
13 december, dus de tapas-meet ga ik niet redden vrees ik. Maar goed, ik heb toch meetangst.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer kom jij eigenlijk terug mini?
Het is eigenlijk niet leuk maar ik moest lachen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mijn vader heeft me wel eens bij de naam van de hond genoemd...
Ik ben al drie keer afgereisd van het hoge noorden naar het westen, dus niet zeuren over de prijs van 1 treinkaartje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:17 schreef neen het volgende:
[..]
Treinkaartje naar Den Haag is dus echt 20 euro dandat is best veel geld
Maar goed, ik kan sowieso niet ver vooruit plannen dus ik zie alles tzt wel. Misschien ben ik toevalligerwijs gewoon in Den Haag dan wee tik veel.
Klinkt goed! Fijn!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jawel! Ik merk wel dat ik al het sociale best vermoeiend vindNiet zo gewend (veel van mijn vrienden wonen wat verder weg enzo). Dus niet veel nieuwe vriendjes de laatste dagen, maar wel al wat vrienden gemaakt (leuk groepje met een Jamaicaanse, twee Pakistanen, een Kenyaan en een Zuid-Afrikaanse, en laatst met mn studie ook wat leuke mensen leren kennen, een Britse jongen en meisje en een heel leuk meisje uit Maleisië, en nog een meisje uit Duitsland). Ik heb al ietsje meer connectie gemaakt met sommige flatgenootjes, dus da's ook leuk, en uberhaupt in het gebouwencluster met wat mensen.
Ik hoef ook eigenlijk niet honderden mensen te kennen, maar gewoon wat leuke mensen waar je wat mee kunt gaan drinken of eten of gewoon de stad in, zoals vanmiddag
quote:
hey, wie besloot er om in het westen te gaan werken en wonen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al drie keer afgereisd van het hoge noorden naar het westen, dus niet zeuren over de prijs van 1 treinkaartje.
Ach ik geef gewoon geen geld uit wat ik niet hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al drie keer afgereisd van het hoge noorden naar het westen, dus niet zeuren over de prijs van 1 treinkaartje.
Dit vind ik een beetje een rare reactie. dat jij 3x hebt moeten reizen heeft hij toch niks mee te maken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer meestal wel 'even door te zetten', want soms heeft het even tijd nodig voor je in de sfeer van het boek komt (bij Murakami bijvoorbeeld), maar als ik na 100 pagina's nog steeds niet geboeid ben, lijkt het me sterk dat dat ooit nog gaat komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet iig.
Heb jij beide titels überhaupt uitgelezen? Als ik een boek stomvervelend vind of niet snap (meestal vind ik het stomvervelend als ik het niet snap), dan komt er helemaal niets binnen en kan ik beter gewoon stoppen.
Zoals bij De Slinger van Foucault bijvoorbeeld. Het kon net zo goed in het Chinees geschreven zijn. Jammer, want de thematiek lijkt me wel heel interessant.
ja, om eens van het gezeur met reizen af te zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hey, wie besloot er om in het westen te gaan werken en wonen?
Dan zou ik ook meoten zeggen: ik ben afgelopen jaar wel 5 keer op en neer gevlogen naar duitsland...Dus niet zeuren over de prijs van een treinkaartje....
ik vind het gezeur over reizen heel legitiem. Niet dat ik bij die meet kan zijn, daar niet van. Maar, treinkaartjes zijn duur!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, om eens van het gezeur met reizen af te zijn.
Dus wat is je punt?
Geld uitgeven dat je niet hebt is wel een goeie!.
Als het geld er niet is, dan houdt het op, maar ik vind het een beetje flauw als mensen die een stuk dichterbij wonen / vaak in de buurt zijn dan gaan zeggen dat het te duur is. Als ik zo redeneerde toen ik nog in Groningen woonde, was ik nooit op een meet geweest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje een rare reactie. dat jij 3x hebt moeten reizen heeft hij toch niks mee te maken?
Als je krap bij kas zit, dan wordt het een duur uitje in Den haag (want ook eten en drinken kosten natuurlijk) dus ik kan me Neen zijn argument goed voorstellen. sterker nog, voor mij geldt hetzelfde (al is het meer de combi, omdat Den Haag op zich niet zo duur is vanuit hier denk ik)
Eens.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik probeer meestal wel 'even door te zetten', want soms heeft het even tijd nodig voor je in de sfeer van het boek komt (bij Murakami bijvoorbeeld), maar als ik na 100 pagina's nog steeds niet geboeid ben, lijkt het me sterk dat dat ooit nog gaat komen![]()
Daarbij, er zijn zoveel heerlijke boeken om te (her)lezen, dat ik het zonde van m'n tijd vind om me een tijdlang gruwelijk te vervelen omdat ik koste wat kost een Meesterwerk doorgeploegd moet hebben.
Als het in Groningen is kom ik wel. Als ik kan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het geld er niet is, dan houdt het op, maar ik vind het een beetje flauw als mensen die een stuk dichterbij wonen / vaak in de buurt zijn dan gaan zeggen dat het te duur is. Als ik zo redeneerde toen ik nog in Groningen woonde, was ik nooit op een meet geweest.
Jawel hequote:
Je weet toch niet wat een ander te besteden heeft, en iedereen stelt andere prioriteiten. Al had neen bakken met geld, als hij dat liever uitgaf aan kratten bier dan aan een treinkaartje dan is dat zijn goed recht. Het feit dat jij wel drie hele keren de trein betaald hebt verplicht hem nergens toe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het geld er niet is, dan houdt het op, maar ik vind het een beetje flauw als mensen die een stuk dichterbij wonen / vaak in de buurt zijn dan gaan zeggen dat het te duur is. Als ik zo redeneerde toen ik nog in Groningen woonde, was ik nooit op een meet geweest.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Boeit ook niet verder. Laat maarrrrr.
week ovquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:29 schreef Laureline het volgende:
Had je geen OV, neen? Of heb ik iets gemist?
Maar jij hebt toch geen inzicht in de prioriteitenlijst en portemonnee van een ander?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja eigenlijk dat dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat een ander te besteden heeft, en iedereen stelt andere prioriteiten. Al had neen bakken met geld, als hij dat liever uitgaf aan kratten bier dan aan een treinkaartje dan is dat zijn goed recht. Het feit dat jij wel drie hele keren de trein betaald hebt verplicht hem nergens toe.
Tuurlijk bedoelde ik het wel bot. Je weet toch hoe ik ben?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:29 schreef neen het volgende:
Volgens mij bedoelde ze het niet zo bot hoor, daar ging ik iig niet vanuit
MIJN EXCUSESquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuurlijk bedoelde ik het wel bot. Je weet toch hoe ik ben?.
Ulyssesquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef Laureline het volgende:
Is er trouwens iemand die ooit Ulysses van James Joyce helemaal uit heeft gelezen en ervan genoten? Idem voor Das Schloss van Kafka
Dat weet ik ook wel, dat je het niet zo bedoelde hoor,maar het stuitte me gewoon even tegen de borst (kun je dat zo zeggen?)quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuurlijk bedoelde ik het wel bot. Je weet toch hoe ik ben?.
Nee, De Aanslag vind ik ook geen literatuur. Dat kun je lezen als je 14 bentquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
UlyssesIk geloof dat ik 'm helemaal heb gelezen, maar ik heb er niet van genoten
![]()
En de Aanslag heb ik ook gelezen, ik vond er niks literatuurs aan? Vooral op het einde vond ik het zo afgeraffeld, snelsnel beschrijven hoe het de hoofdpersoon vergaan is.
ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:34 schreef AKnynke het volgende:
oeh jongens, ga door...rellen! Ik zit er helemaal klaar voor...een glas rode wijn en een blokje pure chocola, beter kan het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |