O is het weer begonnen?? dan ga ik ook kijken!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef Merel het volgende:
Maar ik ga nu de nieuwe Grey's Anatomy kijken, dus ik ben zo vast weer in tranen!
tof zeg! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
FUCK YEAH! Ik ga samen wonen! Op een woonboot!!![]()
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O is het weer begonnen?? dan ga ik ook kijken!!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, ik voel me heel erg onrustigBeetje in paniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
sidereel.com, watch-series.com gebruik ik veel...quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie post Mo, fijn dat het beter met je gaat!
laatst noemnde jij of iemand anders sites waar je streaming dingessen kon kijkenm, welke was dat? kun je daar ook greys kijken?![]()
Ik heb trouwens een kater waar je u tegen zegt (nee niet floris, die mag getutoyeerd worden). Maar het was wél erg leuk gisteravond
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie post Mo, fijn dat het beter met je gaat!
laatst noemnde jij of iemand anders sites waar je streaming dingessen kon kijkenm, welke was dat? kun je daar ook greys kijken?![]()
Ik heb trouwens een kater waar je u tegen zegt (nee niet floris, die mag getutoyeerd worden). Maar het was wél erg leuk gisteravond
\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
thanks, en nynke ook!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaProject Free TV
en ja, het is fijn, zo'n knoop doorhakken en niet meer ongelukkig 'willen' zijn (klinkt raar, natuurlijk wil je dat niet, maar jezelf complexen aanpraten helpt daar niet bij zeg maar, dus noem ik 't even 'willen')
Tof!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
FUCK YEAH! Ik ga samen wonen! Op een woonboot!!![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
\
Ik heb de originele post van Coco niet gezien, maar wil wel even reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor iedereen.
![]()
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Een mooi voorbeeld vind ik altijd het volgende:
stel je zit opgesloten in een lege kamer met 4 muren. De muren komen op je af en sluiten je steeds meer in.Vlak voordat de muren je zullen insluiten en verstikken/dooddrukken, zie je een gat in de grond. Je springt er in en belandt in een emmer met poep.
Je kunt dan denken "bah,moet mij dit nou weer overkomen, zo;n vieze bak met poep... wat een pech ook altijd' of je kunt denken "Hee die bak met poep heeft mooi wel mijn leven gered!"
In beide gevallen beland je in hetzelfde, maar door dat je er anders naar kijkt, kun je je ook heel anders voelen...
Er staat weer van alles in wat ik niet kenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:39 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. havermout
t. lauchbrötchen
s. uurtje fitness
t. 75 gram chipjes
l. salade van 2 witlof + 1 peer + stuk gorgonzola + honingmosterdyoghurtdressing + boterham ganzerilette![]()
t. 2 likeurbonbons + 2 plakjes kipfilet + glaasje ramazoti
d. ?
Ik zou nu eigenlijk moeten koken maar heb geen zin
Nou dan zeg ik het maar, ik spreek dan ook gewoon voor mezelf. Denken dat je tevreden mag zijn wil niet zeggen dat je je over dat ook tevreden voelt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
Dat ging er om dat je in de ogen van anderen alles hebt wat je hart begeert, maar dat je eigen hart daar anders over denkt. En dat je je eigen geluk dus nooit met anderen mag vergelijken, want je kunt niet in hun hart kijken.
DAt is waar. Ik denk alleen al aan Dad en uniekje, die meeeeeeer dan tevreden mogen zijn en (ze kunnen nu alles eten! en meer!) maar het is helaas nog niet in hun hart geland.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef neen het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik het maar, ik spreek dan ook gewoon voor mezelf. Denken dat je tevreden mag zijn wil niet zeggen dat je je over dat ook tevreden voelt.
Tuurlijk maakt dat uit! Beweging! Frisse lucht! Hoofd leeg maken! en extra cal verbranden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
Mooie foto's, Mo!
Het gras is altijd groener aan de overzijde. Ik ben jaloers op mensen die gelukkig zijn in de liefde en die mensen zijn misschien wel weer jaloers op mijn universitaire opleiding en mijn mooie baan.
Maar ik moet zeggen dat ik happier dan ooit ben op dit moment. Er mogen wat vetjes af (maar daar gaat aan gewerkt worden) en ik zit prima in mijn vel verder
.
Misschien dat ik ook 2 keer per week ofzo naar school ga lopen. Zou dat veel uitmaken? Half uur heen, half uur terug?
Loog of look?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
Lauchbröthen is een broodje ingesmeerd met loog en dan gebakken (een beetje als een brezel)
Rilettes is een mengsel van flintertjes vlees en vet (en soms ook lever)
Ramazotti is een italiaanse kruidenlikeur.
Herkenbaar! Ik ga nu veel om met een Frans meisje dat in de kamer naast mij woont, en op zich is dat natuurlijk hartstikke leuk, maar soms doe ik gewoon mijn deur dicht of ga ik niet de woonkamer/badkamer in als ik hoor dat zij er is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hardlopend geocoachen, tof!![]()
Coco: lief van je man!En judo is goed toch? Vond je dat ook leuk?
Ik merk trouwens wel dat ik het niet zo simpel vind om met allemaal relatief onbekenden samen te wonenZe zijn wel aardig enzo, maar mijn asociale ik wil koken wanneer IK wil (en dan het liefst zonder dat iemand heel geïnteresseerd kijkt wat ik maak, prompt doe ik allemaal stomme dingen dan
), badkamer in wanneer IK wil, en dan liefst zonder meerdere keren per dag praatjes te maken
![]()
![]()
Maarja gelukkig is het tijdelijkEn misschien wen ik er wel heel erg aan
Amen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat uit! Beweging! Frisse lucht! Hoofd leeg maken! en extra cal verbranden.
O, maar dat heb ik ook hoor. wat was ik blij dat ik iets voor mezelf hadquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ga nu veel om met een Frans meisje dat in de kamer naast mij woont, en op zich is dat natuurlijk hartstikke leuk, maar soms doe ik gewoon mijn deur dicht of ga ik niet de woonkamer/badkamer in als ik hoor dat zij er is.Komt misschien nogal asociaal over maar soms moet ik écht even alleen zijn.
Loog. Echt waar. Vind het zo bizar, maar het smaakt heerlijk.quote:
loog..quote:
Ok, dan ga ik dat doen, twee keer per week ofzo en dan op niethardloopdagen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat uit! Beweging! Frisse lucht! Hoofd leeg maken! en extra cal verbranden.
Wat dat betreft kun je je vrienden beter gewoon opzoeken als je er zin in hebt, ik hoef er dan niet per se naast te wonen. Hoewel het ook wel weer fijn is als iemand even vraagt hoe je dag was, en het ook niet leuk is als niemand iets tegen elkaar zegt in huis. Kortom, het is nooit goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O, maar dat heb ik ook hoor. wat was ik blij dat ik iets voor mezelf had
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet bepaald in de meest fijne huizen heb gewoond.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
tenzij het terecht zeiken is omdat ik ongesteld ben en buikpijn heb en daar even over wil zeiken, natuurlijk
Is je vriendje alweer thuis dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Wij gaan zo Fanny och Alexander zien en ik wil die film al zo lang zien dat ik bang ben dat 'ie gaat tegenvallen. We zullen zien
.
Het lijkt me niet dat het kwaad kan dus inderdaad, gewoon doen. Goede paraplu misschien nog wel kopenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik dat doen, twee keer per week ofzo en dan op niethardloopdagen.
Toen ik naar stage liep, een paar jaar geleden, raakte ik zo in 1 week al 2 kg kwijt, maar ja, toen had ik fors overgewicht, nu niet.
Dat is wel iets heel anders dan wat ik bedoelde..quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:37 schreef neen het volgende:
Ja, of je denkt van: Was ik maar naast die emmer poep gevallen dan hoefde ik m'n broek niet te wassen en kon ik nog plezier hebben van m'n broek.
Tinkepink zei het een tijdje geleden toch ook al? Denken tevreden te zijn (of weten dat je tevreden zou kunnen zijn met iets) wil ook niet betekenen dat je je ook tevreden voelt.
Oh darrrrrrling, da's lief van je (maar ik verdien bruto bijna 60 euro/uur, dus misschien wil je je duimen sparen voor Mo of het wagonnetje voor conlechequote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme: ik duim voor een geldtreintje voor je!
Heel bekende film van Ingmar Bergmann. Krijgt een 8,2 op IMDB. En duurt 5 uur, zo zag ik netquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:59 schreef neen het volgende:
[..]
Is je vriendje alweer thuis dan?
Ik ken de film trouwens helemaal niet maar veel plezier he
Goeie tipquote:Het lijkt me niet dat het kwaad kan dus inderdaad, gewoon doen. Goede paraplu misschien nog wel kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |