Beter meld jij de volgende keer op tijd dat jamiroquai komt zodat ik wel kaartjes kan kopenquote:
Wel tof zo'n bende dieren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef sigme het volgende:
Tot nu toe ben ik voornamelijk bezig geweest met huisje boompje beestje.
Badkamervloer geschobt, was gedaan & opgehangen, winterpostelein, winterkers en wintersalade gezaaid en natuurlijk de beestenrourine met hond, kalfjes melk geven, kalfjes verweiden, gras geharkt voor varkens, nog een keer gras geharkt voor varkens en alvast voor morgenochtend gras geharkt voor varkens. Jawel. Nu even spijbelen, dan nog even in de kas wat nuttigs doen, de afwas doen, (touwtjespringen), douchen.
Dumpen. Wie wil er nu zo'n beest! Srsly!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Over het hondje, voor een grote hond is het sowieso te klein en vriendinlief wil een chihuahua.Dus tja. Dan maar een chihuahua. Ook wel geinig zo'n überlelijk kefbeest.
Sorry.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef neen het volgende:
[..]
Beter meld jij de volgende keer op tijd dat jamiroquai komt zodat ik wel kaartjes kan kopen
Oeh! Koppel er dan een wagonnetje extra voor mij achter!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme: ik duim voor een geldtreintje voor je!
Will do!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh! Koppel er dan een wagonnetje extra voor mij achter!!
Als je je er aan overgeeft is in de regen lopen soms best lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen in de stralende zon.. mét regenheerlijk
Gefeliciteeeeerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
FUCK YEAH! Ik ga samen wonen! Op een woonboot!!![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
yayquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb hem wel hier thuisquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef conleche het volgende:
Gefeli Boemdikkerd!!
Ik kan nergens een goede torrent of stream vinden van Heroes S01E20. Heeft iemand een werkend linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zó!
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 25-09-2010 17:10:27 ]Ja doei.
i know what you mean...ik deel het huis deze week ook, en ik vind d'r niets aan. Ik ga maar op m'n kamer zitten ipv in de woonkamer, want ik heb niet altijd zin om te praten...En als ik straks wil koken voel ik me verplicht om in ieder geval het meisje wat hier maar een weekend is uittenodigen om mee te eten, terwijl ik zulke dure pancetta gekocht heb....Beetje stom...quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hardlopend geocoachen, tof!![]()
Coco: lief van je man!En judo is goed toch? Vond je dat ook leuk?
Ik merk trouwens wel dat ik het niet zo simpel vind om met allemaal relatief onbekenden samen te wonenZe zijn wel aardig enzo, maar mijn asociale ik wil koken wanneer IK wil (en dan het liefst zonder dat iemand heel geïnteresseerd kijkt wat ik maak, prompt doe ik allemaal stomme dingen dan
), badkamer in wanneer IK wil, en dan liefst zonder meerdere keren per dag praatjes te maken
![]()
![]()
Maarja gelukkig is het tijdelijkEn misschien wen ik er wel heel erg aan
O is het weer begonnen?? dan ga ik ook kijken!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef Merel het volgende:
Maar ik ga nu de nieuwe Grey's Anatomy kijken, dus ik ben zo vast weer in tranen!
tof zeg! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O is het weer begonnen?? dan ga ik ook kijken!!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, ik voel me heel erg onrustigBeetje in paniek
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
sidereel.com, watch-series.com gebruik ik veel...quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie post Mo, fijn dat het beter met je gaat!
laatst noemnde jij of iemand anders sites waar je streaming dingessen kon kijkenm, welke was dat? kun je daar ook greys kijken?![]()
Ik heb trouwens een kater waar je u tegen zegt (nee niet floris, die mag getutoyeerd worden). Maar het was wél erg leuk gisteravond
jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie post Mo, fijn dat het beter met je gaat!
laatst noemnde jij of iemand anders sites waar je streaming dingessen kon kijkenm, welke was dat? kun je daar ook greys kijken?![]()
Ik heb trouwens een kater waar je u tegen zegt (nee niet floris, die mag getutoyeerd worden). Maar het was wél erg leuk gisteravond
\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
thanks, en nynke ook!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaProject Free TV
en ja, het is fijn, zo'n knoop doorhakken en niet meer ongelukkig 'willen' zijn (klinkt raar, natuurlijk wil je dat niet, maar jezelf complexen aanpraten helpt daar niet bij zeg maar, dus noem ik 't even 'willen')
Tof!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
\
Ik heb de originele post van Coco niet gezien, maar wil wel even reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor iedereen.
![]()
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Een mooi voorbeeld vind ik altijd het volgende:
stel je zit opgesloten in een lege kamer met 4 muren. De muren komen op je af en sluiten je steeds meer in.Vlak voordat de muren je zullen insluiten en verstikken/dooddrukken, zie je een gat in de grond. Je springt er in en belandt in een emmer met poep.
Je kunt dan denken "bah,moet mij dit nou weer overkomen, zo;n vieze bak met poep... wat een pech ook altijd' of je kunt denken "Hee die bak met poep heeft mooi wel mijn leven gered!"
In beide gevallen beland je in hetzelfde, maar door dat je er anders naar kijkt, kun je je ook heel anders voelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |