Gefeliciteeeeerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
FUCK YEAH! Ik ga samen wonen! Op een woonboot!!![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
yayquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb hem wel hier thuisquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef conleche het volgende:
Gefeli Boemdikkerd!!
Ik kan nergens een goede torrent of stream vinden van Heroes S01E20. Heeft iemand een werkend linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zó!
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 25-09-2010 17:10:27 ]Ja doei.
i know what you mean...ik deel het huis deze week ook, en ik vind d'r niets aan. Ik ga maar op m'n kamer zitten ipv in de woonkamer, want ik heb niet altijd zin om te praten...En als ik straks wil koken voel ik me verplicht om in ieder geval het meisje wat hier maar een weekend is uittenodigen om mee te eten, terwijl ik zulke dure pancetta gekocht heb....Beetje stom...quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hardlopend geocoachen, tof!![]()
Coco: lief van je man!En judo is goed toch? Vond je dat ook leuk?
Ik merk trouwens wel dat ik het niet zo simpel vind om met allemaal relatief onbekenden samen te wonenZe zijn wel aardig enzo, maar mijn asociale ik wil koken wanneer IK wil (en dan het liefst zonder dat iemand heel geïnteresseerd kijkt wat ik maak, prompt doe ik allemaal stomme dingen dan
), badkamer in wanneer IK wil, en dan liefst zonder meerdere keren per dag praatjes te maken
![]()
![]()
Maarja gelukkig is het tijdelijkEn misschien wen ik er wel heel erg aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |