abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zaterdag 25 september 2010 @ 18:07:53 #101
70532 loveli
N
pi_86835019
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef sigme het volgende:
Boem! Wat tof van die boot ^O^.
Oh darrrrrrling, da's lief van je (maar ik verdien bruto bijna 60 euro/uur, dus misschien wil je je duimen sparen voor Mo of het wagonnetje voor conleche :@)
Bovendien ben ik gelukkig O+.
Ik wil jouw uurloon :')
crap in = crap out
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:08:39 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86835046
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik wil jouw uurloon :')
^^

Maar het moet wel ongelooflijk kutwerk zijn dan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86835073
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef Viking84 het volgende:

Goeie tip :'). Ik heb nu een opvouwbaar pluutje en daar heb je echt geen drol aan als het echt hard regent.
De beste plu is de stormparaplu van SENZ. Volgens mij te koop bij de ANWB.
Ik heb een heel klein vouwplu'tje, met als voordeel dat ik het _altijd_ bij me heb. Te koop bij C&A.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:09:33 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86835076
Zou ik gewoon een regenpak aandoen vik. Een paraplu is zo#n onding als het niet regent. Een regenjas neemt opgevouwen minder plaats in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zaterdag 25 september 2010 @ 18:11:01 #105
70532 loveli
N
pi_86835138
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^

Dat heb ik al :')
crap in = crap out
pi_86835205
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^

Ghe. Ik doe 't liever dan voor de klas staan ;).
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik het werkelijk leuk werk vind, en toevallig is dit ook nog eens een hele leuke klus (geen! enkele wanpresterende minkukel die me in de weg loopt!), op fietsafstand en dan ook maar 16u/week. Beetje laag uurloon, maar dat neem ik dan maar voor lief (serieus, dit is een laag uurloon >:)).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86835210
Teleurstelling.
Wat zal ik nu doen? Een pizza voor de tv maar denk ik...
-O- voel me stom nu. Ik had me er wèl op verheugd...
En morgen dagdienst, kon daarvoor wel wat positieve energie gebruiken...
pi_86835262
quote:

Oh ja, wat betreft het nemen van een hond. Ik zou zeggen: doe het niet, en anders in elk geval een echte rashond want die kan je terugbrengen. Maar ik betwijfel of zo'n kop-op-luciferstokjes een hond is :').

Alles wat kleiner is dan mijn kat noem ik geen hond :')

quote:
Oh darrrrrrling, da's lief van je (maar ik verdien bruto bijna 60 euro/uur, dus misschien wil je je duimen sparen voor Mo of het wagonnetje voor conleche :@)

Voor mij mag ook hoor, kan ik wat minder gaan werken ;) Maar wat een lekker salaris sigme!

Mo en sigme, mag ik wat van jullie zenheid? Please?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86835298
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt weer tijd voor een tapas-meet! O+
Ja O+
pi_86835316
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Teleurstelling.
Wat zal ik nu doen? Een pizza voor de tv maar denk ik...
-O- voel me stom nu. Ik had me er wèl op verheugd...
En morgen dagdienst, kon daarvoor wel wat positieve energie gebruiken...
Iemand anders opbellen om mee te gaan eten?
Alleen voor de tv hangen is wel érg deprimerend als je je op een leuk avondje had verheugd.
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:16:41 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86835348
Jij werkt toch freelance sigme? Dan is het inderdaad wat aan de lage kant (al heb ik tegen een nog veel lager uurloon freelanceklussen aangenomen :') )
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:18:15 #112
236335 neen
schone schijn
pi_86835407
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
-O-
Net je kleren aan en haar gedaan voor etentje met studiegroep, wordt er een kwartier tevoren gebeld dat er zoveel mensen zijn die toch niet kunnen of eerder wegmoeten dat het niet meer doorgaat...
Vul je daarvoor nou die datumprikker in?
Even voorstellen aan de lui die wel kunnen om gewoon met een kleinere groep te gaan? Zij zullen ook wel balen.
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:20:49 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86835506
Oooooh, freelance, ja zo kan ik het ook :P.

@ MevrouwPuff: je moet je niet stom voelen! Het is toch niet jouw schuld dat het niet doorgaat? Trek een lekker huispak aan en ga ook een filmpje kijken! ^O^.

Oh en mijn regenpak maakt mij totáál onherkenbaar. Dan loop ik liever onder een grote plu :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:21:27 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86835526
Tapasmeet in Den Haag.dan. Ik wil ook een keer kunnen afspreken in mijn stad en dan niet meer met de trein naar huis hoeven :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:21:44 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86835536
Ik had nog een rondleiding tegoed hè, Mo :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86835580
Ik ga even wandelen in de zon ;)

wil op heel veel reageren maar eerst even genieten, dat is heel gezond om dat elke dag even te doen!
pi_86835594
Tapas :9
pi_86836106
Tapasmeet is een goed idee!

Mo: goed zo, erg fijn voor je!
En Cali ook, jeej voor tevredenheid!
pi_86836666
XM, kan die vent van jou me de volgende keer niet waarschuwen wanneer er een dinosaurus voorbijkomt?
pi_86836730
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Jij werkt toch freelance sigme? Dan is het inderdaad wat aan de lage kant (al heb ik tegen een nog veel lager uurloon freelanceklussen aangenomen :') )
Ja, 't is freelance. Aangezien ik de schurft heb aan vaste banen vind ik het niet zo logisch om extra geld te krijgen voor meer vrijheid, maar dat zal aan mij liggen.
pi_86836796
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef Ewelina het volgende:

Mo en sigme, mag ik wat van jullie zenheid? Please?
Wel van de mijne hoor :). Van delen wordt het meer.

't Is mooi weer, we leven in gezegende tijden in een gezegend land, je bent mooi, jong en gezond; GENIET!
  zaterdag 25 september 2010 @ 18:57:31 #122
331 Merel
Be here now.
pi_86836844
Boem wat tof :D

Coco:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een middagdutje gedaan, was flink nodig. Alleen jammer dat het nu regent. En ik moet naar de supermarkt, want het WC-papier is op :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_86836860
En voor wie jong, mooi en misschien iets minder gezond is: GENIET DES TE MEER!
pi_86837071
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef sigme het volgende:
En voor wie jong, mooi en misschien iets minder gezond is: GENIET DES TE MEER!
^O^

*steekt een peuk op en neemt nog een glas wodka*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86837597
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

*steekt een peuk op en neemt nog een glas wodka*
Oh ja, een christen die struikelt over Job, dat doet mij nou deugd. Altijd een van de meest harteloze verhalen gevonden (maar ik ben dan weer nooit christen geweest).
pi_86837635
Ex SMS'te vanmiddag maar heb geen zin in antwoorden, dus doe ik het ook niet! :(
Ben ik nu een eikel? Was wel een lief berichtje maar wil d'r gewoon niet meer aan denken...
Vanavond ook nog stappen met kameraden en nu heb ik dit aan m'n hoofd }:|

BAH!

Sorry, moest het gewoon ff kwijt

Megafout lijstje:
O: McDonalds
L: 2 boterhammen kipfilet
T: Appel
D: Spinaziesalade met walnoten, paprika, tomaat en bosui
T: Wodka, (hopelijk niet de rest van de fles :()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86837698
Ga stappen man. Niet teveel wodka, want niemand houdt van jammerende mannen.
pi_86837734
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, een christen die struikelt over Job, dat doet mij nou deugd. Altijd een van de meest harteloze verhalen gevonden (maar ik ben dan weer nooit christen geweest).
Vond het verhaal over Lot toch wat erger...
pi_86837810
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vond het verhaal over Lot toch wat erger...
Oh sorry, dat was ook zo, je had het over Lot. Ik heb een half-goed geheugen (woordblind en naamdoof).

Dat laatste heb ik niet van een vreemde, mijn vader kon vandaag (en gister ook al) niet op de naam van z'n vriendin komen. Die heeft 'ie al een jaar of 25..
pi_86837823
Maar dat is inderdaad ook een gruwelijk verhaal. Die arme dochtertjes..
pi_86837841
Daarom postte ik het ook hier :P

Straks lekker lachen met een borrel en veels te schunnige praat.
pi_86837890
Boem, wat tof! Gefeliciteerd! *O*.

Coco, hopen dat het niets blijkt te zijn. :o.

En afgezien van mijn momenteel wellicht iets verstoorde lichaamsbeeld ben ik eigenlijk ook gewoon hartstikke gelukkig. Ik woon alleen en red me uitstekend, ik doe een opleiding waar ik jarenlang bang voor ben geweest om die te gaan doen omdat ik dacht te gaan falen maar ik blijk er zowaar goed in te zijn, ik heb de meest geweldige vrienden en familie, ik ben gezond... En ik heb een onwijs knap vriendje. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_86837894
ik ben niet zo van de bijbel!

Maarreuh.. ik zal 's kijken naar een tapasrestaurant in Den Haag :) Heb daar nog nooit Tapas gegeten, dus moet ff wat rondzoeken dan..

Ergens half november een idee? :)
Ja doei.
pi_86837903
owh, en Coco! :* ik hoop zó voor je dat 't vals alarm is! :o :*
Ja doei.
pi_86837967
Arme dochtertjes zou ik niet helemaal zeggen...
Ze hebben hun pa immers wel dronken gevoerd zodat ze seks met hem konden hebben :')
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:33:59 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86838006
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, 't is freelance. Aangezien ik de schurft heb aan vaste banen vind ik het niet zo logisch om extra geld te krijgen voor meer vrijheid, maar dat zal aan mij liggen.
De meeste mensen vinden het een nadeel (snap het ook niet eerlijk gezegd :') . En je moet jezelf natuurlijk verzekeren tegen van alles en nog wat, waar normaal gesproken een werkgever voor opdraait. Je bent gewoon een bedrijfje in je eentje, met de risico's en opbrengsten die er bijhoren (bij mij kriebelt het ook weer een beetje)
pi_86838010
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel van de mijne hoor :). Van delen wordt het meer.

't Is mooi weer, we leven in gezegende tijden in een gezegend land, je bent mooi, jong en gezond; GENIET!
* motorbloempje strooit ook wat zenheid in 't rond! O+
Ja doei.
pi_86838030
Ohw, ben niet naar de kapper geweest :D
Kreeg gister nog compliment over m'n haar dus laat het nog maar ff zo!
pi_86838092
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boem, wat tof! Gefeliciteerd! *O*.

Coco, hopen dat het niets blijkt te zijn. :o.

En afgezien van mijn momenteel wellicht iets verstoorde lichaamsbeeld ben ik eigenlijk ook gewoon hartstikke gelukkig. Ik woon alleen en red me uitstekend, ik doe een opleiding waar ik jarenlang bang voor ben geweest om die te gaan doen omdat ik dacht te gaan falen maar ik blijk er zowaar goed in te zijn, ik heb de meest geweldige vrienden en familie, ik ben gezond... En ik heb een onwijs knap vriendje. :+.
Dat zijn alle redenen waarom je gelukkig zou moeten zijn, maar dat betekent niet altijd dat je het ook zo voelt. Maar goed, des te fijner als het wel zo is, het is je echt gegund. O+
pi_86838148
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De meeste mensen vinden het een nadeel (snap het ook niet eerlijk gezegd :') . En je moet jezelf natuurlijk verzekeren tegen van alles en nog wat, waar normaal gesproken een werkgever voor opdraait. Je bent gewoon een bedrijfje in je eentje, met de risico's en opbrengsten die er bijhoren (bij mij kriebelt het ook weer een beetje)
Gelukkig hoef ik mezelf helemaal niet te verzekeren tegen van alles en nog wat :s).
Overigens ben ik te lui voor de administratie en te bleu voor een VAR, dus ik heb er een broker tussen. Ik ben in loondienst.
pi_86838174
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat zijn alle redenen waarom je gelukkig zou moeten zijn, maar dat betekent niet altijd dat je het ook zo voelt. Maar goed, des te fijner als het wel zo is, het is je echt gegund. O+
Ja, het is wel zo. :P. Ik illustreerde m'n bewering alleen maar.

Ik durf bijna te beweren dat de breuk met m'n ex me sterker heeft gemaakt. :).
pi_86838205
Wat voor freelance werk is het dan?
pi_86838237
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heeft mij een deuk in m'n zelfvertrouwen gegeven, maar die is er nu wel weer uit :D
pi_86838257

avondeten was lekker :9

en fijn dat de nacho's ook lekker waren Ewelina! En je kunt zoveel varieren met dat gerecht als je maar wilt! Bij mij is het ook nooit precies hetzelfde. Kan allerlei groente in, vanalles bij.. nom!
Ja doei.
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:44:53 #145
236335 neen
schone schijn
pi_86838315
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou ja, "financiële zekerheid" voor zover dat bestaat ofzo is wel makkelijk als je verantwoordelijk bent voor anderen. Ik weet ook niet hoe het bij jou zit maar als je werkt, minder werken en wat andere tijd iets proberen en kijken hoe het loopt ofzo?
pi_86838322
quote:

Dat weet ik wel zeker! Je kan het helemaal alleen, echt! Je kan zelfs een leuke jongen versieren, en niet voor een nachtje :*.
pi_86838339
mèt een baard!
Ja doei.
pi_86838343
quote:

[..]

Dan is het goed!
Ik hoop dat dat uiteindelijk zo is, dan is al die ellende nog ergens goed voor geweest.

Hm, als ik er zo over nadenk ben ik eigenlijk ook wel aardig zen de laatste tijd. :) *strooit mee*

De Bijbel heb ik nooit gelezen, zou ik eigenlijk weleens willen doen. Als ik tijd had.
pi_86838367
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Wat voor freelance werk is het dan?
Het mijne? Ik zit in de hoek waar jij ook zit. Ik ben de persoon waar je last van hebt (maar ik ben niet de "consultant").
pi_86838398
En ik was waarschijnlijk deze opleiding niet gaan doen als we bij elkaar gebleven waren.
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:49:12 #151
236335 neen
schone schijn
pi_86838434
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
^O^
pi_86838459
En dat vriendje sms't net om te zeggen dat 'ie maandag voor me gaat koken. O+.
pi_86838479
O+ dat mag mijn vriendje ook wel 's sms-en O+ ;)
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 25 september 2010 @ 19:53:11 #154
70532 loveli
N
pi_86838546
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
O+ dat mag mijn vriendje ook wel 's sms-en O+ ;)
Weet je man daarvan? }:|
crap in = crap out
pi_86838549
D&D, wat doet je vriendje eigenlijk? Behalve koken, een baardje onderhouden en z'n vriendinnetje loven & prijzen omdat ze zo knap is?
pi_86838567
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Het mijne? Ik zit in de hoek waar jij ook zit. Ik ben de persoon waar je last van hebt (maar ik ben niet de "consultant").
Consultants, wat een nutteloze mensen zijn dat vaak. Van die mensen die bedrijfskundige informatica hebben gedaan en de ballen verstand hadden van de techniek en daarom alles fout inschatten. Wat weer hopen met geld kost.
pi_86838602
Ik heb BIK gedaan :D. En HIO.

Wat een prutopleiding. Maar goed, papiertje.
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:56:12 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86838641
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Gelukkig hoef ik mezelf helemaal niet te verzekeren tegen van alles en nog wat :s).
Overigens ben ik te lui voor de administratie en te bleu voor een VAR, dus ik heb er een broker tussen. Ik ben in loondienst.
^O^ Dan heb je gewoon het beste van beide werelden!
*beetje jaloers is :P
pi_86838655
Meeste leer je toch op stage's.

Stage in Duitsland O+
pi_86838702
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet je man daarvan? }:|
nee, sssssht! :o
Ja doei.
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:58:42 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86838712
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:44 schreef neen het volgende:

[..]

Nou ja, "financiële zekerheid" voor zover dat bestaat ofzo is wel makkelijk als je verantwoordelijk bent voor anderen. Ik weet ook niet hoe het bij jou zit maar als je werkt, minder werken en wat andere tijd iets proberen en kijken hoe het loopt ofzo?
Neuh. Als ik ooit weer eens voor mezelf begin wil ik een echt bedrijf. Met personeel voor de administratie, telefoon, techniek, verkoop ed. Wie weet al heel snel, maar zeker binnen nu en 5 jaar.
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:59:19 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_86838728
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, sssssht! :o
:D 't Is toch nog even wennen he, getrouwd zijn :P
pi_86838737
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:D 't Is toch nog even wennen he, getrouwd zijn :P
ja :') ik gebruik ook mijn meisjesnaam en zijn naam door elkaar :')
Ja doei.
pi_86838767
Wat vinden vrouwen zo speciaal aan een man die voor hun kookt?
Ze krijgen dan altijd van die pretoogjes als je het voorsteld :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:01:25 #165
236335 neen
schone schijn
pi_86838777
Soms komt er post voor m'n moeder met de achternaam van m'n vader, moet ze niets van weten :P
pi_86838795
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:00 schreef V1z0R het volgende:
zodat ik eens een keer op de bank kan blijven zitten en het eten op tafel krijg *)

ik kook altijd en vind het echt geweldig hoor, ik O+ hou van koken O+ maar m'n vriend man niet :+ hoewel ik 't wel eens tof zou vinden om ééns in de zoveel tijd iets lekkers van hem op tafel te krijgen.... ik ga 't straks maar 's voorstellen, dat hij 1 keer in de maand iets lekkers voor me mag proberen te maken :+
Ja doei.
pi_86838804
Benidorm Bastards @ RTL4, altijd goed voor de lachspieren :D
pi_86838829
Doe mij ook zo'n kokend vriendje! Hoewel, mijn meneer beweert dat hij heeft leren koken sinds ik weg ben dus de verwachtingen zijn hooggespannen. :o
pi_86839038
Pssst Vik en Mo, ik was laatst bij deze tapasbar en vond 'm prima http://www.muchomas.nl/

* Dizzy-Miss-Lizzy weer weg sluipt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:13:25 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86839092
Mijn vriend maakt dan groente uit blik, gekookte aardappelen en een rundervink...

Erg lekker trouwens wel voor een keer :P

Ik wéét dat ik gelukkig moet wezen maar ben altijd bang dat ik wat leukers mis ofzo :?

En heb soms de behoefte om iemand waar ik veel van hou, pijn te doen, uit te dagen ofzo??

Wat heb ik voor rare kronkel? Heeft vast ook wel een naam :P

Oja.... VROUW :r

[ Bericht 27% gewijzigd door uniekhoorn op 25-09-2010 20:20:46 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86839108
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pssst Vik en Mo, ik was laatst bij deze tapasbar en vond 'm prima http://www.muchomas.nl/

* Dizzy-Miss-Lizzy weer weg sluipt
ah, tof! :)

die ben ik ook net tegengekomen! Heb ook even in he Den Haag topic gepost om te vragen of oa. deze wat was! :9
Ja doei.
pi_86839247
In het kader van zen:
Het ziet er hier uit alsof er een bom ontploft is (zeg maar als je in het woordenboek kijkt als t*****zooi überhaupt in het woordenboek stond, stond er een foto van mijn kamer) maar ik zit lekker wat te typen voor mijn blog met een kop koffie en Bach erbij. O+

Mijn ouders vergelijken mijn kamer altijd hiermee. :@
pi_86839287
Nou, de zen-knop is ver te zoeken bij mij op het ogenblik. Ik heb al weken een schijthumeur. Wie mag ik even lastig vallen in een PM?
pi_86839311
Mijn box staat open :)
pi_86839331
:D mini! nou a als je van binnen maar een beetje zen bent toch?

Ik voel me heel goed vandaag. Zelfverzekerd, vrolijk, niet te moeilijk. En de stoof is bijna klaar. :9
pi_86839341
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:18 schreef Ewelina het volgende:
Nou, de zen-knop is ver te zoeken bij mij op het ogenblik. Ik heb al weken een schijthumeur. Wie mag ik even lastig vallen in een PM?
Kom maar op. :)
pi_86839349
de Y mucho Mas ziet er lekker uit trouwens, van wat ik op de site kan lezen :9
pi_86839365
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Perruche het volgende:
En de La Riojana schijnt ook erg goed te zijn hoor ik net in 't Den Haag topic :)
Ja doei.
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:21:14 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86839381
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Perruche het volgende:
Ja, krijg er ook honger van :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86839392
kom jij dan ook uniek? O+
Ja doei.
pi_86839540
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Foto van iemand maken (openbaar terrein/weg) mag dat?

deze dude is echt eng! ;(
Da's toch dezelfde van de rode skinny jeans?
Van die users waarvan je zo hoopt dat het een kloon is...
pi_86839591
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Foto van iemand maken (openbaar terrein/weg) mag dat?

deze dude is echt eng! ;(
Vergeet ook niet zijn eigen topics over zijn skinny jeans en zijn rijlessen :)
pi_86839630
oh, my, gawd.
Ja doei.
pi_86839720
Zaterdag 13 november, lijkt men dat dat?
Ja doei.
pi_86839747
Oh great, het speelt zich af in Heerlen. :') Daar ben ik geboren.
pi_86839773
wanneer kom jij eigenlijk terug mini? O+
Ja doei.
pi_86839880
13 november is zo ver weg, ik kan me niet voorstellen dat ik dan al plannen heb :')
pi_86839899
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:39 schreef Perruche het volgende:
13 november is zo ver weg, ik kan me niet voorstellen dat ik dan al plannen heb :')
ja, daarom stelde ik 't ook voor *) :P

oh, en 15 jaar, meer dan half jaar relatie en nog niet samen slapen

ben ik de enige die echt vindt dat 15 echt te jong is voor seks? :@
Ja doei.
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:41:59 #190
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86839959
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh sorry, dat was ook zo, je had het over Lot. Ik heb een half-goed geheugen (woordblind en naamdoof).

Dat laatste heb ik niet van een vreemde, mijn vader kon vandaag (en gister ook al) niet op de naam van z'n vriendin komen. Die heeft 'ie al een jaar of 25..
mijn vader heeft me wel eens bij de naam van de hond genoemd...

Mmm..m'n citroenrisotto was lekker. Nu staat er brooddeeg te rijzen. Ik hoop dat het goedkomt, want ik had veel te veel water gebruikt, en dus heel veel meel toegevoegd, en geen gist meer. Let's see...Tis pas voor morgen, dus dat kan anders morgen ook nog...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:44:19 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86840041
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

avondeten was lekker :9

en fijn dat de nacho's ook lekker waren Ewelina! En je kunt zoveel varieren met dat gerecht als je maar wilt! Bij mij is het ook nooit precies hetzelfde. Kan allerlei groente in, vanalles bij.. nom!
Je foccacia had niet zoveel gerezen, zeker? LIjkt me een beetje dun. Het ziet er wel heerlijk uit!

Oh, en wat ik nog wou zeggen, DaD, ik ben zo blij voor jou! en vind het zo leuk je verhalen te lezen! Net zoals Merel (alhoewel die het blijkbaar gevonden heeft), heb ik de laatste tijd wat moeite m'n blij te vinden...Komt vast wel weer...
pi_86840058
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Kom maar op. :)
Je hebt PM.
pi_86840068
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind er niks speciaals aan, mijn meneer kookt altijd :Y) En hij doet de was ^)
pi_86840114
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef AKnynke het volgende:

[..]

mijn vader heeft me wel eens bij de naam van de hond genoemd...
Mijn vader deed gewoonlijk de hele riedel: 3 kinderen + hond opnoemen, dan had hij altijd wel de naam van degene die hij nodig had.

quote:
Mmm..m'n citroenrisotto was lekker. Nu staat er brooddeeg te rijzen. Ik hoop dat het goedkomt, want ik had veel te veel water gebruikt, en dus heel veel meel toegevoegd, en geen gist meer. Let's see...Tis pas voor morgen, dus dat kan anders morgen ook nog...
Langer laten staan, dan vermenigvuldigt dat gist zichzelf. Wat beter gaat als je er nog geen zout bij hebt gedaan. Maar met zout werkt het ook wel.
pi_86840146
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je foccacia had niet zoveel gerezen, zeker? LIjkt me een beetje dun. Het ziet er wel heerlijk uit!

Oh, en wat ik nog wou zeggen, DaD, ik ben zo blij voor jou! en vind het zo leuk je verhalen te lezen! Net zoals Merel (alhoewel die het blijkbaar gevonden heeft), heb ik de laatste tijd wat moeite m'n blij te vinden...Komt vast wel weer...
hij was weer wat ingestort ;( maar had 't deeg gisteren al gemaakt, toen toch niet gegeten en in de koelkast gezet..

maar heb alijd wat problemen met de tweede rijs-tijd.. dan komt hij nooit echt omhoog, maar dit keer echt heel weinig -O-

heb jij een beter recept? ik gebruik [url=http://www.heelpuur.nl/puurlog/archives/recepten/index.html]het recept van deze site[/url'].
Ja doei.
pi_86840149
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, daarom stelde ik 't ook voor *) :P

oh, en 15 jaar, meer dan half jaar relatie en nog niet samen slapen

ben ik de enige die echt vindt dat 15 echt te jong is voor seks? :@
Nee. Mijn nichtje was 15 met haar eerste vriendje, ze is nu net 17 en al aan de vijfde toe :')
Ik zoende pas voor de eerste keer met 17.5 :o
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:48:01 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86840155
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef neen het volgende:
Soms komt er post voor m'n moeder met de achternaam van m'n vader, moet ze niets van weten :P
Die van mij ook niet. Die presteert het ook om te zeggen als er iemand belt die vraagt naar Mevrouw "achternaam van m'n vader" dat diegene nu niet thuis is en dat ze later maar terug moeten bellen.
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:48:57 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86840191
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zaterdag 13 november, lijkt men dat dat?
Dat is NIET mijn werkweekend maar neem hem wel over van iemand anders, jammer....
pi_86840222
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is NIET mijn werkweekend maar neem hem wel over van iemand anders, jammer....
wanneer moet je niet? :+
Ja doei.
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:50:12 #200
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86840227
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn vader deed gewoonlijk de hele riedel: 3 kinderen + hond opnoemen, dan had hij altijd wel de naam van degene die hij nodig had.
[..]

Langer laten staan, dan vermenigvuldigt dat gist zichzelf. Wat beter gaat als je er nog geen zout bij hebt gedaan. Maar met zout werkt het ook wel.
Ja, dat riedeltje presteert mijn vader ook nog steeds.

En het brooddeeg staat sowieso tot morgenochtend, dus dat moet wel goed komen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')