quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, het is wel zo.. Ik illustreerde m'n bewering alleen maar.
Ik durf bijna te beweren dat de breuk met m'n ex me sterker heeft gemaakt..
O ja, dat doet ze ook wel jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Die presteert het ook om te zeggen als er iemand belt die vraagt naar Mevrouw "achternaam van m'n vader" dat diegene nu niet thuis is en dat ze later maar terug moeten bellen.
ik las geld ipv gistquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn vader deed gewoonlijk de hele riedel: 3 kinderen + hond opnoemen, dan had hij altijd wel de naam van degene die hij nodig had.
[..]
Langer laten staan, dan vermenigvuldigt dat gist zichzelf. Wat beter gaat als je er nog geen zout bij hebt gedaan. Maar met zout werkt het ook wel.
kom jij dan ook?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef Laureline het volgende:
Die ymuchomas heb ik wel eens opgezocht op iens.nl (die site doet het helemaal niet meer bij mij, ik krijg steeds zo'n "ploink!" opgepopt die zegt dat de site niet geopend kan worden), omdat we bij twee andere tentjes in die straat wel eens aten, en het ziet er idd leuk uit aan de buitenkant. Het scheen dat bij grote groepen alles een eeuwigheid duurde, dus iedereen was meestal helemaal lam voordat er wat schaaltjes op tafel verschenen. Ze vergaten wel heel veel flessen wijn op de rekening, dat scheelt dan weer.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef AKnynke het volgende:
Net zoals Merel (alhoewel die het blijkbaar gevonden heeft), heb ik de laatste tijd wat moeite m'n blij te vinden...Komt vast wel weer...
Ik heb in geen tijden focaccia meer gemaakt, maar ik heb dit recept eens gemaakt, en dat was lekker: http://www.carina-forum.com/ricette/bread/pizza/0000022_en.phpquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij was weer wat ingestortmaar had 't deeg gisteren al gemaakt, toen toch niet gegeten en in de koelkast gezet..
maar heb alijd wat problemen met de tweede rijs-tijd.. dan komt hij nooit echt omhoog, maar dit keer echt heel weinig
heb jij een beter recept? ik gebruik [url=http://www.heelpuur.nl/puurlog/archives/recepten/index.html]het recept van deze site[/url'].
Ja, ik zal wel eens moeten hèquote:
Huh?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil even kwijt dat ik Merel een van de mooiste vrouwen vind die ik ooit ontmoet heboh, en ze is ook nog lief en slim!
[/contactadvertentie]
dat ben ik ook, ik betaal de andere slankies alleen om dat verborgen te houden, want ik ben ook een hele rijke vent van 53quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel eens moeten hèMaar eerst wil ik nog eens met XM en Vik een Tripel Karmeliet drinken, dan bouw ik het stapsgewijs op, anders durf ik niet. Mijn nieuwsgierigheid zal het wel winnen, maar ergens vind ik ook wel prettig, dat ik nu nog helemaal anoniem ben
![]()
En jullie ontdekken toch ooit wel eens dat ik eigenlijk een vent van 53 ben![]()
Wat lief van je, Nynke. Ik hoop dat jij je blij ook snel weer vindt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je foccacia had niet zoveel gerezen, zeker? LIjkt me een beetje dun. Het ziet er wel heerlijk uit!
Oh, en wat ik nog wou zeggen, DaD, ik ben zo blij voor jou! en vind het zo leuk je verhalen te lezen! Net zoals Merel (alhoewel die het blijkbaar gevonden heeft), heb ik de laatste tijd wat moeite m'n blij te vinden...Komt vast wel weer...
ja, dan doen we vooraf de rondleidingquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ha, echt een tapasmeet in Den Haag?. Tof!
Nachtwacht komt misschien ook als neen ook komt.
Heb ik ook last van!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef Laureline het volgende:
iens.nl (die site doet het helemaal niet meer bij mij, ik krijg steeds zo'n "ploink!" opgepopt die zegt dat de site niet geopend kan worden)
't Is wel waar! Ik vind je echt beeldschoon.quote:
Lief!quote:
Ik denk ook altijd op de een of andere manier dat jij superknap bent maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat moet ik maar zo houden. Mysterieus hoor.quote:
O, ik ben juist zo'n echte sloeber die de hele dag boertjes latend met een krat bier voor dit topic hangt, omdat hier de lekkere wijven zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ben ik ook, ik betaal de andere slankies alleen om dat verborgen te houden, want ik ben ook een hele rijke vent van 53
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |