Ja, maar mijn ouders belden net, sorry! Ik ga nu reageren!quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik ben juist zo'n echte sloeber die de hele dag boertjes latend met een krat bier voor dit topic hangt, omdat hier de lekkere wijven zijn
Maar je bent ook gewoon een mooie vrouwquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Lief!![]()
Hoe kom je daar nou zo opeens bij muts?
*boksquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik ben juist zo'n echte sloeber die de hele dag boertjes latend met een krat bier voor dit topic hangt, omdat hier de lekkere wijven zijn
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben een soort van tokkie,met van die 3 maanden oude geblondeerde, ongeborstelde haren, dikke speklaag en altijd een peuk in mijn mond
Niet eens halve litersquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
ja, maar dát wisten we alquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben een soort van tokkie,met van die 3 maanden oude geblondeerde, ongeborstelde haren, dikke speklaag en altijd een peuk in mijn mond
Dit ben ik:quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef neen het volgende:
Ik denk ook altijd op de een of andere manier dat jij superknap bent maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat moet ik maar zo houden. Mysterieus hoor.
Ik ben daar nooit zo goed in. Ik moet dan in m'n agenda zetten dat ik mensen onverwachts een kaartje ga sturen enzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
zomaar
een compliment op een onverwacht moment is altijd of
Nog mooier dan ik dachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben daar nooit zo goed in. Ik moet dan in m'n agenda zetten dat ik mensen onverwachts een kaartje ga sturen enzo
oh, ik ben er ook niet goed in, maar soms heb ik een soort helder moment en moet ik er meteen iets mee doen voordat 't alweer weg isquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben daar nooit zo goed in. Ik moet dan in m'n agenda zetten dat ik mensen onverwachts een kaartje ga sturen enzo
Ahja! En Floris is stiekem een dikke stinkende buldog die je dan een bandje om zn nek hebt gegeven met veel bling, en hij heet eigenlijk Sjonnie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh, maar ik vind zelf de grote literatuurclassics ook niet echt geweldig... To the lighthouse van Woolf vond ik vreselijk, evenals Eline Vere (Couperus) en De aanslag (Mulisch). En die film van Eisenstein is vreselijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Laureline het volgende:
En Vik, cultfilms hoef je niet persé goed te vinden! Soms kom je er gewoon niet doorheen (à la onze favoriete pil van Harry M.). Ik heb ook al Paris, Texas jarenlang op de stapel liggen, af en toe probeer ik echt geboeid te raken het eerste kwartier, maar oef. Ingmar Bergman trek ik sowieso niet zo erg, die Wilde Aardbeien vind ik bijvoorbeeld veel leuker in de parodieversie van Kreatief met Kurk
![]()
Het tempo van films van vroeger ligt ook behoorlijk veel lager dan tegenwoordig, dat speelt ook mee.
Ik denk aan een oud-medestudent (nu promovendus) die de Dam tot Dam ging lopen zonder voorbereiding. We hebben hem aangeraden om Ain't no mountain high enough op zijn mp3 te zetten voor in de IJ-tunnelquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Deze tokkie moet trouwens morgen de singelloop lopen, terwijl ik dus deze week ziek ben geweest, gister keihard heb gezopen en sowieso al bijna een maand niet meer heb gerend.![]()
Topvoorbereiding lijkt me
De vorige keer had je je ook totaal niet voorbereid en toen eindigde je ook als één van de eersten, dus jij gaat gewoon weer ass kicken, natuurtalent! O^.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Deze tokkie moet trouwens morgen de singelloop lopen, terwijl ik dus deze week ziek ben geweest, gister keihard heb gezopen en sowieso al bijna een maand niet meer heb gerend.![]()
Jaja, nu een beetje onze verwachtingen temperen, en dan morgen gewoon toch een toptijd neerzetten zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |