Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sluit MPG ook niet uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno die wederom muckt... nog even en we kunnen het phucken noemen.
Te late ninja editquote:
photverdommequote:
Ben ik ook niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Lowlands heeft een HEMA campingwinkel![]()
![]()
Ja, met gevogeltequote:
Nee, bedankt. geen koffie bij de sushiquote:
Nee, visjes voor puffins, want puffinsquote:
Ja. Puffinsquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, visjes voor puffins, want puffins![]()
daar ga ik volgend jaar zeer zeker heenquote:
Kunnen we daar een meet gaan doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ga ik volgend jaar zeer zeker heen
Noorwegen, Ierland, IJsland. Noordelijk dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Puffins.
Waar wonen die eigenlijk?
Ja, inmiddels vind ik eht ook wat minder geworden. Denk dat ik Rock am Ring leuker vind nuquote:
Zie mijn UIquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Giertje het volgende:
nogmaals goedenavond
en ja mijn huisje is weer mooi schoon
op heel veel plaatsenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Puffins.
Waar wonen die eigenlijk?
absoluut maar ik ga vooral mijn broertje rondleiden die is nog nooit naar een festival geweestquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kunnen we daar een meet gaan doen
hoest met oe dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie mijn UI
[..]
[..]
op heel veel plaatsenIk ga ze echt ooit eens zien
Canada ook volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Noorwegen, Ierland, IJsland. Noordelijk dus.
rock am ring heeft altijd wel een vette line upquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inmiddels vind ik eht ook wat minder geworden. Denk dat ik Rock am Ring leuker vind nu
Giertje
Ik vind gewoon het totaal plaatje daar mooi, dus niet alleen maar muziekquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inmiddels vind ik eht ook wat minder geworden. Denk dat ik Rock am Ring leuker vind nu
Giertje
Dat is daar wel een goede plek voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut maar ik ga vooral mijn broertje rondleiden die is nog nooit naar een festival geweest
es kijken wie er meer kan zuipen hij of ik
Wel okeequote:
Mag ik meequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie mijn UI
[..]
[..]
op heel veel plaatsenIk ga ze echt ooit eens zien
Absoluutquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
rock am ring heeft altijd wel een vette line up
wehehehe hij is wel een heineken drinker en ik een grolschquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind gewoon het totaal plaatje daar mooi, dus niet alleen maar muziek
[..]
Dat is daar wel een goede plek voor
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AbsoluutIk ging vroeger na het stappen altijd rock am ring op de Duitse tv kijken
mja gaat wel goed heb me er nu wel bij neergelegd dat ik geen verzorgende opleiding kan gaan doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel okeeBen toe aan vakantie en een droomloze nacht slaap
![]()
Met jou dan?
Ja, daarom. En tenminste echt rock, metal en dat soort van dingen. Ik vind Lowlands te mainstream geworden helaas, paar jaar terug was er nog meer indie, rock, en ook nog wel metal. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
Idd heel belangrijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind gewoon het totaal plaatje daar mooi, dus niet alleen maar muziek
Vond het dit jaar tegenvallenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan gewoon de cross, echt lachenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daarom. En tenminste echt rock, metal en dat soort van dingen. Ik vind Lowlands te mainstream geworden helaas, paar jaar terug was er nog meer indie, rock, en ook nog wel metal. Nu niet meer.
[..]
Idd heel belangrijk
quote:
mja ik wil ook heel graag een keer naar wave gothic treffen lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond het dit jaar tegenvallen
vergeleken met het jaar daarvoor, toen twijfelde ik enorm
Maar sowieso zijn festivals echt zo lastig ivm kinden
quote:
Heb je al een ander plan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja gaat wel goed heb me er nu wel bij neergelegd dat ik geen verzorgende opleiding kan gaan doen
lowlands ga ik niet heenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daarom. En tenminste echt rock, metal en dat soort van dingen. Ik vind Lowlands te mainstream geworden helaas, paar jaar terug was er nog meer indie, rock, en ook nog wel metal. Nu niet meer.
[..]
Idd heel belangrijk
me rot solliciteren meer kan ik niet doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Heb je al een ander plan?
Ik pas wel opquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond het dit jaar tegenvallen
vergeleken met het jaar daarvoor, toen twijfelde ik enorm
Maar sowieso zijn festivals echt zo lastig ivm kinden
De eerste keer dat ik ging (te lang geleden) trad Rammstein enzo ook opquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Idd heel belangrijk
Waldrock vond ik eerder ook wel geinig jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
lowlands ga ik niet heen
nooit niet
vind het niks
ik mis waldrock
Balen.. en iets van een thuis- of avondstudie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
me rot solliciteren meer kan ik niet doen
Jaaaa. Maar dan issie wel vol hoor. Met ons en de spulletjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kunnen we in jouw auto, dat durf ik wel
Vettquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ging (te lang geleden) trad Rammstein enzo ook opEen heel ander soort line up ja,... En ik vind het te druk geworden, te massaal....
Dan nemen we die van m'n pappie wel of mijn toekomstige iets grotere wagenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaa. Maar dan issie wel vol hoor. Met ons en de spulletjes.
Waardeloos albumquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Enfermera het volgende:
Linkin park heeft daar echt een supergaaf concert gegeven (rock am ring), hebben we een dvd van. Toen Linkin park tenminste nog niet zo soft was geworden, laatste album vind ik niks
Maar die dvd is zo geweldig
Sure?quote:
En niemand reageert!quote:
Het past anders precies hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nemen we die van m'n pappie wel of mijn toekomstige iets grotere wagen![]()
'97 was de eerste keer... en toen heel lang niet geweestquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vett
Ja precies, dat vind ik ook. Vind ik jammer. Ben de eerste keer in 2002 geweest (toen mn huidige man ook leren kennen), in 2003, 2004, 2005, en 2007 was mn laatste jaar.
nee dat red ik niet op het momentquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waldrock vond ik eerder ook wel geinig ja
[..]
Balen.. en iets van een thuis- of avondstudie?
Als je ze zelf hebt is het niet zo speciaal meerquote:
Trusten liebchenquote:
quote:
nou moe, de mijne ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
'97 was de eerste keer... en toen heel lang niet geweestVorig jaar weer eens geweest omdat ik mee kon als vrijwilliger. Maar vond de zwarte cross relaxter
Nee, vast niet, maar voor mannen blijven het fascinerende apparaten!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je ze zelf hebt is het niet zo speciaal meer
Apparatenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, vast niet, maar voor mannen blijven het fascinerende apparaten!
Yup maar wist je dat er een overeenkomst is tussen tieten en speelgoed treintjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
het blijft leuk speelgoedquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je ze zelf hebt is het niet zo speciaal meer
Man, wat hebben wij veel gemeenquote:
Vertelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup maar wist je dat er een overeenkomst is tussen tieten en speelgoed treintjes
Apparaten? Wat kunnen ze dan? Die van mij kunnen alleen maar "hangen" en mooi zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup maar wist je dat er een overeenkomst is tussen tieten en speelgoed treintjes
quote:
Nee he? Gatverdamme. Ik vind het zo zonde. Die vorige albums, vooral meteora vind ik echtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waardeloos album![]()
Ik heb geen idee wat ze dachten toen ze het maakten: Goh laten we er wat meer electrische piano geluiden inpompen dat klinkt vast heel tof
[..]
Sure?
Wauwquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
'97 was de eerste keer... en toen heel lang niet geweestVorig jaar weer eens geweest omdat ik mee kon als vrijwilliger. Maar vond de zwarte cross relaxter
bewijsquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Apparaten? Wat kunnen ze dan? Die van mij kunnen alleen maar "hangen" en mooi zijn
Die van mij konden ook heel eventjes melk gevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Apparaten? Wat kunnen ze dan? Die van mij kunnen alleen maar "hangen" en mooi zijn
Die zijn er genoegquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Enfermera het volgende:
Nee he? Gatverdamme. Ik vind het zo zonde. Die vorige albums, vooral meteora vind ik echt
Mja.Dan maar nieuwe bands zoeken die wat betere rock/metal maken
Pheno, die heeft beide wel in de buurt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:
Apparaten, speelgoed, etc...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij weigerde dat.... Iets met: Doei er ligt melk in de winkelquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij konden ook heel eventjes melk geven![]()
Oh, en...nee, wacht. Verder niets hoor.
zeg maar wat voor soort metal je zoekt en ik heb er vast wel wat vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee he? Gatverdamme. Ik vind het zo zonde. Die vorige albums, vooral meteora vind ik echt
Mja.Dan maar nieuwe bands zoeken die wat betere rock/metal maken
[..]
WauwHhaa ja? Hm, moet ik ook maar eens naar kijken dan
Trusten slaperds
Kijk anders wat ik er op geantwoord hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pheno, die heeft beide wel in de buurt.
Ik laat geen kleine kinderen bij mijn treintjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor kleine kinderen maar het zijn meestal de mannen die er mee spelen
Die van mij waren er ook niet heel goed in hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
Die van mij weigerde dat.... Iets met: Doei er ligt melk in de winkel
ST, wil jij even getuigen?quote:
Ik zeg toch ook dat het voor de kids bedoeld isquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat geen kleine kinderen bij mijn treintjes
True. Mn man is ook nogal fan van ergere metalbands dan ik (slipnot, slayer en dat soort meuk), dat vind ik te hard, maar door hem kom ik wel achter de leuke bandjes iddquote:
Leuke metal!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg maar wat voor soort metal je zoekt en ik heb er vast wel wat van
ik zat meer in andere richtingen van bewijs te denkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST, wil jij even getuigen?
Ja, maar dat is een bonus featurequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die van mij konden ook heel eventjes melk geven![]()
Oh, en...nee, wacht. Verder niets hoor.
mja zoals?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True. Mn man is ook nogal fan van ergere metalbands dan ik (slipnot, slayer en dat soort meuk), dat vind ik te hard, maar door hem kom ik wel achter de leuke bandjes idd
[..]
Leuke metal!![]()
Ik ben ook dol op hardere metalquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True. Mn man is ook nogal fan van ergere metalbands dan ik (slipnot, slayer en dat soort meuk), dat vind ik te hard, maar door hem kom ik wel achter de leuke bandjes idd
[..]
Leuke metal!![]()
Helaas pindakaasquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zat meer in andere richtingen van bewijs te denken
Hoiquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Enfermera het volgende:
En ik zeg dat de mijne dat niet zijn. Een treintje van 3 meter lang gaan ze never nooit niet aanrakenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het voor de kids bedoeld is
hmmz jammerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helaas pindakaasDat is prive
Bloemetjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik zeg dat de mijne dat niet zijn. Een treintje van 3 meter lang gaan ze never nooit niet aanraken
Maar je geeft me dus wel gelijk dat er zeker een overeenkomst isquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik zeg dat de mijne dat niet zijn. Een treintje van 3 meter lang gaan ze never nooit niet aanraken
Haha neequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zoals?
ik denk niet dat jij geschikt bent voor black metal
Lady gaga vind ik ook erg leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op hardere metalMaar houd ook van pop en rock en lady gaga
![]()
Als me iets leuks voor jou te binnen schiet dan meld ik me
Leuk, thanks!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HoiAangenaam
Ik heb ook zo'n vriend....
Mocht je ooit nog tips willen dan pm je maar
Oh, ja, natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST, wil jij even getuigen?
Die is geen 3 meterquote:
Kunnen die van jou ook hoor, if neededquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een bonus feature
Ik heb wel pluche shinkansen gezienquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zoek nog een pluche trein van de NS
Ik weet dat ze er zijn maar NERGENS te vinden, en NS heeft het zelf natuurlijk veelste druk om even terug te mailen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, natuurlijk!
Marijkes tieten zijn prachtig en enorm fascinerend![]()
Ja, die is echt zo tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is geen 3 meterAL ben ik nog steeds blij dat ik de veiling gewonnen heb, ik loer toch elke keer als ik in japan ben in modelbouwwinkels, maar ik kan die echt nergens vinden
wow.quote:
Ik kan van die takkeherrie DJs niet slapenquote:
I don't like reggae, oh nooooo, I love it!quote:
Quote me dan in je foboquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dankje
Is een mooie sigmaar dat durf ik niet
![]()
[..]
Ja, die is echt zo tof
Da's van vroeger vroegerquote:
Pics?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, natuurlijk!
Marijkes tieten zijn prachtig en enorm fascinerend![]()
Slaapzequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Giertje het volgende:
ik ga ook maar eens slapen ben enorm moe ineens
Dat ben ik al dagen. Stomme lag, duurt langer dan normaal.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Giertje het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Giertje het volgende:
Bij held Stenders zal je niet zo snel Happy Hardcore horen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan van die takkeherrie DJs niet slapen
Daarom ook:quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij held Stenders zal je niet zo snel Happy Hardcore horen hoor
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot woensdag![]()
Ja man, ik dacht ineens: ojaaaaaaaaaaaaaaa! Van vroeger vroeger!quote:
Ik zal je de video morgen opsturen.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Quote me dan in je fobo![]()
En dat durf je heus wel
In my mind, in my miiiiiiiiiiiiindquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Giertje het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helaas pindakaasDat is prive
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel pluche shinkansen gezien
Slaap lekker Giertjequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef Giertje het volgende:
Morgen pas?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal je de video morgen opsturen.
Nou nou nou, zo tof zijn ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In my mind, in my miiiiiiiiiiiiind
Oh hai naatjequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uiteraard, en tot die tijd: EEN SPANNEND MUZIEKJE
Echt wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou nou nou, zo tof zijn ze nou ook weer niet
Die 500 seriesquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1190&bih=668
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uiteraard, en tot die tijd: EEN SPANNEND MUZIEKJE
Leuk! Overdekt spelen ergens, ook leuk, toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo denk ik ook maar, ik wil morgen wat met die kleine doen maar ik weet niet wat.. tripje met de trein ofzo
Welles!!!!quote:
oh japanse treintjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1190&bih=668
Trusten!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eens slapen, m'n ogen vallen dicht
Trusten allemaalEn tot morgen
Slaap Lekker Marijkequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk! Overdekt spelen ergens, ook leuk, toch?
En ik had nog naar je gezwaaid hoor, vanmiddag
Slaap lekker Marijkequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
bluf, of ik ga mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
@fles:
http://www.jamaipanese.com/e5-series-shinkansen-japan/
Nog even geduld, dan komt die fasttech. Ik ben bijna in staat om even op en neer naar Japan te gaan om er in te gaan zitten.
Ik sta te stuiteren bij de bullet trains (= shinkansen). Ik heb nu bijna in alle typen gezeten. 1 type kan niet meer: de 0 serie, die is al van de rails af. Ik plan mijn trips ook zo dat ik in andere snelheidsduivels zit. Mijn vrouw zucht dan maar eensquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh japanse treintjes
Sowieso zijn treintjes helemaal THA BOM bij die kleine. Die staat letterlijk op zijn kleine beentjes te trappelen en TREI TREI te roepen JAAA WooooooW TREI*stuiter*
Met wat geluk ben ik er volgend jaar september weer. Dan neem ik wel even een noordelijk tripje met dit dingquote:
Ik vind treintjes leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
Ik sta te stuiteren bij de bullet trains (= shinkansen). Ik heb nu bijna in alle typen gezeten. 1 type kan niet meer: de 0 serie, die is al van de rails af. Ik plan mijn trips ook zo dat ik in andere snelheidsduivels zit. Mijn vrouw zucht dan maar eens
Koen, met z'n Joey-wowquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh japanse treintjes
Sowieso zijn treintjes helemaal THA BOM bij die kleine. Die staat letterlijk op zijn kleine beentjes te trappelen en TREI TREI te roepen JAAA WooooooW TREI*stuiter*
nee. dan NEMEN WE ~quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat geluk ben ik er volgend jaar september weer. Dan neem ik wel even een noordelijk tripje met dit ding
Slaap lekker meisquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook lekker slapen, tot morgen![]()
Slaap Lekker Enfequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook lekker slapen, tot morgen![]()
Ook goedquote:
Ja, maar ja, maar ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
liefjammer dat je niet even een kopje kwam doen
![]()
Ja hehehe het is nu wel meer wauw aan het worden hoor, maar hij kan het nog steedsquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja, maar ja.
Meneer Taart, je weet...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh japanse treintjes
Oh, dat is wel heel tof zeg, en ik snap dat van Koenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hehehe het is nu wel meer wauw aan het worden hoor, maar hij kan het nog steeds
Zo kwam opa vandaag onverwachts langs in een oude citroen (hij rijdt sjieke auto's voor bruidsparen te brengen naar stadhuis etc) Toen was het ook ff WOW
Preciesquote:Ik weet, no worries We hebben oktober nog
ZO leuk is datquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat was ook zo met de kleine van LL
Ja, LL1 zeg maar![]()
die ging finaal totaal uit zn stekker op een plaatje als dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat was ook zo met de kleine van LL
Ja, LL1 zeg maar![]()
die ging finaal totaal uit zn stekker op een plaatje als dit![]()
[ afbeelding ]
ik zwaai vast naar jequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ZO leuk is dat
Daarom ga ik morgen ook met de trein... nog geeeeeeeeen idee waarheen maar dat zien we dan wel weer
Ik vind de stoomtrein weer net ff te duur en ik wil niet de hele dag onderweg zijn...
Slaap lekkerquote:
Trustequote:
Dan ga je ook?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap Lekker OA![]()
Ik wordt moe van het iedereen welterusten zwaaien
Oh waar ga je heen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zwaai vast naar je![]()
ik ga waarschijnlijk wel rond de 500 km scoren
Vandaag nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Truste
[..]
Dan ga je ook?
[..]
Oh waar ga je heen?
Ik denk dat ik een ritje enkhuizen maak, daar bootjes ga kijken in de haven en weer terug
Treinen EN bootjes..WOW!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik een ritje enkhuizen maak, daar bootjes ga kijken in de haven en weer terug
Wallonië. Naar een station wat al 25 jaar gesloten is, maar wat er nog steeds staat, Maar wat nu wel met acute sloop bedreigd wordt.quote:
Maar zonder trein fluitjes hoorquote:
Ja, het zou zonde zijn als je die laat liggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wallonië. Naar een station wat al 25 jaar gesloten is, maar wat er nog steeds staat, Maar wat nu wel met acute sloop bedreigd wordt.
Tevens pak ik de laatste 2 stations in Brussel even mee natuurlijk
Ik heb hem ergens onderin het speelgoedkrat laten verdwijnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
Maar zonder trein fluitjes hoor
Zit Thijs de hele dag dan op dat ding te fluiten? Of valt dat mee?
Wat een wereldreis weerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wallonië. Naar een station wat al 25 jaar gesloten is, maar wat er nog steeds staat, Maar wat nu wel met acute sloop bedreigd wordt.
Tevens pak ik de laatste 2 stations in Brussel even mee natuurlijk
Ev0l joequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem ergens onderin het speelgoedkrat laten verdwijnen
In het restaurant gister hield hij niet meer op, haha, en dan eerst mensen roepen he, zo van: mevlouw, mevlouw, fuuuuuuuuuuuuuuuut'quote:
Moest jij met de trein mee?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het restaurant gister hield hij niet meer op, haha, en dan eerst mensen roepen he, zo van: mevlouw, mevlouw, fuuuuuuuuuuuuuuuut'
whehehehe humor heeft jouw kindquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het restaurant gister hield hij niet meer op, haha, en dan eerst mensen roepen he, zo van: mevlouw, mevlouw, fuuuuuuuuuuuuuuuut'
Zit mij eens niet zo uit te lachen. Volgende keer dat je dat doet moet je mee op de eerstvolgende rit. Zal je eens bijbrengen wat het is om topsporter te zijn.quote:
Ik vond het geen topsport hoor, kon wel kruipen naar de trein om het te moeten halenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit mij eens niet zo uit te lachen. Volgende keer dat je dat doet moet je mee op de eerstvolgende rit. Zal je eens bijbrengen wat het is om topsporter te zijn.
en ik verdenk hem ervan chinees te zijn...hij zegt mevlouw, en sollyquote:
Volgens mij hebben de meeste kinderen wel dat ze een bepaalde letter niet kunnen uitspreken, mijn zusje had het met de F en V en maakte er een G vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ik verdenk hem ervan chinees te zijn...hij zegt mevlouw, en solly
ga jij maar een keertje mee naar Bremen en je piept wel anders. Ik meen hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het geen topsport hoor, kon wel kruipen naar de trein om het te moeten halen
Waar zie jij.. dat ik je uitlachquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit mij eens niet zo uit te lachen. Volgende keer dat je dat doet moet je mee op de eerstvolgende rit. Zal je eens bijbrengen wat het is om topsporter te zijn.
En meneer taart zich af vragen of het zijn kind wel is?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ik verdenk hem ervan chinees te zijn...hij zegt mevlouw, en solly
En waarom zou ik dat willen, als ik daar heen wil zorg ik wel dat ik een auto hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga jij maar een keertje mee naar Bremen en je piept wel anders. Ik meen het
Nee, die gelooft het wel, want Thijs zegt ook: pssst, meisje! En: TIETEN!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En meneer taart zich af vragen of het zijn kind wel is?
Echt? Whahahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die gelooft het wel, want Thijs zegt ook: pssst, meisje! En: TIETEN!
Dus.
Slaap Lekker LLquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het mooi weest
Truste ST en Trev en Fles![]()
![]()
Tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Whahahaha
Ergens is het heel grappig... maar eigenlijk ook weer niet
Fijn dromen meisje, en veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het mooi weest
Truste ST en Trev en Fles![]()
![]()
Tot morgen
Wil je mee morgen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar zie jij.. dat ik je uitlach
En je kan ook gewoon vragen of ik een keer mee wil met je
morgen 9:45 op Utrecht Centraal zijn danquote:
van mij welquote:
Doe je zelf aan, gelukkig kan ik wel goed tegen cafeīnequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef -Engel- het volgende:
Hello ja.....Ik kan niet slapen..... teveel koffie geleut
Gelukkig maarquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je zelf aan, gelukkig kan ik wel goed tegen cafeīne![]()
[..]
Gelukkig maar
Dat is zeker niet fijn, moet ik je helpen moe makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik ga gewoon weer meer thee drinken.... ik voel me nu net opgejaagd wild
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus.
Goed plan.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet fijn, moet ik je helpen moe maken
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 139 Marijkezwolle
02. 108 Enfermera
03. 091 LovelyLady
04. 081 suikertaartje
05. 078 Trevland
06. 070 goldfinger1963
07. 065 Dr_Flash
08. 052 Pheno
09. 045 MPG
10. 043 Giertje
11. 042 wel.o.k
12. 035 DaMart
13. 035 Ferb
14. 032 OA
15. 027 Fha
16. 024 TJDoornbos
17. 019 Panda72
18. 015 KapiteinGasthof
19. 011 JaniesBrownie
20. 009 Solique
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van vrijdag 24 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 270 Pheno
27. 157 goldfinger1963
34. 142 Marijkezwolle
37. 134 Dr_Flash
46. 126 Symphonic
51. 111 Enfermera
56. 107 LovelyLady
76. 090 Trevland
76. 090 JaniesBrownie
76. 090 suikertaartje
Ah daar ben ik weerquote:
Mogguh!quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 25 september 2010 04:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh!
Hoe maakt u het?
Meneer taart = flesquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus.
LLquote:Op zaterdag 25 september 2010 05:24 schreef LovelyLady het volgende:
Het is te vroeg
* LovelyLady draait zich om en gaat verder slapen
Oh en meneer Lovely ook trouwensquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij gaan straks lekker treinen
minimeneerquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en meneer Lovely ook trouwens
quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
nou zo mini ben ik ook weer niet hoor
quote:
Dat sloeg zeker hier op?quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie op he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou Marijke het moet niet gekker worden he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
Mijn dromen moeten echt niet gekker worden
Nu was ik 1 van de weinige nog levende mensen op aarde
![]()
Nee, deze droom sloeg echt allesquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou Marijke het moet niet gekker worden he?![]()
Wel extreem dat je zo enorm veel droomt en vooral bizar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij wel lekker geslapen?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, deze droom sloeg echt allesEn het was ook meer een nachtmerrie omdat ik steeds voor dingen op de vlucht was of bezig om iemand te redden
Nare dromen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij wel lekker geslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik redelijk geslapen, 5 uur wakker door de wekker van J. De jongens zijn nu al een uurtje in Arnhem, ben terug gegaan en Koen was om kwart voor 8 wakker.
We gaan zo eerst richting Hoorn, stoomtreintje kijken en daarna naar Enkhuizen met de TREI! en bootjes kijken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nare dromen danJa, en ik droomde altijd al wel redelijk veel en onthield er ook heel veel, maar dit is wel erg extreem voor mijn doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik redelijk geslapen, 5 uur wakker door de wekker van J. De jongens zijn nu al een uurtje in Arnhem, ben terug gegaan en Koen was om kwart voor 8 wakker.
We gaan zo eerst richting Hoorn, stoomtreintje kijken en daarna naar Enkhuizen met de TREI! en bootjes kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, ja die vroege wekker... Is soms lastig om dan weer in slaap te komen...
maar je dagprogramma klinkt erg leuk
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik droomde altijd al wel redelijk veel en onthield er ook heel veel, maar dit is wel erg extreem voor mijn doenIk weet niet of je er nou zo blij mee moet zijn, soms zijn dromen leuk en fijn maar als ik dit zo hoor zijn het vaak minder leuke dromen, en heel bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, ja die vroege wekker... Is soms lastig om dan weer in slaap te komen...
maar je dagprogramma klinkt erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem de camera meeHet is prachtig weer
![]()
Kind ligt nog languit op de bankmaar goed zodra ik 'trein' zeg komt hij wel in actie
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er nou zo blij mee moet zijn, soms zijn dromen leuk en fijn maar als ik dit zo hoor zijn het vaak minder leuke dromen, en heel bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem de camera meeHet is prachtig weer
![]()
Kind ligt nog languit op de bankmaar goed zodra ik 'trein' zeg komt hij wel in actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig
Heel veel plezier in elk geval
Ik ga even lekker ontbijten enzo
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig
Heel veel plezier in elk geval
Ik ga even lekker ontbijten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel, eetsmakelijk en een fijne dag vandaag![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2010 09:23:04 ]
Heb je niks nuttigs te doen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik niet in de keuken ben.
Nu even niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je niks nuttigs te doen?
Nou, wat een feest, je hele dag kan nu al niet meer stukquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:33 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Yippie, met ST en Janies op de zelfde plek in de dag top 100
Ik kon al uitslapen, de zon schijnt en heb weekend dus alles waar daar bij komt maakt het alleen maar beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, wat een feest, je hele dag kan nu al niet meer stuk
Balequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo trouwens naar de opticiën, ik heb nieuwe lenzen, maar dat helpt nog niets...
Mogguh meisjequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo trouwens naar de opticiën, ik heb nieuwe lenzen, maar dat helpt nog niets...
Bofkont.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
![]()
Ik kon al uitslapen, de zon schijnt en heb weekend dus alles waar daar bij komt maakt het alleen maar beter
Jahquote:Bale
Hoi snoet, nog niet in de TREI?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh meisje
Daarom ben ik ook gewoon blij met mijn bril... dat ge-emmer met lenzen
Nee nog niet in de trein:quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoet, nog niet in de TREI?
Ik kan door een bril helemaal niets meer zien, dus dat is ook geen optie
Stoomtrein vertrekt om 11:00 dus als ik tegen half 11 hier weg ga dan ben ik wel op tijdquote:We gaan zo eerst richting Hoorn, stoomtreintje kijken en daarna naar Enkhuizen met de TREI! en bootjes kijken
Stoomtreinquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nog niet in de trein:
[..]
Stoomtrein vertrekt om 11:00 dus als ik tegen half 11 hier weg ga dan ben ik wel op tijd
Ook niet als je een goede bril hebt?
Tot straks een keertjequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoomtrein![]()
Nee, dan zie ik geen diepte meer![]()
En nu ga ik even weg, tot later allemaal en heel veel plezier LL![]()
Fijne dag vandaagquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoomtrein![]()
Nee, dan zie ik geen diepte meer![]()
En nu ga ik even weg, tot later allemaal en heel veel plezier LL![]()
Veel plezier vandaag LLquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijne dag vandaag
Ik ga ook spulletjes pakken en er vandoor
Hey Giertjequote:
heey trevquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel plezier vandaag LL![]()
![]()
[..]
Hey Giertje
Morge OAquote:
Morge Soliquequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Wil ik net het centrum in gaan om boodschappen te halen, gaat het toch een partij hozen buiten.
Trevquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Solique![]()
![]()
Kom maar hier heen, hier schijnt lekker de zon
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik droomde altijd al wel redelijk veel en onthield er ook heel veel, maar dit is wel erg extreem voor mijn doenOw..welke heb je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, ja die vroege wekker... Is soms lastig om dan weer in slaap te komen...
maar je dagprogramma klinkt erg leuk
Ik ging ook beetje raar dromen van lexapro maar ik dacht dat het aan mij lag. rotmiddelen![]()
Hi Scarfacequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef ScarFace- het volgende:
Mogguhvoordat ik vergeet jullie een goede morgen te wensen
Ik PM je wel, niet alles hoeft hierquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ow..welke heb je dan?
Ik ging ook beetje raar dromen van lexapro maar ik dacht dat het aan mij lag. rotmiddelen
Hey Enfequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!
Kolere, wat een kuntacht. Heb opzich wel redelijk geslapen maar werd half 7 wakker omdat ik over zombiekatten droomde![]()
![]()
![]()
![]()
Heb toen gelijk maar even onze kat eten gegeven moest wel even moed verzamelen om de slaapkamer uit te lopen![]()
, en even later lag ik wakker van mn huisstofmijtallergie en de pijn in mn nek
![]()
Magoed, daarna nog wel ff geslapen gelukkig.
Hoe ist hier?
enferquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh!
Kolere, wat een kuntacht. Heb opzich wel redelijk geslapen maar werd half 7 wakker omdat ik over zombiekatten droomde![]()
![]()
![]()
![]()
Heb toen gelijk maar even onze kat eten gegeven moest wel even moed verzamelen om de slaapkamer uit te lopen![]()
, en even later lag ik wakker van mn huisstofmijtallergie en de pijn in mn nek
![]()
Magoed, daarna nog wel ff geslapen gelukkig.
Hoe ist hier?
ferbquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
Hier is het wel goed, had alleen nog wat langer willen slapen
Het was ruim 7 uur dus niet te kort maar dan kan je eens uitslapen en ben je nog om half 9 wakker en toen kon ik niet meer in slaap komen(ik zou wel genoeg hebben gehad)quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]hey trev!
Ja? Te kort? Jammer.
Hoi Ferb, gf
Oh. Ja das jammer iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was ruim 7 uur dus niet te kort maar dan kan je eens uitslapen en ben je nog om half 9 wakker en toen kon ik niet meer in slaap komen(ik zou wel genoeg hebben gehad)
Ach ja ik kan er goed tegen en vind het ook wel goed met ruim 7 uur slaap(ben nooit echt iemand geweest die lang sliep)quote:
Nee? Oh dat scheelt dan welquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ik kan er goed tegen en vind het ook wel goed met ruim 7 uur slaap(ben nooit echt iemand geweest die lang sliep)
7 uur slaap dan ben ik echt moe geweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was ruim 7 uur dus niet te kort maar dan kan je eens uitslapen en ben je nog om half 9 wakker en toen kon ik niet meer in slaap komen(ik zou wel genoeg hebben gehad)
Ik gemiddeld ergens tussen de 7 en 8 maar als het eens een keer minder is heb ik er ook geen last vanquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Oh dat scheelt dan welMijn man kan dat ook, die heeft opzich genoeg aan 6 uur slaap. Ik voel me pas echt goed met minstens 8 uur
ik heb normaal al genoeg aan 4 uurquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Oh dat scheelt dan welMijn man kan dat ook, die heeft opzich genoeg aan 6 uur slaap. Ik voel me pas echt goed met minstens 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |