Nee, die gelooft het wel, want Thijs zegt ook: pssst, meisje! En: TIETEN!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En meneer taart zich af vragen of het zijn kind wel is?
Echt? Whahahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die gelooft het wel, want Thijs zegt ook: pssst, meisje! En: TIETEN!
Dus.
Slaap Lekker LLquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het mooi weest
Truste ST en Trev en Fles![]()
![]()
Tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? Whahahaha
Ergens is het heel grappig... maar eigenlijk ook weer niet
Fijn dromen meisje, en veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het mooi weest
Truste ST en Trev en Fles![]()
![]()
Tot morgen
Wil je mee morgen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar zie jij.. dat ik je uitlach
En je kan ook gewoon vragen of ik een keer mee wil met je
morgen 9:45 op Utrecht Centraal zijn danquote:
van mij welquote:
Doe je zelf aan, gelukkig kan ik wel goed tegen cafeïnequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef -Engel- het volgende:
Hello ja.....Ik kan niet slapen..... teveel koffie geleut
Gelukkig maarquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je zelf aan, gelukkig kan ik wel goed tegen cafeïne![]()
[..]
Gelukkig maar
Dat is zeker niet fijn, moet ik je helpen moe makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik ga gewoon weer meer thee drinken.... ik voel me nu net opgejaagd wild
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus.
Goed plan.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet fijn, moet ik je helpen moe maken
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 139 Marijkezwolle
02. 108 Enfermera
03. 091 LovelyLady
04. 081 suikertaartje
05. 078 Trevland
06. 070 goldfinger1963
07. 065 Dr_Flash
08. 052 Pheno
09. 045 MPG
10. 043 Giertje
11. 042 wel.o.k
12. 035 DaMart
13. 035 Ferb
14. 032 OA
15. 027 Fha
16. 024 TJDoornbos
17. 019 Panda72
18. 015 KapiteinGasthof
19. 011 JaniesBrownie
20. 009 Solique
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van vrijdag 24 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 270 Pheno
27. 157 goldfinger1963
34. 142 Marijkezwolle
37. 134 Dr_Flash
46. 126 Symphonic
51. 111 Enfermera
56. 107 LovelyLady
76. 090 Trevland
76. 090 JaniesBrownie
76. 090 suikertaartje
Ah daar ben ik weerquote:
Mogguh!quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 25 september 2010 04:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh!
Hoe maakt u het?
Meneer taart = flesquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus.
LLquote:Op zaterdag 25 september 2010 05:24 schreef LovelyLady het volgende:
Het is te vroeg
* LovelyLady draait zich om en gaat verder slapen
Oh en meneer Lovely ook trouwensquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij gaan straks lekker treinen
minimeneerquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en meneer Lovely ook trouwens
quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
nou zo mini ben ik ook weer niet hoor
quote:
Dat sloeg zeker hier op?quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie op he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou Marijke het moet niet gekker worden he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
Mijn dromen moeten echt niet gekker worden
Nu was ik 1 van de weinige nog levende mensen op aarde
![]()
Nee, deze droom sloeg echt allesquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou Marijke het moet niet gekker worden he?![]()
Wel extreem dat je zo enorm veel droomt en vooral bizar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij wel lekker geslapen?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, deze droom sloeg echt allesEn het was ook meer een nachtmerrie omdat ik steeds voor dingen op de vlucht was of bezig om iemand te redden
Nare dromen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij wel lekker geslapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik redelijk geslapen, 5 uur wakker door de wekker van J. De jongens zijn nu al een uurtje in Arnhem, ben terug gegaan en Koen was om kwart voor 8 wakker.
We gaan zo eerst richting Hoorn, stoomtreintje kijken en daarna naar Enkhuizen met de TREI! en bootjes kijken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nare dromen danJa, en ik droomde altijd al wel redelijk veel en onthield er ook heel veel, maar dit is wel erg extreem voor mijn doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik redelijk geslapen, 5 uur wakker door de wekker van J. De jongens zijn nu al een uurtje in Arnhem, ben terug gegaan en Koen was om kwart voor 8 wakker.
We gaan zo eerst richting Hoorn, stoomtreintje kijken en daarna naar Enkhuizen met de TREI! en bootjes kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, ja die vroege wekker... Is soms lastig om dan weer in slaap te komen...
maar je dagprogramma klinkt erg leuk
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik droomde altijd al wel redelijk veel en onthield er ook heel veel, maar dit is wel erg extreem voor mijn doenIk weet niet of je er nou zo blij mee moet zijn, soms zijn dromen leuk en fijn maar als ik dit zo hoor zijn het vaak minder leuke dromen, en heel bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, ja die vroege wekker... Is soms lastig om dan weer in slaap te komen...
maar je dagprogramma klinkt erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem de camera meeHet is prachtig weer
![]()
Kind ligt nog languit op de bankmaar goed zodra ik 'trein' zeg komt hij wel in actie
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er nou zo blij mee moet zijn, soms zijn dromen leuk en fijn maar als ik dit zo hoor zijn het vaak minder leuke dromen, en heel bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem de camera meeHet is prachtig weer
![]()
Kind ligt nog languit op de bankmaar goed zodra ik 'trein' zeg komt hij wel in actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig
Heel veel plezier in elk geval
Ik ga even lekker ontbijten enzo
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig
Heel veel plezier in elk geval
Ik ga even lekker ontbijten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel, eetsmakelijk en een fijne dag vandaag![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2010 09:23:04 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |