Slaap lekkerquote:
Trustequote:
Dan ga je ook?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap Lekker OA![]()
Ik wordt moe van het iedereen welterusten zwaaien
Oh waar ga je heen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zwaai vast naar je![]()
ik ga waarschijnlijk wel rond de 500 km scoren
Vandaag nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Truste
[..]
Dan ga je ook?
[..]
Oh waar ga je heen?
Ik denk dat ik een ritje enkhuizen maak, daar bootjes ga kijken in de haven en weer terug
Treinen EN bootjes..WOW!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik een ritje enkhuizen maak, daar bootjes ga kijken in de haven en weer terug
Wallonië. Naar een station wat al 25 jaar gesloten is, maar wat er nog steeds staat, Maar wat nu wel met acute sloop bedreigd wordt.quote:
Maar zonder trein fluitjes hoorquote:
Ja, het zou zonde zijn als je die laat liggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wallonië. Naar een station wat al 25 jaar gesloten is, maar wat er nog steeds staat, Maar wat nu wel met acute sloop bedreigd wordt.
Tevens pak ik de laatste 2 stations in Brussel even mee natuurlijk
Ik heb hem ergens onderin het speelgoedkrat laten verdwijnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
Maar zonder trein fluitjes hoor
Zit Thijs de hele dag dan op dat ding te fluiten? Of valt dat mee?
Wat een wereldreis weerquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wallonië. Naar een station wat al 25 jaar gesloten is, maar wat er nog steeds staat, Maar wat nu wel met acute sloop bedreigd wordt.
Tevens pak ik de laatste 2 stations in Brussel even mee natuurlijk
Ev0l joequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem ergens onderin het speelgoedkrat laten verdwijnen
In het restaurant gister hield hij niet meer op, haha, en dan eerst mensen roepen he, zo van: mevlouw, mevlouw, fuuuuuuuuuuuuuuuut'quote:
Moest jij met de trein mee?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het restaurant gister hield hij niet meer op, haha, en dan eerst mensen roepen he, zo van: mevlouw, mevlouw, fuuuuuuuuuuuuuuuut'
whehehehe humor heeft jouw kindquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het restaurant gister hield hij niet meer op, haha, en dan eerst mensen roepen he, zo van: mevlouw, mevlouw, fuuuuuuuuuuuuuuuut'
Zit mij eens niet zo uit te lachen. Volgende keer dat je dat doet moet je mee op de eerstvolgende rit. Zal je eens bijbrengen wat het is om topsporter te zijn.quote:
Ik vond het geen topsport hoor, kon wel kruipen naar de trein om het te moeten halenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit mij eens niet zo uit te lachen. Volgende keer dat je dat doet moet je mee op de eerstvolgende rit. Zal je eens bijbrengen wat het is om topsporter te zijn.
en ik verdenk hem ervan chinees te zijn...hij zegt mevlouw, en sollyquote:
Volgens mij hebben de meeste kinderen wel dat ze een bepaalde letter niet kunnen uitspreken, mijn zusje had het met de F en V en maakte er een G vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ik verdenk hem ervan chinees te zijn...hij zegt mevlouw, en solly
ga jij maar een keertje mee naar Bremen en je piept wel anders. Ik meen hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het geen topsport hoor, kon wel kruipen naar de trein om het te moeten halen
Waar zie jij.. dat ik je uitlachquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit mij eens niet zo uit te lachen. Volgende keer dat je dat doet moet je mee op de eerstvolgende rit. Zal je eens bijbrengen wat het is om topsporter te zijn.
En meneer taart zich af vragen of het zijn kind wel is?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ik verdenk hem ervan chinees te zijn...hij zegt mevlouw, en solly
En waarom zou ik dat willen, als ik daar heen wil zorg ik wel dat ik een auto hebquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga jij maar een keertje mee naar Bremen en je piept wel anders. Ik meen het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |