Met wat geluk ben ik er volgend jaar september weer. Dan neem ik wel even een noordelijk tripje met dit dingquote:
Ik vind treintjes leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
Ik sta te stuiteren bij de bullet trains (= shinkansen). Ik heb nu bijna in alle typen gezeten. 1 type kan niet meer: de 0 serie, die is al van de rails af. Ik plan mijn trips ook zo dat ik in andere snelheidsduivels zit. Mijn vrouw zucht dan maar eens
Koen, met z'n Joey-wowquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh japanse treintjes
Sowieso zijn treintjes helemaal THA BOM bij die kleine. Die staat letterlijk op zijn kleine beentjes te trappelen en TREI TREI te roepen JAAA WooooooW TREI*stuiter*
nee. dan NEMEN WE ~quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat geluk ben ik er volgend jaar september weer. Dan neem ik wel even een noordelijk tripje met dit ding
Slaap lekker meisquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook lekker slapen, tot morgen![]()
Slaap Lekker Enfequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga ook lekker slapen, tot morgen![]()
Ook goedquote:
Ja, maar ja, maar ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
liefjammer dat je niet even een kopje kwam doen
![]()
Ja hehehe het is nu wel meer wauw aan het worden hoor, maar hij kan het nog steedsquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja, maar ja.
Meneer Taart, je weet...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh japanse treintjes
Sowieso zijn treintjes helemaal THA BOM bij die kleine. Die staat letterlijk op zijn kleine beentjes te trappelen en TREI TREI te roepen JAAA WooooooW TREI*stuiter*
Oh, dat is wel heel tof zeg, en ik snap dat van Koenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hehehe het is nu wel meer wauw aan het worden hoor, maar hij kan het nog steeds
Zo kwam opa vandaag onverwachts langs in een oude citroen (hij rijdt sjieke auto's voor bruidsparen te brengen naar stadhuis etc) Toen was het ook ff WOW
Preciesquote:Ik weet, no worries We hebben oktober nog
ZO leuk is datquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat was ook zo met de kleine van LL
Ja, LL1 zeg maar![]()
die ging finaal totaal uit zn stekker op een plaatje als dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat was ook zo met de kleine van LL
Ja, LL1 zeg maar![]()
die ging finaal totaal uit zn stekker op een plaatje als dit![]()
[ afbeelding ]
ik zwaai vast naar jequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ZO leuk is dat
Daarom ga ik morgen ook met de trein... nog geeeeeeeeen idee waarheen maar dat zien we dan wel weer
Ik vind de stoomtrein weer net ff te duur en ik wil niet de hele dag onderweg zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |